המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

גאווה ישראלית חצופה

את האות נתן עודד בן-עמי בתוכנית הדובשניות היומית שלו: "גאווה ישראלית, אפילו כפולה", הוא הכתיר בחיוך מדושן עונג את העפלתם של שני סרטים תיעודיים מישראל לשלב הגמר בתחרות האוסקר. שני הסרטים המעולים הללו - "חמש מצלמות שבורות" של גיא דוידי ועימאד בורנאט, ו"שומרי הסף" של דרור מורה ופיליפה קוברסקי - אכן ראויים לאוסקר; ישראל של בן-עמי ודומיו לא זכאית להתהדר בהם. טוב עשה דוידי שמיהר להכריז באומץ: "אני לא מייצג את ישראל".

לא בגאווה ישראלית מדובר, אלא בעוד שיא של חוצפה. על "חמש מצלמות שבורות" כבר כתבתי כאן, ש"הסרט הזה צריך היה לגרום לכל ישראלי הגון להתבייש בישראליותו"; על "שומרי הסף", ש"בסרט המטלטל הזה חובה לצפות: תחושה של קבס וגועל עמוק עולה בסיומו". סיכויי אחד משניהם לזכות בפרס גבוהים. לא קשה לדמיין איך תיראה אז חינגת הניצחון בישראל. לימור לבנת תברך, בנימין נתניהו יטלפן ובן-עמי יתמוגג עוד יותר. את החינגה הזאת יש להדוף כבר עכשיו: הסרטים הללו הופקו למרות ישראל, לא בזכותה.

לא את ישראל הממלכתית הם מייצגים, אלא רק את זו האחרת, המוכפשת והמושמצת. דוידי ובורנאט הציגו את תמונת הכיבוש על כל אלימותה וכיעורה, נוכח מאבקו הנואש של הכפר האמיץ בלעין. את האמת מבלעין לא ראיתם מעולם בטלוויזיה של בן-עמי, לא בערוצי הטלוויזיה האחרים, וגם רוב העיתונים העלימוה. הם רק סיפרו לכם על "הפרות סדר", לא על חטיפות הילדים באישון ליל, על הברוטליות של החיילים ועל צדקת המפגינים, כפי שהם נחשפים בסרט.

מורה וקוברסקי הציגו את אותה תמונת כיעור וייאוש מפי ששת ראשי השב"כ לדורותיהם - אחד מהם, אברהם שלום, אף משווה בסרט בין התנהגות צה"ל להתנהגות צבא הכיבוש הנאצי - וגם כדברים הללו לא שמעתם בתקשורת הישראלית. במקום שבו התקשורת מועלת בתפקידה, הקולנוע התיעודי ממלא באומץ את מקומה. עכשיו הקולנוע הזה מועמד לעוד פרס יוקרתי, חדשה משמחת מאין כמותה, אבל ישראל צריכה רק להתבייש במה שהסרטים הללו מעלים - והיא לא.

לא שמורה לה אפילו הזכות להתגאות בכך שסרטים כאלה מופקים בה; הדברים שנראים ונשמעים בהם זוכים כאן תמיד רק לגינוי, להוקעה ולדה-לגיטימציה. אבל דווקא הדיסידנטים של ישראל, רק הם, זוכים להוקרה בינלאומית. הם משרתים את עניינה של המדינה הרבה יותר מכל לאומניה ותועמלניה: אם יש עוד יחס אוהד לישראל בעולם, הוא נובע ממפעלם של הבודדים שמעזים לבקרה מבית, לחשוף את מעללי הכיבוש שלה. דוידי ומורה, הנמנים עם קומץ של יוצרים, פעילי זכויות אדם ואינטלקטואלים, הם שעושים את ההבדל בין ישראל לבין משטרים אפלים יותר. הם שמשמרים בעבורה את שיירי שמה הטוב - וזוכים לבוז על כך בארצם. למרות הצלחתם בעולם, הסרטים הללו, כדומיהם, גם לא הצליחו לעורר כל דיון ציבורי אמיתי בישראל. אם יזכה אחד מהם באוסקר, גיא פינס יסקר את השטיח האדום ו"אנשים" תראיין את היוצרים החנוטים בפראק. האמירה הנוקבת של סרטיהם לא תצליח להרעיד כאן את אמות הסיפים, כפי שצריך היה שיקרה מזמן.

ביום שבו פורסמה ידיעת האוסקר, פורסמה עוד ידיעה מעוררת "גאווה ישראלית": היצוא הביטחוני של ישראל עלה בשנה האחרונה ב-20%. אמצעי ההרג, שחלקם נוסה בהצלחה על הפלסטינים, בעיקר על תושבי מכלאת עזה, נמכרים היטב בחו"ל. הנה הם, אם כן, מקורות הגאווה הישראלית, 2013: סחר בנשק, שלעולם לא מעורר כל דיון בישראל, וחשיפת האמת על הכיבוש, שגם הוא כלל לא נידון בישראל. עם גאווה כזאת, אין כל צורך בבושה.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 ועכשיו נוסף הפינוי האלים של המאחז הפלסטיני "באב אל שאמס" שיושב על אדמת פלסטין משה מזרחי: ליבי עם הצדק ונגד הכיבוש
  • 03:13
  • 13.01.13

"השער לשמש" שניסה לחסום את שוד האדמות בידי חומדי הנדל"ן הפלסטיני.

  •   על איזה חברה אתה מגן. האם ידוע לך שפלשתינאי המוכר אדמה ליהודי נגזר עליו פסק דיו מוות. על איזה אפטהיד אתה מגן. אתה הזוי לחלוטין ואכול שנאה לבני עמך, אפילו הנאצים לא גזרו עונש מוות על גרמני שהיה מוכר ליהודים.  (לת) שוקי
    • 11:16
    • 13.01.13

  •   לידיעתך, שני הסרטים הללו ממומנים ע"י עם ישראל ומשרד האוצר הישראלי באמצעות הקרן לתרבות ולקולנוע, דווקא בעת שלטון הימין. לא מתאר לעצמי שאצל החברה שאתה מגן עליה כ"כ היו עורכים סרט על רציחת יהודים באמצעות פיצוץ אוטובוסים וכו', אז תפסיק להיות יפה נפש ע"ח אחרים.  (לת) יקי
    • 11:22
    • 13.01.13

  •   לא היה שם שום פנוי אלים. למה לשקר  (לת) מוקי
    • 11:22
    • 13.01.13

  •   הפלשתינאים שלך כלל לא מכירים בזכות העם היהודי למדינה בחלק מארץ ישראל. אז תפסיק לברבר ותרד מהרשת  (לת) נטלי
    • 11:54
    • 13.01.13

  •   גם העיתון הפסאודו-נייטרלי הארץ כתב הבוקר שהפינוי נעשה ללא אלימות משני הצדדים. על איזו אלימות בדיוק אתה מדבר למעט האלימות המילולית השקרית בהודעה שלך. וללא קשר גם ליבי עם הצדק המוחלט והחד-צדדי.  (לת) אבו-4
    • 16:10
    • 13.01.13

