המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

שומרי הסף?

עובדי התברואה עושים עבודה מלוכלכת מאוד, אבל חיונית; כמותם בדיוק, אנשי השב"כ. אבל בעוד שעובדי ניקיון נחשבים נחותים, אנשי השב"כ נהנים מהילה של יוקרה והוקרה - הו-הו, כמה שאנחנו מריעים לאנשי השו-שו שלנו. שניים מראשי השב"כ התמנו לשרים, אחד הוא איש עסקים מצליח, חצוצרן לעת מצוא ומגה-סלבריטאי, שבקרוב עומד להיות ח"כ ואולי גם מיניסטר. עכשיו נחשף עולמם כפי שלא נחשף מעולם: "שומרי הסף", סרטו התיעודי המרשים של דרור מורה, שבכורתו התקיימה בסוף השבוע בסינמטק של תל אביב, יוצא אל האקרנים כשהוא מעוטר בפרסים בינלאומיים. גיבוריו, ששת ראשי השב"כ שחיים אתנו, כיבדו את הפרמיירה בנוכחותם וזכו כמובן לתשואות הקהל - גיבורי תרבות או לא גיבורי תרבות.

בסרט המטלטל הזה חובה לצפות: תחושה של קבס וגועל עמוק עולה בסיומו. יחד עם סרט חשוב אחר, "שלטון החוק" של רענן אלכסנדרוביץ', נחשפת באיחור משווע האמת המחרידה שמסתתרת מאחורי מפעל הכיבוש, מפי האחראים לו במערכת המשפט הצבאית (ב"שלטון החוק") ומפי ראשי השב"כ (ב"שומרי הסף"). אלו מציגים בפני ישראל (והעולם) תמונה מטרידה ומפחידה מאוד. עכשיו אלו כבר לא רק עוכרי ישראל בעולם שמשווים בין צה"ל לבין הנאצים: עכשיו עושה זאת, בהסתייגות מה, גם אברהם שלום; עכשיו אלו לא רק השמאלנים הבזויים בישראל שמנופפים בנבואת ישעיהו ליבוביץ על הרסנות הכיבוש והפיכת ישראל למדינת שב"כ: עכשיו מודה בכך, בהסתייגות מה, גם יובל דיסקין - ושניהם מתעלמים מכך שנמנו עם האחראים למעל.

ששת ראשי השב"כ מציגים: היינו ראשים קטנים. ששת ראשי השב"כ מציגים גם סרט מאפיה: יעקב פרי במתק שפתיו, דיסקין בלשונו המחוספסת או שלום בשפתו הבוטה, כולם מדברים כראשי ארגוני פשע. "בשכם, איפה שזרקת אבן היה או חתול או מחבל... ואנחנו יצאנו משם עם שלל לא קטן", מתאר פרי את שדות הציד שלו; ואילו כך מתוודה שלום על הרג המחבלים הכפותים בפרשת קו 300: דיווחו לו שהם כבר "כמעט מתו" מהמכות, אז הוא רק נתן את ההוראה הקטנה "לגמור את העבודה" - והוא בכלל קורבן לדרג המדיני שהפקירו. הם רק שימשו כקבלני חיסול ומלחמה בטרור, הם ידעו שמה שהם עשו היה לא רק לא אנושי, לא מוסרי ("אין מוסר" פוסק שלום) ולעתים גם לא חוקי, הם ידעו שפועלם המיט לא מעט אסונות על ישראל, בצד ההצלחות, אבל הם שתקו.

עכשיו, כשכבר מאוחר, הם נזכרים לדבר, גם זה באופן לא אמיץ דיו. עכשיו הם נזכרים לומר שאי אפשר לפתור את הבעיה הפלסטינית בכוח, שכל חיסול הצמיח תחליף קיצוני יותר, שהם ואנשיהם חקרו ועינו עשרות אלפי פלסטינים ו"אולי גם מאות אלפים", ושכל העניין היה חסר תוחלת. מגלגלי עיניים, הם מגלגלים את האחריות לדרג המדיני, שלחלקו הם בזו, כאילו לא יכלו להשפיע הרבה יותר ולענות ולחסל הרבה פחות. כאילו הם לא ידעו, בזמן אמת, שבצד הצלחותיהם המבצעיות למנוע טרור, זועקת ומהדהדת השאלה כמה טרור הצמיחו שיטות הפעולה האכזריות שלהם. כמה מחבלים חדשים נולדו בחדרי החקירות, שבהם טולטלו, עונו, הוכו, נכבלו והושפלו רבבות בני אדם בשיטותיהם המפלצתיות, שבקיומן הודו.

יש מדינות שבהן האחראים למעשים דומים הועמדו לדין, באחרות הם לפחות היכו על חטא בחלוף השנים. לא כך ראשי השב"כ שלנו: כאן הם אורחים רצויים בכל אולפן וקרואים בכל מסיבה, ידועני צמרת שדעתם נחשבת, כוכבים שמעטרים רשימות לכנסת, גיבורי ישראל שאיש לא חושב להוקיעם. שומרי הסף של ישראל, שספק אם אמנם היו כאלו, נותרו כשהיו, ללא נקיפות מצפון, ללא מצפון וללא חרטות. אבל למה שינהגו אחרת? ישראל הרי ממשיכה להריע להם.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 צביעות טהורה ומזוככת משה
  • 03:09
  • 30.12.12

מעדיף להיות הורג מאשר נהרג מעדיף להיות הורג בעצב מאשר לטבוח בשמחה מעדיף לחיות במדינה יהודית על כל תחלואיה מאשר לחיות ״בשלום״ במדינה פלסטינית מעדיף להיות יהודי על כל תחלואיו מאשר להגן על פלסטינים

  •   קיימות עוד אופציות מאשר הורג או נהרג. דמגוגיה במיטבה......  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 05:33
    • 30.12.12

  •   כנראה שלא הבנת מילה. בסרטים הנ"ל מעידים ראשי השב"ק עצמם והמערכת המשפטית שהמדיניות של ישראל והמעשים שלה הביאו לצמיחת הטרור הקיצוני, הצמיחו מחבלים, ולא תרמו לבטחון ישראל אלא הזיקו לו. ולא אמרנו עוד מילה על הצד המוסרי של המעשים הנוראים שביצעה ומבצעת המדינה במאות אלפים של חפים מפשע.  (לת) חי
    • 08:02
    • 30.12.12

  •   קישקושי לייבוביץ' "הנביא" הוכחו ע"י המציאות כלקט שטויות! הוא "ניבא" שכל המתנחלים ירדו מהארץ! אז לייבוביעץ' אמר שלהפריע לערבים לחסל אותנו זה מוסרי. אז אמר. יש חובה מוסרית להמית כל מחבל ומחבל וכל תומך מחבלים. נקודה.  (לת) נעמן מירון
    • 08:41
    • 30.12.12

