מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

מה המשטרה רוצה מאיתנו?

משהו קורה בהר הבית. משהו טוב ומרגש. משהו מלמטה, שלא קשור לבחירות או לקמפיין. משהו שלא צריך מימון או הסבר. יהודים עולים לרגל, להר הבית. למרות הקשיים והפחד, למרות האיסורים ההלכתיים והסטיגמה, למרות ה"נפיצות" והתקשורת, יהודים עולים. באלפיהם. כבר אי אפשר להתייחס לתופעה כאל מיעוט או כאל קומץ מטורפים. הם באים מכל הארץ, מכל שכבות העם.

בחול המועד סוכות החליטה משטרת ישראל לצנן את פעמי הגאולה הללו בשרירות לב. בעוד גשר המוגרבים המוביל יהודים להר פקוק במאות העולים לרגל, על ילדיהם ולבם הרוגש, המשטרה החליטה, על דעת עצמה בלבד, לסגור את ההר ליהודים מחשש להפרת הסדר הציבורי.

כמובן שהסדר הוא קדוש והציבור הוא הערבים שבהר, לעולם לא ההיפך. יתרה מזאת: 15 יהודים נעצרו, עוכבו לשעות רבות ללא מתן סיבה, ושוחררו. מדוע לא הובאו למשפט? כי האנשים האלה לא עברו על שום חוק. המשטרה השתמשה בכוח שיש בידה לסגור ולפתוח את ההר באופן שרירותי, לצלם את היהודים הבאים בשעריו ולעצור את מי שבא לה, פשוט כי היא יכולה, כי היא רוצה להפחיד ולהרתיע. בית מקדש? פעמי משיח? זאת הפרה בוטה של הסדר הציבורי.

את אלו שנעצרו בהר החתימה המשטרה על מסמך שהיא אינה מוכנה לפרסם, ואף לא הסכימה לתת עותק לאלה שחתמו עליו, למרות בקשותיהם. מדוע? כי הוא מנוגד לחוק. במסמך מפורטים נהלים שהמשטרה המציאה על דעת עצמה, שאינם מבוססים על חוק או תקדים משפטי, ועניינם: "התנהגות ראויה של יהודים בהר הבית".

מה תיחשב, לדעת משטרת ישראל, התנהגות ראויה של יהודי שעולה למקום המקדש? ובכן, אסור לו להתפלל, אפילו לא ביחידות. אסור לו לקרוא תהלים, אסור למלמל ולא להשתטח. והדובדבן שעל הקצפת הוא חתימה שנדרשה מן העצורים על התחייבות "להימנע מכאן ולהבא מפרסומים שונים שיש בהם כדי להטעות את הציבור בנושאים הנוגעים לביקורי יהודים בהר הבית".

המשטרה, בפרשנותה המורחבת למושג "לשמור על הסדר הציבורי", פוגעת בחוק יסוד: כבוד האדם וחירותו, הכולל גם את חופש הפולחן. היא יודעת כמונו, שעל מנת לסתור חוק יסוד יש לחוקק חוק אחר, השומר על מידתיות ותכלית ראויה, כמצוין בפסקת ההגבלה לחוקי היסוד העוסקים בזכויות האדם. נושא המידתיות והתכלית אולי נתון לוויכוח, אבל דבר אחד ברור: לא חוקק חוק אחר המגביל את חוק היסוד.

למשטרה יש פרשנות מפליגה למושג "שמירה על הסדר הציבורי", אך היא פוגעת בחופש הפולחן.

כשהמשטרה ניסתה לאסור על קיום מצעד הגאווה בירושלים מחשש לפגיעה בסדר הציבורי (הקדוש), שלח אותה בית המשפט לכל הרוחות. שמירה על הסדר הציבורי זה התפקיד של המשטרה. אם היא לא יכולה להתמודד עם זה - שתלך הביתה. בסופו של דבר צומצם המצעד, גויסו עוד שוטרים, והגאים צעדו. המשטרה לא יכולה להסתתר מאחורי התירוץ הזה. לא אז ולא עכשיו.

שופטת בית משפט השלום בירושלים, מלכה אביב, פסקה לפני שבועיים כי יש מקום לאפשר ליהודים להתפלל בהר הבית, וכי העובדה שדעתם של המוסלמים אינה נוחה מכך, "איננה יכולה כשלעצמה למנוע מיהודי לממש את ציווי הדת ולהתפלל בהר הבית". את כדור ההחלטה היא גילגלה לממשלה, שאמורה לקבוע אם תותר תפילת יהודים בהר אם לאו, אבל עצם הקביעה ממשיכה את הרוח החדשה המפעמת כאן. ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. אמן.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 האמונות המשיחיות שלך יביאו לגלות שלישית  (לת) חולת דת ופולחן שכמותך
  • 16:56
  • 16.10.12