  •   לא נכון! המימון היה חיצוני. זו אחת הסיבות שהבמאי הודיע שאינו מייצג את ישראל  (לת) מתקן
    • 19:35
    • 13.01.13

  •   שני הסרטים הללו ממומנים מכספים המגיעים מהאיחוד האירופאי. מדינת ישראל "הדמוקרטית" לא הייתה חולמת לממן אותם.  (לת) עמית
    • 21:00
    • 13.01.13

  •   לשוקי שם של מזרחי אוכל עמבה ועדשים הנס שמיטלר
    • 21:55
    • 14.01.13

    אפרטהייד

02 עכשיו נוסף הפינוי האלים של המאחז הפלסטיני "באב אל שאמס" שיושב על אדמת פלסטין משה מזרחי: ליבי עם הצדק ונגד הכיבוש
  • 03:15
  • 13.01.13

"השער לשמש" ניסה לחסום את שוד האדמות בידי חומדי הנדל"ן הפלסטיני.

03 מתי כתבת פעם אחרונה על פשעי הפלשתינאים החפצים בחיסול החלום הציוני? פרופסור שפוי
  • 03:18
  • 13.01.13

זה בכלל מזיז לך? החד-צדדיות שלך מעוררת גועל נפש לאז גם כשאתה כותב על משהו אחר אף אחד לא מאמין (למעט השמאל המטורלל).

  •   לפר' הימני- נמאס לנו מהרטוריקה הרדודה שלכם בימין, עם השוואות. בעיקר כשנוח לכם. למה לא נוח לך להשוות את הפלסטינים הפוגעים - אלה שלא מצולמים בסרטים, למחתרות הימין שפעלו בשולי החברה שבנתה כאן את המדינה? דחוף את הפרופסורה שלך אתה יודע לאן, אם אלה הטיעונים שיש לך להביא . ביזיון לאקדמיה אתה אם אכן אתה שייך לה. או שכמו ביבי אתה שקרן.  (לת) שומר חוק
    • 11:13
    • 13.01.13

  •   לשומר החוק הנכבד. מחתרות הימין פעלו בעיקר נגד מוסדות הצבא והשלטון הבריטים בארץ, ולאחר שלבריטים נשבר הם הביאו את הנושא לאו"ם שיחליט מה יקרה כאן. האו"ם החליט שלפלשתינאים שלך תהיא מדינה וגם ליהודים. הפלשתינאים שלך שרצו רק לרצוח יהודים ולרשת אותם כלל לא רצו במדינה ולכן עד היום אין להם מדינה.  (לת) ברוך
    • 12:27
    • 13.01.13

  •   לא רק חוצפן, גם שקרן ברוך?  (לת) ביבי
    • 13:50
    • 13.01.13

  •   לברוך הנכבד אמיר
    • 14:57
    • 13.01.13

    א. האם מדבריך עולה שאתה מקבל את זכותם של הפלסטינים לפעול כנגד רשויות השלטון בישראלי וכנגד צה"ל?
    אני שואל כי גם פעולה של פלסטינים כנגד חיילים ישראלים חמושים מכף רגל ועד ראש מכונה כאן "פיגוע" והתוקפים הם "מחבלים". מכיוון שלדבריך פעולות המחתרות היהודיות היו לגיטימיות כיוון שכוונו כלפי מטרות כאלה אז גם פעולות פלסטיניות כאלה לגיטימיות.
    ב. אני שמח שהוספת את המילה "בעיקר" מכיוון ש, כידוע לך, המחתרות הימניות (אצ"ל ולח"י) לא קיבלו את התאוריה הזאת והן פעלו גם נגד אזרחים חפים מפשע. האם זה הופך אותם למחבלים? ואם כן, כיצד הם הפכו ברבות הימים למנהיגי המדינה שלנו?
    גם כאן, כמובן, יש אופציה נוספת החושבת שגם פגיעה באזרחים חפים מפשע היא לגיטימית במסגרת מאבק עצמאות.
    אנשי הימין, כמובן, יוסיפו שזה לגיטימי כל עוד אנחנו עושים את זה לאחרים אבל כשאחרים משתמשים באותה הגישה נגדנו זה חוזר להקרא טרור.

  •   ומה אתה אומר על מאות האזרחים שנרצחו ע"י אצ"ל ולח"י?, או על ה"גיבור" שלמה בן יוסף שרחובות נקראים על שמו, אשר ארב לאוטובוס אזרחי וניסה להרוג את יושביו? טרוריסטים!!!! מחבלים!!!!!  (לת) משה רעננה
    • 15:08
    • 13.01.13

  •   לאמיר. מה סילוף העובדות, למה צריך לבסס טיעונים על חצאי אמיתות. על כל חיל צה"ל שהגיבורים הפלשתינאים הנערצים עליך פגעו בו, אז הם וחבריהם רצחו עשרות רבות של אזרחים, ילדים ותינוקות.  (לת) ברוך
    • 17:52
    • 13.01.13

04 מדינה שמזלזלת בביה"מש העליון אינה ראויה לתואר מדינה עיניים לראותEYES2C
  • 03:24
  • 13.01.13

בער להם, לבעלי הכוח והשררה. בשם "הביטחון" הם סרבו להמתין לפסיקת הבג"ץ. כאילו שהיה נגרם ל"ביטחון" נזק בלתי הפיך אילו העניין היה נידון בבג"ץ, במקום בבית המשפט של ה"מילכוד-ביתנו" ויועצי סר-הביטחון - המתנחבלים. עכשיו גם מי שלא ידע - הבין שהממשלה היא "עדלאידע" שמשחקת ומשטה בציבור, בערכאה המשפטית, ובעולם -- שחוקו לא מקובל עליה. על כך תיענש הדמוקטטורה היהודית. טרם הוברר היכן זה יקרה - האם בהאג, או בבריסל, ואולי גם בארה"ב?

05 מדינה שמזלזלת בביה"מש העליון אינה ראויה לתואר מדינה עיניים לראותEYES2C
  • 03:25
  • 13.01.13

בער להם, לבעלי הכוח והשררה. בשם "הביטחון" הם סרבו להמתין לפסיקת הבג"ץ. כאילו שהיה נגרם ל"ביטחון" נזק בלתי הפיך אילו העניין היה נידון בבג"ץ, במקום בבית המשפט של ה"מילכוד-ביתנו" ויועצי סר-הביטחון - המתנחבלים. עכשיו גם מי שלא ידע - הבין שהממשלה היא "עדלאידע" שמשחקת ומשטה בציבור, בערכאה המשפטית, ובעולם -- שחוקו לא מקובל עליה. על כך תיענש הדמוקטטורה היהודית. טרם הוברר היכן זה יקרה - האם בהאג, או בבריסל, ואולי גם בארה"ב?