  •   יושב מאן דהוא באולם ממוזג כוס קולה בידו האחת ופופ קורן בשנייה, ומקטרג כשפיו נוטף ארס על עבודת הקודש שמבצעים שומרי הסף - דמוקרטיה אכן חייבת לשמור על עצמה, במיוחד מבפנים  (לת) מנחם
    • 08:53
    • 30.12.12

  •   חבל שלא העדפת לימודי ליבה על פני מדרש תנחומא ביבון.  (לת) Yigal Cohen
    • 09:09
    • 30.12.12

  •   נשאלת השאלה, האם ראשי השב"כ הם לא מטרה לגיטימית?  (לת) האם הם יכולים להיחשב כפושעי מלחמה מסוכנים?
    • 09:23
    • 30.12.12

  •   מטורפי השלטון והשררה השמאלנים מוכנים לסכן את קיום המדינה למען הקול הערבי בימי בחירות.  (לת) שמע ישראל
    • 11:00
    • 30.12.12

  •   יאעגלון כהן\איפא ההית ביסודי כשלמדו ליב"ה. לידעתך מדרש תנחומא זה למעלה מיכולתך הבינתית. יה ביביון  (לת) ות אוהב המון
    • 11:16
    • 30.12.12

  •   אתה כנראה לא צריך היית לראות את הסרט, מספיקה הכותרת כדי שתתן לה פרשנות שתואמת את השקפת עולמך.אתה כנראה לא צריך שום סרט כדי לחשוב שאנשים שפוצצו אוטובוס על יושביו עשו זאת רק בגלל הכיבוש של 67 או בגלל מעשי השב"כ וברור לך,גם בלי לשמעו ולו איש שב"כ אחד שהפשע העיקרי הוא בכך שהשב"ב חוקר ומונע פיגועים, כי הרי כיבוש מתיר הכל.  (לת) טובה
    • 11:20
    • 30.12.12

  •   אין פופקורן וקולה בסינמטק  (לת) חמור
    • 15:47
    • 30.12.12

  •   תקראי את לייבוביץ. הוא כתב ב-1967 שאם ישראל לא תוותר על השטחים הישראלים יפכו לשוטרים ובעיקר לשוטרי חרש!!!  (לת) ישי
    • 16:53
    • 30.12.12

  •   נו יגאל - למדת לימודי ליבה ולא הבנת כלום ! טמבל  (לת) אלי רז
    • 20:04
    • 30.12.12

  •   לא אתפלא אם אתה מהתלמידים שסילקו מבחינת המיצב  (לת) ליגאל כהן
    • 20:17
    • 30.12.12

02 השנאה מעוורת אותך והבורות מכבידה שמיעתך עיניים סגורות לרווחה
  • 04:13
  • 30.12.12

ספק אם תוכל לחוש בטעמו של דבש אם ייגע בשפתיך. אוך גדעון, אם רק היית מבין את המציאות כפי שהיא... היינו כבר מזמן נחים פה באי של שלום אמיתי ושגשוג. אבל אתה (אתה!) ושכמותך ברצונכם בכוונות השלום הכנות (באמת) מרצפים לנו את הדרך האירונית לגיהנום. אילו היה ניתן לאפשר לך לבלות שבוע אחד בין כתלי אחד מהחדרים באחד מהבניינים אי שם ברמת אביב- אולי היית מבין קצת את מילותיו של גדול סוכני השב״כ מבין משתפי הפעולה ״הנסיך הירוק״ (מילים אותן אמר לכתב עיתון זה ממש)- ״...הם לא יכולים לעשות איתכם שלום, זה אסור בדת. מותרת רק הפסקת אש כדי להתחזק. אתם (היהודים) לא מבינים את זה״.

  •   הלאומנים הצבועים מאמינים פתאום לדברי הערבים...... אה כן הם מאמינים לדברי ערבים רק כאשר הדברים מתאימים לאידיאולוגיה שלהם......  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 05:35
    • 30.12.12

  •   אתה בעצם כמו לוי, מחזיק רק בצד אחד של הסדין שימיב
    • 06:09
    • 30.12.12

    כל אחד מכם שש להציג את עמדתו הקיצונית, בעוד שהאמת והמציאות נמצאת באיזשהו מקום באמצע ביניכם.
    דבקות כזו מוכיחה שמקורה בחוסר הגינות.

  •   לתגובה 1 ו-2 ולרבות אחרות. הטענה היא שהפעולות הנמרצות נגד הטרור בשילוב עם פגיעה קשה בפלשתיניים רבים פעלו במקרים רבים להגברת הטרור לא לצמצומו. אולי במקום להקיא את התגובה האוטומטית תתמודדו עם הטענה?  (לת) לחשוב מחוץ לקופסה
    • 06:44
    • 30.12.12

  •   דביל ! אין לי מילה אחרת .  (לת) ערבייה
    • 07:34
    • 30.12.12

03 מגן דוד הוא סמלה של הציוויליזציה היהודית. ראש שב"כ הוא מגן דוד וככזה, יאתה לו תהילה.  (לת) יהויכין קונדיש
  • 04:42
  • 30.12.12

04 במזרח התיכון, מלטף אויבו - מחיש קיצו-שלו  (לת) רויטל גולדפיש
  • 04:45
  • 30.12.12

05 ההבדל בין וידויים של ראשי הבטחון בשטחים למשפטי נירנברג ואייכמן הוא ששם הם נעשו אחרי הכניעה, וכאן קצת לפניה.  (לת) עצבני
  • 05:01
  • 30.12.12

06 אולי בישראל הם נחשבים לסלבס....ביום מן הימים חלק מהם יעמוד בפני שופטים אחרים בהאג  (לת) יריב א.
  • 05:23
  • 30.12.12

07 דעת הקהל הישראלי שבויה בקונספציה שמוכרחים ואי אפשר אחרת..עכשיו הימין הישראלי השולט למעשה מגן ובעד ..אבל האם אפשר להמשיך כך ? לא ! אנו צריכים לעבור שינוי שיתחיל מלמעלה ,בינתיים זה לא נראה אפשרי עם רה"מ הנוכחי...  (לת) רוני
  • 05:59
  • 30.12.12

08 לדידו של לוי - לא היו פיגועים ברחובות ערי ישראל. טיפת איזון בבקשה  (לת) שימיב
  • 06:05
  • 30.12.12

  •   לדנה היקרה - ג.לוי אומלל בעיקבות אומללותו של אביו ד"ר הינץ לוי שנאלץ למכור נקנקיות בהיותו עולה חדש - זה מקור התיסכול והשינאה של האיש המסכן הזה !  (לת) מנוי לשעבר
    • 20:12
    • 30.12.12

09 כובש הוא תמיד מכוער - במקרה שלנו הנכבש גם מכוער עובד
  • 06:17
  • 30.12.12

התחלת עם ההשוואות לנאצים ? פולין תקפה את היטלר ? למה הוא כבש אותה ? היהודים בשנות השלושים עשו טרור בגרמניה ? על זה שהערבים לא הסכימו לחלק את הארץ לפי החלטת האום ב 47 וגררו אותנו למלחמות אינסוף , כולל תקיפת הירדנים ב 67 , אפשר אולי לסלוח . אבל זה שהם גרמו לנו להיות כובשים מכוערים - על זה , אני לפחות , לא אסלח לעולם .
גדעון לוי סלח להם , כי הוא חושב שאנחנו האשמים .