  •   ויפה שעה אחת קודם  (לת)
    • 18:23
    • 16.10.12

  •   ובלי האמונה המשיחית הזו, היית היום באוגנדה ולא בישראל, אבל השאלה הגדולה ביותר היא, היכן הם אבירי שלטון החוק ולוחמי זכויות האדם, כאשר זכות יסוד בסיסית מופרת מהיהודים יום יום, כשאוסרים על היהודים להתפלל במקום הקדוש להם ביותר???  (לת) הצביעות זועקת!!!!!!!!!!!!
    • 18:27
    • 16.10.12

  •   טיפש כנס ותלמד אשר
    • 18:28
    • 16.10.12

    לולא האמונה המשיחית , אנשים כמוך לא היו קיימים , או שהיו חיים ללא זהות. ראה מעצמות שחיו בהיסטוריה לא נשאר מהם זכר. אפילו בלימןדי היסטוריה לא מלמדים עליהם. אבל העם היהודי חי וקיים למרות האסונות הגדולים, וזה בזכות האמונה......

  •   הציונות לא נולדה מצורך משיחי אלא כתשובה ריאליסטית לאנטישמיות גוברת  (לת) ציונות אמיתית היא חילונית, מה שקרני מייצגת זה עיוות ועיוורון היסטורי
    • 19:23
    • 16.10.12

  •   אם יש משהו שהאנטי-ציוניים מאמינים בו - יותם
    • 21:25
    • 16.10.12

    זהו חורבן בית שלישי - עוד לפני שהוא נבנה.

    משום מה, החילונים הם המאמינים הגדולים ביותר בכך שאנו בשיבת ציון שנחזתה ע"י נביאינו בימי התנ"ך. אחרת איך להסביר את את האיומים ב'גלות שלישית'?

  •   יותם, ההסטורי מלמדת שקומץ הקנאים הביא לחורבן.  (לת) מתנחלים הם 3%
    • 22:30
    • 16.10.12

  •   אשר, היהדות שרדה בגלל שהייתה חדשנית וגמישה לשינויי הזמן. האמנסיפציה גרמה לקומץ האורתודוכסים בה להתקבע במשיחיות תן לי את יבנה וקח ממני את הקיצוניים
    • 23:58
    • 16.10.12

    וחבל שאתה סתם מקלל בוויכוח ענייני, זו לא דרך ארץ

  •   אתה טועה. הציונות נולדה ע"ע אישים כרב אלקלאי ורבנים אחרים  (לת) שמעון יפה-נוף
    • 06:26
    • 17.10.12

  •   בתגובה לתגובונים האנטי דתיים והמגדריים:- מדובר בטעויות בייחוס למקור הציונות בשל בורות ושכתוב ההיסטוריה המדוברת. אבל אם כל אחד יחקור בפשטות דרך גוגל ימצא כל אחד תוצאות אחרות הקרובות למה שאני מציג. - מבשריי הציונות היו רבנים! הרגל הראשונה היה הגר"א ששלח את תלמידיו לעלות ארצה גל עליה ראשון 1808. אחריו בין מבשריי הציונות היו הרב אלקלעי הרב קלישר הרב ריינס והרב גוטמכר. על תשתית התנועה שיצרו קמה התנועה הציונית זו שמרדה בדת וגם שכתבה את ההיסטוריה לנתק עמה מהבסיס ממנו יצאה. יחזקאל
    • 09:41
    • 17.10.12

    הכותב לא שומר מצוות אבל אוהב את האמת והשלום אל מול מחרחרי מלחמה כאן הנושאים את שם השלום לשווא.
    תומכי רוצחי ומדכאי נשים בחברתם ומשפחתם של הרוצחים תומכים אלו מכנים עצמם שפויים, דמוקרטים שמאל, אניש לום כאשר הם תומכים בחברה של דת ואידאולוגיה של צימאון דם ורצח ודיכוי.

  •   הכותבת מוזמנת לבוא ולהתפלל במעוני בכל עת שתחפוץ תתקבל בסבר פנים יפות  (לת) חוזליטו ריקרדו
    • 14:24
    • 17.10.12

  •   יקירי, מבשרי הציונות היו מהפכנים בדורם, וכינון התשתית לא ממניעים משיחיים כמו מקריאה נכונה של העתיד לבוא תחקור בבקשה שוב,
    • 18:39
    • 18.10.12

    "תנועת "חיבת ציון" או "חובבי ציון" הוקמה ברוסיה וברומניה בסוף המאה ה-19 בתגובה לאנטישמיות ולמכשולים שהושמו בפני האמנציפציה של יהודי אותן ארצות, וכחלק מן ההתעוררות הלאומית באירופה בכלל ואף בקרב היהודים. בתנועה היו חברים יהודים מזרמים שונים, כאשר המכנה המשותף לכולם היה רעיון השיבה לארץ ישראל."

  •   חיבת ציון- לא משיחית לחפש את המניע
    • 18:43
    • 18.10.12

    "תנועת "חיבת ציון" או "חובבי ציון" הוקמה ברוסיה וברומניה בסוף המאה ה-19 בתגובה לאנטישמיות ולמכשולים שהושמו בפני האמנציפציה של יהודי אותן ארצות, וכחלק מן ההתעוררות הלאומית באירופה בכלל ואף בקרב היהודים. בתנועה היו חברים יהודים מזרמים שונים, כאשר המכנה המשותף לכולם היה רעיון השיבה לארץ ישראל."

