שלי יחימוביץ', תאונת עבודה

במונחים פוליטיים, כבר לא ברור אם שלי יחימוביץ' היא רק תקלה זמנית או אסון בעל השלכות עתידיות. דבר אחד ברור: בהובלתה צועדת לראשונה מפלגת עבודה לבחירות כשאין לה יומרת הנהגה אמיתית. לא היה כדבר הזה. אי אפשר לטעון לכס השלטון בישראל בלי להתייחס למצבה המדיני-הביטחוני. היו בתולדות העבודה יו"רים חיוורים, היו גם התמודדויות כושלות. סירוב עיקש להציע אלטרנטיבה כוללת עוד לא היה. כשנאמה בסוף השבוע בוועידת המפלגה, ריצד מאחוריה מוטו שהכריז "מחליפים את השלטון", אבל אלו מלים ריקות. למלותיה שלה דווקא מומלץ להתייחס ברצינות. למשל, לסירובה להתחייב שלא תצטרף לנתניהו אחרי הבחירות. או להתייחסותה הארסית לעמיר פרץ בתיאור "אנחנו נפרדים בהקלה". מקור ההקלה טמון כנראה בעובדה שעם הסתלקותו המצערת של פרץ, נפרץ המחסום האחרון שהפריע לבריחתה משאלות מדיניות.

במידה רבה, יחימוביץ' זכתה באור מן ההפקר. היא השתלטה על העבודה כשזו היתה בשפל כל הזמנים, עם 13 מנדטים מהקלפי ורק 8 בפועל אחרי התפלגות סיעת עצמאות. היא הזרימה למפלגה אנרגיה חדשה וקבוצת פעילים מחויבים, ולזכותה ניתן לזקוף שיקום ניכר בכוח המשיכה של העבודה. דווקא בגלל התשתית הזו מדובר בהחמצה גדולה. בהימנעותה הגורפת מקריאת תיגר על ממשלת נתניהו בתחום המדיני-הביטחוני, מסכלת יחימוביץ' את הסיכוי לבנות לה חלופה רעיונית חיונית.

ליחימוביץ' היו לאחרונה שלל הזדמנויות להזכיר לציבור הישראלי שיש חלופה לסרבנות, לכוחניות ולקורבניות המסתגרת של ממשלת נתניהו. אבל היא התעלמה מהקיפאון המדיני, תמכה בפעולה ההתקפית בעזה, שתקה לנוכח המאבק המטופש ביוזמה הפלסטינית באו"ם וממשיכה לשתוק גם אל מול צעדי התגובה המטורפים שבאמצעותם מענישה ישראל את עצמה ומאיצה את בידודה. בהתעקשות הילדותית שלה להיאלם ולהיעלם מול כל התרחשות שחורגת מהתחום המוגדר אצלה כ"חברתי", מצטיירת יחימוביץ' כלא רלוונטית, ומציירת את העבודה כמפלגת נישה לענייני איגודים מקצועיים ועובדי קבלן.

תוכנית הדגל הכלכלית שפירסמה מביכה ממש. בבסיסה עומדת הפרשת 163 מיליארד שקלים למגוון מטרות "חברתיות", כשהכסף אמור לבוא מהגדלת המיסוי. נו באמת. הרי מהפכה כמו שיחימוביץ' מטיפה לה יכולה לבוא רק משינוי כיוון דרמטי: הסדרי שלום ואי לוחמה, קיצוץ אדיר בהוצאות הביטחון, סיום מפעל הכיבוש וההתנחלות, וצמצום ניכר בהעברת הכספים למוסדות דת ולאברכים נתמכים. אבל בשביל זה כבר צריך תהליך מדיני וחברתי אמיץ, לא מלמול מתחמק על "מתווה קלינטון" וקריצה מתמדת למתנחלים ולחרדים.

המלה המשוקצת "שלום" לא עולה על דל שפתיה. לאחרונה היא נראית כאחוזת אובססיה. אפילו הסכם העודפים המסורתי עם מרצ, שנועד להבטיח שקולות מצביעי העבודה יישארו בגוש השמאל, הרתיע אותה. כבר לא ברור אם היא מטשטשת עמדות מדיניות עקב חישובים טקטיים, או שפשוט אין לה עמדות כאלה. אחרי פרסום תוצאות הפריימריס העלתה לבימת בית ברל את 25 המועמדים הראשונים; העיקר שהמועמד מספר 27 יריב אופנהיימר, מזכ"ל שלום עכשיו, לא ייראה בסביבה. מאז בחירתה ליו"ר היא נרתעת מכל מי שנתפש בעיניה כאיום פנימי (פרץ, עמרם מצנע, מרב מיכאלי), אבל את נתניהו היא לא פוסלת, ועם יאיר לפיד שצפוי לשבת בממשלתו היא חתמה על הסכם עודפים. מקנן בי החשד שהיתה יכולה לחתום עליו גם עם נפתלי בנט.
 

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ע. פרץ הוא האקר חברתי,ששתל וירוס זדוני (מ. מיכאלי) במפלגת העבודה,והסתלק מהזירה אל זירה חדשה-במגרש של ליבני.ואני תוהה אם הוא יגלה שתלטנות אצלה,או שליבני תדע לרסנו ולנצל את סגולותיו,ויש לו כאלו.  (לת) סמי מפ"ת
  • 02:17
  • 10.12.12

02 שלי יחימוביץ מתכננת את עריקתה נפתלי גור אריה
  • 02:19
  • 10.12.12

יחימוביץ משתמשת במפלגת העבודה כדי לקדם את עצמה בלבד אל ממשלת נתניהו. השלב הבא : עריקתה אל מפלגתו של נתניהו. כל פסיכולוג בעל ניסיון חיים מקצועי יכול לבנות את הפרופיל הפסיכולוגי של יחימוביץ : אנוכית, לא ישרה ובלתי נאמנה . על כן תכונותיה אלה חופפות את תכונותיו של נתניהו .

03 אורי שלום , אי לוחמה , התנחלויות ותקציב הבטחון זה יקר אמנם , אבל ליאור
  • 02:32
  • 10.12.12

כל המומחים טוענים שאלה רק תירוצים לחוסר העשייה בתחום הכלכלי .

בגדול, גם הוצאות הבטחון יורדות ביחס לתוצר כל הזמן ובכ"ז המצב מתדרדר וכח הקניה של הציבור רק יורד. בתור אדם ביקורתי אני מציע לך להפסיק עם הלחן המוכר [ ואולי גם המוכר " SELLER" ] , ועד שיגיע השלום וההתנחלויות יגולחו , יש הרבה מה לעשות. ולשלי : הידד !!

04 יסלח לי כבודו ישעיהו הנביא
  • 02:55
  • 10.12.12

האם הקשבת לדברי משעל? האם התמוגגת מנאומו של מכחיש השואה באו"ם? נאום המבוסס על חצאי אמיתות ושקרים מראשיתו ועד סופו? עד מתי ימשיך השמאל לזרות חול בעיני הציבור? שלום אמרת? עם מי?

05 שלי יחימוביץ' החזירה את מפלגת העבודה להיות רלוונטית.  (לת) אמיר
  • 03:07
  • 10.12.12

06 ימינוביץ' אינה חלופה לכלום. רודפת כוח ותו לא. אין לה שום בשורה. שמאל זה מרצ.  (לת) צ', סדום
  • 03:17
  • 10.12.12

07 יחימוביץ מביאה משהו חדש ומשנה את הפוליטיקה מילואימניק
  • 03:20
  • 10.12.12

עשרים שנה מדברים על שלום עם הפלסטינים ולא התקדמנו.. להסכם סיום הסכסוך אין מוכנות ציבורית, בשני העמים ובעולם המשקיף. 17 שנה משסים כאן סקטור בסקטור אחר, ואת ה"רוב" בערבים/מתנחלים/חרדים/אשכנזים.. את הפריפריה השמאל משסה בהתנחלויות או בחרדים, הימין בערבים ובסודנים... אולי ננסה שיח אחר.. אולי סוסוף שיח מעמדי? אולי זה יכשיר את העם לחשוב גם על סיום המלחמה.. אולי למעמד הנמוך בפריפריה יהיה גם מה להפסיד ממלחמה... אורי משגב, אני קורא אותך קבוע.. פספסת הפעם. ולא מדובר בטקטיקת בחירות אלא בבחירה עמוקה וארוכת טווח. לא של יחימוביץ- של הגופים המניעים אותה ובמרכזם החולצות הכחולות ובכלל זה בןגרי השומר הצעיר (קשה להאשים אותם בהתנכרות לערך השלום, נכון). אבל כותבי וקוראי הארץ לא מעוניינים בשיח מעמדי.. זה ישן ו"פועלי" מידי. תתעוררו, כבר אין לכם ברירה!

08 קואלייצית ביבי הבאה: ליברמן שר הביטחון, ישי שר האוצר, יחימוביץ דוברת הממשלה קרינית הרדיו ששאגה
  • 03:21
  • 10.12.12

לידיעת אנשי שמאל-מרכז שמתכוונים להצביע לבדיחה הזו....היא בכיס של ביבי

09 לעבודה אסור לשלוט אחמד
  • 03:34
  • 10.12.12

היא מפלגה מאוסה

10 Great article. Concerned Citizen
  • 04:03
  • 10.12.12

I wish you were wrong - we all wish you were - but you are so right. She has destroyed the Labour Party, and who knows when, and if, it will recover.

11 הכל טוב ויפה מר משגב, אבל רק אתמול ציפי לבני - המפלגה שאליה נמלט עמיר פרץ - סרבה לענות לשאלה אם היא תצטרף או לא תצטרף לממשלתו של נתניהו! היא פוליטיקאית מנוסה מיחימוביץ ומדברת על הצורך בהסכם שלום, אבל ברגע שהיא תצטרף לנתניהו מילים אלה יהיו בבחינת חולות נודדים. ודבר נוסף, שקוף שעמיר פרץ לא עזב את מפלגת העבודה בגלל אידיאולוגיה. הוא פעל מתוך מצ'ואיזם ואגו. בת חסותו הביסה אותו ועוד העזה לגלות עצמאות ולא להיות נזקקת לו יותר. ואם הוא משמיץ אותה מדוע שהיא לא תגיד "נפרדים בהקלה". מעבר לכל מה שכתבתי ובלי סתירה לדבריי אני מסכימה שיש חסרון בכך ששלי יחימוביץ לא מביעה התחייבות מראש להסכם שלום, ובשל כך לא אצביע בשבילה..  (לת) אחת העם
  • 04:06
  • 10.12.12

12 שלי יחימוביץ מייצגת את המדינה אישה סהרורית במדינה סהרורית  (לת) מנהיגת מפלגה שאינה מתעניינת בדבר הכי חשוב לגורלה של המדינה
  • 04:44
  • 10.12.12

13 הגברת הזאת אינה מסוגלת להביט נכוחה ממש כמו 'דיר לידר' ביבי האם יש עדיין שפויים שם למעלה?  (לת) מצער במיוחד על רקע ה'עשירייה' המצויינת שיש לעבודה
  • 04:51
  • 10.12.12

14 אורי משגב פתח מלכים א׳ ותשכיל ושם תבין ששלי היא היחידה שנוהגת נכון דבורה משלט
  • 05:37
  • 10.12.12

פיזור אקראי של מילים-עבודת מחשב אינו הבעת דעה

15 45שנים מתעללים פה במעמד הבניים והשכבות החלשות בחסות הדיבורים על השלום האזרח מ
  • 05:39
  • 10.12.12

45 שנים מדברים פה על שלום,ואין שלום ,ובחסות הדיבורים על שלום מקימים עוד התנחליות ,מגדילים עוד את תקציב הביטחון, מעשירים את העשירים, ומחלישים את מעמד הבניים ואת העניים.
אחרי 45 שנה שלי מציעה לפתור קודם את בעיות הכלכלה והחברה החמורים
בישראל, ובד בד לטפל בבעית הביטחון והפלסטינים.
45 שנים ממשלות ישראל מעדיפות לטפל בבעיות הביטחון והשלום ,ובחסות הבעית הביטחוניות מתעללות במעמד הבניים ובשכבות החלשות .
שלי מציעה לפתור את תחלואי החברה לפני שיבוא שלום -צריך לתת לה לנסות

16 יחימוביץ הפכה את העבודה לסניף של חד"ש- בל"ד. מה לציוני ולמפלגה כזו?  (לת) ציוני
  • 05:49
  • 10.12.12

17 אז אם היא לא מתחילה את הדרך עם תותחים היא טועה? אורן
  • 06:17
  • 10.12.12

גישה הומניסטית מהממת. ככה בדיוק לא מצליחים להרים מפלגת שמאל אחת מאוחדת. רבאק, תן צ׳אנס. שמונה שנים ראינו רק ביבי בעיניים. זה לא זמן לבקר את השמאל, הוא רק מתחיל לשוב לחיים. פצוע אימים. תנסו יום אחד בשבוע להוציא עיתון שיש בו רק מלים תומכות בשמאל. אתם הורים, אתם אמורים לדעת את כל החרטא הזה על אול יו ניד איז לאב. יום אחד בשבוע, כמו אבא עצלן אבל אוהב. חושבת שאתה משובח. בדרך כלל

18 הכותב נוהג בדיוק כמו עמיר פרץ. היה מוכן לפגוע במפלגה רק כדי לנגח את שלי. אלה אנשי האתמול.  (לת) מחרחר המחר
  • 06:33
  • 10.12.12

19 שוב השמאל הקיצוני מחפש סוס טרויאני שיגנוב את הדעת עבורו גילגל
  • 06:42
  • 10.12.12

מאז ימי "יומרץ רבין" השמאל משוכנע שהוא הוא המוביל, והגייסות רק מחכים מאחור להצטרף. גם על ניצני המהפכה החברתית מלפני שנה וחצי השתלטו דוברי השמאל הפוליטי, משל ההמונים קמו נגד "הכיבוש" , בעוד שההיפך קרה. בגלל שהכיבוש והפוליטיקה המפלגתית המפרידה יצאו מהמשחק - ההמונים מצאו מכנה משותף ויצאו לרחובות.