10 פרקים בהשקפת העולם של לוי נחשפים מפעם לפעם אבי אפרת
  • 06:18
  • 30.12.12

פועלי ניקיון במדינת ישראל מעולם לא היו נחותים. הם היו בעלי השפעה רבה מאוד. נבנו להם שיכונים, ניתנו להם משכורות עתק ואגפי הניקיון בתלא ביב במיוחד אך בכל ערי ישראל היו מלאים עם "מסודרים" ו"מקורבים". היקפי התעסוקה באגפים הללו היו תמיד מושחתים באופן יחסי לאגפים אחרים.
בתקופה מסוימת היה להם נציג אדיר כח והשפעה במסדרונות השלטון הרי הוא שרגא נצר עליו השלום שראשי המדינה היו סרים לפתחו ולא מעיזים לריב או להמרות את פיו.
פועלי ניקיון עוסקים בניקוי האשפה והזוהמה הנילווים לחיים המודרניים ובעיקר בערים. ההשוואה שעושה לוי בין עובדי הניקיון "הנחותים" עפי' השקפת עולמו לא תהיה שלמה ללא הצד השני של המשוואה היינו שערביי ארץ ישראל הם האשפה והטינופת שיש לטפל בה בארץ ישראל .
מעתה נדע שאשפה וערבים הם מושגים נרדפים במשנתו של לוי בדיוק כמו פועלי הניקיון ועובדי השב'כ

11 כאשתו של איש שב׳כ שיודעת כצת יותר מאדם ממוצע, אני חייבת לומר לך שאם היינו צריכים לסמוך על אנשים כמוך שיענקו בטחון לעם הזה. אז מזמן היינו קבורים עמוק באדמה. דנה ה.
  • 06:49
  • 30.12.12

אתה עם חיצי הרעל שיורה על אנשים שבזכותם אתה יכול לשבת בביתך ברמת אביב ולכתוב את כל הארס שבמחשבותיך. אתה יורק על אנשים שעובדים לפעמים 80-90 שעות בשבוע כדיי לשמור על אנשים עם פה שמריח ביבים כמוך

12 נו העיקר שמצאת עוד סיבה להוכיח שההתנגדות הפלסתינאית, על אלימותה הברברית, היא תוצאה של התנהלות ישראל הכובשת ושל שלוחיה. רק אדם שחי בעולם אוטופי נדהם לגלות ששירות ביטחון נוהג בדרכים מלוכלכות כי הוא עוסק, גם במדינות ללא כיבוש, בארגונים אלימים ובמאווי נפש שבלי שב"כ ואי 5 המציאות הייתה פי כמה יותר גרועה, גם לצדיקים כמוך. לא פעם ישנה נטיה אצל אנשים ששרתו בארגונים חשאיים לשפוך את ליבם ולהתבטא בצורה קיצונית(נאצים? זו השוואה שמוכיחה שגם בקרב אנשי שב"כ אין תמד קשר בין יכולת ביצועית לההבנה היסטורית), אך אני משוכנעת שגם היום, אילו היו חוזרים לתפקידם היו נוהגים בצדרך דומה כי הם מבינים את מה שאתה לא מבין: שהאלטרנטיבה גרועה יותר, ואם רוצים באמת להגיע להסדר צריך לפעול גם בדרכים מלוכלכות נגד אותם ארגונים שבלי שב"כ היו חושבים על הסדר אחד בלבד: מחיקת הישות הציונית.  (לת) טובה
  • 06:59
  • 30.12.12

13 גם לי יש "תחושת קבס וגועל" - שאני קורא את מאמרייך  (לת) דני
  • 07:06
  • 30.12.12

14 שבכ אלון
  • 07:26
  • 30.12.12

כל הכבוד אני מעריץ אותך על כל האמת מאחורי הממסד שנקרא שבכ ממסד הזוי שאין בו כל צורך

  •   נכון אלון - שוטים כמוך ימלאו את תפגיד המגינים...כך איתך את גדעון כדי שעלוב הנפש האומלל יעשה גם הוא משהוא !  (לת) אדי
    • 20:14
    • 30.12.12

15 מה יותר מכובד , להיות איש שב"כ שעוסק בבטחון המדינה או להיות עתונאי שכותב שוב ושוב את אותו מאמר מרושע ומריר כבר 30 שנה ?  (לת) ד"ר חפציבה החי-על-המת (לייבסון ) .מרצה למיגדר
  • 07:33
  • 30.12.12

16 הצבוע המדופלם גדעון לוי חי בעולם דמיוני.כל המדינות עשו את זה וברגת חומרה גדולה יותר.יצביע "חסיד אומות עולם "זה על מדינה אחת שלחמה בטרור נפיח
  • 07:33
  • 30.12.12

שלא עשתה דברים הרבה יותר חמורים להוציא אולי את סוריה.האגדה שאדם מודה"מרצון טוב וחופשי"הוא שקר שאין לו רגליים.כל חקירה היא מערכת לחצים רובם המכריע לא חוקיים שנועדו להביא הודאה.בואו נדבר על כבוד האדם.היכן הוא כבוד האדם של נפגעי תאונות הדרכים שמאבדים חייהם ואבריהם מתרסקים ונעשים נכים לכל חייהם.?משלמים נזק כספי במליארדים ומחיר חברתי איום ונורא אבל מסכינים עם זה ,תוך ידיעה שזה מחיר קיומה של תעבורה מוטורית בזמן המודרני.אבל כשזה נוגע למלחמה בטרור קמים הצבועים וטוענים שהלבשת שק על ראשו של מחבל בחקירה(HOODING)היא פשע ופגיעה בזכויות האדם.אז כל הכבוד לשבכ.חקירותיו מקצועיות ואף אסיר בטחוני לא מעלה טענה שהלבישו עליו תיק.(בניגוד לחקירות המשטרה בשטח הערבי)

17 ענק! אני רץ לראות את הסרט ! תודה מקרב לב  (לת) חזק ואמץ מול כל הפשיסטים הבורים הקטנים
  • 07:44
  • 30.12.12

18 נשמע כמו אחד "מנאומי המסך" של נסראללה....!!  (לת) אלפונסו
  • 07:46
  • 30.12.12