06 דווקא כן בזכות הביבי וחבריו, בלעדיהם לא היה תסריט!  (לת) אדם ק.
  • 03:27
  • 13.01.13

  •   איפה השכל שלך גדעון לוי - הרי לא יכול להיות תענוג גדול מזה שלימור לבנת תברך על זכיית אחד הסרטים, ואז, אז צריך להשתמש בברכה הזאת כראוי. מה כאן לא ברור ולמה אין כאן מספיק אנשים שיודעים איך בונים כוח פוליטי?  (לת) טוכמן
    • 16:05
    • 13.01.13

07 דוחה עידו
  • 03:35
  • 13.01.13

הסרטים צריכים לייצג את פלסטין לא את ישראל

  •   הם לא מייצגים את ישראל או פלסטין, הם מייצגים את היוצרים שלהם. אמיר
    • 15:06
    • 13.01.13

    האוסקר זו תחרות המאורגנת ע"י האקדמיה האמריקאית לקולנוע, שהוא גוף פרטי מקצועי (של כבוד) ולכן אין בו שום דבר רשמי.
    בכל מקרה, בעוד שנציגים מקומיים מתמודדים, בד"כ, בסעיף הסרט הזר (שבו יש איזו משמעות למדינת המוצא של הסרט) כאן מדובר על קטגוריית הסרט התעודי, בה אין שום חשיבות לארץ המוצא של הסרט, בדיוק כמו שהארטיסט יצג בשנה שעברה את יוצריו בתור הסרט הטוב ביותר ולא את צרפת, שם הוא נוצר.

08 אספר לך על מה אנחנו גאים, גדעון נתי
  • 03:35
  • 13.01.13

אנחנו גאים מהמחשבה שבעזה שלך, המפיקים של סרטים מהסוג הזה היו מחוסלים באכזריות עטד לפני שמישהו היה מספיק להגיד "אוסקר".

  •   כן, ברור, כמה פאתטי אתה יכול להיות? gיא
    • 19:28
    • 13.01.13

    אתה גם שואב סיפוק מכך שאנחנו הומניים יותר מהסורים, נכון?
    מי שעושה השוואות כאלה מעיד על עצמו יותר מעל כל דבר אחר.

  •   מהסורים, מהאמריקאים, הבריטים הצרפתיים ... ובסה"כ מרוב אירופה ארה"ב והמזרח התיכון  (לת) ד
    • 21:39
    • 13.01.13

  •   מזרח תיכון סשא
    • 03:19
    • 14.01.13

    מי שמתעלם מכך שאנו חיים באזור בו ברבריות חשוכה ואכזרית מקיפה אותנו מכל עבר ומאיימת על קיומנו הוא זה שמעיד על עצמו יותר מעל כל דבר אחר.

09 מדינה שמזלזלת בביה"מש העליון אינה ראויה לתואר מדינה עיניים לראותEYES2C
  • 03:53
  • 13.01.13

בער להם, לבעלי הכוח והשררה. בשם "הביטחון" הם סרבו להמתין לפסיקת הבג"ץ. כאילו שהיה נגרם ל"ביטחון" נזק בלתי הפיך אילו העניין היה נידון בבג"ץ, במקום בבית המשפט של ה"מילכוד-ביתנו" ויועצי סר-הביטחון - המתנחבלים. עכשיו גם מי שלא ידע - הבין שהממשלה היא "עדלאידע" שמשחקת ומשטה בציבור, בערכאה המשפטית, ובעולם -- שחוקו לא מקובל עליה. על כך תיענש הדמוקטטורה היהודית. טרם הוברר היכן זה יקרה - האם בהאג, או בבריסל, ואולי גם בארה"ב?

10 באמת שאנחנו כבר מודעים למניפוליטיביות של הסרטים האלה; והרי כבר אחד הבמאים הכל "נראטיב"
  • 03:53
  • 13.01.13

הנערצים אמר על "ג'נין ג'נין" שגם בסרט דוקומנטרי אפשר להמציא דברים. אז מה להלין? על מה יש לנו להזדעזע? על דברים שהיו? דברים שהומצאו? יש הבדל בכלל?

11 גדעון לוי- כל הכבוד לכתבה. ממש הייתה מתבקשת. תודה רבה  (לת) חגית
  • 03:57
  • 13.01.13

12 ככתוב בספרי הקודש. . . מני
  • 03:58
  • 13.01.13

אין בושה ליהודים. . .
אמר אדוני צבאות. . .

13 גדעון לוי, תעשה טובה, רד כבר מהארץ. בבקשה!!!  (לת) ישראלי שפוי
  • 03:58
  • 13.01.13

14 "עם גאווה כזאת, אין כל צורך בבושה" - גדול ! גדול ! גדול ! גדעון לוי מלך  (לת) חגית
  • 03:58
  • 13.01.13

15 כמה שזה עצוב  (לת) חגית
  • 04:01
  • 13.01.13

16 הנמנענים של הסרטים האלה הם לא הציבור הישראלי. לימור לבנת לא תברך ונתניהו לא יטלפן אלא יעשו הכל כדי למנוע מהסרטים להבחר. כדאי להזכיר את דברי סשה ברון כהן כשהצליח להתגבר על התעמולה הישראלית: "ניצחנו את הנחשים הציוניים".  (לת) דרור בל"ד
  • 04:02
  • 13.01.13

17 מדינה שמזלזלת בביה"מש העליון (שלה עצמה) אינה ראויה לתואר מדינה עיניים לראותEYES2C
  • 04:06
  • 13.01.13

בער להם, לבעלי הכוח והשררה. בשם "הביטחון" הם סרבו להמתין לפסיקת הבג"ץ. כאילו שהיה נגרם ל"ביטחון" נזק בלתי הפיך אילו העניין היה נידון בבג"ץ, במקום בבית המשפט של ה"מילכוד-ביתנו" ויועצי סר-הביטחון - המתנחבלים. עכשיו גם מי שלא ידע - הבין שהממשלה היא "עדלאידע" שמשחקת ומשטה בציבור, בערכאה המשפטית, ובעולם -- שחוקו לא מקובל עליה. על כך תיענש הדמוקטטורה היהודית. טרם הוברר היכן זה יקרה - האם בהאג, או בבריסל, ואולי גם בארה"ב?

18 בידו האחת מפנה ביבי באישון ליל את המאחז הפלסטיני ב E1 ובידו השניה מברך את יוצרי הסרטים על תיעוד קורע לב של מראות כאלה בדיוק. משהו כאן לא מסתדר.  (לת) x
  • 04:41
  • 13.01.13

19 Always sad always unhappy Raz
  • 05:05
  • 13.01.13

The movies are anti Israeli (as all Israeli so called films) but are sponsored with government money. That makes it hard for Levy and his type to scream fascism. Its a very confusing day for self haters

  •   עם שיכורי כוח לא להם כמוך רז- חבל על כל מילה, כי אדי הזקפה שאין לכם, ממלאים כל תא במוח הנבוב שלכם.  (לת) שומר חוק
    • 11:17
    • 13.01.13

  •   שוב נתקלתי,בצדוק הדין שלך. שמע .אתה שופע מכמני לשון שזה הרבה זמן לא חזיתי ולא ראיתי. מוסא קאראף
    • 15:08
    • 13.01.13

    אתה בקיא בביולוגיה מולקולרית, ונתת הסבר מאליף על האפשריות ההליכה אחורה בכתיב. בבונ חום יש רק אצלינו.גם ההסברים המיניים שלך הם לעילא ולעילא. לך בדרכך זה וצלחת בחיים.