התפוררותה של מפלגת העבודה התרחשה כי "דרך רבין" פורשה בציבור כ"דרך שולמית אלוני", וכל זאת ללא שמנהיגי המפלגה לדורותיהם יבדלו עצמם מר"צ. ככול שהסכם השלום התרחק אל מול התמורות האזוריות והמליטנטיות הפלסטינית הרצחנית, כך ירד ערכה של המפלגה.
שלי יחימוביץ שינתה את השיח. דווקא היא שאין לחשוד בנטיותיה הפוליטיות האישיות, הבינה שדרכה של מפלגת שילטון אינה יכולה להיות דרכה של מפלגה רעיונית כמו מרץ. כוח החיים של מפלגת שילטון הוא ביכולתה להכיל קהלים גדולים המתפרסים על טווח בוחרים רחב (מהמרכז ושמאלה). הסיכוי של מפלגת העבודה לחזור אי פעם לשילטון הוא ההשתלטות על מאגר מצביעים זה. מפלגת קדימה עשתה זאת יש מאין.

משגב כועס על יחימוביץ שהיא "מתנערת" מדרך השמאל. המסכן עוד לא קלט שזו זהבה גלאון שעומדת בראש מפלגת שלושת המנדטים ולא מנהיגת מפלגת המרכז, שרק כך אולי תוכל להקים פעם ממשלה שבה יהיה למר"צ מקום (קטן).

20 אתה בטח מתגעגע לאהוד ברק ולעמיר פרץ יוסף הפקיד
  • 06:44
  • 10.12.12

אהוד ברק היה יו"ר עבודה כלבבך? או עמיר פרץ, שפצח במלחמת לבנון השנייה האומללה? אכן, איש שלום.
וחוץ מזה, התוכנית הכלכלית שלך הזויה: שלום יעלה המון כסף בטווח הקצר. תקציב הבטחון בטח שלא יקוצץ ופינוי מתנחלים יעלה מאה מליארד!
אני מבין שבעינך צדק חברתי הוא מילים ריקות, מס שפתיים, קשקושים של צעירים נאיבים, לא משהו שמפלגת העבודה צריכה לחתור אליו.
ולגבי השלום, שלי יחימוביץ אכן מתחמקת מלדבר עליו ומנסה לדבר על החברה, אבל כאשר דוחקים אותה היא אומרת "תוכנית קלינטון", עמדה שמציבה אותה במקום של כבוד אפילו ב-"מרצ".

  •   אני בהחלט מתגעגע לאהוד ברק עדי
    • 13:32
    • 10.12.12

    איש חכם, אמיץ, מעמיק ומפוכח.
    הוא לא היה פוליטיקאי מוצלח ובוודאי יש לו מגרעות רבות, אבל להשוות את הדבר הצווחני, החנף, השטחי והדי-טיפש הזה שהמלכתם עליכם לאהוד ברק, זה הזוי.
    לעמיר פרץ, מאידך, אין מה להתגעגע, אבל גם הוא עולה על יחימוביץ בהרבה מבחינת כשרונותיו וסגולותיו.

21 אכן כן יעקובוס
  • 06:45
  • 10.12.12

זה נראה בטוח: יחימוביץ תצטרף אל ממשלת האפרטהייד. על הבוחרים להסיק מכך את המסקנות. במצב האלקטורלי המסתמן זו הסוגייה היחידה שנשארה פתוחה לקראת הבחירות: מי מבני האור יחבור אל בני החושך ומי לא. מדובר בשאלה גורלית, וכל היתר שטויות.

22 למי אכפת מהשלום? דורון
  • 06:50
  • 10.12.12

קשה לעיתונאים, בעיקר בהארץ, לקלוט שהציבור דווקא מבין שאין פרטנר ושלא משנה מי רוה״מ המצב המדיני לא ישתנה דרמטית. לכן בוחרים להתמקד במה שחשוב באמת הכלכלה.

23 אורי, תענוג לקרוא אותך (לת)  (לת) נינוצ'קה
  • 07:00
  • 10.12.12

24 זבלנות יהודיי
  • 07:01
  • 10.12.12

בושם על חרה,
זו ההגדרה המדויקת.
רק מנהיגים אמיצים כמו עמיר פרץ וזהבה גלאון או ציפי לבני יובילו כאן שינוי

25 אותן המנטרות הישנות נעם
  • 07:31
  • 10.12.12

שלי יחימוביץ מפחידה שמאלנים מהסוג הישן דוגמאת אורי משגב. היא מפחידה אותם לא רק כי היא מנסה לשנות את סדר היום הציבורי, אלא גם כי היא מצליחה בכך. לכן הוא נאלץ להשתמש באותן המנטרות הישנות, על פתרון לסכסוך שחייב לבוא לפני העלאת שכר מינימום. ההתקעות במקום הזה מוציאה את השמאל יותר ויותר אל מחוץ לרלוונטיות הציבורית, ומהווה מכשול הן בפני צדק חברתי והן בפני הסדר מדיני.

26 עוד עיתונאי שיודע "בדיוק" מה היא לא עשתה טוב, מה ההוא צריך לעשות וכיצד הם חייבים, אבל ממש חייבים לפעול. וכשהוא גומר לנקר על המקלדת באצבע אחת, הוא יורד למטה, לכוס קפה עם פלאפל וחושב בלבו - "תיקנתי את העולם". מגרד את מבושיו וחוזר למקלדת עם האצבע האחת ששלף מהנחיר השמאלי - "ולמי אתן עכשיו עצות?"  (לת) כסיף
  • 07:32
  • 10.12.12

27 איפה הכסף? אלי
  • 07:33
  • 10.12.12

כבר היינו בתהליך שלום. עובדתית תקציב הבטחון לא גדל וקשה לטעון שהיתה באמת פריחה כלכלית. תקציב האברכים הוא מיליארד שקל. לא משם תבוא הבשורה.

28 ראינו את המנהיגות המדהימה של ברק (עקילוב קומה 27), פרץ (סתום המשקפת), פואד (ראק דבר אחד) ושאר מגרבצי הנחת. תן לשלי לעבוד. היא הולכת צעד בצעד כמו שלא הלכו לפניה.  (לת) כסיף
  • 07:34
  • 10.12.12

29 ...ואל תדאג, גם בשלוש בלילה, כשיצלצל הטלפון האדום, היא תגע לענות נכוחה....  (לת) כסיף
  • 07:35
  • 10.12.12

30 אורי, אורי, אתה כל כך שמרן בדיעותיך השמאליות. אתה רלוונטי ללפני 20 שנה. תומר
  • 07:39
  • 10.12.12

זה לא שלא חייבים להציע מצע מדיני ביטחוני ברור וזה לא ששלי יחימוביץ׳ עושה את כל הטעויות האפשריות ומתהדרת בזה שהיא הולכת עם האמונה הפנימית שלה בניגוד לדעת ההמון. אבל הבעיה היא לא באידיאולוגיה שלה, המעלה על פני השטח את הפרקטיקה האיומה של השלטון והאליטה לשסות זה בזה מגזרים שלמים בשל איזושהי אידיאולוגיה מטופשת רק כדי לאפשר להם להמשיך ולשלוט. הבעיה של שלי יחימוביץ׳ היא פרסונלית ותו לא. יהירה, כוחנית, חסרת אמפטיה ומעוררת אנטגוניזם באשר תלך. ומילא כל זה היה הולך עם איזושהי כריזמה. אבל עם כריזמה כמו שלה לא נבחרים אפילו לועד הבית. למצביעי השמאל המתלבט, רק חדש זה שמאל אמיתי

31 עדיף שלא ידברו גבוהה גבוהה על שלום ועל שאר הבלים "בטחוניים" מאשר שידברו על שלום ויבצעו פשעי מלחמה, כמו המפלגה שחתמה הסכם עודפים עם המפלגה שאתה תומך בה  (לת) דרור תומך בל"ד
  • 07:42
  • 10.12.12

32 כשאני הולכת ברחוב לעיתים אני שומעת עמליה
  • 07:42
  • 10.12.12

כלב נובח מחצר כלשהי, לעיתים אני שומעת חתול האומר מיאו, לרב אף אחד מאינו לא מקשיב לזה וממשיך בדרכו. כך גם הפוליטקה. כל אחד אומר דברים ולרב כולנו נעולים על דרכינו ואיננו משנים אותה. לכן גם אם יהיה פה רעב כבד, מחלות ומצבינו יהיה כאחת ממדינות אפריקה עדיין רב הציבור יצביע ביבי.

33 האמת שאתה תאונת עבודה, אולי בגלל זה אין למאמר שלך תגובות מ-2 בלילה ועד עכשיו  (לת) אסתי
  • 07:47
  • 10.12.12

34 הכותב מציע שיחמוביץ תאמץ את מצע מרצ-חד"ש אלכסנדר
  • 07:47
  • 10.12.12

ואז העבודה הייתה עם שני מנדטים : של מיכאלי ויריב אופנהיימר

35 שלי החזירה את מפלגת העבודה למרכז הבמה שלי תותחית
  • 07:51
  • 10.12.12

שלי מנהיגה עקשנית יציבה וערכית והיא תשיג את מטרתה בסופו של דבר וזה החזרת מפלגת העבודה ללב הקונסנזוס של החברה הישראלית.
כולם מפחדים משלי כי היא רוצה להחזיר את המדינה לאזרחים, הטייקונים משתוללים שולחים את כתבי החצר שלהם בכדי לעצור את הכוח העולה נגדם.
אני שם רק "אמת" בקלפי

36 יחימוביץ תופעה חולפת טובי
  • 07:51
  • 10.12.12

יחימוביץ פועלת בהנחית סטנלי גרינברג עמעום דעות בתחום המדיני והאזרחי כדי לתפוס מקום במרכז. היא תופעה חולפת כמו קדימה

37 העבודה סוף סוף רלוונטית. אתה רוצה להמשיך בשיח האין סופי שמשחק לידי ביבי והפך את השמאל לדבר לא רלוונטי. יחימוביץ מביאה חשיבה אחרת ויוצאת בכל כוחה מהפרדיגמות הישנות. בזכותה אנחנו בכלל מדברים על הנושא הכלכלי-חברתי אחרי שהשמאל זנח אותו שנים  (לת) שמאל בכיין ולא רלוונטי
  • 08:13
  • 10.12.12

38 אני ממש לא בעדה אבל איך אתה יכול לקכנות את התוכנית הכלכלית שלה "מביכה"- נעשתה כאן עבודת עומק רצינית שמציבה חלופה אמיתית לניאו ליברליזם  (לת) ישי
  • 08:15
  • 10.12.12

39 המאמר משקף במדויק את תחושותי חבר ותיק במפלגת העבודה
  • 08:21
  • 10.12.12

הצבעתי יחימוביץ בבחירות הפנימיות, זאת הייתה טעות. לא האמנתי שכך היא תנהג.

