המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

ממשלת אורית סטרוק

החדשות שמגיעות מזירת הבחירות מעודדות מאוד: משה פייגלין מציע טרנספר; יולי אדלשטיין, זאב אלקין ויריב לוין מבטיחים סיפוח; נפתלי בנט מבטיח "לטפל" בתקשורת ובבית המשפט העליון; יאיר שמיר מבטיח שלא תקום עוד מדינה ל"מיליון איש". אלו אכן חדשות טובות מאוד, כמותן לא היו לנו כבר מזמן. עכשיו נותר רק לקוות, שלאישים הללו ולדומיהם תינתן סוף סוף ההזדמנות לממש את הבטחותיהם.

הממשלה הבאה מוכרחה להיות ממשלת ימין קיצוני. בלא איפור, בלי פודרה, מסקרה וסכרין, ובעיקר בלי ההשתתפות ה"מאזנת" של מפלגות המרכז-שמאל. תנו לימין לנצח, בנט-פייגלין לשלטון. אם זה מה שהעם רוצה, מגיע לו גם לקבל. ממשלה שבה תהיה חברה "פעילת זכויות האדם" אורית סטרוק משכונת אברהם אבינו בחברון תהיה ממשלה נכונה לישראל. היא לבטח תהיה נכונה יותר מהממשלה היוצאת, עם העבודה כשותפה בעברה, שר ביטחון "מתון" עד תום כהונתה, ועם כל הדן מרידורים והמיכאל איתנים לקישוט, כנזם זהב באף חזיר.

רק עם ממשלת דני דנון-ציפי חוטבלי יראה העולם ותראה ישראל את הפרצוף האמיתי של המדינה. רק עם ממשלת אביגדור ליברמן-שמיר יעמדו למבחן כל הרעיונות ההזויים. רק עם ממשלת בנימין נתניהו-מירי רגב תבוא (אולי) קריאת היקיצה. די לנו בממשלות התעתוע, תנו לנו את הדבר האמיתי, זה שרוב הישראלים מייחלים להגשמתו.

אם פייגלין יטרנספר, אלקין יספח ובנט יטפל - העולם יאמר את דברו הנחרץ, ובעקבותיו, רק בעקבותיו, אולי יתעוררו הישראלים משנת החורף ומהזיות הקיץ שלהם. כשאוטובוס המגורשים הראשון יחצה את הירדן, כשיחוקק הסעיף הראשון בחוק הסיפוח, כשעל אזרחי המדינה הערבים ייאסר להשתתף בבחירות ו-60 אלף אפריקאים יועלו בכוח על מטוסים - תהיה לנו מדינה אחרת, והעולם ינהג בה בהתאם. ממשלה קיצונית תעורר לפעולה גם את איש המפתח בסיפור, ברק אובמה, ובעקבותיו את היפהפייה הנמה אירופה. נראה איך ישראל מסתדרת יום אחד בלי הסיוע האמריקאי והשוק האירופי.

עד שהשיגעון לא ימומש, כל זה לא יקרה. אין מדובר בגישה המרקסיסטית הפשטנית, שככל שרע יותר כן ייטב. מדובר בצורך לדבר אמת ולפעול לאורה. להציג סוף סוף את פני המאוויים האמיתיים של המדינה ולראות לאן זה מוביל אותה. הניסוי הוא מסוכן, אך המשך ההשתוללות בנשף המסיכות מסוכן לאין ערוך יותר. הוא מרדים, מסמם ומשכר, והזמן החולף מחסל כל סיכוי לשינוי.

הבה נראה מה קורה בבוקר שאחרי הטרנספר ובמוצאי יום הסיפוח. נראה אם באמת רוצים אנחנו לחיות במדינה בלי עיתונות, בלי עמותות ובלי בג"ץ. בלי ערבים, בלי מחמוד עבאס, בלי מהגרים ועם אפרטהייד מוצהר. נראה איך זה לחיות במדינה מנודה ומוחרמת, בלי אמריקה ובלי אירופה, אולי גם בלי איי מארשל. נראה אם אפשר בכלל לקיים מדינה כזאת.

אחרי כל השנים הארוכות שבהן התהדרה ישראל בהיותה הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון - וזכתה בשל כך לאשראי פתוח וסבלנות אין קץ מצד העולם, ולתחושה של שביעות רצון עצמית מתחסדת של אזרחיה - ממשלת ימין קיצונית תשים לכל זה סוף.

אסור שיהיו משת"פים. אסור שאל הממשלה הזאת שוב יזחלו מכשירי השרצים, מכבסי המלים ומלביני הפשעים. רק בלי העבודה, התנועה ויש עתיד - יהיה עתיד. המטוטלת הזאת, שסחפה בסערה בשנים האחרונות את החברה בישראל אל תהומות הימין, תיעצר מתנועתה רק אם תינתן לימין ההזדמנות לממש את איומיו. כשזאת תגיע אל הקצה, תתחיל התנועה המבוהלת לכיוון ההפוך. עד אז, ממשלת סטרוק היא ההבטחה הכי גדולה שבנמצא.
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 amen amen
  • 02:21
  • 03.01.13

Amen

  •   ורק חאלד משעל יכול לומר "פלסטין היא שלנו - מהים עד הנהר", ובכירים במצרים ובאירן יכריזו השכם וערב כי ישראל היא משהו זמני וסופה קרב אבל זה באמת לא מעניין את גידון ודומיו - תפקידו לנטרל מבפנים כל מאמץ לעמוד ניצב מול אלה  (לת) מנחם
    • 07:18
    • 03.01.13

  •   יזה קטע-בדיוק אותו דבר כתבת גם לפני הבחירות הקודמות אלי
    • 14:12
    • 03.01.13

    והשמים לא נפלו.
    גדעון-תתעדכן.

02 אם יהיה טרנספר ולא יהיו פה ערבים, איך יהיה פה אפרטהייד?  (לת) התבלבלת גדעון
  • 02:24
  • 03.01.13

  •   כמו בפולין - (כמעט ש)אין יהודים ויש אנטישמיות חזקה  (לת) ממשלת ה-STROKE
    • 09:19
    • 03.01.13

  •   אנטישמיות היא תפיסת עולם, אפרטהייד היא שיטה מדינית של הפרדה בין בני אדם החיים באותה טריטוריה...אז כמו שבפולין אין אפרטהייד לאחר שהם גרשו את כל הגרמנים מהשטחים שהם סיפחו לאחר תסובת הנאצים, כך לא יתכן אפרטהייד בישראל ללא ערבים.  (לת) לא דומה לפולין
    • 09:26
    • 03.01.13

  •   ימצאו ״אויב העם״ חדש באבא
    • 09:30
    • 03.01.13

    כשיגמרו הערבים, יעברו לשמאלנים. כשאלו יגמרו, יעברו לכל אלו מ״המרכז״. וכשאלו יגמרו תתפרד הקואליציה - בכל פעם יקחו את הקבוצה כי חלשה, יוכיחו שהם רשעים גמורים ויחסלו ואותם.

  •   מי שהפך את בנט לאויב העם הם אנשי השמאל שמנסים לתפור לו תיק של פאשיזם.  (לת) לבאבא התבלבלת
    • 10:49
    • 03.01.13

  •   אז נכניס את הנשים החילוניות-שמאלניות למחנה הסודנים בנגב.  (לת) מרוצה, אדון?
    • 13:09
    • 03.01.13

  •   בנט מסתדר מצוין לבד בתפירת תיק אופנתי ופשיסטי... הוא לא צריך את הסיוע של השמאל. מיכאל
    • 18:32
    • 03.01.13

    ומקשט אותו עם סטרוקים למיניהם...