19 עדיף אברהם שלום "לא מוסרי אחד על אלף גדעון לוי צבועים.  (לת) ע.ג.
  • 07:53
  • 30.12.12

20 אתה אדם נאלח במקום לומר תודה לאותם האנשים שעשו ימים כלילות שאתה תוכל לישון בבית בשקט מבלי שמישהו יתפוצץ מתחת לחלונך אתה פורש משנה של "אני מאשים" פעם אחת פשוט פעם אחת תגיד תודה ותסתום את הפה שלך, העיוורון שאתה לוקה בו הוא הנורא מכל  (לת) אמנון
  • 07:54
  • 30.12.12

21 ראיתי את הסרט. הפירוש של גדעון לוי מעוות ומסולף. לכו לראות!  (לת) משה
  • 07:54
  • 30.12.12

22 הפאשים הציוני ישהה במקומנו עשר ואולי עשרים שנה. רק יש לקוות שלא יביא עלינו אסון נורא  (לת) יובל
  • 08:12
  • 30.12.12

23 המדריך האקטואלי להבנת המאמרים והתגובות של השמאלנים - מונימייקר
  • 08:22
  • 30.12.12

מכיוון שבלי המצביע הערבי אין בנמצא שמאל ישראלי, מייצגים המאמרים והתגובות של השמאלנים בעיקר את העמדה הערבית. ולכן, כדי להבין את כוונות מחבריהם יש להוסיף לפניהם את המילים: "העמדה הערבית היא ש... " או "כמייצג העמדה הערבית, אני סבור ש...", וכד`. וההמשך יהיה מובן וברור כשמש ביום בהיר.

24 הציבור המטומטם לא מבין שמערכת הביטחון היא ההורגת אותנו  (לת) דן
  • 08:44
  • 30.12.12

25 באמת השאלה המרכזית שחייבת להישאל היא: כמה??? כמה משלמים לך גדעון ארגונים אנטישמיים באירופה וברחבי כל העולם (יתכן ואף ארגוני טרור) בכדי שתכתוב את הבליך האנטישמיים בשופר שלך??? גם בעלי העיתון שלך ידועים בעברם האנטישמי אך יחד עם זאת אני איני מאמין שישנו סכום כלשהו שהייתי מסכים לכתוב צרור של הבלים אנטישמיים במסווה של ליבראל וכל זאת בעבור חופן של יורו ממדינות באירופה שלהן היסטוריית כיבוש גדולה ואכזרית בהרבה מישראל!(וניראה אתכם לא מצנזרים)!  (לת) יוני
  • 08:45
  • 30.12.12

26 נבואתו של פרופ ישעיהו ליבוביץ על הכיבוש ושלטון השבכ מתגשמת מילה במילה  (לת) נתן
  • 08:46
  • 30.12.12

27 כל מילה בסלע! אלימות מולידה אלימות נילס
  • 08:57
  • 30.12.12

שנאה מולידה שנאה, כיבוש מוליד רצון לנקם. לכל מנפנפי התירוץ הדתי על איסור לקיים שלום, לאיסלם כמו ליהדות לנצרות ולכל דת למעשה, פנים רבות. אם נרצה לחזק את האלימים, נוכל באמצעות אלימות. אם נרצה לחזק את דורשי השלום שביניהם, ויש כאלה, עלינו לבקש ולרדוף אותו. תודה לך גדעון על עבודתך החשובה והסיזיפית.

  •   האיסלאם שונה באופן מהותי מהיהדות והנצרות. במקום לדבר שטויות תקרא את הקוראן והחדית'. תשכיל קצת.  (לת) פוקסמייל
    • 14:21
    • 30.12.12

  •   נילס המפקדת אקה עזבה ואתה עוד כאן, אתם חיים בחלום, הסיבה היחידה היא שהיהודי לא מוכן להישחט, זה הדבר היחיד שמפריע לערבים ולאחיהם באירופה ״הנאורה״ אני לא מוכן למות למען השלום המדומה שאתם חיים בו, רוצה להמשיך לחיות על חרבי, במבחן התוצאה זו האופציה הכי טובה תראה איזו מדינה יש לנו, למרות הכל, אלפי גינויים עשרות מלחמות מיליון מאמרים בעיתון הארץ שאוטוטו יבואו עלינו בינתיים אנחנו ממשיכים לבנות ולשחרר שעל שעל, עוד גיבעה, עוד דונם של ארצנו היקרה, בנינו ארץ לתפארת למרות כל החוליים שקיימים בה, למרות המלחמה חסרת הפשרות של הערבונאצים, ורק לסמולנים הזויים מסוגו של גידי המנוול כואב שאני לא מוכן להישחט תחת מזבח השלום ההזוי שלהם, גידי וחמאס אחד הם, רק במדינה כמו ישראל גידי לא בכלא, אין ולו מדינה אחת בעולם שהאיש המנוול הזה לא היה מאחורי סורג ובריח במקרה הטוב או תלוי בכיכר העיר במקרה הרע, גם ככה תצנזרו, זמנכם קצוב והמלאכה מרובה חייבים להכניע את המפלצת היהודית הציונית הפשיסטית, רק היזהרו רוב הסיכויים שהמפלצת תכניע אתכם, ומהר יותר ממה שאתם חושבים.  (לת) ברקוד
    • 16:21
    • 30.12.12

  •   ברקוד, בלי קשר ימין או שמאל- אתה מפוצץ באנרגיה של שינאה. לך תטפל בעצמך.  (לת) אקדח לייזר
    • 21:21
    • 30.12.12

28 שנאתו של גדעון לוי אל גופי הביטחון השונים לא תוכל לעמעם את העובדה שחייו הנהנתניים מתאפשרים תודות לפעילות של אותם גופי ביטחון שהוא כה סולד מהם.ההשוואה בין עובדי תברואה לאנשי שב״כ שמסכנים את חייהם כדי שיהיה אפשר לקיים כאן חיים נורמליים שקולה להשוואה בין זונות ונערות ליווי שבמקצוען הן דומות לעיתים קרובות לעיתונאים.  (לת) סתם אחד
  • 09:00
  • 30.12.12

29 גופי המודיעין כפופים ישירות לראשי ממשלת ישראל. אי אפשר להתעלם מן העובדה הזו. כל עוד הם מספקים את הסחורה, לפעמים פחות לפעמים יותר, אזרחי ישראל ברובם המכריע לא רוצים לדעת איך ובאיזה מחיר אנושי. גם בתי המשפט מעדיפים לא לפקפק בעדויות מרשיעות המופקות במחשכים. אם כמה מהבכירים בדימוס, מגיעים לתובנה אזרחית , ומבטאים אותה בפומבי, יבורכו.  (לת) מן היציע
  • 09:03
  • 30.12.12

30 המשפט הראשון של לוי נכון: עבודה מלוכלכת אבל חיונית. אבל מאין הסיק לוי שראשי השב"כ הם מושא להערצה המונית? זו עוד שאלה שאישיותו של לוי מעוררת מה לוי בעצם רוצה?
  • 09:09
  • 30.12.12

אבל שנגלגל אותם בזפת ונוצות? הם מצילים את חיינו יום יום מאוטובוסים מתפוצצים ושאר ניסיונות לרצח חסר אבחנה. אם ללוי יש טענות כלפי מדיניות הממשלה שגורמת לפלסטינים להשתולל ייכבד ויפנה אותן לממשלה ולא אל מי שעושה את מלאכתו כחוק כדי להגן על חפים מפשע, שלצערנו כוללים גם אותו עצמו.