40 הכתב צודק בחלק מהמדברים. הכתב לא צודק ששלי מתחמקת מנושאים מדיניים... שליח ירוק על אופניים
  • 08:21
  • 10.12.12

זו לא התחמקות מנושאים מדיניים, אלא התמקדות בנושאים החברתיים מתוך ההבנה העמוקה שלאט לאט מחלחלת לכל העם שהעוצמה שלנו כמדינה, כעם, היא בראש ובראשונה באחדות שלנו. ואחדות כזו לא יכולה להתקיים כשרוב העם כורע תחת הנטל לבדו. ללא שום השתתפות של חלק אחר של העם - ואני לא מדבר על החרדים. והערבים. אני מדבר על הטייקונים. לא כולם כמובן אבל על החלק המושחת שבהם. הממונפים, חסרי עמוד השידרה, הפיננסיונרים, אלה שעושקים את כולנו דרך חברות הסלולר שלהם, חברות הטלויזיה שלהם, וחברות מוצרי המזון שלהם, ומחזירים לציבור - כלום. רק עושקים ועושקים. ומעלים מחירים בעשרות אחוזים. ומשלמים מס הכנסה של 6 אחוז. בעוד כל השאר עם הכנסה פחותה בהרבה משלמים 20 או 30 או 45 או מעל 50 אחוז. כך לא משיגים אחדות. כך משיגים יצירת מעמדות. מעמדות שאין להם מקום במדינה דמוקרטית. אנחנו לא מונרכיה כאן. אנחנו מדינה קטנטונת שנלחמת מדי יום על קיומה. והבנים והבנות של הטייקונים משרתים באותו הצבא שמשרתים בו הבנים והבנות של המנקה בבית של שרי אריסון.

41 ניכר שהכותב לא מבין דבר בכלכלה אם הוא כותב כאלו שטויות. עוד שמאלני אחד שידרוך על ההומלס שמתחת לביתו בדרך להפגנה נגד הכיבוש  (לת) חיימון
  • 08:23
  • 10.12.12

42 הסדר מדיני עולה המון כסף קוקו בן 19
  • 08:32
  • 10.12.12

עקירת תושבי עזה עלתה למדינה עשרות מיליארדי שקלים, הסדר דומה יעלה למדינה פי 30 או יותר. אם פעם מדינות אירופה וארהײב היו משתתפות בעלות במצבם הנוכחי הם ישתתפו בחלקים זניחים. הסדר מדיני יידחה פתרונות לצדק חברתי. למרות כל זאת אני תומך בהסדר מדיני אבל צריך להגיד לציבור את האמת

43 מה עושים? אזרח מבולבל
  • 08:33
  • 10.12.12

מחנה המרכז שמאל מפולג, הבחירות הקרובות סגורות אבל מה יהיה על העתיד של כולנו?

  •   מצביעים מר"צ או "אור", כי אין שום דבר אחר בני
    • 09:37
    • 10.12.12

    מר"צ, למי שהשמאל מתאים לו, ואור למי שפחות חשובים בעיניו הערבים אבל רוצה ממשלה בלי חרדים במשרד הפנים והבריאות..

  •   אנא למד מן ההיסטוריה. תנועת העבודה זכתה בהגמוניה שלה בתהליך הדרגתי. עקרדם
    • 09:46
    • 10.12.12

    זה היה בשנות השלושים. אליטה נחושה מבני העליה השניה והשלישית הצליחה לגבור על הפילוגים בין מפלגות הפועלים השונות ולאחדן. התוצאה - מפאי - מעולם לא זכתה לרוב מוחלט בציבור. אבל היא יצרה קואליציות ובנתה אמון. זה נעשה בין השאר על ידי הימנעות חהכרזה על יעדים גורפים ומטרות על. הדיקלומים המפאיניקים בציבור היו תמיד פושרים, נוסחתיים, צפויים. המעשים שלה, לעומת זאת, היו עמוקים וגדולים, אבל הם לא נראו אלא לאחר שנים רבות. אם אתם חפצי חיים עליכם לנטוש את דרך ההתרסה וההתנשאות של שמאל אוסלו ושיינקין ולהבין שיש ציבור גדול שאתם יכולים להנהיג אבל לא יתן בכם אמון אם לא תכבדו אותו. תתחילו בקטן ובשקט. תתחילו עם אג'נדה חברתית, תתחילו עם נישה של ועדי עובדים. כמה שפחות סיסמאות, כמה שפחות רעש. בקיצור, שלי יחימוביץ.

44 מאמר לא רע: חשיפת פניה הפוליטיים של יחימוביץ, הנוטה להסתירם במסווה של פרזיאולוגיה "אנטי קפיטאליסטית" מיושנת, היא מסר חשוב לבוחר המתלבט. מזווית ראייה של שמאל אמיתי, מפוכח וליבראלי יש יתרון-מה לדמות כנתניהו על הנכלוליות של שדרנית הטלוויזיה שהמירה את מקצועה בקריירה פוליטית בכל מחיר.אחרי הכול כדאי אולי לתרום קול נוסף למרצ הקטנה ולקוות לטוב.  (לת) Hieronymus Profanus
  • 08:40
  • 10.12.12

45 למי שעדיין לא הבין-העבודה =שמאל חברתי ומרכז מדיני ביטחוני נח
  • 08:53
  • 10.12.12

זה כל כך פשוט שלי צודקת לחלוטין בגישתה-היא הפנימה מזמן שנתניהו הולך להיות ראש הממשלה הבא.היא תשאף לתפקיד שר החוץ כדי שתהיה במשבצת הנכונה להתמודד על ראשות הממשלה בבחירות הבאות.
יש לה שכל והיא מתכננת לטווח ארוך.בקיצור בחורה לעניין.

  •   *ימין* מדיני מובהק, לא מרכז עוכר ישראל
    • 14:40
    • 10.12.12

    ונתניהו הולך (אולי) להיות ראש הממשלה הבא רק מפני שהשמאל האידיוט העמיד בראשו מוקש אלקטוראלי בדמות הפלולה של ברק.

    וביום שיהיה לבהמה סיכוי כלשהו לראות את משרד החוץ מבפנים, היא תוכל באותו המחיר להיבחר גם לראשות הממשלה, לנשיאות המדינה ולמיס יוניברס.

46 מה ארסי בהתבטאותה כלפי עמיר פרץ? רון
  • 08:56
  • 10.12.12

התייחסות עניינית ולא בוטה. גם אתה היית נפרד מעושה צרות מקצועי כשה עם אגו יותר גדול מהשפם המגוחך שלו בהקלה.

47 אורי משגב שונא את יחימוביץ כמו עמיתיו נחום ברנע ונחמיה שטרסלר,שנאה שמקורה גם בקנאה שוביניסטית.אילו יחימוביץ היתה מניפה את הדגל המדיני כמאמר הקלישאה בימים אלה העבודה היתה נמצאת באזור של 12-13 מנדטים במקרה הטוב.לאורך שנים ארוכות העבודה הדגישה רק את הנושא המדיני וזה לא החזיר אותה אותה לשלטון.יחימוביץ כמו ישראלים רבים מביטה אל המציאות באופן מפוכח ומבינה שהסכסוך הישראלי פלסטיני בשלב הנוכחי איננו פתיר והיא זוכרת שברק ואולמרט לא הצליחו לשנות דבר באמצעות ההצעות הנדיבות שנתנו לערפאת ולאבו מאזן. לעיתים נדמה שאורי משגב שונא את יחימוביץ יותר משהוא שונא את הנייה ומשעל ונאסראללה כי עליהם הוא לא היה מעז לכתוב בזעם ובטינה שכאלה.  (לת) סתם אחד
  • 09:01
  • 10.12.12

48 ושוב התקשורת מתקשה לקבל את השיח החדש בחברה הישראלית. נדב
  • 09:03
  • 10.12.12

תפסיקו לחפש את הקונפרמיזם. שלי יחימוביץ' היא הסנונית הראשונה של הפוליטיקה החדשה, היא ראשית הדרך של הפיצול העתידי בדמוקרטיה הישראלית בין דמוקרטים לשמרנים

49 היא לומדת מביבי,אי החלטה גיל
  • 09:09
  • 10.12.12

משמעותה אי טעות. נכון זה מוביל לקריסת מערכות אבל המצפון שקט.

50 הגישה שלך היא תאונת עבודה - די להשתמש בסכסוך כתירוץ, רוצים עמדה כלכלית-חברתית! אסף
  • 09:27
  • 10.12.12

הרי השמאל במשך שנים דיבר מעל לראש של האזרחים והיה עסוק בפורם סבן ויוזמות ז'נבה ושכח שבעצם יש פה מדינה. אנחנו בעד שלום אבל אל תשתמשו בו כדי להסתיר את הדיון הכלכל

51 וואו, באיזו הכחשה אתה חי.. שלום שלום שלום, כמו ילד מפונק שרוצה סוכריה  (לת) תפנים, נכון להיום אין עם מי לעשות שלום... תתבגר
  • 09:27
  • 10.12.12

52 אני לא יודע בדיוק מי זה אורי משגב (עיתונאי מוזיקה וספורט או משהו כזה ככל שהצלחתי לברר), אבל אם אתה לא מבין את ההגיון שבמהלך האסטרטגי של שלי/העבודה שלפיו אין מה לדבר כרגע על מצע מדיני פשוט מכיוון שהתמונה במזה"ת לא ממש ברורה. וגם אין טעם לצעוק כמו מרצ - "להחזיר את הגולן", כשברור לכל מי שעיניו בראשו שאין למי להחזיר. אם אתה לא מבין את כל זה אתה פשוט סמולן טיפש ומנותק בדיוק כמו שאומרים בימין.  (לת) מרכז תל אביב
  • 09:34
  • 10.12.12

53 עוד כתב שהתמכר לויכוח המסורתי של כן שטחים לא שטחים צא מהמטריקס
  • 09:38
  • 10.12.12

מר משגב, כשאתה עסוק בויכוח המדיני מישהו מכייס את הציבור (ובכללם אותך).
המדינה מתפוררת מבפנים וע"ע יוון.

54 מה שאורי משגב שוכח יואב
  • 09:38
  • 10.12.12

אורי משגב שוכח, שהעמדות שנתניהו מציג היום הם העמדות של מפלגת העבודה המסורתית.
לפני שלי, באקט כמעט אוטומטי, מפלגת העבודה נסחפה שמאלה, רק כדי להישאר משמאל לליכוד, והתרחקה מעמדותיה המקוריות.

ביתו האידיאולוגי של אורי משגב הוא מר"ץ. לא מפלגת העבודה.

http://www.youtube.com/watch?v=Su4j5zc_1Xk

55 כמה אהבל אפשר להיות, אורי משגב. חרפושטל
  • 09:40
  • 10.12.12

אתה באמת חושב שאם שלי תצהיר על "תכנית מדינית" היא תתגשם? תכניות כאלו היו לנו לרוב. שמעון פרס לבדו הגה איזה מאה מהן. והרבה מאוד יצא לנו מזה. הסכסוך עם הערבים הוא סבוך מכדי שיהיה אפשר לפרוט אותו לנוסחאות. מה שצריך כדי רק להתחיל להזיז דברים הוא כוח פוליטי משמעותי, ולו גם אופוזיציוני. שלי עסוקה כרגע בלצבור את הכוח. אתה עסוק בלהפריע.

ובאשר לתכנית הכלכלית שלה - בוא נעמיד פנים לרגע שאתה באמת מבין בזה (אתה לא), למה בדיוק השווית אותה? לתכנית הכלכלית של לבני? של גלאון? של שטייניץ בעל הבור?

בקיצור, אתה בדיוק מסוג השמאלנים שהביאו אותנו לאן שאנחנו. שלי כרגע מנסה לתקן את הנזק שאתה ושכמותך עשיתם.