02 אלה שרוצים להתפלל בהר הבית לא רוצים רק להתפלל. מי שבאמת רוצה להתפלל לאלהים יכול לעשות זאת בכל מקום כולל הכותל. למטורפים שבאמת כבר לא קומץ אלא אלפים יש מטרות אחרות מתפילה גרידא.  (לת) גודמן
  • 16:58
  • 16.10.12

03 "למרות האיסור ההלכתי"? קרדום לחפור בו
  • 17:01
  • 16.10.12

מסתבר שאצל שלומי אמוני ישראל, כשהלאומנות פוגשת בהלכה, ההלכה זזה לה הצידה מפניה מבלי שמישהו יצעק גוואלט.

  •   למה לדחוף את האף בדברים שלא מבינים?? נושא העלייה להר הבית שנוי במחלוקת, יש אוסרים ויש מתירים, כשקרני מדברת על האיסור היא מתכוונת לאותם אלו שאוסרים, אבל יש מספיק גדולי תורה שהתירו, בקיצור נא ללמוד קודם את הנושא לפני שאתה מתנפל על מה שנכתב  (לת) לאומני גאה
    • 23:16
    • 16.10.12

04 הבהרה ירושלמי
  • 17:02
  • 16.10.12

אני יהודי, ביקרתי פעמים רבות בהר הבית ולדעתי זהו אחד המקומות היפים ביותר בירושלים. המשטרה מעולם לא צילמה אותי, לא עיכבה אותי, לא עצרה אותי ולא החתימה אותי על אף מסמך. שיהיה ברור -- אני לא מנסה להצדיק את מעשי המשטרה, היא כהרגלה נוהגת בביריונות, שאותה אנחנו בשמאל מכירים היטב. רק רציתי להדגיש שלא כל יהודי שעולה להר הבית עובר טיפול כזה, כשם שלא כל הולך רגל בשייח' ג'ראח מקבל טיפול של המשטרה. זה לא "חופש פולחן", מדובר בסוג של הפגנה. לגיטימית, אך עם זאת הפגנה.

  •   בוודאי שהמשטרה לא צילמה אותך, האם היו לך זקן, פאות וכיפה?? אז הרשה לי למר לך, שכל יהודי החשוד כדתי(ונראה כזה) עובר גיהינום לפני שמרשים לו לעלות, אבל עדיין, המשטרה אוסרת להתפלל בהר הבית  (לת) המסביר לשמאלן
    • 18:31
    • 16.10.12

05 לגאים ולגאות שצעדו בי-ם לא הייתה מטרה לעורר אלימות.......  (לת) ציוני
  • 17:03
  • 16.10.12

  •   דווקא כן... ויהודי הכמה להר הבית, מזה אלפי שנים, זו לא אלימות, האלימות היא של המוסלמים  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 18:28
    • 16.10.12

  •   להתפלל אפשר בכותל . להתעקש לעלות על הגג הזה כמה מאות מטרים משם זה פולחני וחסר משמעות. זה נ.צ. של הר הבית אם בכלל יש נ.צ. ברור. המבנה העצום חוצץ ביננו ובין הר הבית.  (לת) צביקי
    • 12:13
    • 17.10.12

06 הרצון של הימין הקיצוני להרעיל כל חלקה טובה בסטטוס קוו בנושא הר הבית הוא פטטי. הרי האמונה הדתית של היהודים היא שאלוהים נמצא בכל מקום (או בכלל לא קיים לחילופין) הוא ישמע את דברי ההבל שהמאמינם מרעיפים עליו, בכל מקום שאותם כסילים נמצאים.  (לת) אלגרו
  • 17:17
  • 16.10.12

07 בפיה של קרני אלדד התיבה "יהודים" הופכת למשהו מעורר צמרמורת...  (לת) יוסי
  • 17:24
  • 16.10.12

  •   מעניין, גם לי יש את אותה תגובה פיזית לגברת אלדד. למרות שאיני רואה סיבה שיהודים לא יורשו להתפלל בהר הבית.  (לת) פרסטו
    • 21:05
    • 16.10.12

08 במצעד הגאווה, ביה"מ לא שלח את המשטרה לכל הרוחות אלא הורה לקיים את הארוע במתחם סגור. תזכירי לי מה הייתה עמדתך בנידון ומה עמדתך כשהמשטרה משתמשת בטריק הזה על אנשים שלא מהחונטה שלך?  (לת) ירושלמי.
  • 17:36
  • 16.10.12

09 פרובקציה לשמה שש
  • 17:39
  • 16.10.12

כשיבוא השלום והמתנחלים יפונו אפשר יהיה גם ליהודים לקשקש בהר הבית. עד אז זוהי פרובקציה לשמה

  •   בטח בטח, כמו לפני מלחמת ששת הימים... אגב, בניגוד להסכמי שביתת הנשק עם הירדנים לעניין הכותל, לפחות...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 18:30
    • 16.10.12