20 לוי ראוי רק לבוז, והסרט הערבי מייצג בנאמנות את דרכו של גבלס צורר היהודים.  (לת) גודמן
  • 05:24
  • 13.01.13

  •   תמשיך עם ההקבלות לנאצים, ותקבל ממני בסוף טיפול נוסח מנגלה. זה לא איום, רק הבטחה.  (לת) רק רציתי שתדע היכן אנחנו עומדים
    • 10:34
    • 13.01.13

  •   תגובתך על טיפולי מנגלה- ענקית. תודה.  (לת) שומר חוק
    • 11:18
    • 13.01.13

  •   ל"רק רציתי שתדע היכן אנחנו עומדים"--אנא מסור את פרטיך המלאים, כדי שנוכל לטפל בך כראוי לך, במסגרת החוק, כמובן, מנוול.  (לת) ירושלמי
    • 13:20
    • 13.01.13

  •   ל"רק רציתי שתדע היכן אנחנו עומדים" --חשוף את פרטיך המלאים כדי שנדע מי אתה, מנוול, ובעיקר כדי שאפשר יהיה לטפל בל כראוי לעכבר ביבים עלוב כמוך, במסגרת החוק, כמובן.  (לת) ירושלמי
    • 13:24
    • 13.01.13

  •   גם הפשיסטים בשנות השלושים כינו את מתגדיהם הפוליטים בוגדים  (לת) קסנדרה
    • 14:00
    • 13.01.13

  •   34;10המבטיח מהביבו, מה עשו ממך במוסד לחולי רוח בו אתה מאושפז אזוק לקיר שמנגלה גורם לך לאורגזמה ?.  (לת) החכם
    • 20:18
    • 13.01.13

21 אין שום גאווה בסרטים אנטי ישראליים ובבמאי שכלל לא מייצג את ישראל. הגיע הזמן שמי שרוצה לעשות סרטים המכפישים את המדינה יעשה זאת על חשבונו ולא על חשבון המדינה אותה הוא מכפיש.  (לת) רעמסס
  • 05:33
  • 13.01.13

  •   רעמסס היקר, אילו סרטים בדיוק הייתה רוצה לראות במדינתך הדוהרת בנחישות להוויה פשיסטית?  (לת) דוידובסקי
    • 10:48
    • 13.01.13

  •   אני בטוחה שלא ראית את הסרטים, אך מספיק שהם לא קיבלו את אישור מועצת זקני הימין הקיצוני כדי שייחשבו לאנטי ישראלים.לא הכסף הוא הבעיה, אלא התוכן וגם אם הכל ימומן מכספים פרטיים, אתה וחבריך תמצאו כבר סיבה לפסול אותם.  (לת) טובה
    • 11:32
    • 13.01.13

  •   כל סרט אשר לא מסכים עם מצע הליכוד הוא אנטי ישראלי  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 14:01
    • 13.01.13

  •   אף אדם בעולם לא הצליח להכפיש את ישראל כמו שהביב ושות' מכפישים אותה  (לת) עדד
    • 22:39
    • 13.01.13

22 במיוחד מצטיין שומרי הסף בהעברת ההוייה הישראלית ובשזירת חוט מאחד בין מהנדס
  • 05:35
  • 13.01.13

מאורעות בהיסטוריה הישראלית. הדרך בה הסרט בנוי והראיונות המאלפים עם ששת האישים הופכים אותו ללא פחות ממושלם ולכזה שמתבלט בעשייה במחוזותנו.

23 גועל ליאב
  • 05:37
  • 13.01.13

אני מתבייש בך גדעון לוי. אמנם כל בר דעת יודע שלא מעט עוולות נעשות בשטחים (השנויים במחלוקת כהגדרתם המשפטית) ועדיין, הביקורת החד צדדית שלך על ישראל ראויה לכל גינוי שבעולם.

  •   יש סוג של תגובות פק"ל של אנשי ימין לדברים שלוי כותב. לעיתים יש רצון לתפוש את המגיב במילה: מה בדיוק הופך את הביקורת של גדעון לוי על ישראל ל"חד צדדית"? האם סקירה עניינית של פשעים שהמדינה מבצעת מדי יום בשמי ובשמך היא בגדר 'בקורת חד -צדדית'? המרצע יוצא מהשקית של המגיב כאשר הוא כותב, "בשטחים השנויים במחלוקת כהגדרתם המשפטית." רמת אי-הדיוק מפתיעה כי הרי המגיב בעל רגישות יתר לחד-צדדיות לכאורה של לוי: אין שום איזור פור בהגדרת המעמד של השטחים הכבושים. גם מדינת ישראל על דובריה השונים, מתייחסת לשטחים הפלסטיניים כשטחים כבושים, ומנהלת שטחים אלה לפי החוקים לשעת חרום ובשיתוף פעולה עם גורמים בינלאומיים. אין ספק בלב איש באשר למעמדם החוקי של השטחים: לפי החוק הבינלאומי שטחים אלה אשר נכבשו על ידי ישראל ב1967 מצויים בידה עד להשגתו של פתרון מדיני על דעת הפלסטינים, הישראלים והמוסדות הבינלאומיים הנוגעים בדבר. התופעה היחידה ה'שנויה במחלוקת' הן ההתנחלויות הישראליות בשטחים הכבושים - התנחלויות המהוות הפרה בוטה של החוק הבינלאומי, ובמקרים רבים גם של החוק הישראלי. גם קשה להציג את גנבת האדמו המסיבית שישראל ומוסדותיה ניהלו בארבעים וארבע השנים האחרונות בשטחים הכבושים כ'חוקית', בין אם לפי קנה המידה של החוק היבש או לפי אמת מידה מוסרית. מעניין יהיה לשמוע ממך באיזה מובן אתה מוצא במאמרים של גדעון לוי 'ביקורת חד-צדדית' על ישראל.  (לת) אליה
    • 10:45
    • 13.01.13

24 עוד ניצחון אובדני כזה והלכה לנו המסורת על ערכיה מקדם  (לת) פלץ
  • 06:00
  • 13.01.13

25 פרובוקציה = רייטינג  (לת) מיכאל
  • 06:29
  • 13.01.13

26 תחסכו את הקריאה...שום דבר לא השתנה ואין משהוא חדש הוא פשוט מתפרנס מליילל על ישראל.  (לת) איציק
  • 06:41
  • 13.01.13