56 שלי יחמוביץ בועה אשר פריד
  • 09:41
  • 10.12.12

שלי יחימוביץ מפספסת בגדול.דווקא משום שהצליחה לייצור תחושת אמינות מסויימת בתחום החברתית -כלכלית (למרות שתוכניתה הכלכלית הזויה ולא קשורה לשום דבר בכלכלה).היתה יכולה למנף את האמון שיצרה לצורך יצירת הקישור ההכרחי לפתרון הכרחי בתחום המדיני-אזורי-פלסטינאי- קיצוץ בתקציב בטחון, העברת משאבים ועוד .אבל....מסיבת חוסר אומץ ותעוזה, ו/או משום שדעותיה זהות לאלה של נתניהו היא נמנעת מכך.הבועה ששמה שלי יחמוביץ תתפוצץ תוך זמן קצר ותחזור לעולם התקשורת שם כוחה של השפה אינו מחייב נקיטת צעדים מעשיים בעקבותיהם.

57 אהוד ברק הביא את המפלגה אל סף התהום - אני אצעיד אותה קדימה!  (לת) כלאם פאדי יחימוביץ'
  • 09:45
  • 10.12.12

58 עזבו אתכם ממצנע ופרץ. לנו יש את כבל ובוז'י! המקוריים!  (לת) כלאם פאדי יחימוביץ'
  • 09:46
  • 10.12.12

59 אורי משגב הוא בוחר מרצ שרוצה שיחימוביץ' תתפקד כמו זהבה גלאון יוסי, מתפקד לעבודה
  • 09:51
  • 10.12.12

אבל מה לעשות שמפלגת העבודה היא לא מרצ.
מה שריסק את מפלגת העבודה זה שהיא התעסקה כמו מרצ במה שחשוב לברנז'ה בלבד.
זאת, המסודרת בחיים שלא מבינה שהשאלה האמיתית שמפריעה לישראלים זו שאלת הפרנסה שלהם.

60 ניתוח תלוש מהמציאות תמיר
  • 09:53
  • 10.12.12

ישנם אנשים ששנאתם ליחימוביץ׳ מעבירה אותם על דעתם וגורמת להם לדמיין דברים שלא היו ולא נבראו. יש כאלו שרואים דברים שלא קיימים (נחום ברנע), מדמיינים נתונים שלא נבראו (נחמיה שטרסלר וגדעון עשת), וכאלה שמנתחים ניתוחים תלושים מכל מציאות (אורי משגב).

הרי ניכר שלא חשב פעמיים לפני שפלט את השטות בנוגע לתהליך מדיני כמענה לבעיות הכלכליות שלנו. נניח ששלום יושג מחר - רק פינוי המתנחלים יעלה עשרות רבות של מיליארדים.

61 אמת ויציב. במדינת ישראל, מיפלגה שאין לה תוכנית מדינית לא יכולה להיתקיים. ומי שמוציא 163 ביליון שקל ולא אומר מאיפה לוקחים אותם לא דובר אמת.יש איש כלכלה ששם את השם שלו על הקישקוש הזה?  (לת) שאול
  • 09:54
  • 10.12.12

62 אני מצטער, אבל שלי הגיע לי עד לכאן דניאל
  • 09:55
  • 10.12.12

אני מסכים עם דברי הכותב. אני חושב שההתנהלות שלה בעייתית מאוד בנושאים אחרים. כל מה שהיה עם אורי שגיא לא מצביע על שיקול דעת. ההתנפלות על שטרסלר. ועוד ועוד.

כשמצרפים את הפרטים האלה עולה תמונה מטרידה של אגו מנופח, חוסר יכולת לקבל ביקורת וחוסר נסיון. אני לא מצביע ליחימוביץ (למרות ששקלתי זאת)

63 שלי האדם הלא נכון חבל חבל
  • 09:56
  • 10.12.12

שלי אינה טיפוס של מנהיג..אחרי המחאה הצטרפו טובים ל"עבודה" אבל היא לא הביאה אנשים נוספים למפלגה.לא ידעה למשוך אנשים מקורבים.ודווקה להפך לא ידעה לשמור על בחירים במפלגה שלא יעזבו.דבריה על עזיבת עמיר פרץ מעיד על בורות מוחלטת בהנהגה וחבל חבל שכן היא הגישה לביבי את הנצחון על מגש של כסף.

64 אני לא מסכימה לאה אורן
  • 09:56
  • 10.12.12

אני חושבת שהיא לא מדברת על נושאים מדיניים משום שהידע שלה לא רב בנושא, לא משום שהיא לא יודעת במה היא מאמינה ולאן היא מכוונת בנושאים המדיניים. יש דברים שאפשר "לעבוד" עליהם רק כשאתה בפנים ומבין לעומק את הדברים, לכן היא "שומרת על אש נמוכה" את הנושאים המדיניים. אין שום דבר רע בלא להביע דעה בנושאים שיש לך מעט ידע בהם (מכורח הנסיבות), וזה מראה דווקא על חוכמה וניהול עתידי נכון במשא ומתן, לעומת ההתלהמות וההחלטות האימפולסיביות שמתקבלות מראש הממשלה הנוכחי, בניימין נתניהו. זאת לעניות דעתי.

65 תגיד, בן גוריון היה ליכודניק? לא. הוא היה המפאיניק האולטימטיבי. הוא לא אמר "קודם נעשה שלום עם הערבים ואז נבנה מדינה ונקלוט עליה", אלא להיפך. גם יורשיו צריכים לעשות אותו דבר.  (לת) אמת בקלפי
  • 10:01
  • 10.12.12

66 יחימוביץ סייע לנתניהו להקים מדינה דו לאומית - ישראסטין  (לת) נ
  • 10:05
  • 10.12.12

67 כה צודק דורון
  • 10:05
  • 10.12.12

שמאלנים הביתה (חבל שהבית כה קטן)

68 על פי סקר הארץ שפורסם הבוקר הצטרפותו של פרץ לליבני לא שינתה את מצבה בסקרים ומשמעות הדבר היא ברורה - כפי שצפתה יחימוביץ,לעמיר פרץ אין משקל אלקטורלי ואין לו יכולת להעביר את ליבני למספר דו סיפרתי של מנדטים.  (לת) יעל
  • 10:06
  • 10.12.12

69 אורי - שים לב! לשלי יש דעות שונות משלך על החמאס ועל הפלשתינאים. לכן... יוסי
  • 10:07
  • 10.12.12

... אל תצביע לה, הצבע למר"ץ או לחד"ש או אפילו לבל"ד.
אבל זכור: לפי הסקרים ישנם מצביעים בשווי של 20 מנדטים שחושבים כמוה, וישנם מצביעים בשווי 3 מנדטים שחושבים כמוך. מותר לחשוב אחרת ממך מבלי לקבל את התואר "תאונה"? תודה.

70 חרם דרבנו גרשום. . . מני
  • 10:12
  • 10.12.12

שלי יחימוביץ' עומדת להיות שרה'לה ב' והגאון מרן
עובדיה יוסף יוציא היתר לביגמיה מלכותית ואלי ישי
ירשום אותם כנשואים כדת וכדין. . . מזל טוב לעם
ישראל. . .

71 אפשר להבין את אורי משגב. כמו יתר השמאל הישן, הוא מפחד להכיר באמת: הם לא רלוונטיים יותר. רותם
  • 10:15
  • 10.12.12

השמאל הישן שאורי משגב מדבר בשמו, השמאל של שנאת מתנחלים וחרדים והתעלמות מכל נושא שאינו קשור במישורין לעתיד השטחים - השמאל הזה איבד את מקומו בפוליטיקה הישראלית. אפילו מרצ מתנדנדת ממש מעל אחוז החסימה, וצריכה רק דחיפה קטנה בכיוון הנכון כדי להישאר מחוץ לכנסת.
שלי יחימוביץ ומפלגת העבודה בראשותה זה השמאל החדש, שמבין שבתוך הגבולות יש גם מדינה - והיא צריכה להיום העדיפות הראשונה שלנו.

72 אתה רציני? שלי יחימוביץ זה הדבר הכי טוב שקרה למפלגת העבודה איציק
  • 10:37
  • 10.12.12

לא רק שכל המאמר הזה מעוות את תפיסת העולם הסוציאל דמוקרטית הוא גם מלא בשקרים ומבוסס על שקרים.
163 מלייארד שקל? מאיפה המצאת את זה? מדובר ב135 מליארד וגם זה על פני חמש שנים.
בקיצור אתה משקר במצח נחושה כדי לעשות תעמולה למישהו שאפילו לא כתבת יי

73 הימין הפך את המילה שלום לקללה. רועי
  • 10:39
  • 10.12.12

אז בשביל מה? יש ליחימוביץ פיתרון לסכסוך? יש למישהו פיתרון לסכסוך? אם היא הייתה יותר קצת חכמה היא הייתה מאמצת את עקרונות נתניהו למדינה פלשתינית. כלומר תום סכסוך וסיום התביעות. זה לא מספיק להגיד 2 מדינות ל 2 עמים. חשוב שמדינה פלשתינאית, שהיא הפיתרון היחידי האפשרי תהיה סוף הסכסוך ולא תנציח את הסכסוך, שזו הסכנה הגדולה בהקמתה. מה ששלי צריכה לעשות זה להצהיר על הנ"ל ולהמשיך אם הקו הכלכלי שזה מה שחשוב עכשיו במערכת הבחירות הזאת. היא גם צריכה לגנות את ההתלהמות של הימין לגבי E1 וללגלג על כך. מה זה פה? גנון?

74 החברים של משגב שסיפרו לו על מעבר לליבני בעקבות המעבר של פרץ לא ממש מצליחים לשנות את העובדה שליבני לא מצליחה לחצות את קו עשרת המנדטים  (לת) LOL
  • 10:41
  • 10.12.12

75 שלי ימינוביץ היא לא אלטרנטיבה , האלטרנטיבה היחידה,טובה או לא טובה אפשר להתווכח , היא לבני עם מצנע ופרץ שמציעים לציבור רשימה עם ניסיון רב שנים שמהווה אלטרנטיבה לרשימת עליקוד -ביתנו.  (לת) שלי אנחנו נפרד בהקלה ממך
  • 10:50
  • 10.12.12

76 הכותב צודק, יחימוביץ מתחילה להיחשף במערומיה. מדקלמת מביכה וילדותית שמנותקת מהבעיות הקריטיות של המדינה הדס
  • 10:52
  • 10.12.12

לבני לגמרי עדיפה עליה בכל שעה ביום

77 תאונת העבודה היא הטורים שלך טל
  • 10:54
  • 10.12.12

מאין האובססיה? יש מצב לגיוון? לולא שלי יחימוביץ' מפלגת העבודה הייתה מדשדשת סביב העשרה מנדטים. זה המצב. החלפת השיח לחברתי היא תהליך ארוך והוא אינו שולל את הצורך בפתרון מדיני, רק מזכיר שבינתיים אנשים חיים פה. ולעניין התוכנית. ישימה, ברובה. ברור שלא הכל יקרה אבל מדובר בשינוי סדרי עדיפויות אמיתי וישים.

78 המנטרה של השמאל הרדיקלי "קודם שלום ואז כל השאר" משלימה את דרישת הימין שהפלסטינים יכירו במדינה כמדינה יהודית. אחדות הקצוות
  • 10:58
  • 10.12.12

נותנים זכות וטו לאחרים על המפעל הציוני. אנחנו צריכים מדינה לא כי זה מזיק לערבים, אלא כי זה מועיל לנו. אנחנו צריכים שלום והפרדה לשתי מדינות לא כי זה מועיל לערבים, אלא כי זה מועיל לנו.

יש לבנות את המדינה בגבולותיה הריבוניים, לבצרה ולדאוג לאזרחיה. כל השאר - אחר כך.

79 אורי משגב היקר - לא זכור לי שרוב העם יצא לרחובות בגלל עניינים מדיניים-בטחוניים ירון
  • 11:01
  • 10.12.12

כאשר הימין אומר 2 מדינות ל 2 עמים אז ברור לעם שהפתרון יגיע במוקדם או במאוחר, אבל הוא יגיע. השמאל קובע את המדיניות המדינית והביטחונית גם ככה. ולכן שלי צודקת בקו שהיא בוחרת, ההבדל האמיתי בין העבודה לליכוד הוא בתפיסה החברתית כלכלית.
עמיר פרץ הפך להיות איש בטחוני ומדיני משיקולים פוליטיים, הרי רוב בוחריו רוצים בו כדי שיקדם עניינים חברתיים כגון אפליה עדתית ושכר מינימום אך על מנת לנגח את שלי הוא בוחר להיות איש מדיני וביטחוני.
שלי צודקת לדעתי שבוחרת להתמרכז בנושא השלום וזאת משום שהרבה שמאלנים שמצביעים למפלגות ימניות (וזאת בגלל האכזבה מהפלשתינאים) צריכים לדעת שהשמאל בישראל חושב שטובת בטחון האזרחים עומדת על סדר היום של מפלגת העבודה.
בקיצור שלי יחימוביץ' מנהיגה אמיתית וגם שמאלנית אמיתית, וכטבע השמאלנים אנחנו דוברי אמת ! והציבור הישראלי המוסת אוהב להקשיב לשקרים של הימין, וככל שיצליפו בו בשקרים כן יגדל.
שלי לראשות הממשלה זאת לא סיסמא זאת התקווה של כל ישראלי.