03 כשאני נתקל באנשים המתלבטים בין לבני, יחימוביץ והליכוד, אני מפעיל את יכולותיי הרטוריות ומשכנע אותם להצביע לליכוד. לאחר שהובטח נצחונו של נתניהו, התחלתי לשכנע מתלבטי ליכוד לעבור לבית היהודי. צודק גדעון לוי בדבריו: לבני מסוכנת הרבה יותר מנתניהו, ותעיד כמות הדם שנשפכה בצד הפלסטיני.  (לת) דרור בל"ד
  • 02:26
  • 03.01.13

  •   רק עזמי בשארה יביא שלום! נכון דרור? שלום בין אל קעידה לאיראן הכוונה.  (לת) נו באמת
    • 10:32
    • 03.01.13

  •   יש לשער שגם דרור בל"ד, כמו עזמי בשארה, היה מטווח בכיף טילים על אוכלוסיה אזרחית תמורת כמה גרושים מחיזבאללה - גם פרנסה, גם מצווה מאללה! מודרניסט .
    • 22:35
    • 03.01.13

    יש לשער שגם דרור בל"ד, כמו עזמי בשארה, היה מטווח בכיף טילים על אוכלוסיה אזרחית תמורת כמה גרושים מחיזבאללה - גם פרנסה, גם מצווה מאללה!

04 בנט מעולם לא קרא לסתית פיות של העיתונות השמאלנית אלא לסיום הדרת עיתונאים מהימין מהתקשורת האלקטרונית. בנט קרא לביטול המהפכה השיפוטית של אהרון ברק ולחזרה לנורמות של מאיר שמגר ומשה לנדוי, וזה לא רע בכלל. פייגלין לא דיבר על טרנספר כפוי אלא על הצעה כספית נדיבה לפלסטינים שירצו להגר מפה מרצונם החופשי ושום חוק בינלאומי לא אוסר הצעה כזו. אם מהגרי העבודה האפריקאים, שהם רוב המסתננים יגורשו כמו שארה"ב מגרשת ישראלים שמוכרים בעגלות בקיניונים-אף אחד בעולם לא יוכל לטעון שישראל מפרה שום אמנות. אז מספיק עם ההפחדות... שוב השמאל מהלך אימים
  • 02:36
  • 03.01.13

באשר לאיומי החרמות למינהם - אריק שרון אמר פעם שאת הנפט מהמזרח התיכון ניתן לעצור גם מירושלים... ולכן אף מנהיג אירופאי לא ילך על מהלך שעלול להביא לתג מחיר של שיבוש באספקת הנפט... מה שיביא את מחיר הנפט ל-300 דולר לחבית... אז אם יאימו על ממשלת "הקיצונים" בחרמות למינהם, היא תוכל לאיים בחזרה...ובחשבון הקר של האינטרסים לא בטוח שמנהיגי אירופה ישמחו לשלם מחיר מופקע עבור הנפט שהן קונות, עבור הפלסטינים ושטח C...

  •   בנט הוא גזען!!! אחת העם
    • 07:35
    • 03.01.13

    הוא העונש שלנו על הגזענות שהתפתחה פה.

  •   גם אני יכול לשים הרבה סימני קריאה!!!!!  (לת) ואללה
    • 09:56
    • 03.01.13

  •   בנט הוא לא גזען,אבל אמת עבורך ועבור בני מינך הוא עונש.  (לת) מוצי מולצומסק
    • 10:56
    • 03.01.13

  •   אם העניין הוא כסף אז לבנט יש הרבה למה שהוא לא יהגר מפה? אבי
    • 11:22
    • 03.01.13

    התפיסה שהם נשארים פה רק כי הם חייבים ואם נשחד אותם הם פשוט ילכו היא תפיסה פטרונית מתנשאת ומנותקת מהמציאות. בנט הוא פשוט מנותק מהמציאות או בונה על זה שאזרחי ישראל הם מנותקים לחלוטין. אנחנו פשוט נספח ונגדר ונעשה מה שבא לנו וכולם יתרגלו, דבר מגוחך מזה לא שמעתי ורק אנשים מגוחכים שחושבים שאם הם ידמיינו את המציאות כמו שבא להם היא תסתדר, מאמינים לה.

  •   בנט פה כי זו מדינת העם היהודי. את ההצעה של חצי מיליון למי שיהגר מפה הציע פייגלין לאור סקרים שהראו שעשרות אחוזים מהפלסטינים רוצים להגר מפה. זה אינו גרוש אלא הצעה שהם יכולים לקבל או לדחות. באותה מידה, גם הפלסטינים יכולים לתת ליהודים את אותה הצעה ממש.  (לת) תשובה לאבי
    • 12:28
    • 03.01.13

  •   כבר הציעו הצעות תואמות פייגלין ליהודי המזרח...  (לת) דורון
    • 12:42
    • 03.01.13

  •   זה כמו שאת הנפט של כווית אפשר לעצור מבגדד? ירושלמי
    • 13:01
    • 03.01.13

    זה מה שחשב סדאם חוסיין. הוא טעה, כי גם לתווית המחיר (מה שהימין העילג קורא לו "תג מחיר") יש מחיר.

  •   מה אתה יודע על מהגרי עבודה? היזהר חבר, אתה מביך את עצמך  (לת) דרור
    • 13:55
    • 03.01.13

  •   סדאם רצה לכבוש את כווית כדי לשדוד להם את הנפט...ואילו היה לו נשק גרעיני הוא גם היה מצליח. מה שמוכיח שאם אתה נתפס כקצת משוגע ויש לך את היכולת להשמיד את תחנת הדלק של העולם, אף אחד לא יתעסק אתך, רק כי נראה לו שגנבת מסטיק מהקופה...  (לת) לירושלמי התבלבלת
    • 15:46
    • 03.01.13

  •   כל מערכת בחירות צצה איזו מפלגה מלהיבה אלי
    • 19:44
    • 03.01.13

    כך היה עם הגמלאים שכולם היו אחוזי אמוק להצביע להם. איפה הם היום? אפיזודה. כך יהיה גורלן של יש עתיד והתנועה

  •   ל-"לירושלמי התבלבלת" ירושלמי
    • 22:38
    • 03.01.13

    נשמע שאתה יועץ בכיר למשטר של צפון קוריאה, כי זו בדיוק הגישה שלהם. אלא שלצפון קוריאה יש עדיין את סין שמגוננת עליה, ואילו לישראל בתרחיש שאתה מפריח לא יהיה איש.

05 ״בלי ערבים, בלי מחמוד עבאס, בלי מהגרים ועם אפרטהייד מוצהר״ ל. וגיקה
  • 02:44
  • 03.01.13

אם לא יהיו ערבים ולא יהיו מהגרים, איך יהיה אפרטהייד?

  •   טרנספר גרוע מאפרטהייד. סע לרחוב השוהדא בחברון.  (לת) אליוי
    • 07:55
    • 03.01.13

  •   חברון רחוק לי...אני יכול לסוע לשייח מוניס ולראות את תוצאות הטרנספר....יותר קרוב ופחות דלק...  (לת) לאיוי
    • 09:29
    • 03.01.13

  •   גדעון לוי ודומיו חיים מזמן בעולם הפוסט-לוגי, עולם בו טיעונים לוגיים אינם רלוונטים כאשר כותבים מאמרי השמצה נגד הימין... לוגיקה והצמדות לעובדות הם חלק מהעולם הישן טרם הומצאו הפוסט-ציונות והפוסט-לוגי.  (לת) תשהסבר פשוט ללוגיקה
    • 09:42
    • 03.01.13

06 מוזר שמי שכותב לא יודע לקרוא...בנט הרי אמר לניסים משעל שהוא יסרב לגרש יהודים או ערבים...ופייגלין גם אמר שהוא נגד גרוש יהודים או ערבים מביתם, והכל כתוב וידוע. אז על מה אתה מדבר? כל שפייגלין אמר הוא שישראל תציע סיוע כספי לערבים שיבחרו להגר מפה מרצונם החופשי ואין שום חוק בינלאומי האוסר הצעה כזו.  (לת) "כשאוטובוס המגורשים הראשון יחצה את הירדן"???
  • 02:52
  • 03.01.13