27 ובואו לא נשכח: מבקר המדינה קבע שהדו"ח על תע"ש יהיה חסוי לתמיד, כדי שלא לפגוע ביחסי החוץ של המדינה. לא צריך דמיון מפותח כדי להבין לאיזה סוג של מדינות אנחנו מייצאים נשק, שעצם הפעולה עלולה לפגוע ביחסי החוץ שלנו  (לת) סתם אחד
  • 06:57
  • 13.01.13

  •   אה, כן: לאוגנדה של אידי אמין הרצחני, לדיקטטור השטח הפרסי שעשק והתעלל בעמו, לחונטת הגנרלים הרצחנית בארגנטינה, הלוטו ברואנד בעת הגנו סייד בטופסי (ראו פרופ׳ יאיר אורו מהפתוחה).....רשימה מאד חלקית  (לת) דוידובסקי
    • 10:53
    • 13.01.13

28 על אפך ועל חמתך. אנחנו מסתכלים בעולם של חבריך הערבים. אנחנו מסתכלים גם על האמריקאים והבריטים. אנחנו טובים מכולם, קפוץ לנו.  (לת) שקשוקה
  • 07:04
  • 13.01.13

29 ישראל היא המדינה היחידה בעולם אשר כובשת אוכלוסיה מבלי להעניק לה את אותן הזכויות שיש ליתר האוכלוסיה.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:08
  • 13.01.13

  •   והמגיב שלעיל הוא האדם היחיד בעולם שמתחזה למגיבים אחרים כדי לרמות את הקוראים  (לת) אחד שיודע
    • 10:45
    • 13.01.13

  •   פוארטו ריקו? דוד
    • 11:06
    • 13.01.13

    ?

  •   טיבט ?  (לת) דניאל דורון
    • 11:46
    • 13.01.13

  •   לטיבטים יש את אותן הזכויות שיש לסינים.  (לת) לאו
    • 14:04
    • 13.01.13

  •   הפוארטו ריקנים בחרו בעצמם להיות מדינת חסות של ארה"ב ואילו הפלסטינים לא בחרו להיות מדוכאים. הלוואי ולפלסטינים היו את אותן הזכויות שיש לפוארו ריקנים......  (לת) לאו
    • 14:07
    • 13.01.13

  •   פוארטו ריקו? טיבט? אמיר
    • 15:32
    • 13.01.13

    פורטו ריקו היא מדינת חסות אמריקנית בהסכמה.
    יש להם אוטונומיה מלאה, דרכון אמריקני ויכולת לעבוד ולשהות באופן חופשי בכל חלק של ארה"ב.
    ישנו בה מיעוט קטן שרוצה עצמאות מלאה אבל הרוב, כפי שעולה ממשאל העם שבוצע שם עכשיו, מעדיף להפוך למדינה ה 51 בארה"ב.
    טיבט היא אכן מדינה כבושה וזכות העצמאות נמנעת ממנה ע"י סין אבל, להבדיל מהפלסטינים, התושבים בטיבט הם אזרחים סיניים שווי זכויות (ללא קשר לטיבם של הזכויות האלה).
    המגיב מציין עובדה שישראל ממשיכה לשלוט על השטחים תוך השארת הפלסטינים ללא זכויות, לא כבעלי מדינה עצמאית ולא כאזרחי מדינת ישראל ולכן דבריו נכונים לחלוטין.

  •   ארצות הברית בעירק?  (לת) מודרניסט .
    • 19:25
    • 13.01.13

30 למרות הכל זו גאווה ישראלית. סרטים אלה יוצרו בישראל, באותה ישראל שאתה מתעקש לשווק כמדינה לא דמוקרטית,שבה נשמעת דעה לאומנית אחת בוראיציות שונות. לא ויכוח חסר לך, אלא הסכמה פה אחד עם מה שנאמר ונראה בסרטים, כי הם משקפים את עמדתך(במידה רבה גם את שלי, אך אני לא חותמת בהתלהבות על כל אמירה בוטה כמו של שלום שהשווה אותנו לנאצים ואתה ממש מתמוגג,כנראה שלך חסרה קצת ראיה בקורתית).לא פלא שאתה מעולם לא בקרת סרטי תעמולה שמופקים ברשות ובחמאס, סרטים שבהם מעודדים בצורה פרימיטיבית הרג המוני של יהודים, אבל המוסר שלך נעצר תמיד בקו הירוק ומה שמרגיז אותך אצלנו(בצדק) זוכה להתעלמות מוחלטת מצידך על "יצירות האמנות" אצל שכנינו. כי להם מותר.  (לת) טובה
  • 07:20
  • 13.01.13

  •   לא גאווה ישראלית אלא בושה ישראלית. הגאווה שייכת למעטים בתוכנו הקמים נגד הכיבוש-נישול- התעללות בפלסטינים, נגד הדה הומניזציה שממשלות ישראל מייצרות זה 45 שנים ונגד ההתעלמות -אדישות של מירב האזרחים, שמהווים למעשה תמיכה במדיניות הפושעת!  (לת) שווייצר
    • 11:08
    • 13.01.13

  •   זה שעדיין אפשר לדבר לא אומר שזו דמוקרטיה. אנשים מצביעים כעדר בלי להבין על מה.  (לת) מיגל
    • 11:14
    • 13.01.13

  •   טובה, מצפים לדיון מעל רמת גן הילדים דוד
    • 14:48
    • 13.01.13

    כבר בגן הילדים מלמדים שטפשי להגיד "הוא אשם" וכי זו אף פעם לא כל האמת. כל הקיטורים על כמה שהם רעים הם בדיוק ברמה זו, אז למה את מרשה לעצמך את מה שאת קרוב לודאי אוסרת על ילדים בגן

31 ועכשיו נוסף הפינוי האלים של המאחז הפלסטיני "באב אל שאמס" שיושב על אדמת פלסטין משה מזרחי: ליבי עם הצדק ונגד הכיבוש
  • 07:25
  • 13.01.13

"השער לשמש" שניסה לחסום את שוד האדמות בידי חומדי הנדל"ן הפלסטיני.

  •   אדמת פלסטין היא מהירדן עד הים. לפחות זה מה שהפלסטינים חושבים וזה מה שהם ינסו להשיג אם נאפשר להם.  (לת) א
    • 10:35
    • 13.01.13

32 תודה גדעון, על היותך נר החמלה אל מול האטימות . כתבה פשוטה ונחוצה, בה ניואנסים שיש לאמץ אל מול בליל כתבות מעושות ומאוסות.הפעם המתנחלים יסכימו איתך התוכן הדברים.  (לת) ירושלמי
  • 07:28
  • 13.01.13

33 מדינה שמזלזלת בחוק הבינלאומי (ואפילו בביה"מש העליון שהמציאה לעצמה) אינה ראויה לתואר מדינה עיניים לראותEYES2C
  • 07:28
  • 13.01.13

בער להם, לבעלי הכוח והשררה. בשם "הביטחון" הם סרבו להמתין לפסיקת הבג"ץ. כאילו שהיה נגרם ל"ביטחון" נזק בלתי הפיך אילו העניין היה נידון בבג"ץ, במקום בבית המשפט של ה"מילכוד-ביתנו" ויועצי סר-הביטחון - המתנחבלים. עכשיו גם מי שלא ידע - הבין שהממשלה היא "עדלאידע" שמשחקת ומשטה בציבור, בערכאה המשפטית, ובעולם -- שחוקו לא מקובל עליה. על כך תיענש הדמוקטטורה היהודית. טרם הוברר היכן זה יקרה - האם בהאג, או בבריסל, ואולי גם בארה"ב?