80 תגובתי לכתבה, קראו ירון
  • 11:23
  • 10.12.12

כאשר הימין אומר 2 מדינות ל 2 עמים אז ברור לעם שהפתרון יגיע במוקדם או במאוחר, אבל הוא יגיע. השמאל קובע את המדיניות המדינית והביטחונית גם ככה. ולכן שלי צודקת בקו שהיא בוחרת, ההבדל האמיתי בין העבודה לליכוד הוא בתפיסה החברתית כלכלית.
עמיר פרץ הפך להיות איש בטחוני ומדיני משיקולים פוליטיים, הרי רוב בוחריו רוצים בו כדי שיקדם עניינים חברתיים כגון אפליה עדתית ושכר מינימום אך על מנת לנגח את שלי הוא בוחר להיות איש מדיני וביטחוני.
שלי צודקת לדעתי שבוחרת להתמרכז בנושא השלום וזאת משום שהרבה שמאלנים שמצביעים למפלגות ימניות (וזאת בגלל האכזבה מהפלשתינאים) צריכים לדעת שהשמאל בישראל חושב שטובת בטחון האזרחים עומדת על סדר היום של מפלגת העבודה.
בקיצור שלי יחימוביץ' מנהיגה אמיתית וגם שמאלנית אמיתית, וכטבע השמאלנים אנחנו דוברי אמת ! והציבור הישראלי המוסת אוהב להקשיב לשקרים של הימין, וככל שיצליפו בו בשקרים כן יגדל.
שלי לראשות הממשלה זאת לא סיסמא זאת התקווה של כל ישראלי.

81 שלי יחימוביץ ? איך ניתן לפתור בעיות דיור, פרנסה בכבוד, אם ללא עוקרים מן השורש סחיטת הפרזיטים בדם ובממון, את המעמד הנקרא להקריב בצווי שמונא והמפרנסים שלא מתחבאים בישיבות? כיצד ניתן, לצמצם פערים ולשקם את אי השויון בהשתכרות, כאשר הוועדים הגדולים ניכסו לעצמם מדינה ומחייבים לכסות גרעון של עשרות מילירדים מהקופה של כולנו? בתחום הזה אין לצפות משלי , שהיא, כתאומה ביבי , לא מהססים, להכביד את העול הל הפראיירים לטובת קריירה אישית.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 11:30
  • 10.12.12

82 תמשיכו להשמיץ את יחימוביץ מוקי
  • 11:35
  • 10.12.12

ותקבלו עוד ארבע שנים של ביבי.
מתי תלמדו מתועמלני הימין, שמתייצבים כאיש אחד מול המנהיג?
במו ידיכם אתם מסרסים את האדם היחיד שיכול להחליף אותו.

83 תבין עיתונאי מגוייס של ליבני, יש לנו בעיות פנים שלא טיפלנו בהן מאז ועידת מדריד, בעוד שנה חצי ממדינות ערב בתצורתן הנוכחית לא יהיו עמנו ולכן ברגע זה את אף אחד לא מעניין עכשיו מחמוד עבא, ולמרוח את הזמן במו"מ סרק כל אחד יכול לעשות גם שלי וגם ביבי ולא צריך להציג זאת לציבור הבוחרים.  (לת) אסף
  • 12:08
  • 10.12.12

84 הארץ לא מפרסמים את תגובתי, מדוע ? אם יפרסמו מאוד מומלץ לקרוא ירון
  • 12:17
  • 10.12.12

כאשר הימין אומר 2 מדינות ל 2 עמים אז ברור לעם שהפתרון יגיע במוקדם או במאוחר, אבל הוא יגיע. השמאל קובע את המדיניות המדינית והביטחונית גם ככה. ולכן שלי צודקת בקו שהיא בוחרת, ההבדל האמיתי בין העבודה לליכוד הוא בתפיסה החברתית כלכלית.
עמיר פרץ הפך להיות איש בטחוני ומדיני משיקולים פוליטיים, הרי רוב בוחריו רוצים בו כדי שיקדם עניינים חברתיים כגון אפליה עדתית ושכר מינימום אך על מנת לנגח את שלי הוא בוחר להיות איש מדיני וביטחוני.
שלי צודקת לדעתי שבוחרת להתמרכז בנושא השלום וזאת משום שהרבה שמאלנים שמצביעים למפלגות ימניות (וזאת בגלל האכזבה מהפלשתינאים) צריכים לדעת שהשמאל בישראל חושב שטובת בטחון האזרחים עומדת על סדר היום של מפלגת העבודה.
בקיצור שלי יחימוביץ' מנהיגה אמיתית וגם שמאלנית אמיתית, וכטבע השמאלנים אנחנו דוברי אמת ! והציבור הישראלי המוסת אוהב להקשיב לשקרים של הימין, וככל שיצליפו בו בשקרים כן יגדל.
שלי לראשות הממשלה זאת לא סיסמא זאת התקווה של כל ישראלי.

85 האמנם? יורם
  • 12:33
  • 10.12.12

המשפט "מחליפים את השלטון" הן מילים ריקות מתוכן לא מנימוקיו שגב אלא
פשוט שום מועמד ושום סיסמה לא תחליף את נתניהו כי בוחריו רואים בו משהו
כמו בן משפחה שכאשר הוא נכשל דוקא רצים לתמוך ולעזור לו,וישנה עוד סיבה
שראיתי,אלה הבוחרים בו גם כאשר אין להם הערכה אליו ויש כאלה לא מעט
הם פשוט מעדיפים אותו,אחד מהם אף הסביר לי שהם לא בוחרים בו אלא נגד
כל השמאל כולל העיתונאים דוגמת שגב וחבריו דוקא נוכחותם בפוליטיקה
ובפרשנויות הפוליטיות הן הן שמחזקת ובטיחות את שלטונו של נתניהו כל זמן
שירצה.
בנוגע לשלי יחימוביץ היא צודקת במאת האחוזים עריקתו של פרץ היא הקלה רבה מאוד,אומנם המשפט "חתרן בלתי נלאה" כוון לאדם אחר אבל הוא ביסודו
מתאים לפרץ וראוי ללמוד את הביוגרפיה של פרץ ביסודיות לפני שמחוים דעה
כאילו חכמה.לסיכומם של דברים לשלי לא היתה תאונה היא פשוט חמקה
ממהמורה קטלנית.אני מקוה שתפרסמו דברי.

86 אכן תקלת עבודה ודומני שדי פרמננטית עו"ד יאיר אולמרט
  • 12:39
  • 10.12.12

במשך שנתיים היתה ליחימוביץ' במה פנויה לחלוטין לנהל סדר יום. שיכורה מאהדה חולפת היא הלכה והתחפרה בסיפור שהיא סיפרה לעצמה כאילו היא מצאה את הנוסחה לנצח את הדמוגרפיה ואת השיטה. בדרך היא "גיירה" גם אנשי שמאל (קחו לדוגמה את התועמלן אבישי מתיה) וטישטשה באמצעותם את הזהות הלעומתית של גוש המרכז - שמאל לממשלה בהקשרים המדיניים. אמנם, היא אוששה (בסקרים) את מפלגת העבודה לפסגת תקרת הזכוכית של מפלגתה - 19 מנדטים, אבל הותירה וואקום מדיני רעיוני וקולות "מתנדנדים" נסחפו לקיים ולמוכר - הליכוד. שחקנים חדשים במגרש הזה נכנסו מעט מידי ומאוחר מידי ולמעשה (כפי שמראים כל הסקרים) תוצאות הבחירות כבר ידועות מראש. גם בהקשר הכלכלי/חברתי היא ניפחה בלוף שלא מחזיק מים ולא הצליחה להתנתק מעטיני הועדים של המונופולים, תוך שהיא מזגזגת בין בוז גלוי למחאה החברתית וחתרנות וניכוס תוצריה, באמצעות פניה ליצרים האופורטוניסטים של טיפוסים כמו איציק שלמולי וסתיו (ש)פירפרתי אתכם ועם לא מעט עזרה משרלטני מחאה כמו אורן פסטרנקניק. היום היא כבר צוללת ל - 17 מנדטים (סקר עיתון הארץ) והיד להתרסקות עוד נטויה. אני מתקשה להאמין שהיא תזכה בקלפי ליותר מ - 13 מנדטים. תעלוליה הרגו כל אפשרות להצבת אלטרנטיבה שלטונית וחרצו את גורל הבחירות. במיוחד ההתעקשות הטהרנית שלה לבלום הקמת גוש מרכז - שמאל בראשות אהוד אולמרט. מיטיב לתאר אותה הבלוגר/עיתונאי אורי משגב "שלי יחימוביץ', תאונת עבודה" במאמר שמהווה סיכום קולע לדעות ותחזיות שאני משמיע כבר מאז קיץ 2011......

87 בזמן שביזבזתם לנו על דיבורי שלום כמעט הלכה המדינה שובי
  • 12:58
  • 10.12.12

למה אתה מתעסק ביחימוביץ?
היא לא חייבת כלום למצביעי חד"ש

88 מרץ! צאו מהבועה! קורן
  • 13:10
  • 10.12.12

עד מתי תדקלמו לנו את אותן מנטרות? איזה שלום? מה שלום? לכל היותר ניתן להשיג הסכם מדף. ביג דיל. אין יותר ויכוח על ארץ ישראל השלמה. הוא הוכרע לפני עשרים שנה. כולם באותו צד חוץ מהציונות הדתית. רק הבעיה היא שהפלסטינים חצויים בין הפתח המושחת לחמאס הפנאט. זו המציאות ושום דיבורים על שלום לא ישנו אותה מעבר לקוסמטיקה. אני בעד הקוסמטיקה הזו. אין בעיה. אם זה מה שיעשה טוב לאירופים אז אין בעיה. אבל שלום זה לא יביא. אז למה שהציבור ייתן יותר משקל לקוסמטיקה המדינית הזו מאשר ליחסיו עם שכניו, חבריו ובני עמו? למה שזה יטריד אותו יותר מאשר פרנסתו, זכויתיו הסוציאליות, כוח הקניה שלו ושירותי החינוך והבריאות שלו? למה? כי על זה נוח להתווכח? כי זו הבריחה האולטמטיבית מקבלת החלטות אמיתיות וביצוען?די! אין לכם מושג איפה אתם חיים. אנשים כאן איבדו כל ערך של חמלה ואחווה אנושית אלמנטרים ואתם מטיפים על זכויות האויב? מי יקשיב לזה? למה שיקשיבו להטפה הזו ממי שחיים במגדל השן ולא מוכיחים את כנותם בשום מעשה? למה לדבר על מחדלינו בקידום השלום כשבצד השני בוחרים חמאס? הרי זה פתאטי. מה השיגה ממשלת אולמרט משיחות עם אבו מאזן? גורנישט! סליחה, טעות שלי, היא השיגה ברוגז עם טורקיה, מלחמה עם חיזבאללה ומלחמה עם חמאס. אז על מה אתם מדברים? להגיד שלום בשביל לרצות את מי? את אלילי השלום? ולמה אם אנחנו כל כך רודפי שלום, אין לנו שום סבלנות לחרדים ומתנחלים? האם אני באמת אמור לחמול על תושי עזה אבל לנטור לעד לכל חרדי או מתנחל? העזתים הם תמיד אנשים תמימים שרק נקלעו בטעות לשדה קרב ואילו הדתיים הם תמיד תוקפניים וזדוניים? זה הגיוני? זה רציונלי? זו הנהגה ראויה?