07 משה שרת - "לשאלת העברת האוכלוסין הערבים. אני רוצה לדחות את ההשוואה עם גרמניה. מה שגרמניה עושה ליהודים זוהי ממשלה שלוקחת אנשים וזורקת אותם החוצה, אינה דואגת מה יהיה להם, אינה מרשה להם לקחת את הונם איתם – העברה כזו לא תיתכן. עניין ההעברה כאן הוא פשוט מאוד[...] גם כשזה יהיה בכפיה, זה יהיה מתוך פיצויים בעד הנכסים שהם משאירים פה ומתוך דאגה למצבם במקום החדש"  (לת) גדעון התבלבלת-פייגלין הוא שמאלן יפה נפש לעומת משה שרת...
  • 02:53
  • 03.01.13

  •   הטענה שהציונות של מפא"י תמכה בטרנספר היא דמגוגיה המשמשת הן בפי הימין הקיצוני והן בפי השמאל הקיצוני האנטי-ציוני והפלשתינאים. הדברים נאמרו ספציפית בהקשר של הדיון בהצעת ועדת פיל ב-1937. להגיע מהדיון הזה למסקנה שהציונות היא טרנספריסטית מעצם טיבה- זה עיוות, להגיע מהדיון הזה למסקנה שאנחנו כיום צריכים לעשו טרנספר- זו דמגוגיה שקרית ונפשעת הרבה יותר  (לת) די לשימוש הדמגוגי במסמכים היסטוריים
    • 12:39
    • 03.01.13

  •   ההקשר לא רלוונטי, מדובר בדברים שאמר מי שנחשב למנהיג היוני ביותר באותה תקופה, והוא מדבר במפורש על "העברה בכפיה", לעומת פייגלין שמדבר על תשלום רק למי שיסכים לכך מרצונו החופשי...ואחרי כל זה מאשימים את פייגלין שהוא קיצוני ובעד טרנספר.  (לת) דמגוג היסטורי-חושף את הצביעות
    • 15:51
    • 03.01.13

  •   לא רק תמכה גם ביצעה  (לת) עיניים לראות
    • 16:12
    • 03.01.13

08 מרקסיזם קלאסי לא. אפשר לכנות את זה "רקונסטרוקציה באמצעות דקונסטרוקציה".  (לת) רק חבל שיאיר לפיד יזחל גם יזחל
  • 03:09
  • 03.01.13

09 מעניין מה עובר בראשם של אלו שמצביעים ליכוד? באמת מה? ליאור, תל-אביב
  • 03:14
  • 03.01.13

הליכוד הפך מ"מפלגה לאומית ליבראלית" של ז'בוטינסקי ובגין ושרון ומרידור ומשה דיין (שר החוץ בממשלת בגין) ומיקי איתן ואחרים - למפלגה פוסט-ציונית לחלוטין. מפלגת פייגלין, לוין ואלקין, שדוגלים ב"אמוניות" ולא בציוניות, שלא מבינים מהי דמוקרטיה (בוודאי לא דמוקרטיה ליבראלית). מפלגת דנון ורגב, שעסוקה בליבוי שנאות ומדנים.

ככה זה אצלנו. ממשלת רבין דאגה לעיירות הפיתוח יותר מכל ממשלות הליכוד ביחד. אבל בעיירות הפיתוח ובשכונות מכירים רק מילה אחת: "ביבי".

  •   לדפוק את האשכנזים  (לת) אחת העם
    • 07:37
    • 03.01.13

  •   המאמץ שלך ללכלך את האנשים שדוגלים בערכים שונים משלך רק מוכיח שאינך דמוקרט-ליבראל אלא רק: ליבי-רעל דמוני.  (לת) שמעון יפה-נוף, הרצליה
    • 09:06
    • 03.01.13

  •   בדיוק כפי שאתה עושה שמעון... באנגלית אומרים that is the pot calling the kettle black מיכאל
    • 18:44
    • 03.01.13

    הוא שואל שאלה ליגיטימית. אתה סתם מלכלך. והאמת זה כל ההבדל בין הימין לשמאל - בשמאל שואלים שאלות ומחפשים תשובות. אתם סתם מלכלכים על כל מה שלא ימין.

10 העולם כבר ראה ממשלת ימין קיצוני, ואף אחד לא מתייחס למרידור או מיקי איתן - ביבי וליברמן כבר היו הפנים של ישראל, ופרט לזה שהפכנו למוקצים בכל העולם המערבי, השמיים לא נפלו, וכנראה שלא יפלו גם עם בנט ופייגלין ותומכי כהנא למיניהם.  (לת) עצבני
  • 03:14
  • 03.01.13

  •   אם דברי אנגלה מרקל בפגישתה האחרונה עם ביבי, שלמרות חילוקי הדעות בנושא ההתנחליות, הידידות בין גרמניה לישראל חזקה יותר ובטחון ישראל הוא דבר קדוש - זה להיות מוקצה, אז מה זה להיות מקובל? נשיקות וחיבוקים?  (לת) רגוע
    • 09:45
    • 03.01.13

  •   אם השמים לא נפלו והים לא נסק.אז לא נורא ששמאל{סמול } התרסק.  (לת) בולס שקמים
    • 11:00
    • 03.01.13

11 מדובר בדיוק בגישה המרקסיסטית הפשטנית, שככל שרע יותר כן ייטב. לכן גדעון יקירי אני מאחל לך בחזרה: שיהיה לך רע יותר. הכי רע שאפשר. ברמה האישית, המשפחתית והחברתית. ואני אומר את זה מכל הלב, כמוך, גם אני אוהב אותך מאד. הרי זה בסופו של דבר, לשיטתך, רק לטובתך.  (לת) see you in Hell
  • 03:18
  • 03.01.13

12 אמנם אחרי 1933 באה תקופה לא קלה, אבל גם הגיעה 1945  (לת) היום גרמניה דמוקרטית ופורחת, וגם יפן
  • 04:13
  • 03.01.13

13 על "המרכז" הפוליטי להציל את המדינה ! ישראלי אחד
  • 04:23
  • 03.01.13

אני חושש שמר גדעון לוי מעריך נכון את מצבה של ישראל בעולם , אם וכאשר הימין הקיצוני ישלוט בממשלה. אולם, בניגוד למר לוי שסובר, שנוכל ( אולי)להגיע ל"טוב" רק אחרי שיהיה רע מאד, אני סבור שאסור לציבור הבוחרים לאפשר תוצאה חד מימדית קיצונית, לאמור: או שתקום ממשלת ימין קיצונית או שתקום ממשלת שמאל קיצונית. לא מדובר במשחקי מחשב ובעולם דמיוני, אלא מר לוי מדבר על גורלנו ועל עתיד ילדינו, ועל זה אני אינני מהמר !
מאחר שאני מכיר בזכות כל מצביע לבחור לפי דעתו והשקפתו, אינני מתנשא מעל מצביעי ימין ואומר "נראה אותכם" מנהלים מדינה , וממתין לחורבן במין שמחה לאיד. בהבדל ממר לוי, גם הקיצוניות השמאלית אינה טובה לעתידנו כמדינה יהודית. וכאן טמון ההבדל בין מר לוי לביני.
לאחר הבחירות, על מפלגות המרכז לעשות

14 כל המרקחת הפאשיסטית הזו מבוססת על אומנות השקררנות של סוכן המכירות המדופלם, בכל רגע אמת הוא ושקריו קורסים  (לת) Yigal Cohen
  • 04:27
  • 03.01.13

  •   יגאל, כולנו יודעים שאתה היית מעדיף את רב הנוכלים אהוד אולמרט כראש ממשלה, אך מה לעשות ובנימין נתניהו הוא הריבון, והוא איש ישר שלא גנב בחיין אגורה, וגם נפתלי בנט איש הגון וחכם וטייקון הייטק, כמו גם ד"ר ציפורה חוטובלי שכולם קוראים לה ציפי, אך היא השלימה דוקטוראט במשפטים. גם דני דנון, אדם חכם ביותר, כמו גן עורך הדין יריב לוין. ואיך לא הזכרת גם את אופיר אקוניס האיש הצעיר והנפלא.  (לת) יניב רינגולד
    • 08:28
    • 03.01.13