31 לגדעון לוי : זהו ה"שלום הצודק" שאתה מטיף להגשמתו ??? דניאל דורון
  • 09:11
  • 30.12.12

"בסיום המכתב הבטיח ח"כ זחאלקה, כי הערבים יוסיפו להיאבק למען שלום צודק, שיהיה מבוסס לדבריו על סיום הכיבוש, שיבת הפליטים וההתנגדות להכיר בישראל כמדינה יהודית. "

32 והיה ביום ההוא שחלומתו של גדעון יתגשמו יוסי
  • 09:22
  • 30.12.12

והיה ביום ההוא שישראל תישוג מכל השטחים והחמאס ישלוט בשטחי הגדה המערבית ועם ישראל לא שולט במליון ערבים היום המאושר של גידעון לוי .וביום ההוא הניה וחבר מרעו יפכו את תל אביב וגוש דן לבני ערובה עד שאחרום הפליטים ישוב לביתו ,שיך מונס , רמלה ,לוד ,חיפה, עכו ,צפת , ועד אז בעזרת אחיהם האירנים נהרות דם ישפכו ברחובות תל אביב ירושלים , רמת גן ,נתניה, כפר סבא ,ובעצם מדן ועד אילת ,היום בסוריה אנו מקבלים דוגמא לנהרות הדם הנשפחים והעולם עומד מנגד האם אז יפכחו עינו של גידעון לוי בודאי שלא גם אז גדעון יטען שזה בגלל שהיהודים התישבו במולדתם והקימו מדינה במולדתם ולכן על היהודים לעבור לים, או לכל הרוחות זה לא משנה ,

33 נהנה משני עולמות אברהם
  • 09:36
  • 30.12.12

לולא שומרי סף אלה, שאכן אינם מלאכים בדיוק כפי שאתה אינך מלאך, היית חסר מקצוע, שהרי כל שאתה עושה הוא ניצול מצב איבה שיימשך מן הסתם עוד עשרות שנים ומתיפייף, כמו אתה מצפון שקוף יחדי במדינת היהודים שאגב אינך חייב לחיות בה. עם בקורת כשלך באמת נשאלת שאלה מה אתה עושה בה?

34 על פי האנלוגיה של גדעון לוי עובדי תברואה = אנשי שב״כ ולכן אותה אנלוגיה מחייבת גם שזבל = פלסטינים.אז מי הגזען פה ?  (לת) הדס
  • 09:47
  • 30.12.12

35 תתפלא, אבל גם בצד השני יש בני אדם. ניר
  • 09:55
  • 30.12.12

אנשים פשוטים כמוך וכמוני שרק רוצים לחיות את החיים בשקט. גם אם המשת״פ שלך אמר לך את ההיפך, זה לא משנה, במהלך חיי נתקלתי בפלסטינים שבסה״כ רוצים לחיות את החיים בשלום. בשני הצדדים יש פנאטים דתיים. 40 שנות הכיבוש והעושק לא מוצדקות, לא עשינו אותן כדי לשמור על הביטחון, עשינו אותן בגלל תאוות האדמות שלנו.

  •   בצד השני יש אכן בני אדם, שרובם בבחירות דמוקטיות בחמאס שקורא בגלוי להשמדתנו והמיעוט בחר "במתונים" של הפת"ח שרוצים בידוק אותו דבר אבל יש להם שכל כמו שאמר בכיר הפת"ח עבאס זכי "לדבר בקול על דבולות 67 ולא לדבר בקול על המטרה הגדולה". ומכאן נגזר הכל!  (לת) התבלבלת חבוב
    • 11:08
    • 30.12.12

36 כתבה מופלאה ש'
  • 09:57
  • 30.12.12

ניסוח קולח

37 גדעון לוי מזכיר לי את לורד האו האו  (לת) נגעל
  • 10:07
  • 30.12.12

38 השנאה שלי. . . מני
  • 10:16
  • 30.12.12

ל"מנגנון החושך" של אורי אבנרי ו"ועולם הזה" היתה תהומית מתחילת
שנות החמישים של המאה הקודמת וגרמה בעטייה להגירתי בסופן. . .

בחו"ל, לאחר מלחמת ששת הימים חל שינוי מהותי בראשו של אבי ז"ל
וכשהוא סיפר לי על ביקורם של שני ש"ב-תניקים חביבים אצלו להם נתן
כתובות חל שינוי מהותי ביחסי גם אליו. . .

39 להעמיד לדין, אני לא מבין מה הבעיה? מ.ל
  • 10:19
  • 30.12.12

לדין ומהר!

40 שומרי הסף א.א.
  • 10:24
  • 30.12.12

אתה כותב על ראשי השבכ.כמה אתה אימתי אתה נגעת בתחום אחד רגיש כל כך שאנשים ייגידו אולי בצדקשאם זה מונע פיגועים או כל איום אחר על המדינה אז לא נורא .אבל הבעיה הזאתקיימת במדינה בכל תחום גם אלה שאין בהם איום על המדינה ואזרחיה.ערבים גם בשטחים הכבושים וגם בישראל בתוך מדינתם הם ולמרות נאמנותם למדינה וחוקיה. תמיד המדינה נותנת הרגשה בשם הדימוקרטיה שצריך להזהר מכל שונה שהם תמיד ערבים

41 שירותי הבטחון עמוס א.
  • 10:28
  • 30.12.12

שתי הערות. בתחילת המאמר(המכוער מאין כמותו) אומר לוי שעבודת עובדי הנקיון חיונית וכמוה גם עבודת השב"כ. בשביל להראות כמה השב"כ רע נתלה לוי באירוע (חמור מאין כמותו) שאירע לפי כמה עשרות שנים. אבל זה לא העיקר. בארץ הזו כל פעולה שאינה מוצאת חן בעיני מישהו מיד הוא מיד משווה את הצד השני להתנהלות נאצית. המתנחלים את החיילים, החרדים את המשטרה ולוי ודומיו את כל שלושת הגופים. האם הוא שאל את עצמו פעם איך פעל המשטר הזה. הוא ודומיו היו כבר מזמן במחנה ריכוז (וזה במקרה הטוב) גם דברי ישעיהו ליבוביץ אינם קדושים, ואפשר לחלוק עליהם. מספיק להכניס את הנאצים לכל פינה. להזכירכם, צרפת ששרותי הביטחון והצבא שלה נהגו כלפי האלג'יראים בצורה הרבה יותר אכזרית מאתנו מקיימים יחסי גומלין די סבירים. כנל גם היפנים עם שאר העולם, ומדינות רבות אחרות והם היו לא פחות אכזריים. כך שמספיק מהשוואות שאין להן בסיס אלא אצל מכחישי שואה למיניהם.