89 דייי! די לדמגוגיה! חאלס! עכשיו הזמן לדבר על איך אנחנו חיים פה! על מיסים דרקוניים, על יוקר המזון, על הדירות מוטרפות-המחיר, על הכלכלה!!! יש פה צה"ל, יש מערכת ביטחון, הם עושים את העבודה שלהם, ועכשיו אני רוצה שתבוא שלי יחימוביץ-היא ולא אחרת- ותסדר לי מקום צודק וטוב בארץ שלי!!!  (לת) שלי והשמאל הכלכלי עכשיו ומהההההההההר
  • 13:29
  • 10.12.12

90 תנו למהפך לחזור! די לכלכלה הנאלחת של הימין, די לעושק, די לאטימות, די לחיים בזבל. רק מפלגת העבודה לוקחת את זה ברצינות, ולכן ניתן לה את ההזדמנות. אסור לחכות עוד 4 שנים עם ימין סטגנאטי  (לת) כרמל
  • 13:33
  • 10.12.12

91 יחימו-ביץ היא פוטומורגנה שהתגלתה לחבורה של מעריצי כוכב נולד.לכול תומכי שלי אין ולא יכולה להיות תבונה פוליטית ומדינית עמוקה הרואה רחוק בסנטימטר מן הספינים והבאז התקשורתי פרי מוחו של שלום קיטל..האישה הזאת היא הקברן של מפלגת העבודה..היא יכולה לקרוא למפלגה ברשותייייייייייי כול שם שהיא רוצה אבל היא בוודאי לא מפלגת העבודה..הסכינים ישלפו מיד אחרי הבחירות נגדה נגד האופי הבלתי נסבל ונגד הבולשביזם המתקדם לאורו היא מנהלת את דיקטטורה הרעיונית שלה..פרץ לא שם קצוץ עליה ופרש ראשון אבל רבים ילכו אחריו ואין להוציא מכלל אפשרות פיצול הסיעה אחרי הבחירות וחבירה לליבני ופרץ.  (לת) פלוטו
  • 13:33
  • 10.12.12

92 בחרת יחימוביץ קיבלת ביברמן  (לת) אורון גן
  • 13:34
  • 10.12.12

93 מה פשר ההילולה נגד שלי? היא מצליחה, אז צריך לחבוט בה??? היא עובדת כבר שנים כדי למגר את דרך הימין ההופכת אותנו לעניים, ואת החינוך והתרבות לשממה. חידלו לכם מלקרוא תגר על יחימוביץ, וצאו להעיף את דרך הימין הכי רחוק שאפשר מגבולותינו. קחו דוגמה מהחילוניים בכיכר תחריר; המצרים יוצאים יותר גיבורים מאיתנו במאבק החברתי!  (לת) אל הדגל, דגל ההומניזם והליברליות
  • 13:37
  • 10.12.12

94 עייפנו מדרכו של הימין, דרך שרון, אולמרט,ביבי אף ברק, --- הותשנו, כיסינו רוקנו משכר עמלנו, תרבותנו מלאה חרולים, ברחובות אלימות, בכבישים עבריינות, כולם שואבים דוגמה רעה ממנהיגי ימין לפלגיהים שבאו לפוליטיקה לעשות לביתם (בית, בתים, וילות, אחוזות וחוות), וחמדו את שכרנו: לקחו, לוקחים יום יום, הרבה ובחוצפה, בלי לתת תמורה הוגנת. נגד זה הציבור חייב לצאת עכשיו, נגד מחלישינו ולא נגד מי שרוצים להרים אותנו מהשפל הנתון!  (לת) עייפנו מדרך הימין המתישה
  • 13:46
  • 10.12.12

95 כל מילה בסלע. יחמוביץ תהיה אסון לעבודה. לא שלום, לא בטחון, וגם לא רווחה.חסרת כבוד מינימלי לבני אדם בעיני.  (לת) שלמה
  • 13:49
  • 10.12.12

96 השתן עלה ליחמיבויץ לכל פינה בגוף. מי את יחמוביץ ע"י עמיר פארץ ואחרים. תתבישי.  (לת) מגיב
  • 13:50
  • 10.12.12

97 די ללקק ליחמוביץ, היא עיתונאית קטנה חסרת השכלה וניסיון והשלום לא מדבר אליה.  (לת) קורא
  • 13:51
  • 10.12.12

98 בגלל השלום צריך לצאת לרחובות., יחמוביץ לא אלטרנטיבה בשום אופן.  (לת) קורא
  • 13:52
  • 10.12.12

99 יחימוביץ' צבועה. רק מרצ!  (לת) איתי
  • 14:18
  • 10.12.12

100 מדהים איך בתקשורת עוסקים ללא הרף בתככנות הקטנה והמגעילה של גוש ה"מרכז-שמאל" ההולך ומתכווץ ללא שום פרופורציה לגודלו. פשוט העיתונאים ברובם שייכים למחנה הזה (כמו שאפשר לראות בבירור מהבחירה של העיתונאים הרבים שהלכו לפוליטיקה לאחרונה). העם, לעומת זאת, מסתייג יותר ויותר מהדרך של המחנה הזה. ולא, לא בי כל העם בבונים חסרי יכולת ניתוח, פשוט כי הם בעלי דעה שונה. רבים מאנשי השמאל לשעבר (כמוני) שינו את דעתם ודרכם כאשר ראו שהדרך הזאת לא מביאה את התוצאה שהאמינו שתביא. זה לא עניין של סלוגן בחירות או של איחוד או פיצול טקטי כזה או אחר. זה עניין של אבדן האמון של הציבור בדרך שמציג השמאל (שחלק ממנו מתהדר באופן טקטי בשם "מרכז"), למרות שהתקשורת ברובה עדיין שם ומסרבת להכיר במציאות ולסקר אותה נאמנה.  (לת) ערן
  • 14:22
  • 10.12.12

101 מאמר לא ראוי, אין יותר מ4 מנדטים לשמאל היהודי, ומאמרים מהסוג הזה מקטינים אותו עוד יותר  (לת) יעל
  • 14:22
  • 10.12.12

102 חוקר מוסמך ואקדמי כמו משגב לא יכול לטעות בשיקול דעת... דמירל
  • 14:27
  • 10.12.12

אתה משמיץ את מי שלכאורה היית שמח אם תזכה בבחירות, מקדם בעקיפין את לבני ולפיד (שעושה רושם שהוא המועמד שלך) ובגדול מפריע לי להתקיים כשאתה צווח כמה אתה חכם (ואתה לא, אתה סתם נודניק עם מחשב שלא עשה דבר למען החברה חוץ מלסכסך).
למעשה, אתה סתם נפחן והייתי מעדיף שתחכה עם התרומה שלך לפילוג במחנה שנגד נתניהו עד אחרי הבחירות. אבל לא, אתה חייב להתחכם. רק נזק בשם היוהרה הלא מבוססת שלך. עוד ניפגש.

103 דוקא תוצאות הפריימריס בליכוד שיחקו לידיה - ומאפשרות כן דיון בנושא מדיני. - רק שיחימוביץ ויועציה לא משתמשים בזה. י.
  • 14:29
  • 10.12.12

לדעתי לא דומה אסטרטגית הקמפיין הרצויה למפלגת העבודה שלפני הפריימריס לליכוד לבין זו הרצויה אחרי הפריימריס.
דוקא צריך להדגיש ולהבליט את קיצוניות הרשימה הסופית של הליכוד לכנסת.
הליכוד כבר לא ליכוד. נגמר הליכוד.
נתניהו הוא כלי בידי ימין קיצוני. המהלך של הימין הקיצוני בליכוד צלח.
וזה מה שתריך להסביר לאנשים.
הליכוד מפלגה לגיטימית ורלוונטית - למי שהוא מתנחל, למי שהוא בעד העברת השקעות רבות לשטחים.
וזה על חשבון כל מה שבקו הירוק - על חשבון תקציבים למשטרה, לבריאות לחינוך.
שטייניץ התגאה בפני מתנחלים איך העביר כסף להשקעה בהתנחלויות ללא פרסום.
זה הסיפור.
הליכוד כבר לא ליכוד - הוא עבר ימינה בקיצוניות - מפלגה שעיקר האג'נדה שלה הוא הרחבת האחיזה בשטחים.

רשימת הליכוד היא הרמה להנחתה - צריך הסברה וקמפיין כדי לאפשר לבוחרים לעכל את זה.
יש מספיק מפלגות שהם לא ליכוד שהם אופציה אחרת להצבעה בקלפי.

אי אפשר רק להתמקד בהבדל בין הליכוד לעבודה - במה טוב לעשירים ומה טוב לשאר.
זה בסיס דל מדי, וגם כבר לא משקף את כל מה שקורה.
רשימת הליכוד עכשיו היא מהפכה - היא שינוי גדול - צריך להתייחס לזה ולהאיר את זה ולהסביר את המשמעות של זה.

104 מה שפרץ לא הבין אחד
  • 14:52
  • 10.12.12

ששלי יחימוביץ לא יכלה להניף את הדגל המדיני בטחוני כי פשוט לא יכלה.
אתה לא יכול לקבל ממישהו דבר שהוא לא יכול לתת.

105 צודק. שלי גנבה לנו את המפלגה אחת
  • 14:55
  • 10.12.12

וחושבת שהמפלגה היא רכושה הפרטי. מי זה "נפרדנו". היא נפרדה בהקלה כי עמיר פרץ היחיד מכל הפודלים שסביבה ששם לה את המאה מול הפנים. טוב עשה שהתרחק. למרות שהדבר כואב לי. אני בהחלט מבינה אותו. הוא נכס למפלגה ושלי היא "תקלה" ככתוב בכתבה.שלי היא נטל על רבים ממצביעי "העבודה".

106 נו באמת. אורי משגב לא היה נבחר לועדת כיתה קובי
  • 15:02
  • 10.12.12

להגיד על תוכנית רצינית ומעמיקה נו באמת זה שיא הרדידות והבורות

107 אורי משגב מחפש תשומת לב. פחדן  (לת) עובד
  • 15:06
  • 10.12.12

108 פרץ ומצנע נתפסים כאיום פנימי? הלו, הם כבר לא שם, מר משגב, הלו...  (לת) קוקו
  • 15:07
  • 10.12.12

109 מר משגב, אתה אולי צודק אבל לא חכם נויה
  • 15:26
  • 10.12.12

אתה קורא לשלי תאונת עבודה ובעצמך עושה תאונה ומפריע לה בדרכה לראשות הממשלה.

שלי לא צריכה להתווכח ולנפנף עכשיו דגלים, כשהיא תהיה בממשלה היא תראה את זה ותעשה את זה.

אל תפריע.

110 ולכן אין ההצבעה עבור מפלגת העבודה מהווה אופציה אחד העם
  • 15:39
  • 10.12.12

שהרי אי אפשר לבחור במפלגה שאין לה התיחסות מלאה לחיים בארץ.
הצבעה עבור מפלגה ואפילו היא קטנה ביותר כמוה כהצבעה עבור מפלגה שאמורה להרכיב את הממשלה הבאה ואיש מטעמה יהיה ראש הממשלה.