34 מדינה שמזלזלת בחוק הבינלאומי (ואפילו בביה"מש העליון שהמציאה לעצמה) אינה ראויה לתואר מדינה עיניים לראותEYES2C
  • 07:29
  • 13.01.13

בער להם, לבעלי הכוח והשררה. בשם "הביטחון" הם סרבו להמתין לפסיקת הבג"ץ. כאילו שהיה נגרם ל"ביטחון" נזק בלתי הפיך אילו העניין היה נידון בבג"ץ, במקום בבית המשפט של ה"מילכוד-ביתנו" ויועצי סר-הביטחון - המתנחבלים. עכשיו גם מי שלא ידע - הבין שהממשלה היא "עדלאידע" שמשחקת ומשטה בציבור, בערכאה המשפטית, ובעולם -- שחוקו לא מקובל עליה. על כך תיענש הדמוקטטורה היהודית. טרם הוברר היכן זה יקרה - האם בהאג, או בבריסל, ואולי גם בארה"ב?

35 מדינה שמזלזלת בחוק הבינלאומי (ואפילו בביה"מש העליון שהמציאה לעצמה) אינה ראויה לתואר מדינה עיניים לראותEYES2C
  • 07:29
  • 13.01.13

בער להם, לבעלי הכוח והשררה. בשם "הביטחון" הם סרבו להמתין לפסיקת הבג"ץ. כאילו שהיה נגרם ל"ביטחון" נזק בלתי הפיך אילו העניין היה נידון בבג"ץ, במקום בבית המשפט של ה"מילכוד-ביתנו" ויועצי סר-הביטחון - המתנחבלים. עכשיו גם מי שלא ידע - הבין שהממשלה היא "עדלאידע" שמשחקת ומשטה בציבור, בערכאה המשפטית, ובעולם -- שחוקו לא מקובל עליה. על כך תיענש הדמוקטטורה היהודית. טרם הוברר היכן זה יקרה - האם בהאג, או בבריסל, ואולי גם בארה"ב?

36 ראיתי את חמש מצלמות שבורות ואני אכן מתביישת בהשתקפותו המכוערת. ישראלה ישראלע
  • 07:34
  • 13.01.13

כישראלית ממוצעת אני קוראת עיתונים ורואה חדשות, נחשבת בעלת דעה פוליטית של מרכז עם נטיה שמאלה (בעיקר חברתית-כלכלית) ואפילו הכרתי שני אנשים שהיו הולכים להפגנה על הגדר בבלעין. הם תמיד נראו לי הזויים ומחפשי עניין בחיים ואף פעם לא הבנתי מה בדיוק הקטע שם. הסרט פקח את עיניי וגרם לי להתבייש בנו. אני מרגישה דמיון רב יותר ביני (כאדם וכעם) לפלסטינים במראה, בחשיבה, בהתנהגות, מאשר לאותם מתנחלים שלא נראים כמוני, לא חושבים כמוני ובטח שלא מתנהגים כמוני. ואם להיות קטנונית - מעניין ששוב בונים לחרדים, אין דירה אחת שם שנראית מיועדת לזוגות לא דתיים..ברור, לממשלה אין אינטרס..בקיצור סרט חשוב ופוקח עיניים! חובה לראות! כן, גם לכל אלו שמבוצרים בדעתם וחושבים שאנחנו צודקים.

37 ראיתי את חמש מצלמות שבורות ואני אכן מתביישת בהשתקפותו המכוערת. ישראלה ישראלע
  • 07:34
  • 13.01.13

כישראלית ממוצעת אני קוראת עיתונים ורואה חדשות, נחשבת בעלת דעה פוליטית של מרכז עם נטיה שמאלה (בעיקר חברתית-כלכלית) ואפילו הכרתי שני אנשים שהיו הולכים להפגנה על הגדר בבלעין. הם תמיד נראו לי הזויים ומחפשי עניין בחיים ואף פעם לא הבנתי מה בדיוק הקטע שם. הסרט פקח את עיניי וגרם לי להתבייש בנו. אני מרגישה דמיון רב יותר ביני (כאדם וכעם) לפלסטינים במראה, בחשיבה, בהתנהגות, מאשר לאותם מתנחלים שלא נראים כמוני, לא חושבים כמוני ובטח שלא מתנהגים כמוני. ואם להיות קטנונית - מעניין ששוב בונים לחרדים, אין דירה אחת שם שנראית מיועדת לזוגות לא דתיים..ברור, לממשלה אין אינטרס..בקיצור סרט חשוב ופוקח עיניים! חובה לראות! כן, גם לכל אלו שמבוצרים בדעתם וחושבים שאנחנו צודקים.

38 ישראל זקוקה היום נואשות לכל יחידת הוקרה בינ"ל, תהיה משמעותה אשר תהיה  (לת) ערן ברין
  • 07:38
  • 13.01.13

39 פעם אחת את האמת מסובב
  • 07:38
  • 13.01.13

במה עסוקים תושבי המכלאה של עזה - בהברחות וירי טילים .אף אחד לא הפריע לעזה להפוך לסינגפור של המזרח התיכון ,רק הרצון להחריב את ישראל . תשאל את בת זוגך אם בשבדיה היו מסכימים שירו עליהם טילים ומה הם היו עושים , בעצם למה תכתוב על פעם מאמר ? תשאל את ראש ממשלת שבדיה מה הם היו עושים ? נראה אותך מוציא פעם מילה טובה על ישראל .