  •   אתה פשוט אדם קטן וגזען גדול  (לת) רפאל
    • 15:05
    • 03.01.13

15 no rooms with israel pasports  (לת) european hotels
  • 04:32
  • 03.01.13

16 no landing to elal airplains  (לת) european airports
  • 04:34
  • 03.01.13

17 no flights to israel  (לת) european airlines
  • 04:35
  • 03.01.13

18 שבענו מהפחדות השמאל אבי
  • 04:36
  • 03.01.13

כמה עוד תפחידו אותנו??
והעיקר שהיה ויהיה כאן שקט ומעט הרוגים.דבר שהשמאל לא הצליח ליצור בחכמתו

19 no games with israel  (לת) european football teams
  • 04:37
  • 03.01.13

20 גדעון, זהו הטקסט הכי בריא שקראתי ממך בשנים האחרונות. אכן, עלינו מהנדס
  • 05:40
  • 03.01.13

לתת בצער רב לממשלת ימין קיצוני להשתולל כדי לרפא את עצמנו. רק ככה, רק על ידי טירוף מערכות טוטלי נוכל לחזור לשפיות.
אבל ישנו יאיר לפיד וישנה שלי יחימוביץ. הם לא אמרו במפורש שהם לא יכנסו כדי להיות עלה התאנה של נתניהו. להיכנס כדי לתת לגיטימציה לנפתלי בנט או לשמיר וסטרוק? זה שפל יותר מכל מעשה נבלה רגיל.

אכן,מכדי לתקן צריך להרוס עד היסוד. אולי אפילו איזה מהלך כושל נגד איראן שבעקבותיו נחטוף מעט טילים על אזור המרכז. אולי כשנבין שאנחנו לא אלים יוניים בעולם הזה, הציבור המטוטמטם ידע לחזור בו מטעויות היסטוריות

21 מכשירי השרצים יזחלו פנימה על גחונם למען הג'ובים וההטבות והקשרים.  (לת) כך היה תמיד. ממפא"י והלאה
  • 05:46
  • 03.01.13

22 האחוד הלאומי ואנשיו בממשלה מעורר בי פחד , וגם בנתניהו. לכן לא ישתף אותם בממשלתו....מספיק לו פייגלין ושכמותו הנמצאים במפלגתו .  (לת) רוני
  • 05:57
  • 03.01.13

  •   רוב הליכוד הוא בדעה של פייגלין...ואם ביבי יתחכם הם יוכלו להחליף אותו בחבר כנסת אחר מהליכוד, ויהיו הרבה שירצו...  (לת) לא תהיה לו ברירה
    • 15:52
    • 03.01.13

23 דברים כדורבנות!  (לת) נמש
  • 06:07
  • 03.01.13

24 מפחיד ונכון. הטיפול הכימותרפי שגדעון לוי מציע הוא הסיכוי היחידי למרות הסכנה.  (לת) המהנהן
  • 06:10
  • 03.01.13

25 צריך לדרוש מיחימוביץ, ליבני ולפיד, להסכים לפני הבחירות על עקרונות משותפים לכניסה לממשלת ביבי על בסיס נאום בר אילן ובלי הימין הקיצוני. זו הדרך היחידה להכתיב סדר יום לביבי. רק הוא יסרב, החלום הרטוב של גדעון יתגשם ונקבל ממשלת ימין קיצוני  (לת) אורן
  • 06:14
  • 03.01.13

26 מסכים עם כל מילה אך אורי
  • 06:24
  • 03.01.13

אך לצערנו כולם יודעים טוב מאוד שלפיד וגם שלי יזחלו לממשלה הזאת.
אסור להם להלבין את פני נתניהו בארץ ובעולם כפי שברק עשה 4 שנים. אבל הם יעשו זאת.

  •   למה תקום ממשלת ימין עם זוחלים שמאלניים? אחד העם
    • 17:11
    • 03.01.13

    ביבי יקים ממשלה בגלל שיבחרו בו יותר אזרחים מאלה שיבחרו בכל מועמד אחר, ולכן אתה פוחד שלפיד ושלי יזחלו לממשלת ביבי. אתה צודק, אך זוהי הדמוקרטיה - לא? אם לפיד ושלי לא יזחלו תקבל ממשלה ימנית יותר. זה מה שאתה רוצה? אני למשל אשמח אם תקום ממשלה ימנית טהורה, בדיוק כרצונך! מברוק!

27 מסכים עם כל מילה שלך. רק כך יתעורר הציבור האסקפיסטי הרדום במרכז המדינה  (לת) שימיב
  • 06:30
  • 03.01.13

28 מה רע באורית סטרוק ? שובניסט  (לת) י
  • 06:40
  • 03.01.13

  •   אז בוא אני אגיד לך מה רע באורית סטרוק א'
    • 11:44
    • 18.01.13

    יש לאורית בן, צבי. יום אחד הלך צבי עם חבר בשכונה ונתקל בנער ערבי בן 15. השלושה נכנסו לוויכוח, כנראה היו קללות הדדיות. צבי וחברו הרביצו לנער, כפתו אותו, שמו באוטו וגררו לשדה באזור. שם הרביצו לו עוד מכות. לנער היה גדי קטן, תינוק בן יומו. אבל זה גדי של ערבי, אז צבי סטרוק בעט בגדי ונתן לו מכות רצח. הגדי מת.

    כשביהמ"ש הרשיע את צבי סטרוק אורית עמדה מאחוריו ולא גינתה את האקט הזה. תעשה גוגל, כל מילה בטוקבק הזה מדוייקת והוכחה בבית המשפט.

29 לא ירחק היום והגרמנים ישוו אותנו ל גרמנים של 1939  (לת) אלגרו
  • 06:45
  • 03.01.13

30 סטרוק צריכה להיות מושא הערצה של כל איש שמאל הגון אשה אמיצה
  • 06:46
  • 03.01.13

למה גדעון לוי תכתוב "פעילת זכויות אדם" במרכאות? האם בעיניך מתנחלים אינם בני אדם?

  •   אם כבר שאלת, גברתי, אז לא!!!  (לת) סמולן
    • 10:19
    • 03.01.13

  •   מתנחלים המדברים בשם זכויות האדם הם דוגמה קלאסית ל"קוזק הנגזל". זכויות האדם שלהם אכן נפגעות, אבל זה קורה בגלל משטר הכיבוש שהם עצמם תומכים בו.  (לת) המתנחלים מפרים יום יום זכויות אדם של אחרים
    • 12:31
    • 03.01.13

  •   -שנאת יהודים עצמית -נפוצה בעיקר ביוצאי גרמניה מתבוללים ישראל דווידי
    • 14:24
    • 06.01.13

    יא יא דאס איסט דער פאפלוכטע יודע יא יא
    אין שום הסבר לשנאה היהודים העצמית הזאת
    רק טיפול פסיכיאטרי דחוף
    השאלה אם צריך הסכמתו של גדעון

31 כמעט כל מדינה מערבית חוותה אסון של ימין קיצוני, בלי זה אנשים לא מבינים  (לת) כנראה
  • 07:00
  • 03.01.13

32 don't forgrt michael
  • 07:15
  • 03.01.13

Don't forget "Ata Bechartanu". After all we are the chosen people

33 אולי לשם שינוי תכתוב גם על "הפרצוף האמיתי" של מנהיגי הפלשתינאים ? לדרמן
  • 07:16
  • 03.01.13

יש 2 צדדים לסכסוך, בעצם גם מדינות ערב הן צד.