  •   יש לי חדשות בשבילך , כל המתנחלים משרתים בצה"ל . חלקם היחסי בקרבי עולה בהרבה על הממוצע הארצי.  (לת) שיבי
    • 12:56
    • 30.12.12

  •   שיבי, אלה דווקא חדשות גרועות מאוד. יום אחד המתנחלים הארורים האלה יעשו כאן הפיכה צבאית. אנחנו טומנים את ראשינו בחול...  (לת) אסתר
    • 20:15
    • 30.12.12

42 בארץ שיש בה ליצנים דוגמת יגאל כהן, אפשר גם לשמוע את משנתו של המסית הגדול לוי גדעון הי יאריך ימיו לסבול עוד שנים רבות מנהיגות ימנית. עד מאה ועשרים שנה.  (לת) מוניר גדחלו
  • 10:29
  • 30.12.12

43 אמפטיה לאויב.. GREEN
  • 10:38
  • 30.12.12

"..זועקת ומהדהדת השאלה כמה טרור הצמיחו שיטות הפעולה האכזריות שלהם. כמה מחבלים חדשים נולדו בחדרי החקירות, שבהם טולטלו, עונו, הוכו, נכבלו והושפלו רבבות בני אדם בשיטותיהם המפלצתיות, שבקיומן הודו. ." מתחסד מר לוי ,כולו אמפטיה ל"לוחמי השחרור" הפלסטינים הרצחניים .

לימור בן שוהם, בת 27 מירושלים.

אורית אוזרוב, בת 28 מירושלים.

רחמים אברהם, בן 29 מירושלים.

לבנת דבש, בת 28 מירושלים.

דן אימוני, בן 23 מירושלים.

דנית דגן, בת 25 מתל אביב.

טלי אליהו, בת 26 מירושלים.

אורי פליקס, בן 25 מגבעת זאב.

ניר בורוכוב, בן 22 מגבעת זאב.

ברוך לרנר, בן 29 מהיישוב עלי.

נתנאל כוכבי, בן 31 מקריית אתא.

אלו הם נרצחי הפיגוע בקפה "מומנט" בירושליים ב- 10/3/2002 .
הרוגים אלו הי"ד , הם חלק קטן מיותר מ-1000 ישראלים נשים,גברים וטף שנרצחו באוטובסים,מסעדות,קניונים ובבתיהם שלהם ע"י אויב רצחני שליבו של מר לוי כה יוצא אליו באמפטיה וברחמים .

44 ההבדל בין גידון "לשומרי הסף": אלו אנשי "המגן ולא יראה " בעוד גידון אץ נוטף ארס לכל מיקרופון ,במה ועט להשמיץ את ארצו בקול תרועה רמה !!  (לת) ניר
  • 10:42
  • 30.12.12

45 סוכני הדיכטרור שעיצבו את פני החברה הישראלית ישראלי אמיתי
  • 10:56
  • 30.12.12

בננה לקוף.

  •   אכן, עיצבו את פני החברה הישראלית אך זה התחיל עם איסר הראל שעיצב כבר בזמנו את השם המפחיד "איסראל"!  (לת) המתרגם
    • 11:52
    • 30.12.12

  •   ישראלי אמיתי - למען הגילוי הנאות עליך לספר שהדבר האמיתי היחיד בך הוא ששוחררת מצה"ל בגלל בעיות נפשיות, ושבדיוק אותן בעיות נפשיות גורמות לפסיכומניאק צבאי כמוך לשבת כל היום מול המחשב ולהציף אתרי אינטרנט בתגובות לא שפויות. נו טוב, מה עוד יש ללוזר כמוך לעשות בחייך האומללים? ומי שמצנזר תגובה זו הוא משת"פ עלוב ומצביע ליברמן  (לת) בד
    • 13:19
    • 30.12.12

  •   להיפך, מי שכתב בשם בדוי את התגובה 13:19 הוא לוזר עם עבר של שירות יתר בכוחות הבטחון שהפך אותו לפסיכומניאק צבאי אומלל שמשרת גם היום כעבד נרצע את אדוניו מול המחשב בתגובות לא לגמרי שפויות, לייקים מזוייפים, משלוח וירוסים לכל עבר (כפי שלמד בסייבר הצה"לי) ובעיקר התחזות לאחרים כי אין לו דבר אחר לעשות בחייו אחרי שמערכת הבטחון אותה שירת שנים ארוכות (בעיקר בליקוק לבוסים) בעטה בישבנו. כל מי שנתקל בתגובות אלה מתבקש להתריע בבחינת 'לפני עיוור לא תיתן מכשול'. ומי שמצנזר תגובה זו הוא משת"פ עלוב של הדיכטרור ומצביע ליברמן או לבני ושיט-רית  (לת) בד 1
    • 13:52
    • 30.12.12

  •   להיפך, מי שכתב בשם בדוי את התגובה 13:19 הוא לוזר עם עבר של שירות יתר בכוחות הבטחון שהפך אותו לפסיכומניאק צבאי אומלל שמשרת גם היום כעבד נרצע את אדוניו מול המחשב בתגובות לא לגמרי שפויות, לייקים מזוייפים, משלוח וירוסים לכל עבר (דבר שלמד בדיכטרור הסייבר הצה"לי) ובעיקר התחזות לאחרים כי אין לו דבר אחר לעשות בחייו אחרי שאפילו מערכת הבטחון אותה שירת שנים ארוכות (בעיקר בליקוק לבוסים) בעטה בישבנו. כל מי שנתקל בתגובות אלה מתבקש להתריע בבחינת 'לפני עיוור לא תיתן מכשול'. ומי שמצנזר תגובה זו הוא משת"פ עלוב של הדיכטרור ומצביע ליברמן או לבני ושיט-רית  (לת) בד 1
    • 14:05
    • 30.12.12

  •   ואם כבר הוזכר השיט-רית אזרחים, סרבו ביומטרי!
    • 15:01
    • 30.12.12

    יום חמישי, 3 בינואר 2013, קריית הממשלה. הפגנת מסיכות נגד המאגר הביומטרי. אסור לתת להם לגנוב לנו את הפרטיות! אזרחים סרבו ביומטרי!