111 תמשיך תמשיך: עוד מנדט לליכוד. תמשיך ככה עד הבחירות. הליכוד: 'מלאכתנו נעשית בידי אחרים'. יללה להצביע מחל מחל מחל  (לת) הליכוד - מחלקת איסןף מנדטים
  • 15:48
  • 10.12.12

112 במונחים פוליטיים, כבר לא ברור אם אורי משגב הוא רק תקלה זמנית או אסון בעל השלכות עתידיות. דבר אחד ברור: בכתיבתו המוזרה כשאין לו יומרת עיתונאות אמיתית הוא מבזה את עצמו ומשפחתו. לא היה כדבר הזה. אי אפשר לטעון לעיתונאות בישראל בלי להתייחס לדברים ענינית. היו בתולדות העבודה העיתונאית כתבים חיוורים, היו גם התמודדויות כושלות. סירוב עיקש להציע התבוננות כוללת עוד לא היה. כשכתב אורי שוב ושוב נגד שלי, ריצד מאחוריו ללא ראות מוטו שהכריז "שלי לזבל", אבל אלו מלים נפוחות. למלותיו שלו דווקא מומלץ להתייחס ברצינות. למשל, לסירובו לכתוב בהגינות להתחייב שלא לקשקש שטויות. או להתייחסותו הארסית האישית נגד שלי ובעד עמיר פרץ בתיאורים מגעילים. מקור ההכפשות והזלזול טמון כנראה בעובדה שעם הסתלקותו המשמחת של פרץ, נפרץ המחסום האחרון שהפריע לו לכתוב נגד העבודה. אפשר להמשיך ככה הלאה. הבנתם את המסר. כוונון הכתבה מחדש
  • 16:07
  • 10.12.12

במונחים פוליטיים, כבר לא ברור אם אורי משגב הוא רק תקלה זמנית או אסון בעל השלכות עתידיות. דבר אחד ברור: בכתיבתו המוזרה כשאין לו יומרת עיתונאות אמיתית הוא מבזה את עצמו ומשפחתו. לא היה כדבר הזה. אי אפשר לטעון לעיתונאות בישראל בלי להתייחס לדברים ענינית. היו בתולדות העבודה העיתונאית כתבים חיוורים, היו גם התמודדויות כושלות. סירוב עיקש להציע התבוננות כוללת עוד לא היה. כשכתב אורי שוב ושוב נגד שלי, ריצד מאחוריו ללא ראות מוטו שהכריז "שלי לזבל", אבל אלו מלים נפוחות. למלותיו שלו דווקא מומלץ להתייחס ברצינות. למשל, לסירובו לכתוב בהגינות להתחייב שלא לקשקש שטויות. או להתייחסותו הארסית האישית נגד שלי ובעד עמיר פרץ בתיאורים מגעילים. מקור ההכפשות והזלזול טמון כנראה בעובדה שעם הסתלקותו המשמחת של פרץ, נפרץ המחסום האחרון שהפריע לו לכתוב נגד העבודה.

אפשר להמשיך ככה הלאה. הבנתם את המסר.

113 שלי מקדמת את מה שתמיד קידמה מפלגת העבודה - חתירה לשלום תוך יצירת מדיניות רווחה אייל מחולון
  • 16:09
  • 10.12.12

1. הפרשן לא קרא את התוכנית הכלכלית לעומקה ולכן לא מבין כיצד הכסף אמור להגיע לא ממעמד הביניים. ברור בעליל שהניתוח שלו מתעלם בכוונה מפרטים אלו.
2. הניסיון להציג את פרץ כקורבן מבישה. חלקו בפרשה גרוע לפחות כמו שלה אם לא יותר.
3. לא ניתן לקדם חברת שלום ללא חברה סולידרית ונבערת כפי שהחברה הישראלית הפכה להיות.
פרשני הארץ באופן שיטתי משתמשים במנטרות הללו כעלה תאנה לחוסר הסכמתם העקבית לתוכנית הכלכלית שלה

114 אכן אין כבר ויכוח מדיני בטחוני ברוב הציבור הישראלי. ביבי הקפיא התנחלויות יותר מכל ראש ממשלה אחר, וזה לא עזר. הרוב מוכנים לפשרה משמעותית עם הפלסטינאים אבל הם גם מבינים שזה כנראה לא יקרה בדורנו. ולכן ההבדל בין המפלגות הוא לא באידאולוגיה אלא מי מביא אנשים טובים ומוכשרים יותר שינהלו את חיינו ביותר תבונה  (לת) יגאל
  • 16:13
  • 10.12.12

115 מי יעשה טרנספר ל- 650000 היהודים חזרה מאחורי "הקו הירוק" (ז"ל) ציוני
  • 16:13
  • 10.12.12

כיום גרים "מחוץ לקן הירוק" 650000 יהודים, מי יזיז אותם חזרה אל תוך "ישראל הישנה", מי יממן את הטרספר הזה, לאן הם יועברו, מה יעשה זה
ליוקר הדיור ולכלכלת ישראל ? מי יחליט על הגירה אדירה כזו ?, הרי דליבא
אבו מאזן "נקיון הנוכחות היהודית ה"ל" תנאי יסודי ל"שלום"! אולי לבלוגר ולסמול המטורף פתרונות, לכן שלי בורחת מלהזכיר את הנושא "מדיני/בטחוני"

116 בינגו רז
  • 16:40
  • 10.12.12

לצערי אורי משגב צודק. יחימוביץ צודקת כשהיא נמנעת מדיום מדיני שהרי אין לה שום דבר לומר בזה ובוחרים פוטנציאליים אכן יברחו ימינה, אבל משגב צודק שזה בלתי אפשרי לרצות להחליף את השלטון בלי להחזיק בעמדות בתחום המדיני. הסיסמה הריקה "מתווה קלינטון" היא בדיוק כזו. מי מהצעירים שאמורים להצביע הפעם לראשונה או אלו שהיו ילדים קטנים בשנת 2000 בכלל זוכר מהו המתווה, מה משמעותו המדינית, הגאוגרפית, הביטחונית וכו'? לזרוק את המתווה שתכנית המדינית זה לא רציני. מצד שני, ברור שאין לעבודה כיום מה למכור בתחום המדיני. אין בה מדינאים. מצב כזה יכול לעבוד בהרבה מדינות בעולם, אבל לא פה. אני מאחל ליחימוביץ ולעבודה שישכילו להישאר באופוזיציה, ויתנו ללבני ולפיד להישחק בממשלה.

117 אין אף איש ימין שחושב שיחימוביץ' תמנע מלהוריד התנחלויות במסגרת הסכם מדיני. ובכל זאת היא מעדיפה לא להרים את הדגל המדיני מסיבות טאקטיות. ההצלחה של מפלגת העבודה שעלתה מ-8 מנדטים לכ-20 נובעת מבריחה בעיסוק האובססיבי של השמאל בהליך המדיני והתמקדות במחאה החברתית. אבל יש כאלו שלא יניחו לה. הם יתקפו אותה שוב ושוב. הטאקטיקה של יחימוביץ' מצליחה, אבל הם רוצים שהעבודה תהיה מרצ. קטנה ונחמדה. מכיוון שאורי משגב לא יצביע עבודה, שכן הוא מתלבט בין מרצ, רע"ם או דע"ם, הוא מקנא כנראה בדרך ההתנהלות של יחימוביץ' ומנסה לדחוף אותה למסלול של מרצ. ובאשר לעמיר פרץ. האיש בנה קריירה על ייצוגו את השכבות המקופחות, אבל כשסוף סוף מפלגת העבודה מתמקדת בנושאים החברתיים הוא הולך אל ציפי לבני, שאוהבת מפגש באו"ם עם שרי חוץ חשובים או תמונה שלה בארמון האליזה, על פני עיסוק בטייקונים שעושים עסקאות מפקפקות על חשבון צבור בעלי המניות שלהם, מושכים דמי ניהול מטורפים, מרוקנים את הקופה ובסוף עוד מבצעים תספורת לאגרות החוב שלהם, שכן לחברה לא נותר כסף בקופה.  (לת) דן לב פועם dlpoem@gmail.com
  • 16:44
  • 10.12.12

118 ואו! אמרת בדיוק את כל מה שעל ליבי! כל מילה בסלע.  (לת) נדב
  • 16:56
  • 10.12.12

119 אפילו את סוגיית שכר הבכירים הציגה בצורה מתפשרת - למה פרנסת העתק שלהם משולמת מהכיס הציבורי? אם היא מתפשרת על זה, היא בדרך להתפשר על ההיבט החברתי-כלכלי כולו. היא חרפה לסוציאליזם.  (לת) נגה
  • 16:57
  • 10.12.12

120 בראבו משגב ! תמשיך לחבוט בשלי !!! אל תשכח להכנס גם בלבני \ פרץ וכמובן מרץ-שרץ.צדיקים - מלאכתם נעשית בידי אחרים !!!  (לת) ליכודניק שרוף
  • 17:10
  • 10.12.12

121 רק שוטה שבעולם עשוי להעלות את סברת הכרס, כביכול "הסכמי שלום ואי לוחמה" באיזור בו אנו נמצאים ובזמן בו אנו חיים יביאו לצמצום בתקציבי הבטחון (: אז מאיפה יבואו ה160 מיליארד של שלי? זהו בדיוק. שאנחנו לא יכולים להרשות אותם לעצמנו - ממש כפי שאתה, למשל, לא יכול להרשות לעצמך מטוס סילון פרטי. עצוב, כואב. ככה זה. מודרניסט .
  • 17:15
  • 10.12.12

רק שוטה שבעולם עשוי להעלות את סברת הכרס, כביכול "הסכמי שלום ואי לוחמה" באיזור בו אנו נמצאים ובזמן בו אנו חיים יביאו לצמצום בתקציבי הבטחון (: אז מאיפה יבואו ה160 מיליארד של שלי? זהו בדיוק. שאנחנו לא יכולים להרשות אותם לעצמנו - ממש כפי שאתה, למשל, לא יכול להרשות לעצמך מטוס סילון פרטי. עצוב, כואב. ככה זה.

122 היא כולה מנסה לחזור על התרגיל של רבין מ-92....להתחפש למרכז כיד לקושש קולות מהימין...  (לת) לא הבנת את שלי
  • 17:25
  • 10.12.12

123 מירב מיכאלי אופנהיימר והכותב הם תאונת שרשת אשר גורמת לפקק נוראי--פינויים למגרש גרוטאות רצוי מאוד ובהקדם הכי אפשרי  (לת) אליוי
  • 17:41
  • 10.12.12

124 שלי יחימוביץ איציק
  • 17:41
  • 10.12.12

שלי עדיין המומה שנבחרה ליו"ר העבודה למרות הזמן שעבר היא עדיין צובטת עצמהכדי להאמין שהיא לא חולמת והבוחרים כל כך טועים ולא קראו אותה נכון

125 אורי, זה לא קול לתקוף את מועמד המחנה שלך בזמן בחירות. אנחנו לא אוהבים או מעריכים אותך יותר בגלל המאמר הזה. להיפך. לך תרצה על הביטלס ועזוב את הפוחיטיקה והעיתונות לנוכשרים ממך. תודה.  (לת) זיהום רעש
  • 18:22
  • 10.12.12

126 הכותב החמוץ שולל את החרדים והמתנחלים לא כאידאולוגיה, אלא כבני-אדם. "העבודה" אינה מוכנה לכך. יחימוביץ' וכל מי שבסביבתה מבין שבעולם הפוליטי רוקמים בריתות לפי האפשרי, והיא גם מבינה שבשנאה, מדון והסתה נגד קבוצות אוכלוסייה לא תקורב שום גאולה לא מדינית ולא אזרחית. אבל הכותב החמוץ עדיין מסית נגד חרדים, ובטוח משום-מה שמפלגת העבודה חייבת לוותר על האלקטורט החשוב של השכבות המזרחיות, המגוונות והפחות-משכילות לטובת המשך עקבי של הסתופפות בחיק נישת המשקפיים העגולים. אז מי כאן נישה, מר חמוץ-מריר? אורלינג
  • 18:32
  • 10.12.12

לראשונה צועדת מפלגת עבודה לבחירות עם אמת. אמת סגולית, כמו הפתק הוותיק.

127 מסכימה פלוס... הירוקה
  • 18:46
  • 10.12.12

האשה הזו מדושנת מעונג, אינה מובילה לשום מקום, חסרת ניסיון ובעיקר מייצגת[ בידיעתה], את הוועדים הגדולים והנפוטיסטים. הינף היד שלה למעריציה, מזכירים הינף יד של לפחות נסיכה ובעיקר של שחקן ,או זמר, אך יותר של מנהיגי משטרים אפלים.

128 סיבה ומסובב -התבלבלו לכותב קאפקא טאמורה
  • 18:54
  • 10.12.12

נראה לי שהכותב קצת מבלבל סיבה ומסובב. מפלגת העבודה מתרעננת ומשגשגת בגלל ששלי חכמה מספיק בכדי לא להניף דגלים אבודים מראש. היא אולי סוף סוף הבינה שכרגע מה שביבי עושה זה הדבר הנכון. מצד אחד היא לא רוצה להחמיא לו יותר מדי, מצד שני היא לא רוצה להכריז הכרזות שהיא לא מאמינה בהן, רק בכדי להיות אופוזיציה.

129 כל מילה בסלע חגית
  • 19:12
  • 10.12.12

עד לפני כחודשיים חשבנו כל בני הבית להצביע לשלי- אישה, מבריקה, חברתית, שמאלנית במידה הנכונה (הלא פעם הצביעה חד"ש לא כן?), ואילו שתיקתה המביכה בעניינים המדיניים וההתכתשות עם יריבים ואיומים פוליטיים כביכול, הבהירו לנו שלא לילדה הזאת התפללנו. את קולותנו לא תקבלי שלי, אנחנו נחזור למרצ ולדרך ברורה ואמיתית לשלום.