34 נכון, אבל שלי ויאיר, ואולי אפילו ציפי כל כך רוצים להרגיש את מגע עור הצבי תחת ישבנם שהם ללא ספק יימעלו בחובתם הציבורית, ויעזרו לנווט את המדינה הזו לתהום  (לת) אהוד
  • 07:39
  • 03.01.13

35 גדעון, תנסה להחליף את החומר ריסוס, החומר הישן כבר לא עובד על הציבור. מסע ההפחדות שלך יעלה בתוהו משום שכבר היינו עם שר חוץ ימני וממשלה ימנית ולא קרה כלום. מספיק להפחיד אותנו עם "בידוד עולמי" "סנקציות מהאיחוד" ועוד חירטוטים חסרי משמעות כאלה. כשבנט אמר "לטפל" בבג"צ הוא התכוון שמותר שהתקשורת ובג"צ יהיו יותר מאוזנים ושלפחות להביא לקץ שליטתה של החונטה מרחביה בבג"צ. הלוואי שהיה לך את היושרה והנכונות לתרום למדינתך כפי שיש לבנט!  (לת) יוני
  • 07:44
  • 03.01.13

36 כל מילה כאילו נכתבה על ידי...מדוייק!  (לת) ללכת עם ולהרגיש עם
  • 07:50
  • 03.01.13

37 רעיון טוב חגי
  • 07:56
  • 03.01.13

צודק

38 המטוטלת הזאת שסחפה בסערה בשנים האחרונות את החברה בישראל אל תהומות הימין.  (לת) מאין שואב גדעון לוי את תעצומות הנפש?
  • 07:59
  • 03.01.13

39 כל מי שקורא לאיחוד השמאל. יתכבד וילמד את משל העקרב והצפרדע רפאל טירת כרמל
  • 08:09
  • 03.01.13

וזה כל הסיפור

40 כל איש שמאל שלא יצביע בכלפי הוא כאילו הצביע לגוש הימין נטו  (לת) נתן
  • 08:53
  • 03.01.13

41 יש גם תסריט אחר יוסי
  • 09:00
  • 03.01.13

נניח גדעון שזהבה גלאון ומרץ זוכים בבחירות מרכיבה ממשלה עם רוב מוצק כמובן שזהבה מייד תגרש את כל היהודים מהשטחים עד לקו שביתת הנשק של 48 .מדינות אירופה ימכו לנו כפיים , ארה"ב תמחה כפיים ותצהיר למחויבות לבטחון ישראל, עושה שלום עם מוחמד עבאס, מבלי שיוותר על זכות השיבה ,בגדה מתנהל בחירות החמאס בראשות משעל זוכים ברוב תופסים את השלטון מעמידים לדין את חותמי השלום עם ישראל בעוון בגידה בעם הפלסטיני ומוצא להורג ואת אנשי הפתח מכניסה לכלא וחוקי השריעה נכפים . החמאס ידרוש את החזרת הפליטים לבתיהם בחיפה עכו רמלה ולכל הכפרים והערים שנכבו ב1948ו והשבת אדמות פלסטיניות לפלסטינים ,יחתמו על הסכם הגנה עם אירן ואם לא נענה טרור הטלים ישתק את מדינת ישראל הפעם גוש דן שדות התעופה ונמלי הים לישראל לא תהיה ברירה לצאת למלחמה לכבוש מחדש את השטחים מרחץ הדמים יהיה קטסטרופלי בסופו מדינת ישראל ינצח ושוב נהיה כובשים הפעם מדינת ישראל תגרש את כל הערבים אל מעבר חירדן ותהרוס את מסגדי הר הבית אם אפשרות להפעלת ברירת שמשון סנריו מאוד ריאלי להשקפת עולמך מר גדעון

  •   בשלב זה סמולן
    • 10:26
    • 03.01.13

    בשלב הנוכחי של הסכסוך, נדמה לי שמי שנרצח הוא מנהיג ישראלי שניסה להגיע להסכם שלום.
    בשלב הנוכחי של הסכסוך, דומני שהימין הפאשיסטי הישראלי דורש העמדת "פושעי אוסלו לדין"

  •   גילה מאוחר מדי בר
    • 10:49
    • 03.01.13

    המנהיג הישראלי שהכניס את ערפאת למדינת ישראל והבין מאוחר מדי שלא שלום בקש ערפאת אלה בסיס טרור כנראה שהכותב מעולם לא נסע באטבוס ולא ביקררבקניונים המתפוצצים

  •   האמנם? אדם
    • 12:48
    • 03.01.13

    א. אתה הפלגת רחוק עם הזיות הפחד שלך.
    ב. סימני פיסוק זה תמיד כיף.

42 אין לנו מדינה לנסיונות מסוכנים יעלה
  • 09:01
  • 03.01.13

ככל שאני מסיכמה עם הדיעה שצריך, סוף סוף, לקרוע את מסיכת המהוגנות מפני הימין ההיסטרי, אבל ראבאק, אין לנו שתי מדינות, שאפשר באחת מהן להשתמש כשפן נסיונות. מה תעשה כשיחסמו את כל דרגות החירות המעטה שלנו?

43 הימין הקיצוני מוביל לחורבן בית שלישי !!!!!  (לת) אזרח שפוי
  • 09:17
  • 03.01.13

  •   איזה בית שלישי? המשטרה עצרה את פייגלין "שהעז" להתפלל בהר הבית...אז איך יבנו בית שלישי? ואם לא יבנו בית שלישי, איך יחרב בנין שלא נבנה?  (לת) מטורלל מצוי
    • 09:34
    • 03.01.13

44 כרגיל מגזים הגידון בניתוחיו האלכימאי
  • 09:20
  • 03.01.13

אין כל השתלטות כמפורט בכתבה ובכלל עדיף המצב הקיים על מצב שבו הגידון וחבורת השמאל האנטי ציוני ישתלטו על המדינה

45 והכי כיף, זה יהיה להקריב קורבנות בבית המקדש  (לת) צמחוני
  • 09:23
  • 03.01.13

46 "נראה איך זה לחיות במדינה מנודה ומוחרמת, בלי אמריקה ובלי אירופה," - אז בוא נבדוק את הנחת היסוד של נידוי וחרם. אריק שרון אמר פעם שאת זרימת הנפט מהמזרח התיכון ניתן לעצור גם מירושלים, אז אם בתגובה לאיומי חרם מצד מדינות אירופה, תצא הדלפה "ממקור ישראלי בכיר" שתג המחיר על חרם יהיה שיבוש אספקת הנפט מהמפרץ הפרסי, וההדלפה תקפיץ את מחירי הדלק בעולם ל-150 דולר לחבית...האם האירופאים יממשו את את האיום? לא מאמין? תסתכל בכמה קפץ מחיר הנפט בכל פעם שביבי רמז על תקיפה ישרלאית באיראן, לא תקיפה של מסופי הנפט...  (לת) אתגר לגדעון לוי
  • 09:38
  • 03.01.13

47 כל זמן שהימין יודע להביא את הבוחרים לקלפי והשמאל מתבכיין והערבים מחרימים, לא יכול להתחיל להיות שום שינוי  (לת) הישראלים צריכים להפנים לאן כל זה הולך
  • 10:04
  • 03.01.13

48 גם אני חשבתי כמוך סמולן
  • 10:38
  • 03.01.13

גם אני, מר לוי, חשבתי שצריך לתת לימין לנהל את המדינה, ללא הפרעת תבוסתנים ממפלגת העבודה. גם אני חשבתי שהספוח והגירוש ותגובת העולם יעוררו את המצביע הישראלי.
אבל, מה נעשה אחרי "שישרפו את הרייכסטאג"?
האם, אחרי הטיפול שלהם בבית המשפט ובעיתונות, תהיה עדיין אפשרות לבחור במישהו אחר? האם לא יטפלו גם במפלגות ה"סמול" האנטי-פטריוטיות?
האם לך ולי תהיה עדיין זכות הצבעה? יביאו לנו קלפי נודדת במחנה לחינוך מחדש?
JEDEM DAS SEINE - כל אחד כגמולו, כך היה כתוב בכניסה לבוכנוואלד!!!