  •   ולמה יהודים לא הושו להתפלל לפני מלחמת ששת הימים? גם אז זה היה פרובוקציה? ועוד בכותל זה היה גם בניגוד להסכמי שביתת הנשק...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 18:52
    • 16.10.12

10 לא יודע מה המשטרה רוצה מכם, אבל אנחנו רוצים שתוציאו את היד מהכיס שלנו ותתחילו לשלם מיסים.  (לת) אני
  • 17:40
  • 16.10.12

11 צאי מהסרט שלך,זה לא כל שכבות העם,אלא רק שכנייך מופרעים מהגבעות  (לת) איל
  • 17:44
  • 16.10.12

  •   גם לכותל לא באים כל שכבות העם?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 18:31
    • 16.10.12

  •   גם לכותל לא באים כל שכבות העם, למגינת לב השמאל הפו"צ?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 18:32
    • 16.10.12

  •   ול'מופרעים מהגבעות' אין זכויות אדם??? אלי
    • 10:09
    • 17.10.12

    לו יהי כן. לא מדובר בכל שכבות העם ותושבי צפון תל אביב באמת אינם מגיעים לתפילה בהר הבית. לו יהי כן.
    לימנים אין זכויות אדם?
    האם אין להם זכות תפילה במקום הקדוש ביותר לעם היהודי? במקום בו עמדו על תילם שני בתי מקדשיו של העם? במקום בו יקום לפי אמונתם הבית השלישי בעתיד?
    האם אנו חיים באיראן?
    איזו הפרה של הסדר הציבורי יש בתפילה? למה מפריע למוסלמים שיהודים מתפללים? למה המשטרה נכנעת לאלימות?

    איפה ארגוני זכויות האדם??????

12 כאשר כל הרשויות, כולל המשטרה ובתי המשפט, עצמו עיניים מול ההרס הנרחב של הממצאים הארכיאולוגיים שביצע הווקף בהר הבית - למה את מצפה?  (לת) תמהני
  • 17:46
  • 16.10.12

13 קרני אלדד-איזה מתוקים אתם? ממש צוקער פושקע. דני ב.
  • 18:06
  • 16.10.12

חבל רק שאסור לי סוכר, הייתי אוכל אותכם מרוב אהבה.

14 תזכורת ואזהרה לתושבי ישראל: אחרי שהשודד הרוצח אלעזר בן יאיר עייף מחיסול רומאים, מתנגדים מבית וסתם בעלי רכוש, ואחרי שהתייאש מהחלום המשיחי שלו, הוא פנה לרצוח אלף יהודים בלילה אחד. הוא והחבורה שלו היו טיפוסים של "הכל או לא כלום". הכותבת נמניית על חבורה של סיקריים שמבקשים להחזיר עטרת הליסטים ליושנה. ראו הוזהרתם.  (לת) לא תהיה התראה נוספת
  • 18:22
  • 16.10.12

15 ovdei elilim atem  (לת) sasha
  • 18:39
  • 16.10.12

  •   אתה מתכוון למוסלמים? היזהר נא, השגרירים האמריקאים בעידן אובמה במחסור קשה...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 18:56
    • 16.10.12

16 קרני, את פשוט מעוררת רחמים  (לת) בחיי.
  • 18:45
  • 16.10.12

17 ברוכה הבאה למדינת ישראל נכוחה
  • 18:56
  • 16.10.12

רק מה, את והחברים שלך הבאתם למצב הזה בו.

18 עבודת-הקודש במקדש בירושלים היתה הקרבת קורבנות כמו במקדשים אחרים במזרח התיכון. זו עבודת אלילים. הדת היהודית עברה מזמן מהשלב הפרימיטיבי של זביחת זבחים אל התפילה בבית-כנסת.  (לת) ארנון
  • 18:58
  • 16.10.12

  •   הקרבת תרנגולי הודו בחג ההודיה בארה"ב זו עבודת אלילים . הקרבת כבשים במנגל ביום העצמאות זו עבודת אלילים.  (לת) העץ החלול
    • 10:57
    • 17.10.12

19 אוי ואבוי מסכנים שכאלה וקרני בראשם!!!  (לת) יוסי
  • 19:34
  • 16.10.12

20 את סותרת את עצמך... רועי
  • 19:44
  • 16.10.12

מצחיק שאותו ציבור ״ערבי״ עליו את מדברת כאומניפוטנט הוא לא מיעוט כל יכול אלא אנשים ללא אזרחות או זכויות בסיסיות הבאות עם אזרחות (מבלי בכלל לציין אנשים הגרים מחוץ למזרח ירושלים). עם הסדר הפוליטי הלא דמוקרטי בעליל הזה כמובן אין לך בעיה, כך שאל תתפלאי אם הגוף האמון על שימורו לא בדיוק מפקיד על נורמות המצופות ממשטר דמוקרטי ליברלי

21 כמובן שליהודי יש כבוד אדם רואה שש שש
  • 19:46
  • 16.10.12

לערבי אין. מה אתם רוצים? להרוס את המסגד ולבנות בית מטבחיים חדש? נמאסתם.