130 מסכן משגב דוקטור הופמן
  • 19:51
  • 10.12.12

היא שילחה בו את גדודי הטוקבקיסטים המופרעים שלה והם עובדים שעות נוספות

131 תגובה 117- כל מילה זהב אורי כדורי
  • 20:42
  • 10.12.12

פשוט טקטיקה

132 אהבתי לקרוא  (לת) שמרית
  • 20:56
  • 10.12.12

133 לראות את השמאל הקיצוני מטיח האשמות נגד שלי יחימוביץ' זה פשוט תענוג. וברצינות, משגב, כנראה זה נשגב מבינתך שהיא לא מדברת על מצע מדיני משום שהיא יודעת שהם היא תתחיל לקשקש על האג'נדה הפוליטית שלה בתור מצביעת חדש העבודה תיפול מ-20 מנדטים ל-2 מנדטים (כאחוז התמיכה הציבורית שיש לרעיונות טיפשיים כמו שלך). תודה רבה, ניסיון אוסלו לא הצליח. המשך לכתוב בהארץ, המקום היחידי בו אתה מרגיש לראשונה ולאחרונה רוב....  (לת) שחר
  • 21:18
  • 10.12.12

134 היא תרוץ לזרועות ביבי אין לי ספק, הכסא מגרד לה ועוד איך. יחסה לפרץ מביש חרפה ובושה.  (לת) אמירה
  • 21:21
  • 10.12.12

135 הכותב באמת כל כך תמים? הרי ברור שיחימוביץ' והעבודה יהיו הראשונות להצטרף לקואליצית נתניהו ביבי ושלי חתן וכלה
  • 21:27
  • 10.12.12

ליחימוביץ' אין שום ניסיון כחברת ממשלה, דהיינו ניסיון ביצועי והיא זקוקה נואשות להוסיף ניסיון מיניסטריאלי לרזומה שלה. אחרת לעולם לא תוכל לטעון ברצינות לראשות הממשלה. נתניהו יאלץ לצרף מפלגת מרכז לממשלתו כי הוא לא יוכל לסמוך על המשוגעים של הבית היהודי בתור לשון מאזניים. מ.ש.ל.

136 העבודה יודעת לסלק את ראשיה כשצריך, גם שלי תסולק אין לי ספק. השתן עלה לה לראש חזק.  (לת) יונה
  • 21:27
  • 10.12.12

137 געגועי לרבין ז"ל, איפוא שלי ואיפוא רבין. שתקח פרופורציות.  (לת) דן
  • 21:29
  • 10.12.12

138 משגב כל הכבוד, עלית על עיקרי העיקרים.  (לת) קורא
  • 21:31
  • 10.12.12

139 אישה קטנה שמתחפשת לגדולה. בלי טיפת ענווה.  (לת) מגיב
  • 21:32
  • 10.12.12

140 לבני עולה עליה עשרת מונים מכל בחינה.  (לת) יעל
  • 21:33
  • 10.12.12

141 כמה מילים על דמוקרטיה אמיתית גיאצוק 1
  • 21:45
  • 10.12.12

לפני כמה שנים טובות נגיד 16 שנה נבחר אחד נקרא לו רבין לראשות ממשלת ישראל. באמתחתו פיתרון מדיני, מקורי. והוא תהליך אוסלו. עד פו כולם מסכימים. מתוך אחריות לאומית. רבין מחליט על תהליך בשלבים . מתוך מחשבה שתמיד אפשר להתחרט. לצערנו הוא נרצח. ככול שנקפו. הימים ו החלומות הסתייג רוב הציבור מן המהלך. במדעי המדינה קוראים לזה רוב דמוקרטי. חבל שמיעוט קטן לא מקבל את זה. מעניין מה רבין ז"ל הייה אומר?

142 משגב, יישר כח. תמשיך לפלג וליצור ריבים במחנה שלך. כל הכבוד!  (לת) אלקנה
  • 22:35
  • 10.12.12

143 השתכנעתי לא להצביע בכלל בבחירות הקרובות. לא לשלי כי הכותב כתב מה שכתב, ולא לאף אחד אחר כדי שלא ייכנסו לכנסת סכסכנים ופלגנים כמו הכותב  (לת) דילי
  • 23:18
  • 10.12.12

144 אני מעדיף שיחשבו שאני חכם על פני הצלחת המחנה שלי  (לת) אורי מ
  • 23:21
  • 10.12.12

145 שלי ציונית אמיתית-בימים קשים נמנעת מלתקוף את ביבי ולהצטרף לעליהום העולמי עליו אריה
  • 23:35
  • 10.12.12

למרות שבטוח יש לה מה להגיד פועלת באחריות לאומית ולא מוסיפה שמן על המדורה. מה רוצים שיצטטו אותה בכל העולם שהיא תוקפת את הממשלה!!!

146 יתברר שהיא סוס טרויאני/משת"פית של ביבי-החזירות והפאודליזם הכלכלי והחברתי מתודלקים מאובססיית השתלטנות הביזה והאונס, אותה אובססייה שמתדלקת גם את הכיבוש המלחמות וההתנחלות והאחרונים הם לא רק משחיתי הערכים אלה גם גזלני המשאבים  (לת) ועוד פעם קראו למפלגה הזאת אמת
  • 23:38
  • 10.12.12

147 מילא כל השטויות שאתה כותב,אבל בסוף נתקע שוב עם נתניהו
  • 00:01
  • 11.12.12

וזה כבר לא צחוק

148 מי הוא תאונה Arieh
  • 00:22
  • 11.12.12

יחימוביץ הרימה את העבודה מקרשים נראה שתאונת העבודה הוא כתבכם כל כולו מלא שנאה ולא שלי חבל שהארץ איבד כל צל של אוביאקתיביות הפך לבואנו של מרץ המגרשת 3-4 מנדטים

149 הארץ, לא נמאס לכם לפרסם בכל יום אותה כתבה על יחימוביץ'?  (לת) נעמה
  • 01:21
  • 11.12.12

150 בעלי עיתון הארץ שמו למטרה את חיסולה של יחימוביץ !!
  • 01:34
  • 11.12.12

כפי שעשו חבריהם בעלי ההון מימין ומשמאל

151 גדול אתה, תמשיך תמשיך  (לת) חיים - הליכודניק
  • 03:28
  • 11.12.12

152 דעתי בעניין הכתבה הזו גלעד
  • 08:08
  • 11.12.12

טקטית, לא נכון, להעביר מסרים בתחום המדיני בשלב זה, מפני שזה ירחיק בוחרים. ברור שלשלי יחימוביץ יהיה מה לאמר בתחום המדיני, בכל מקרה יש לך 2 ברירות, או להצביע מרץ, או להבין שמפלגת העבודה תהיה אקטיבית גם בעניין זה. לגבי העניין הכלכלי, אל תהיה כל כך בטוח במה שאתה רושם. יש הצהרת כוונת של המפלגה לשינויים דרמטיים בתחום סדרי העדיפות וזה כן יבא לביטוי בחלוקת נטל המיסים. מה שהיה לא יהיה.

153 שלי יחימוביץ רותי
  • 09:38
  • 11.12.12

בקיצור, האג'נדה של שלי יחימוביץ היא לא האג'נדה של אורי משגב.

154 תאמין לי אדון'' משגב, נשגב מבינתי כל הכתבה הזו. ריקנות מפחידה  (לת) ש. ארליך
  • 12:33
  • 11.12.12

155 אי אפשר להפריד את הראש מהגוף יואב
  • 17:20
  • 11.12.12

כפי שאי אפשר להפריד את הראש מהגוף ולהמשיך לחיות ככה אי אפשר להיות בשלטון בלי מצע מדיני בלי אג'נדה אמיתית ובלי התייחסות לעניין.
רק מרצ מציעה אלטרנטיבה של משא ומתן.
שמאלנים, צאו מהארון!!!

156 הכותב מדגים בדיוק למה השמאל לא מצליח להתחבר לציבור הרחב עמרי
  • 18:28
  • 11.12.12

סדר העדיפויות ששם את "השלום" ואת ה"מאבק בפשיזם" מדבר למתי מעט. הבעיות של היום יום הן הבעיות שמטרידות את האזרחים, וכל מי שמדבר מעל ראשו על "קץ הכיבוש" ותו לא- מעורר אצלו אנטגוניזם.
ראיתי את יחימוביץ' מתראיינת על האג'נדה המדינית של מפלגתה, יש כזו. אבל בזמן בו ההבדלים בתפישות המדיניות של מרצ, העבודה, התנועה, קדימה והליכוד הם ניואנסים (פיתרון שתי מדינות עם חילופי שטחים כדי להשאיר את גושי ההתיישבות בישראל) אין טעם לדוש בכך. שובר השוויון הוא המצב החברתי ושלי עושה שירות טוב לשמאל כשהיא מתמקדת בו.

157 לזכותה יאמר שהיא אמרה מראש, שכיוון שהאבודה לא רצה לראשות הממשלה, אפשר לבחור עיתנאית בראש העבודה ואז שינתה טעמה שהיא רצה לראשות הממשלה והאספסוף מת מצחוק.  (לת) Yigal Cohen
  • 19:12
  • 11.12.12

158 מעניין האם זו יוזמה טאקטית של יועץ אמריקני שלא מבין שהעבודה בלי דגל מדיני, כמוה כמיפלגת הבית היהודי שלא תעמיד את ההתנחלויות כאחד משני הדגלים, מדיני וכלכלי.  (לת) שאלו את היועץ
  • 21:08
  • 11.12.12

159 טיפ לשלי פדי
  • 21:25
  • 11.12.12

תבונן לרגע במה שאתה מכנה עובדות מוחשיות של החברה האנושית.
העמד ,אלה מול אלה.את חייהם לא רק של המוני העם.אלא גם של רבים מאלה הניקראים המעמד הבנוני והעליון.לעומת מה שהם יכלו להיות בתנאים בריאים ונאצלים יותר.שבהם היו שולטים הצדק.האדיבות והאהבה.במקום האנוכיות.האדישות והאלימות.השולטת בכיפה כיום.
שורשיהם של כל הדברים הטובים והרעים באנןשות נעוצם באופי האנושי.ואופי זה הינו.כפי שהיה מני אז מותנה בשרשרת האינסופית של סיבה ןמסובב.ברם התניה זו נכונה בראותה מידה לגבי העתיד כפי שהיא נכונה לגבי ההוה והעבר
האנוכיות.האדישות והאלימות לעולם לא יוכלו להיחשב כמצב נורמאלי של הגזע האנושי-שהרי להאמין בכך זה כמו לתייאש מן האנושות.
אפשר להשיג קדמה לא רק; על ידי פיתוח התכונות היותר אצילות.
האבולוציה האמיתית מלמדת אוןתנו.שעל ידי שינוי יכולים אנו לשנות את האורגניזים ולשפרו: ובמובן הקפדני ביותר של המושג.נכון הדבר גם ביחס לאדם.
על כן נכון לעשות ביכותנו כדי לסייע בכל האמצעים העומדים לרשותנו לתקן את מצב העניים. מאמצים אלה צריכים להיעשות מתוך מגמה שהם יגיעו בסופו של דבר לרווחה חברתית.או פיתוח רגש החובה באלה אשר עתה מזניחים אותו כמעט בכל תחוני החיים

160 יחימוביץ הבינה ששמאלנות קיצונית והאשמת החרדים והמתנחלים בכל תחלואי החברה -אינה משתלמת כנראה מתן
  • 23:47
  • 11.12.12

לשמאל הישן קשה כנראה להשתחרר מאותה שנאה.

161 העבודה היא לא מרץ-לכן אני תומכת בה דתיה
  • 02:59
  • 12.12.12

עיתונאי שרואה התנהגות פוליטית ומפרש אותה כך שתתאים לאג'נדה שלו חוטא למקצוע. ברור למה פרץ עזב ולא מהסיבה שהכותב כותב. אגב, ראיתי שלפני הפריימריז הוא המליץ על אופנהיימר, למה לא המליץ עליו גם בפני ציפי לבני. שתל את מיכאלי ואופנהיימר בעבודה ואחר כך ברח. מזל שאופנהיימר לא במקום גבוה יותר.

פעילות
המלצות
פרסומת