49 גדעון - לפי זה, אז אני מבין שאתה מצביע "עוצמה לישראל"?  (לת) ישראלי
  • 10:40
  • 03.01.13

50 כלומר אם ממשלת אורית סטרוק תצליח להוביל את מדינת ישראל באופן סביר, זה יהיה סוף הקריירה העיתונאית של גידעון לוי.  (לת) אלכס
  • 10:40
  • 03.01.13

51 "משה פייגלין מציע טרנספר" על השקר הזה יכול פייגלין לתבוע את גדעון לוי ועיתון הארץ על הוצאת דיבה! פייגלין הצהיר פעמים רבות שהוא נגד גרוש ערבים מביתם. להציע למשפחה חצי מיליון דולר אם תחליט להגר מפה, זה לא טרנספר, אל אח של טרנספר ולא דוד של טרנספר. לא תמצאאפילו משפטן אחד מבצל"ם או יש דין שיטען שהצעה כזו היא טרנספר המנוגדת לחוק הבינלאומי.  (לת) עילה לתבעית דיבה
  • 10:46
  • 03.01.13

  •   לשדל משפחות להגר תמורת 500,000$ זה לא גירוש, אבל לעומת זאת זו אפליה ברורה לרעה של היהודים. הרבה משפחות יהודיות היו בוחרות להגר מישראל למדינה אחרת תמורת הסכום שהצעת.  (לת) רונן
    • 17:54
    • 03.01.13

52 אני מפחד... אני מפחד מגלות שנות האלפיים  (לת) אחיי
  • 10:51
  • 03.01.13

53 מסכים עם כל מילה  (לת) יצחק המודאג
  • 10:54
  • 03.01.13

54 הצעה הגיונית, ודווקא משום כך ,לא תיושם. לפיד ויחימוביץ יתפתו לנסות "להשפיע מבפנים" .  (לת) אופוזיציה ?
  • 10:57
  • 03.01.13

55 גדעון לוי ואהיב
  • 11:41
  • 03.01.13

גדעון לוי קול שפוי שמביע את דעתו ללא מורא וללא משוא פנים.
בהבדל מעיתונאי חצר למיניהם הוא לא הולך בתלם.

56 האסון בדרך ברכה לבטלה
  • 11:45
  • 03.01.13

מאמר מבריק ונכון

57 STROKE זה (באנגלית) התקף לב. זה מה שמצפה לממשלת בניטו (בנט הקטן) - ביברמן ושות',,, והיה והעולם התרבותי יפעל כפי שהוא אמור לפעול ממשלת ה-STROKE
  • 11:56
  • 03.01.13

אבל זה לא בטוח שהעולם יעשה את המצופה ממנו. גם אובמה לא עשה את מה שמי שקרא את ספריו ציפה ממנו... אז מה כן בטוח? - שנשחה עוד הרבה זמן בסחי ובביוב מתוצרת ביברמן-ברק-ובניטו הקטן-מר נפתלין.

58 גדעון לוי שחר
  • 11:59
  • 03.01.13

אני מת מת עליו אבל כמו שאתה כותב זה ניסוי מסוכן מידי

59 לגדעון לוי אני רואה בעיני רוחי את הריר הנוטף משפתותיך עקב התחזית הקודרת שהנך מנבא לישראל  (לת) משה בודק
  • 12:15
  • 03.01.13

60 גדעון לוי נוטה להגזים אבל במקרה הזה נכון להגזים. עדיף ממשלת ימין קיצוני גלויה מאשר ממשלת ימין קיצוני בתחפושת עם עלי תאנה מהמרכז ומהכביכול-שמאל  (לת) נשף המסכות עומד להיגמר
  • 12:27
  • 03.01.13

61 דברי פרידה יעקובוס
  • 12:29
  • 03.01.13

מתוך רשימתו הרהוטה של מר לוי עולים כהד חוזר הדברים אליה הטיף הח״מ במשך חודשים ארוכים. לפיכך חש יעקובוס כי מלא את חובתו למולדת, ומעתה תעשה מלאכתו על ידי אחרים מוכשרים יותר אשר אמצו את דעותיו. זהו אם כן הטוקבק האחרון. וזו תמצית צוואתנו: זיכרו כי הצבעה עבור יחימוביץ או לפיד, שותפיו העתידיים של מחנה האפרטהייד ומטהרי שרציו, גרועה מהצבעה עבור המחנה עצמו. אנו אפילו סבורים כי הסיבה להטרחת פינקלשטיין לארץ היא על מנת לטכס עצה כיצד לחזק את יחימוביץ/ לפיד. אל תתפלאו אם גם ביבי עצמו יצביע עבורם (אבל אל תספרו לשרה). היו שלום ויהא האל בעזרכם.

62 אתה הוזה, הישראלים לא יתעוררו כי הם לא ישנים. הרוב כאן ער ופעיל ומוביל את כולנו לאבדון.  (לת) אתה הוזה
  • 12:33
  • 03.01.13

63 גדעון אתה אוויל- אחרי ממשלה כזו לא תהיה ישראל ואני ואתה נשב בבית סוהר  (לת) שמאלן
  • 12:40
  • 03.01.13

64 STROKE זה (באנגלית) התקף לב. זה מה שמצפה לממשלת בניטו (בנט הקטן) - ביברמן ושות',,, והיה והעולם התרבותי יפעל כפי שהוא אמור לפעול ממשלת ה-STROKE
  • 12:43
  • 03.01.13

אבל זה לא בטוח שהעולם יעשה את המצופה ממנו. גם אובמה לא עשה את מה שמי שקרא את ספריו ציפה ממנו... אז מה כן בטוח? - שנשחה עוד הרבה זמן בסחי ובביוב מתוצרת ביברמן-ברק-ובניטו הקטן-מר נפתלינו.

65 כתבה חכמה..אם עם ישראל לא יתעורר..נהיה אומללים..  (לת) רפאל
  • 12:58
  • 03.01.13

66 מסכימה עם כל מילה. צריך למצות את הפשיזם שפשה כאן עד תומו.  (לת) ניתוח לב פתוח
  • 13:07
  • 03.01.13

67 אין מצב, הנס הזה לא יקרה לנו, ביבי הזגזגן, פוחד מהצל של עצמו, ימציא איזה פעלול חדש.....  (לת) תמי
  • 13:27
  • 03.01.13

68 הצדקנית עם שביס על ראשה. סטרוק. לא אורית. חשוכית.
  • 13:27
  • 03.01.13

באותם ימים קשים, של השתוללות ימין קיצוני ברחובות ערים, נדרשה התערבות משטרתית, גם אם חורגת מהפרוטוקול, ובעת נסיון להשתלט על פורע חוק מתלהם, נקטה יד קשה, כמתבקש, כדי לרסנו ולהשיב את הסדר על מקומו.
היתה זו אורית סטרוק, עורכת דין.. שנטלה את ה"צדק" לידיה, הסיתה ותדרכה את ויתקון הפורע להלין על שספג סטירת לחי, מוצדקת או לא, בעיני המתבונן..
האם איכפת לה, למטרוניטה הצדקנית, על שהובילה מסע ארוך ונקמני באותם אנשי חוק, ולא נחה דעתה עד שסולקו ופוטרו משירותם, ללא פיצוי, ותוך תשלום
פיצויים לאותו עבריין מתלהם? האם הביטה בעיני שלושה ילדים אשר מטה לחמו של אביהם נכרת באחת, בעוד בריוני הימין המשתוללים זוכים לחנינות
ולהקלות בדיעבד? העיקר שמצפונה של החסודה הזו, הצדקנית עם השביס שעל ראשה, מאמינה בכל ליבה שהיא התקווה לצדק ולתקומת ישראל. אורית סטרוק היא חסידה מושבעת של דב ליאור, הלך הזרזיר אצל העורב.