  •   דביל אלי
    • 10:10
    • 17.10.12


    איזו הפרה של הסדר הציבורי יש בתפילה? למה מפריע למוסלמים שיהודים מתפללים? למה המשטרה נכנעת לאלימות?

    איפה ארגוני זכויות האדם??????

22 מה המשטרה רוצה מאיתנו, המממנים שלכם? (הסמולנים). אתמול היתה הופעת ג׳ז מדהימה בבר ירושלמי. הבנות השתכרו לגמרי, הברמניות חילקו צ׳ייסרים, כולם חייכו. באה המשטרה וסגרה את הערב, כולה 12 בלילה. אפשר לחשוב שמישהו לקח סמים (ברור אבל לפני כן בבית ;).... הם סגרו את הערב כי הם לא מוכנים לקבל את זה שיש סמולנים שמחים ושנשאר להם עדיין כסף. בעינם כל מי שלא עולה להר הבית ומריח כמו בית כנסת מאופר, אין לו זכות קיום. בקרוב נעזוב את הארץ ונשאיר את כל הטליבנים והעניים (המסכנים) להחצין למוות  (לת) עוד סמולן
  • 19:49
  • 16.10.12

  •   אתה יהודי טוב ואתה לא צריך לעזוב את הארץ. המשטרה עושה לימין צרות לפחות כמו השמאל, ועל דברים קצת יותר חשובים...  (לת) אלי
    • 10:11
    • 17.10.12

23 האמת גם אני מחכה למשיח בקוצר רוח. זה בהנחה שכאשר הוא יגיע ניפטר מהמשיחיים ומהרעש והצילצולים שהם מייצרים.  (לת) חילוני אתאיסט מוחלט בהחלט
  • 20:14
  • 16.10.12

24 כל הכבוד לגבורי הר הבית יהודי לא דתי מירושלים
  • 20:22
  • 16.10.12

כל הכבוד לעולים לרגל שבאים להר הבית למרות המכשולים של פושע המשטרע.בוז למפקד המשטרה הגזען והאנטישמי המתנקל ליהודים שכל רצונם לעלות להר הבית בו היה בית מקדשנו .בוז וקלון למערכת המשפט והפרקליטת הבזוייה שחוברת או מנהיגה מדיניות אנטי יהודית ואנטישמית שמצרה צעדים ליהודים שומרי מצוות שרוצים לבקר וגם למלמל תפילות ליד שרידי המקדש .השמאל מביא עלינו מוות וחורבן והמתנחלים הם הציונים ומגיני מדינתינו .לולא הם היינו היום מקבלים טילים על כפר סבא .עולי הר הבית אני איתכם

25 כל הכבוד ל"ארץ" ! בד"כ אני זועם על מדורי הדעות שלכם שנוטפות שנאה לעם היושב בציון ומצדיקות כל חרם מטופש שנעשה באירופה כלפי ישראל, ... הפעם הפתעתם ואני חושב שמגיעה לכם מילה טובה על כך שנתתם שמישהי עם דעות קצת יותר שפויות מהדעות שלכם להביע את דעתה ולדעתי היא צודקת לגמרי,כפי שבג"צ אישר את מצעד הגאווה כך גם צריך לאפשר לכל מי שרוצה להתפלל בהר הבית לעשות זאת,יהודים או מוסלמים. ושוב כל הכבוד לכם.  (לת) יוני
  • 20:30
  • 16.10.12

26 פורעי חוק בהר הבית האמת
  • 20:32
  • 16.10.12

עבריני החוק הגיעו להר הבית כדי לעורר מהומות לכן המשטרה סגרה את הר נבית.

  •   אתה מתכוון למוסלמים? היזהר נא, השגרירים האמריקאים בעידן אובמה במחסור קשה...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 21:28
    • 16.10.12

27 גם לחופש הפולחן יש מגבלות "משהו טוב קורה". מה טוב בזה?
  • 21:03
  • 16.10.12

לו היה אברהם אבינו מתכונן להקריב את בנו יצחק על המזבח בימים אלה, סוחב עצים, קונה סכין קצבים מושחזת וחבלים כדי לעקוד את הנער, סביר מאד שהמשטרה היתה עוצרת אותו, וכנראה שופט שלום היה שולח אותו להסתכלות. הנה, לחופש הפולחן יש מגבלות, ושמירת הסדר הציבורי חשובה לא פחות מאשר מימוש התשוקה לקרוא תהילים על הר הבית. ועכשיו נניח שהמשטרה תעלים עין ותאפשר לקבוצות גדולות של חמושים בתפילין וטליתות להתפלל שחרית בהר הבית, האם המשיח יחיש את פעמיו? האם תגיע הגאולה? האם השיקוץ ייעלם פתאום עם תקיעת השופר ותחתיו יעמוד באורח פלא בית המקדש של שלמה בכל תפארתו? אז לשם מה התגנבות היחידים הזו, ועוד עם ילדים, עם ספרוני תפילות שנשלפים לפתע על הר הבית? למה זה טוב?