40 גדעון לוי- המצפון של ישראל.  (לת) עמית
  • 07:40
  • 13.01.13

  •   באינתיפאדה השניה נרצחו יותר מאלף יהודים ע"י חיות אדם. מישהו מהשמואל הנאור וההזוי הישראלי יצר סרט דוקומנטרי על סבלם של היהודים??? ואם היה נוצר סרט שכזה, האם הוא היה מורץ לאוסקר ע"י שונאי ישראל כפי שהדבר נעשה כעת לגבי שני הסרטים הנ"ל??  (לת) שוקי
    • 09:33
    • 13.01.13

  •   ברית הדוקה של שנאה, ולא של רחמים, קושרת את השמאל ההזוי לשונאי ישראל המקדמים את סרטיו  (לת) יוסי
    • 09:34
    • 13.01.13

  •   חלק מיוצרי הסרט מכריזים שאינם מיצגים את ישראל, אך המימון לסרט הגיע ממשרד התרבות הישראלי . כלומר, החוצפה והשנאה של יוצרי הסרט מעבירה אותם על דעתם.  (לת) יעל
    • 09:36
    • 13.01.13

  •   אלו שיצרו את הסרט יודעים היטב למה יש ביקוש בחוגים מסוימים בעולם, ולמען תועלתם האישית הם גם לא מהססים לקדם עצמם באמצעות מימון של מדינת/אזרחי ישראל מקרן התרבות לקולנוע  (לת) ישראלי
    • 09:39
    • 13.01.13

  •   שידעו כל אלו התוקפים את החרדים/התנחלויות להיכן זורם הכסף ממשרד האוצר באמצעות קרן התרבות לקולנוע  (לת) יואב
    • 09:40
    • 13.01.13

41 מדינה שמזלזלת בחוק הבינלאומי (ואפילו בביה"מש העליון שהמציאה לעצמה) אינה ראויה לתואר מדינה עיניים לראותEYES2C
  • 07:45
  • 13.01.13

בער להם, לבעלי הכוח והשררה. בשם "הביטחון" הם סרבו להמתין לפסיקת הבג"ץ. כאילו שהיה נגרם ל"ביטחון" נזק בלתי הפיך אילו העניין היה נידון בבג"ץ, במקום בבית המשפט של ה"מילכוד-ביתנו" ויועצי סר-הביטחון - המתנחבלים. עכשיו גם מי שלא ידע - הבין שהממשלה היא "עדלאידע" שמשחקת ומשטה בציבור, בערכאה המשפטית, ובעולם -- שחוקו לא מקובל עליה. על כך תיענש הדמוקטטורה היהודית. טרם הוברר היכן זה יקרה - האם בהאג, או בבריסל, ואולי גם בארה"ב?

  •   צודק! ליהודים לא מגיעה מדינה! מיסטר קראולי
    • 10:40
    • 13.01.13

    לכל העמים האחרים בעולם מגיעה מדינה- אבל ליהודים לא.

    מקומם של היהודים במשרפות ואסור להם להגן על עצמם מפני אימפריאליזם איסלאמי או נוצרי.

    הם צריכים להיות פציפיסטים- הכבשים הנטרפות היחידות בעולם של זאבים- כי זו הרי הכפרה על חטאם כלפי ישו.

    לפחות זה מה שאוטו ויינינגר אמר- והוא הרי היה יהודי.
    יהודי בדיוק כמו גדעון לוי.

    (האם יצנזרו אותי למרות שלא קיללתי? )

  •   אני יכול להבין מה אינטליגנטי בתגובה הזו, שהיא מתפרסמת פעם אחר פעם?!  (לת) אבי
    • 18:11
    • 13.01.13

  •   לאחר שתפרסם את דברי ההבל שלך בפעם המאה - נשתכנע...  (לת) אוזניים לשמוע
    • 21:07
    • 14.01.13

42 גידון? איזו מדינה אתה מייצג?  (לת) עמוס-ימני פאשיסט
  • 07:59
  • 13.01.13

43 אפשר להמר די בבטחון שאם אחד הסרטים האלה יזכה זה יהיה הסרט על ישראל הרעה שפוגעת במפגינים "תמימים" בבילעין שלא מסכימים שאפשר יהיה למנוע את מעשי הרצח של בני עמם ולא הסרט שמראה את ההתלבטויות של ראשי השב"כ בפעולותיהם. לא נזכה גם לראות סרט ערבי שיביע חסר בטחון בצורך לרצוח אזרחים ישראלים. אז אני שווה נפש כלפי סרט התעמולה הפלשתיני שכל מטרתו להראות שהישראלים רעים אבל לא מסביר למה יש צורך בגדר ואני גאה מאד בסרט על ראשי השב"כ שמציג באופן ברור את ההבדל בין הרוצחים הפלשתינים לבין ראשי מערכת הבטחון הישראלית. אבל לוי לא יוכל אף פעם להבין את זה.  (לת) ע.ג.
  • 08:00
  • 13.01.13

44 הפעם מסכים עם גדעון , למרות הצביעות של לבקשכסף מקרן הסרטים הישראלית ולהכריז שזה לא סרט ישראליז, איני חש כל גאווה בתעשיית ההשמצות ששמה ביקורת , אין כל ביקורת בתמיםכהןף סוחפת באירגונים גזעניים ואלימים כגון הרשות הפאלסטינית וניספחיה  (לת) א ב
  • 08:01
  • 13.01.13

  •   כספי קרן הסרטים הישראלית לא שייכים לליכוד. הם של כלל אזרחי המדינה  (לת) שיעור אזרחות לכיתה א'
    • 10:39
    • 13.01.13

  •   אז שהמיעוט הנאוריסטי יתרום באופן פרטי למימון סרטי ההסתה השונים. אין שום סיבה שמשלם המיסים הישראלי יממן את הבטלנות האש"פו-נאוריסטית  (לת) אלמונימי
    • 17:24
    • 13.01.13

45 הסרט על גדר ההפרדה . מרתיח .הוא מעודד טרור רונן
  • 08:03
  • 13.01.13

גדעון לוי גדר ההפרדה קמה במטרה לעצור טרור.
מטרה זו היא השיגה. ישראל לא רצתה להקים גדר, להזכירך.
הגדר הוקצה לאחר 4 שנים של פיגועי טופת. רק אחרי שהוקמה הם חדלו.
משום כך כל מי שמתנגד לגדר, תומך בטרור.

  •   הגדר נועדה לגנוב ולנשל, להרחיב את ההתנחלויות על אדמה פלסטינית. הבטחון, כמו תמיד, היה עלה התאנה. הבטחון האמיתי יכון רק כשישראל תיקח רוורס משוד הקרקעות של הפלסטינים ומההתעללות הכפייתית בהם שווייצר
    • 11:17
    • 13.01.13

    לו הביטחון היה מטרת הגדר- זו היתה מוקמת על הקוו הירוק ב5% מהזמן וב 10 % עלות ובלי להרוס כל כך הרבה את הנוף וללא עקירת מאות אלפי עצי זית של הפלסטינים וללא כליאתם במכלאות ע״י תוואי הגדר.

46 אם תכתוב מאמר בזכות ישראל השוודית תעזוב??? אופסללה
  • 08:05
  • 13.01.13

אתה איש אכול שנאה עצמית,בשום מקום במזרח התיכון לא יכולת לכתוב מה שאתה כותב כאן ולהשאיר חפשי,האמת יש הרגשה שאתה כותב משוודיה.ולענין הסרטים הרי ברור שספר סרט או עיתונאי כמוך לא יזכו בהרכב בינלאומית אם לא יפעלו נגד ישראל.

47 גאווה ישראלית MY ASS...... גאווה רק לגדעון לוי ועמירה רודולף. ושעודד בן עמי ודומיו ילכו למרוח עוד וזלים ושמאלץ על פניהם מדושני העונג  (לת) סרט דוקומנטרי "ערוך"
  • 08:06
  • 13.01.13

48 הלוואי שיזכו! ארצה לראות את פרצופם של ביבי וחבורתו :)
  • 08:08
  • 13.01.13

בעצם זה כן בזכותם. ללא המדיניות שלהם ושל קודמיהם, לא היה ליוצרים חומר לסרטים מסוג זה. כפיים!