  •   אם מערכת המשפט השמאלנית קבעה שמתלונן מימין צודק, אז כנראה שלא היה צל צילו של ספק...ובננו, אילו היה מדובר בשוטר ששם סטירה לגברת ממחסום ווטש - ערוכי הדין של בצל"ם היו נוהגים בדיוק אותו דבר  (לת) קישקוש בלבוש
    • 15:59
    • 03.01.13

  •   מתאים לשמאל לתמוך באלימות משטרתית ובמניעת הבעת דעה בהפגנה.  (לת) מצ'לס
    • 16:00
    • 03.01.13

69 ההזדמנות האחרונה של ביבי לגלות מנהיגות אמיתית למען השלום.  (לת) מגיב
  • 13:37
  • 03.01.13

70 צודק בכל מילה אבל הבעיה היא שלפיד ירוץ לממשלה מ.
  • 15:02
  • 03.01.13

אם רק יציעו לו, ויכול להיות שגם לבני. ונחזור לנזם הזהב. מה שמפחיד במיוחד זה מי יהיה שר הבטחון. שמועות מדברות על צחי הנגבי. כמה שאני לא סובל את ברק, הנגבי זה בעיניי רע מאד.

71 כן כן מר גדעון לוי...תמשיך להאכיל את כולם בלוקשים שלך !  (לת) דוד
  • 15:09
  • 03.01.13

72 אמה של "קדוש" ומגן זכויות של פורעי חוק מערבון יהודי
  • 15:27
  • 03.01.13

מועמדת לאוסקר ישראלי

73 גם למהגרים לא תהיה תקווה. . . מני
  • 15:56
  • 03.01.13

האנטישמיות תדליק את כל העולם האיבה
'ליהודונים הנוכלים' תכלול גם את היוצאים
מהכלל. . . הפתרון הסופי לא רק להיפטר
מהאזרחות הישראלית אלא גם מהיהדות!

והיום אין צורך להתנצר או להתאסלם. . .

[12:32, 12:57, 13:57, 15:06]
------------------------------------------------
לצנזור: מה לך ולעצות שלי?! אתה הוא
האסון העצות הן לנפגעי האסון, הבנת?
-------------------------------------------------
משוגע!! אינך תופש שאתם עומדים לפני
שואה חדשה?!! הטמטום עובר כל גבול!

74 די לכיבוש ולגזענות: יוחזרו פליטי ג'מוסין, סומייל ושייח מוניס לבתיהם!!! עיצוק
  • 16:21
  • 03.01.13

נ'מוסין - מגדלי YOO , מגדלו אקירוב, בבלי ת''א
סומייל - מגדל המאה רח' אבן גבירול, בניין ההסתדרות רח' ארלוזורוב ת''א.
שייח מוניס- רמת אביב, אוניברסיטת תל אביב

  •   שיח מונס וג'מוסין נמחו מעל פני האדמה כך שאין אפשרות להחזיר את פליטיהן לבתיהם. אשר לסומייל, גם שם אי אפשר להחזירם מפני שאזרחים ישראלים פלשו אליהם ועיריית תל אביב חלשה מכדי להוציאם מהם.  (לת) אהרון
    • 18:01
    • 03.01.13

75 אם המצב כל כך נורא למה מרצ לא מנצחת? סתם
  • 16:55
  • 03.01.13

ובכן, הלכנו עם הקו של גדעון כמה וכמה שנים. עשינו את אוסלו והקמנו "רשות פלשתינית", ברחנו מעזה, וכו'. מה קיבלנו? במקום שלום אנו מקבלים רקטות, והשנאה ליהודים ולישראל רק גדלה והולכת שם. עכשיו תבינו למה אפילו גדעון לוי בטוח שהימין ינצח בבחירות, וזה כאשר 10% מהכנסת יש לצדו בחינם מהרשימות הערביות.

76 המשך לתגובה 13 ישראלי אחד
  • 17:01
  • 03.01.13

לצערי, גיליתי רק עכשיו שתגובתי נקטעה בעת משלוחה במייל. זה ההמשך:

על מפלגות המרכז לעשות כל מאמץ להצטרף לממשלה שתקום אחרי הבחירות, על מנת לנטרל ולפחות לרכך את הקיצוניות שתהיה בה, מימין או משמאל ( לפי תוצאות הבחירות). הציונות הצליחה להשיג יעדיה משום שהלכה בדרך האמצע. כשלעצמי, אדם בוגר שנותר קיצוני בדעותיו, ללא כל נכונות לפשרה, לא התבגר כהלכה '.

77 ללא ספק המאמר הטוב ביותר שקראתי לאחרונה ב"הארץ"ומי עם לא גדעון לוי היקר,תודה גדעון,אנחנו ניהיה שבויים של הפאשיסטים בזמן הקרוב,הרוב אומר את דברו והרוב מבין רק כח כנראה.  (לת) איתי
  • 17:05
  • 03.01.13

78 סקןפ סקןפ סקופ רמי עזרא הצדיק
  • 17:16
  • 03.01.13

מהדברים הכתובים בכתבה עולה שגדעון לוי הפעם הולך להצביע עבור הבית יהודי ומי אמר שאין אלוהים ואין תשובה עוד בעולם הזה
גדעון לוי כל הכבוד

79 סקופ סקופ סקופ רמי עזרא הצדיק
  • 17:21
  • 03.01.13

הגיע לציון גואל יוצא מהכתבה שגדעון לוי הפעם יצביע הבית היהודי מי אמר שאין אלוהים ואין תשובה עוד בימנו גדעוןישר כח בימין

80 אני לא אדון לגוף טענותיך. {בקצרה כי אני לא יכול התאפק: סיפחנו את הגולן וי-ם ולא קרה דבר, קצת הורס את התיאוריה , לא?}, אבל שמתי לב לשינוי עמוק בגישה שלך, אתה כבר לא מדבר על מוסרויות , ומהו המעשה הנכון לעשותו { לדעתך כמובן}, התחתלת לדבר בתחשיבי תועלת אם לא תעשו כך יקרה כךוכך, דבר נורא ואיום ומפחיד. שנים אחרי שהשמאל טוען כי המימין רק מפחיד מטילים וממלחמות וכו' { חששות שלצערנו תמיד נענות בשמחה ע"י אוייבינו}, עתה עבר השמאל לשיטת ההפחדה "ביבי וליברמן- בידוד מדיני", אירופה תחרים, ארה"ב תכה וכו' וכו', כרגע במאזן ההסתברויות חששות הימין תמיד התקיימיו וחששות השמאל { ואלוי תקוותיו }לא התקיימו אפילו במקצתן- אין צונאמי מדיני, אין גירוש שגרירים,וכו'. אולי הטקטיקה הזאת לא טובה עבורכם?  (לת) אורן
  • 17:21
  • 03.01.13

81 מותר למשת"פ של האויב בדמות עתונאי גדעון לוי שמו להכשיר מילי דשרצים בפיו.ממשלת שמאל לא קיצונית לא תצלח-רק ממשלת שמאל קיצונית תשביע רצון הכותב והמערכת בולס שקמים
  • 17:28
  • 03.01.13

אכן,הבשורות המגיעות מסקרי דעת הקהל,מרחיבין את הלב ונותנין ספוק אדיר.
אם אכן כך יהיה מר גדעון לוי מקבל נוק אאוט בגדול.הממשלה הבאה תהיה ממשלת ימין רגועה ומציאותית.היא תאכזב את כל שונאי המדינה מעמירה הס עד ספי רכלבסקי.אפיל אם עתון הארץ יסגר(מה שלא ק רצוי,כי אז לא יהיה לנו אפוה להגיב) תשאר עתונות.במקום הארץ יצוץ עתון בשם"פלסטינ-פוסט"כך ששמצ'עעממם לא יהיה.