  •   אתה שואל למה? כי ישדמוקרטיה במדינה הזאת, ולכן צריך לאפשר לאדם להתפלל במקום הקדוש לו, גם אם אמונתו לא מוצאת חן בעיניך. אלי
    • 10:14
    • 17.10.12

    שמאלנים יקרים, איפה הדמוקרטיה וזכויות האדם שלכם??

  •   יהודי דתי יודע שלא חשוב איפה נאמרת התפילה, חשובה הכוונה ועדיף שיהיה לפחות מניין לאלי
    • 21:06
    • 17.10.12

    "ממעמקים קראתיך יה", אפשר להתפלל אפילו מבור כלא והתפילה תמצא דרכה אל האל. תפילה על הר הבית לא "שווה" יותר מתפילה בכל מקום אחר על כדור הארץ. מה שרוצה קרני אלדד, מה שרוצים "נאמני הר הבית", הוא ליצור פרובוקציה, לעורר את חמת המוסלמים (מיליארד מאמינים, לא פחות) שכבר במאה השביעית לספירה הקימו את מסגד "אל אקצה" (הם היו אז בעלי הבית, הכובשים). הסיבה היחידה שלא מתירים תפילת יהודים על הר הבית, למרות שמותר לכל אדם לעלות לשם כתייר, ואפילו להגיד בלב תפילה ( מי מסוגל לבדוק) היא למנוע התפרעויות אלימות משני הצדדים. אין כאן שאלה של דמוקרטיה וזכויות אדם, רק של חסכון בחיי אדם. וכידוע בירושלים מצעד הגאווה אינו מגיע לכותל. מאותה סיבה.

28 מה רוצים מאתנו? אנחנו בסך הכל רוצים לגזול, ולעשוק, ולהכות ערבים, ולזרוק אבנים על חיילים, ולסכל כל סיכוי לשלום, ועכשיו גם לפוצץ את חבית אבק השריפה הכי נפיצה במזרח התיכון. אז אולי מספיק כבר עם הרדיפות?!  (לת) אחד שלא מבין
  • 21:24
  • 16.10.12

  •   מה רוצים מאיתנו, אנחנו בסך הכול רוצים להשמיץ ולהסית! חלילה לא להתפלל במקום הקדוש לנו ביותר..  (לת) שמאלנים
    • 10:14
    • 17.10.12

29 פעמי גאולה? ממה?  (לת) טוב לי ככה...
  • 21:26
  • 16.10.12

30 "פעמי הגאולה"-ככה מתחיל חורבן! אחד האוחתוק
  • 21:57
  • 16.10.12

שיהיה לנו לבריאות...

31 שקר כזה גס שנאמר במצח נחושה הרבה זמן לא שמעתי "כמובן שהסדר הוא קדוש והציבור הוא הערבים שבהר, לעולם לא ההיפך. " Reuven Holzer
  • 23:28
  • 16.10.12

כל חג שלנו צה"ל עושה עוצר ביו"ש ומונע מצעירים להגיע להר הבית.

32 קרני'לה מאמר נהדר.משב רוח מרענן בימים חמים אלו.השטויות שלך הן הבידור היום במקומותינו.טוב שגיסת גם את השופטת מלכה אביב - מאור המשפט.  (לת) עדד
  • 23:33
  • 16.10.12

  •   התבלבת, אהרן ברק הוא מאור המשפט, רשכבה"ג, מורנו ורבנו עטרת ראשנו, ששומר על כל זכויות האדם הנראות בעיניו, שהחוק לפניו בטל כעפרא דארעא, ומי יאמר לו מה תעשה ומה תפעל. אלי
    • 10:17
    • 17.10.12

    אנא הצילנו מן הבורים אדוננו אהרן ברק, הצילנו מן הניאנדרטלים, אל תתן להם זכויות ואל תשמע לקולם, פן יעלה קולם באוזני מי מן האנשים ואנשים יתחילו לחשוב שאולי הימין צודק...

33 קרני את תיירת כאן אז אין בעיה שתבקרי בהר הבית כמו שאר התיירים.  (לת) ערבי מהגליל
  • 23:37
  • 16.10.12

34 חוםש הפולחן והדת רועי
  • 00:10
  • 17.10.12

ואם מוסלמי ירצה להתפלל ברחבת הכותל,תרשי לו? או שמצעד הגאווה יעבור שמה? או סתם שנשים יוכלו להניח תפיחין ברחבה זו. חופש הדת והפולחן.אצלךזה חופש הדת דלך והפולחן שלל.בטח לא של כולם;

  •   הר הבית הוא המקום המקודש ביותר לעם היהודי!! אלי
    • 10:18
    • 17.10.12

    ירושלים לא מוזכרת בקוראן.
    ואגב - אין שום בעיה שמוסלמים יתפללו בכותל. כל יום באים גויים מכל העולם להתפלל בכותל ואין לנו עם זה שום בעיה.

35 אני בעד שמצעד הגאווה הבא יהיה בהר הבית! הפרובוקטור
  • 01:26
  • 17.10.12

מעניין כמה המוסלמים ישחטו בעולם כתג מחיר עבור אירוע כזה??
כמובן, אחר אירוע כזה כל כוחות נאט"ו לא יצליחו לשמור על הסדר הציבורי...