    בין הבחירות למלחמה בעזה, בין הקיצוץ בתקציב להמשך הדרת הנשים, בין הליכוד-ביתנו לקדימה, מפילה עלינו הממשלה עוד גזרה פאשיסטית-חוק המאגר הביומטרי.
    ב-1 בינואר 2013 יצא לדרך הפיילוט של המאגר הביומטרי, ויבקשו מאיתנו למסור טביעות אצבע ודמות פנים.

    יגידו לנו שזה בשביל להגן עלינו מפושעים, לא יספרו לנו על החלופות הזולות והבטוחות יותר.
    הסכנות של מאגר מסוג זה ברפובליקת בננות כמו שלנו רבות מנשוא. לא רק שנבזבז מיליארד שקלים, לא רק שמדובר בפגיעה בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, מדובר בסכנה לביטחון האישי של כל אחד מאיתנו. ברגע שהמאגר ידלוף (ומישהו מוכן להתערב שהוא לא?), הנזק יהיה בלתי הפיך. טביעות אצבע אי אפשר להחליף, גם אם מאוד רוצים.
    ביום ה', ה-3 בינואר 2013, יומיים לאחר שהפיילוט יצא לדרך, 18 יום לפניי שנבחר כנסת חדשה, נצא להפגין בקריית הממשלה נגד אחד החוקים הדרקוניים ביותר של הכנסת הנוכחית.
    אל מול הניסיון לפגוע בפרטיות שלנו, נצא לרחוב עם מסיכות ונצעק:"הזהות שלי היא שלי!" "הפרטיות שלי חייבת להשמר!"

  •   ואם כבר הוזכר השיט-רית אזרחים, סרבו ביומטרי!
    • 15:03
    • 30.12.12

    יום חמישי, 3 בינואר 2013, קריית הממשלה. הפגנת מסיכות נגד המאגר הביומטרי. אסור לתת להם לגנוב לנו את הפרטיות! אזרחים סרבו ביומטרי!

    בין הבחירות למלחמה בעזה, בין הקיצוץ בתקציב להמשך הדרת הנשים, בין הליכוד-ביתנו לקדימה, מפילה עלינו הממשלה עוד גזרה פאשיסטית-חוק המאגר הביומטרי.
    ב-1 בינואר 2013 יצא לדרך הפיילוט של המאגר הביומטרי, ויבקשו מאיתנו למסור טביעות אצבע ודמות פנים.

    יגידו לנו שזה בשביל להגן עלינו מפושעים, לא יספרו לנו על החלופות הזולות והבטוחות יותר.
    הסכנות של מאגר מסוג זה ברפובליקת בננות כמו שלנו רבות מנשוא. לא רק שנבזבז מיליארד שקלים, לא רק שמדובר בפגיעה בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, מדובר בסכנה לביטחון האישי של כל אחד מאיתנו. ברגע שהמאגר ידלוף (ומישהו מוכן להתערב שהוא לא?), הנזק יהיה בלתי הפיך. טביעות אצבע אי אפשר להחליף, גם אם מאוד רוצים.
    ביום ה', ה-3 בינואר 2013, יומיים לאחר שהפיילוט יצא לדרך, 18 יום לפניי שנבחר כנסת חדשה, נצא להפגין בקריית הממשלה נגד אחד החוקים הדרקוניים ביותר של הכנסת הנוכחית.
    אל מול הניסיון לפגוע בפרטיות שלנו, נצא לרחוב עם מסיכות ונצעק:"הזהות שלי היא שלי!" "הפרטיות שלי חייבת להשמר!"

46 האשכנזים הם אומה שמית עם אף גדול או נשרי שהתחפו לגרמנים מלחמתי
  • 11:27
  • 30.12.12

בעוד אנו הים תיכוניים חיים בטבעיות
הרומנים הם עם של גנבים שתינים ומציקים (גזע צועני נחות)
אני אחד מהשרידים של הגזע הארי ההודי אירופאי האמיתי
בעוד אתם האשכנזים סתם שמים יהודים מתנשאים ומציקים
אתם האשכנזים קרובים יותר גנטית לערבים ולכן אתם שונאים יהודים
היהודים מקללים את עצמם רק בגלכם
אתם הבאתם להם את כל הצרות והתחלואות ורכתם עליהם לפי תור

47 מגוחך-מצד אחד מבקר את ראשי השב"כ ודרכם ומעשיהם כשנוח לו דעתם היא ראויה וחשובה צופה
  • 11:38
  • 30.12.12

פתאום דברי ראשי השב"כ נר לרגליך ? אף אחד מהם לא הצטער על סיכול של מחבל או על רדיפה ומעצרים וחקירות של טרורטיסטים. אף אחד מהם לא אמר שיש לו חרטות על התפקיד ועל מה שכרוך בו . הם אמרו שבסופו של דבר לדעתם צריך לנסות לדבר עם האוייב אבל לעולם לא להפסיק להלחם כל עוד יש טרור.

48 חבל שהבמאי לא התאפק מלערוך את החומרים באופן מגמתי. פספוס ע נ ק . אור
  • 11:42
  • 30.12.12

הסרט חזק ועצוב אבל קשה שלא לחוש בעריכה הכל כך מגמתית של הסרט וזה פספסוס נורא . מי שלא חי את המציאות ויראה את הסרט יקבל תמונה מעוותת של המציאות פה , כולל של מלחמת ששת הימים ושל האינתפדה . כל כך חבל שיש לבמאי הישיג כל כך ענק אבל הוא חוטא לאמת. כל מי שיצא מהסרט אבל "נכון אבל לא מדוייק " וכרגיל לא מדוייק בדרך שישראל מוצגת כמדינה שכמה יום אחד והחליטה לכבוש לה שטחים במלחמה קצרה...בתם כי בא לנו , וכשעל המסך רואים חיילים יורם גז מדמיע הקול או הכיתוב הוא שהצבא פיזר הפגנות באש חיה .... וזה חבל וגם לא הוגן וגם מזיק .

49 איזון ישראלי
  • 12:14
  • 30.12.12

מעולם לא היו רבים כל כך חייבים למעטים כל כך. מר לוייייייי אולי איזון בביקורת שלך היה יותר הגון .אכל רודף סנסנציות מסריחות כמוך לא מבין ולא יבין מה זה הגינות או לשכב על הגדר. עם כמוך לא צריך אויבים.