82 לפיד הוא מועמד וודאי לכיסוי עלה תאנה לממשלת ימין. עם חוסר נסיונו הפוליטי הוא ילך שבי אחר הבטחות כנות שינתנו לו על ידי דוברים בשם ראש הממשלה היוצא והנכנס, אחריו בתור ליבני שמצטערת היום שלא נכנסה לממשלה הקודמת ורומזת כבר עכשיו רמזים עבים על כך שתשמח להצטרף לממשלת ליכוד ביתנו שס.  (לת) רק מרץ לבדה תשאר באופוזיציה
  • 18:23
  • 03.01.13

83 פעם אחת ולתמיד - הבה ונראה את הימין מממש את חזונו. בלי אף אחד ממתן להאשים, טיסת סולו. שיחליפו את כל השופטים, שיממשו חקיקה דתית, שיקימו אלפיים יישובים בשומרון, שיבנו אוטוסטרדות עם ארבעה נתיבים לכל כוון לאלון ממרא, שיאסרו שמאלנים כמוני במאסר, שיסגרו את כל העיתונים, שימכרו את כל המדינה לעשירים מהצד שלהם, שישתלטו על הר הבית ושיקימו שם בית כנסת, שיכפילו את מספר תלמידי הישיבות, שיכפילו את זמן השירות בצה"ל, שיגרשו את מי שהם רוצים לאן שבא להם, שיריבו עם אובמה ומרקל וכל מדינות העולם, שיראו לנו פעם אחת ולתמיד איך האידאולוגיה שלהם עובדת ופותרת את כל הבעיות. בלי עלי תאנה ובלי מסכות. שילכו : ליכוד + ליברמן + בנט + אלדד + ש"ס + אגודה , שיחוקקו מה שבא להם בלי מעצורים. ניצחתם. אתם הרוב. קרוב ל70 מנדטים. יאללה לכו על זה ועיזבו אותי לנפשי בין ארבע קירות ביתי ממתין למאסר. בהצלחה.  (לת) dude
  • 18:40
  • 03.01.13

  •   אתה יכול לחכות בבית כמה שתרצה...אבל אף אחד לצערך לא יבוא לאסור אותך וסתם תצא טמבל...  (לת) לא ארביץ לך, אמר הסאדיסט למאזוכיסט
    • 22:02
    • 03.01.13

  •   אלף: זו לא הנקודה. הנקודה היא שבמקום לדבר הבה נראה את הימין מבצע את חלומות העוועים. מי יודע. אולי כולנו טועים ויש דרך פלאית לספח את השטחים למרות שיש שם שני מיליון ערבים. אולי פרופסור דמבלדור ימצא את הלחש המתאים. (ב) אני מקווה שאתה צודק. באמת שאני מעדיף להיוץ בבית ולא בכלא. מה עוד שבאמת לא עשיתי כלום. צודק.  (לת) dude
    • 23:39
    • 03.01.13

84 לנין אמר לחבריו המאוכזבים, לאחר כשלון מהפכת 1905: "ככל שיורע המצב - כן ייטב לנו". למרות הכחשתו, גדעון לוי וחבר מרעיו מאחלים למדינת ישראל חורבן והרס, כדי שהתיזה האנטי-ציונית שלהם תוכח הלכה למעשה. לא תזכו לכך, טאבארישצ'י, לא תזכו...  (לת) ולאדימיר איליץ' אוליאנוב
  • 20:58
  • 03.01.13

85 עכשיו תורם אבי אלמוג
  • 21:12
  • 03.01.13

לגדעון תפסיק כבר לחשוב שהשמש זורחת לך מהתחת עכשיו לצערך תור הימין להרכיב את הממשלה הבאה בוא נודה שאתה תמיד יכול לנסוע לאירופה

86 לוי הרי יודע שישראל לעולם לא תטרנספר ערבים. מקסימום תהיה חקיקה קצת יותר קיצונית. שום דבר מול מה שעברנו פה בשנות ה-50 של מפא"י מה מריץ את גדעון
  • 21:37
  • 03.01.13

אז למה הוא כותב שטויות כאלה ומנפנף בתקווה (בת כמעט אלפיים) שהעולם יתערב ויכפה "פתרון" - דבר שלא קרה ולא יקרה? אולי מפני שהוא מחוייב לספק טור פרובוקטיבי אחת ליומיים לצורך פרנסתו??

87 שתי מדינות לשני עמים... חילוניים ודתיים. עומר
  • 21:49
  • 03.01.13

צריך לחלק את מדינת ישראל בדרך דמוקרטית, לשתי מדינות. מדינת ישראל הדמוקרטית שרובה מורכב מחילונים, דרוזים, נוצרים, ערבים חילוניים - ולמדינת יהודה הדתית-חרדית קיצונית שתתקיים בירושלים, ההתנחלויות וכמה ישובים נוספים כמו בני ברק.

בכל ישוב צריך לערוך בחירות דמוקרטיות עם שאלה אחת : מדינת יהודה או מדינת ישראל, וישוב שיהיה בו רוב למדינת יהודה יוצא מאחריות מדינת ישראל.

את כל הנכסים המשותפים כגון הציוד הצה"לי אפשר יהיה לחלק לפי מספר הנפשות בכל מדינה, בדרך מכובדת.

לגבי הפלשתינאים המוסלמים שחיים בישראל כגון ואדי ערה- צריך לאפשר להם להחליט בעצמם על שיוכם- למדינת ישראל או למדינת פלשתין.

88 ידוע לך שכל זה לא יקרה גם בממשלת הימין הקיצוני א
  • 21:59
  • 03.01.13

אכן, ביבי הוא קיצוני - אבל הוא לא מטורף לגמרי. הוא מודע להשלכות המעשים האלה ואינו מתכוון שהם יתאפשרו.

89 ידוע לך שכל הדברים האלה לא יתאפשרו גם בממשלת הימין הקיצוני א
  • 21:59
  • 03.01.13

אכן, ביבי הוא קיצוני - אבל הוא לא מטורף לגמרי. הוא מודע להשלכות המעשים האלה ואינו מתכוון שהם יתאפשרו.

90 גדעון עדיף שיהיו פה ערבים... אדיר
  • 19:08
  • 04.01.13

ובעזרת השם שיחיו איתך באותו הבלוק! עוכר ישראל שכמוך! ארור תהייה! ארור היית. לפלסטינים מותר לא להכיר בנו.. אנו חייבים להכיר בהם! זוהי משנתך!
וטוב שיש רק אחד כמוך.. שגם אותו בקושי שומעים..
ככה רעיונותיך המטורפים לא יעלו.. מרצ בלד וחדש.. לא יהיו בממשלה!!
גם אם ציפי או שלי יעמדו בראשה!!

91 ככול שיהיה יותר גרוע כן יטיב גדי רוטשטין
  • 14:23
  • 06.01.13

ססמתם של הקומוניסטים בגרמניה - והתוצאה עלייתהנאצים.ואצלנוזה לא יכול לקרות?

92 מה ההבדל בין הכותרת לבין אמירות:"כל הסינים או השחורים דומים ואי אפשר להבדיל ביניהם" ירון
  • 07:00
  • 07.01.13

זה כמו לירות חוץ ולאחר מכן לצייר את המטרה ומרכזה בצורת מותאמת סביב למקום פגיעת החץ . הדרך לגהינום רצופה מטרות טובות . כמה כייף לראות את העולם בשחור לבן מוחלט ללא ספקות . יש אשם קבוע רשע ורע אנחנו ויש המסכן החלש הטוב ממש "כבש" שמעולה לעולה על המזבח של המטרות הציוניות . מר גדעון לוי לקחת לעצמך תפקיד של ההומניסט הטוב האולטימאטיבי והרואה טוב יותר מכולם מי ומה צודק יותר טוב מאחרים .
לדעתי את לגמרי לא אובייקטיבי למרות שאין כזה דבר אובייקטיבי בכל המקרים - אתה ממש קיצוני ומעבר לכל גבול של כתיבה הגיונית עיתונאית
המשתדלת בכל זאת להיות בגבול סביר של אובייקטיביות .

93 מדינה בלי מחמוד עבאס? כובש ציוני אכזר
  • 19:43
  • 16.01.13

אני בעד. כבר מזמן היו צריכים לדפוק כדור בראש למחבל האנטישמי הזה.

94 קראתי את הכתבה, איפה משלמים?  (לת) איפה הקופה
  • 11:22
  • 14.03.13