36 קרני דן אבי
  • 06:00
  • 17.10.12

קרני דרך חשיבתך פנאטית ללא שום הרהור. סיכם חשיבתך במשפט אחד : יהודי צודק ערבי לא צודק כמו בספרי ילדים הטובים נגד הרעים

  •   דן אבי אלי
    • 10:20
    • 17.10.12

    דן אבי דרך חשיבתך פנאטית ללא שום הרהור. סיכם חשיבתך במשפט אחד : ערבי צודק יהודי לא צודק כמו בספרי הפנטזיה.
    האם קראת את מה שקרני אלדד כתבה בכלל?
    האם חשובה לך הדמוקרטיה וזכויות האדם?
    למה אתה לא נלחם על זכויות הפולחן וחופש התנועה??

37 כמה אופייני שהמגיבים שמגלים חשדנות כלפי כל גילוי של משיחיות יהודית (ואולי בצדק), מגלים סלחנות מפתיעה למשיחיות הרומית בשמה האמינו הרומים כי האלים הועידו אותם לשלוט בעולם כולו, וחמור מכך התעלמות מסוכנת מן המשיחיות המוסלמית שבשמה מאמינים מליוני מוסלמים כיום כי העולם כולו ייכבש על ידם. כלומר משיחיות זה פויה רק כשזה יהודי, אך נסבלת ואף מומלצת אצל עמים אחרים, או כמו שיגידו השמאלנים "אז זה לא ענינינו". אבל לי נראה משום מה שאם המשיחיות האסלאמית דוגלת בהקמת חליפות שבירתה ירושליים זה ועוד איך עינינינו.  (לת) ירון
  • 06:31
  • 17.10.12

38 הדרך לגהינום רצופה כוונות טובות  (לת) דניני
  • 06:56
  • 17.10.12

39 רחובות יוסי
  • 07:38
  • 17.10.12

בואו ניישר עם בולדוזר גם את הר הבית וגם את הכותל, ונבנה שם לונה פארק ומגלשות מים. ושלום על ישראל. א את הנבלה ולא את הטריפה. שעובדי האלילים הפנאטים משני הצדדים ימצאו להם ערימת אבנים אחרת להתנדנד מולם וכולנו נוכל לישון יותר בבטחה.

40 חבל שהקשר של קרני אלדד למציאות כה רופף, היא הייתה יכולה לדבר לעניין. רונן
  • 07:56
  • 17.10.12

הר הבית הוא אתר קדוש לאיסלם.
ישראל אחרי כיבושו ב67 לא שינתה את הסטטוס שלו. היהודים העולים להר הבית עושים זאת כתיירים.
רוצה הגברת שהם יעלו כבעלי הבית. היא צריכה להפנים שהמשמעות של פעולה זו היא מלחמה מלאה פנימית וחיצונית.

41 עם כל ההבנה לזה שצריך לתת מקום גם לקולות ימניים במדור הדעות, יש בכל זאת איזשהו סף של קשר בין המציאות לבין הכתוב שטורים צריכים לעבור - לא? האישה הזו חיה בעולם פנטסטי. היא צריכה טיפול דחוף בגלל העיה בתפיסת המציאות. בטח שאין מקום לתת לה לפרסם את הקשקושים שלה.  (לת) ירון
  • 08:21
  • 17.10.12

42 איסור תפילת יהודים בהר הבית מחשש לאלימות ערבית (ע"ע תג מחיר ערבי), הוא אביו הרוחני של פרועי תג מחיר היהודים. אם ציבור אחד (הערבים) יכול באיומי אלימות לכופף את שילטון החוק, יש למשהוא ספק שיהודים קיצוניים ילכו באותה דרך?  (לת) האיסור על תפילת בהר הבית הוא אביו הרוחני של תג מחיר
  • 08:30
  • 17.10.12

43 רק זה חסר לנו - משיח בר כוזיבא - וסוף סוף נזכהה בחורבן המפואר  (לת) אלדד ההזויה
  • 08:33
  • 17.10.12

44 שמעת על המושג סטטוס קוו?  (לת) דניני
  • 08:51
  • 17.10.12

45 מה איכפת לעולים להר הבית מכך שמיליון ושמונה מאות אלף ישראלים חיים מתחת לקו העוני? מה איכפת ליהודים האלה שכל ילד שלישי מתחת לקו העוני? מה איכפת לעולים להר הבית מהעובדה שניצולי שואה הגיעו לפת לחם?  (לת) זאת לא יהדות, זאת עבודה זרה. הר הבית כפטיש.
  • 08:52
  • 17.10.12

46 פישרית! גלעד
  • 09:24
  • 17.10.12

מה רוצים?
שתהיו בני אדם, שלא תפנצרו את הרכבים של הקצינים, שלא תעקרו מטעי זיתים' שתלמדו את בנותיכן המטומטמות באולפנות שיעורים באזרחות כל הפרדת רשויות ועל סמכות בית המשפט וחובת ההזדהות בפניו, שתוקיעו אלימות, שתכבדו את הגר, בקיצור- שתתנהגו כמו בני אדם, זה מה שרוצים ממכם!!