50 "עובדי התברואה עושים עבודה מלוכלכת מאוד". לא נכון אורנית
  • 12:17
  • 30.12.12

עובדי התברואה עושים עבודה נקייה מאד, הם מפנים את רחובותינו מהאשפה המצחינה שהשלכנו לרשות הרבים. אני מתנגדת לפגיעה בשמם הטוב של עובדי התברואה. אנחנו המלכלכים והם מנקים אחרינו. גם עבודת השב"כ יכולה היתה להיות עבודה נקייה לולא פגעו ללא צורך בזכויות אדם בסיסיות של רבבות קורבנותיהם. היתה להם טקטיקה מלוכלכת במיוחד. לסחוט פלשתינים הזקוקים לאישור כלשהו (למשל הרוקח מרמאלה שהתחתן עם אשה מירדן שאף ילדה לו בת, והשב"כ היה מחדש אחת לכמה חודשים את אישור השהיה שלה בשטחים. יום אחד עצרו אותו והתנו את המשך שהותה של האשה בהסכמתו להיות משת"ף. הוא סירב ואשתו נשארה בירדן). עבודת שרותי הבטחון חיונית אך כשהיא הופכת לפולחן, להתמכרות לכוח ללא מצרים, להתעללות מיותרת בחפים מפשע, היא נהיית מלוכלכת.

51 הישראלים חיים בסרט רע  (לת) נדב
  • 12:34
  • 30.12.12

52 ממש סוריה.  (לת) ציון
  • 13:17
  • 30.12.12

53 דרווין צדק, היהודים מוצאם משני הקופים: לא רואה ולא שומע. הפיצוי בא בדמות זה שהם מדברים המון, הרבה יותר מדי, בעיקרשטויות בטוקבקים  (לת) בלהבלהבלה
  • 13:59
  • 30.12.12

54 במאי שרוצה לקבל מחמאות מניו יורק טיימס ואולי לקבל אוסקר עכבר סינמטק
  • 14:12
  • 30.12.12

יוותר על היושרה שלו ומייד יובטח לו כבוד בחו"ל. חבל מאוד שראשי השב"ק שיתפו פעולה עם הבאי דרור מורה המגמתי כל כך. חייבים למצוא דרך להקיא מתוכנו במאים שכאלה. למי יש רעיון כיצד לעשו זאת? אולי פשוט להחרים את הסרט ולפגוע לו בכיס? אני לפחות לא שילמתי כדי להיגעל מהסרט הזה....

  •   אולי פשוט תראה כדי להחליט נתי
    • 17:22
    • 15.01.13

    אין קשר לבמאי,שישה ימנים כמוך שהרגו מאות ואלפי מחבלים מגיעים אחרי שנים של מלחמה למסקנה זהה לביבי בבר אילן.

55 איך מתחזקים שקר דויד
  • 15:40
  • 30.12.12

יממשלות ישראל מוצאות דרכים יצירתיות והנוראיות על מנת לתחזק שקר ששמו כיבוש, דיקטטורה בשטח כבוש, טיהור אתני, מעצרים פוליטיים ועוד. הבעיה בעידן התקשורת החופשית והאינטרנט שזה הולך ונהיה מסובך יותר ויותר לתחזק שקר כל כך גדול
סופו של בלון להתפוצץ.

56 שומר הזבל מיהו?
  • 16:45
  • 30.12.12

ועלפי האנלוגיה הזו אם ה״פלסטיניים״ הם הם ״זבל״ אזי שומרי הזבל, מגיני הרקב, הם הם גדעון עמירה ובני??!

57 כעשב שוטה שהיה צריך לעקור חבל שלא עצרו אותך
  • 17:01
  • 30.12.12

ןכמשת"פ עם הערבים שלא לציין המחבלים

58 השכול הנכות הסבל ההרס הפחד .... כלום לא מעורר את החברה הישראלית המוכה- להפך היא מסתממת עוד לשקר קורבנותה ובריונותה של האין ברירה של האשמה והשנאה-מילא הגיחוך של הפריץ הנגזל,אבל הרי עם הגאונים משנן את חורבנותיו, אז איך נופלים לאותו בור-אחרי השואה ישראל הבטיחה להיות מופת לנאורות לאנושיות לשלילת השתלטנות של הבריונות והשקר-בשקרנותה ובכישלונה המפואר לחיות בשלום ולכבד את בני האדם באשר הם-היא בוגדת במהות קיומה  (לת) איפה השכל
  • 18:13
  • 30.12.12

59 מה שגדעון לוי בעוויתות מוחו לא רוצה להבין כי יליד הארץ
  • 18:27
  • 30.12.12

לולא השב'כ למרות שמאלניותו הקיצונית הוא היה מתפוצץ כבר עם איזה מסכן מוסלמי.

60 לגדעון הטרור כמוך לא גזען הורג את כולם  (לת) מתושלח
  • 20:23
  • 30.12.12

61 איזה מילים , איזה מילים מרק
  • 21:37
  • 30.12.12

מפלצתי , נורא , עונו. אולי לשם מראית עין של איזון תכתוב לנו קצת על אמוני צניחה מגגות שעברו אסירי פתח על ידי חמאס?

62 הצילו חיי ישראלים חוצפן  (לת) זיו
  • 23:47
  • 30.12.12

63 בלעדינו, הפלסטינים היו מלמדים אותך קורס צניחה ממגדלים ללא מצנח, ואולי איך צולים אנשים שבעודם בחיים אך מר גדעון אם יהיה לך מזל הם ישמידו אותך רק עם כדור בראש!! איש שב׳כ לשעבר
  • 19:34
  • 12.01.13

חשוב על זה גדעון. שומריי הסף עושים מה שעושים כי בניי דודינו עברו שטיפת מח שזה קדוש למות על מנת להרוג יהודים. ושלא תחשוב שיפסחו עליך. אין הבדל בין שמאל או ימין אצלם.
כקיבוצניק לשעבר אני בז לאנשים כמוך שרואים אך ורק את סבלם של אויבנו אך את אחיהם הם מוכנים להשליך למשרפות. אתה זוכר אנשים כאלה בהיסטוריה ? זה קרה לא מזמן.

64 גדעון יש תחושה שברחת משיעורי הסטוריה משה
  • 19:35
  • 03.03.13

ועל ענייני כבוד לאדם באשר הוא אדם אתה צודק, ועל ענייני יד קלה לעיתים על ההדק אתה גם צודק. ולגבי כוח של עם כובש על נכבש גם אתה צודק.
במה אתה לא צודק? בהסטוריה. בעובדה שהעם היהודי מוכה ונרדף, הן מסיבות פסיכולוגיות, הן דתיות והן לא ברורות. בזה שעכשיו אנו הולכים כאן גאים עם ראש בגובה סטנדרטי, ולא כבוש ברצפה או מושפל בעגבניה או שרוף במשרפה.
ויתכן גם שבדברי הימים לאומות אינך בקי - למיטב ידיעתי אין צבא בעולם, בטח שלא ארגון טרור, שהתנהג בטוהר נשק שכזה, גם אם אכן נפלו לצערנו בשני הצדדים הרבה חללים אזרחים חפים מפשע.