47 חצופה..... אוהד
  • 09:27
  • 17.10.12

כשנוח לך, את מכבדת ואכפת לך מבית המשפט, אבל כשזה לא מתאים לך (למשל בהתנתקות)- זרקת בוץ על השופטים
כשנוח לך, את קוראת לכבד את שלטון החוק ולהקשיב להוראות השוטרים (כמו בהפגנות המחאה) ועוד טוענת שהם בסך הכל עושים את עבודתם (עם האלימות, הרקון וגו')- וכשלא נוח לך, כמו עכשיו, את טוענת לרדיפה.
גברת אלדד, את צבועה, מגעילה ודי מגעילה אותי באופן אישי.

48 התנחלות היא פשע, כל מתננחל פושע מעצם קיומו בשטח כבוש.  (לת) צבי
  • 09:36
  • 17.10.12

49 כשהיא אומרת ״יהודים״ אני מתבייש יאיר
  • 10:12
  • 17.10.12

כי היא מתכוונת לעליונות היהודים, עליונות שהמדינה הדמוקרטית לא מאפשרת. כהנא חי? לא, כהנא מת

50 פעמי הגאולה..... פחחחחחח.. איפה את חיה???  (לת) עובדת אלילים
  • 10:19
  • 17.10.12

51 צודקת!* יואב
  • 10:19
  • 17.10.12

אני רק מקווה שהגב' אלדד תסכים למתן חופש פולחן מלא למוסלמים (גם גברים צעירים) הרוצים להתפלל במסגד אל-אקצה ובמסגדים ברחבי הארץ. עד היכן מגיעה סבלנותה של הגברת?

52 !They shall not pass יהודה החשמלאי
  • 10:32
  • 17.10.12

אתם עולים להר הבית בניגוד לנוהג של אלפיים שנה במטרה אחת בלבד - לעורר פרובקציה. המעשים שלכם דומים לאלו של הפאסישיטים בשנות השלושים שערכו צעדות בשכונות יהודיות בערי אירופה כדי לחולל מהומה. חייבים לעצור אתכם לפני שיהיה מאוחר מדי.

53 מגלגלת עיניים אזרחי
  • 10:46
  • 17.10.12

המאמר שלך עלוב וצבוע.לפחות תלמדי לכתוב בעברית תקנית.הבעיה שלכם היא לא עם המשטרה אלא עם החברה הישראלית , שנמאס לה למממן אתכם ואת ההגנה עליכם-חבורת משיחים הזויים.

54 שמתי לי כיפה, בגדול של סיר, לבשתי שמלה מפוספסת, ציצית, דיבללתי שיער, עכשיו רק חסר, שהמשיח יבוא כבר  (לת) ישי
  • 10:59
  • 17.10.12

55 סוף סוף המשטרה עושה את עבודתה. ישראלי
  • 11:06
  • 17.10.12

פגיעת המתנחלים הפשיסטים בעריבים , תוך ציםצוף על החוק, הפכת את ישראל למדענת אםרטהייד מנודה. בעולם. אני מקווה שהמשטרה תתחיל לעצור מתנחלים שגודעים עצי זיית, מחללים מסגדים ופגעים בחילי צהל.

56 קרנילה, יש לך איזה מילה לנשות הכותל שנעצרו הלילה?  (לת) ירושלמי
  • 12:36
  • 17.10.12

57 תגובת אלי דן אבי
  • 13:59
  • 17.10.12

התיחסותי היא לדרך חשיבתה של קרני לאו דווקא בהקשר מאמר הזה ,

58 הפשיזם היהודי לא מבין אף פעם מה רוצים ממנו.  (לת) שלומי א.
  • 14:32
  • 17.10.12

59 מצחיק שפעם אחת קורא שהמשטרה מגינה על ערבים(לא מחבלים, סתם אנשים אם תרצו) מול פגיעה פוטנציאלית מיהודים וזה מקים קול מחאה אחד
  • 14:49
  • 17.10.12

בואו נודא בזה שיחסינו עם הערבים מבוססת על שנאת חינם הדדית, זו שנאת חינם פשוט מאוד כי כל שנאה היא שנאת חינם, באמת לא משנה מי התחיל הכל, אבל אם לא נסיים את זה לצד אחד, וזה יכול להיות כל אחד מהם, פשוט ימאס ואו שהם ישמידו את הצד השני או ימותו בעודם מנסים

60 לחברים המשיחיים של קרני שמורות כל הזכויות כל עוד הם לא מערערים על הבלעדיות של הממשלה לחרחר מלחמה. היטב ידוע להם שהקריאה "להגן על אל אקצה" היא הכח המלכד ביותר בעולם הערבי, אז אם חשוב לה שהערבים יתאחדו כנגדנו אני מאחל לה ולעוטי השמלות ואבני החושן שיכשלו בכל מעשיהם.  (לת) דמוסתנס
  • 15:16
  • 17.10.12

פרוייקטים מיוחדים