49 מכלאת עזה? אחד העם
  • 08:10
  • 13.01.13

אם היו מתעסקים בלבנות חייים לעצמם במקום בפנטיות ופנטזיות להשמיד אותנו, לא היינו מתעסקים איתם.

50 אתה מצטט את עצמך? יוסי
  • 08:14
  • 13.01.13

וואו

51 כואב לי - אבל אני מסכים. כדור טועה
  • 08:24
  • 13.01.13

כואב לי,כואב לי על שאני צריך להסכים איתך הפעם. לא רוצה - צריך.
יש בינינו חילוקי דעות מהותיים על התוכן,אולם גאווה ישראלית על הכסות ללא התיחסות לתוכן הינה אידיוטית לחלוטין. לא חשוב הניצחון - העיקר להשתתף בהצגה הגדולה של האוסקר (כל כך חשוב !!! ...) ומה כבר חשובה הפגיעה התוכנית האנושה ב"רוח המפקד " ?
הרווח היחידי היוצא מההשתתפות הזו הוא שאנחנו באמת מדינה דמוקרטית שלא מצנזרת את האמת ...
נחמת מובלים.

52 Put the film makers in jail and torture them BP
  • 08:37
  • 13.01.13

.Only that way will they be dissidents

53 גדעון לוי, זוכה העיתור לדווח לא הוגן, אינך רשאי להתהדר בשום דבר. הסרטים האלה לא עליך. ולא שלך אז גם אתה שב בשקט.  (לת) הקופץ בראש
  • 08:41
  • 13.01.13

54 הבושה היחידה היא שאנשים כמו גדעון לוי הם חלק מהעם תום
  • 08:41
  • 13.01.13

שלנו. אנשים שונאי עצמם, בעלי נטיות אובדניות. עם שנאה עצמית עצומה. מאמר רדוד וחסר תוכן אמיתי.

  •   עדיף לשנוא עצמך אייל
    • 09:20
    • 13.01.13

    מאשר למנוע מעצמך לראות את המציאות

  •   אל תדאג. הוא לא חלק מהעם שלך הומניסט
    • 10:16
    • 13.01.13

    לך למדינת יהודה, פשיסט חסר לב וחסר אנושיות בסיסית. להקיא אתכם מתוכנו.

  •   צריך את כולם עם
    • 10:39
    • 13.01.13

    גם תום וגם גדעון מוזמנים להיות חלק מהעם שלי. כדאי שבכל עם יהיו בעלי דעות שונות. בלי זה נהייה עם צפון קוריאני.

  •   השמאלנים שהם יורשיהם הרעיוניים של סטאלין ובריה מדברים על אנושיות? נחשון
    • 10:57
    • 13.01.13

    הליכוד ה"פשיסטי" לא היה שותף באף אחת מהממשלות שבצעו מעשי טבח בערבים. ר' "ענבי זעם", "דין וחשבון", "גשמי קייץ", לבנון 2, "עופרת יצוקה". הכל שמאל או שמאל/מרכז. כי רק לימין יש כבוד, וזו הסיבה שרק הוא נאמן לעקרונות טוהר הנשק.

  •   הימין עודד בהתלהבות רבה מהאופוזיציה את כל אחד מהמבצעים שהזכרת. הביקורת הייתה תמיד על למה המבצע נגמר לפני שהשמדנו עוד, כך שהתאוריה שלך לא עומדת במבחן המציאות  (לת) אייל - באר שבע
    • 13:11
    • 13.01.13

  •   לאייל/ בניגוד לאתה יודע מי, הימין תמיד תמך בממשלה בכל ארוע שבו היו מעורבים חיילי צה"ל. נחשון
    • 14:07
    • 13.01.13

    אבל כשהוא היה בשלטון, תמיד הקפיד על טוהר הנשק. למשל אצל אריק שרון במקומות כמו מחנה הפליטים בג'נין בזמן חומת מגן או במבצע האחרון בעזה אצל נתניהו. וכל זה למה? כי מנהיגי השמאלנים אינם אלא נמושות שהגיעו למה שהגיעו רק בזכות התמיכה התקשורתית. מנהיג אמיתי לא טובח באוכלוסיה לא לוחמת. כי יש כזה דבר שקוראים לו כבוד, משהו שנמצא במחסור חמור אצל נמושות השמאל.

55 גם אם מישהו ייצור אי פעם סרט תיעודי שמראה את הצד השני של המציאות, כמו למשל החיים בצל טרור, טילים והסתה של האויב, איש לא יקרין אותו ובודאי שלא יעניק לו פרסים. רק לאויב יש מונופול על הסבל האנושי והמסכנות.  (לת) איתי
  • 08:42
  • 13.01.13

  •   הבל הבלים גדעון
    • 09:44
    • 13.01.13

    רק בשנה האחרונה ראיתי כמה כאלה בפריים טיים. רק לישראלים כמוך איתי יש מונופול על המסכנות הכוזבת של בעל השררה.

56 אבל הרי זה בדיוק שורש העניין של היות מדינת ישראל "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון". המחאה הזו היא האליבי לתמיכת העולם "הנאור" במדיניות הכיבוש והנישול והדיכוי, שהרי מדובר ב"דמוקרטיה". לו המחאה לא היתה קיימת, ביבי ושות' היו צריכים להמציא אותה.  (לת) "דמוקרטיה" כאליבי
  • 08:43
  • 13.01.13

  •   בשביל לכתוב את התגובה הזו (44) צריך להיות לא רק מטומטם מוחלט, אלא גם בן אדם רע. היא מוכיחה בדיוק את הטענה כלפי אנטישמים כמוך: לא משנה מה שיעשו היהודים, תמיד הם יצאו פושעים.  (לת) למה אתה חי כאן?
    • 10:53
    • 13.01.13

57 גדעון, הגאווה היא שבישראל אפשר להפיק סרטים כאלה, עדין! הצביעו נכון  (לת) קשישונת עבריה
  • 08:45
  • 13.01.13

58 טיפה לאיזון - גידול במכירות "אמצעי הרג" - כדאי אולי לקזז את מכירות "כיפת ברזל" שהם אמצעי הגנה נגד אמצעי הרג של הצדיקים  (לת) שימיב
  • 08:50
  • 13.01.13

59 כל כך נכון. עכשיו הם משמיצים, אח״כ כשיבוא האוסקר הם יקחו קרדיט על הזכיה  (לת) ג
  • 08:54
  • 13.01.13

60 נא הקפד על התעתיק הערבי: ברנאת (בורנאת בכתיב מלא) אבל ת בוודאות ולא ט  (לת) ודייק
  • 08:57
  • 13.01.13

61 אברהם שלום משווה את צה״ל לצבא הכיבוש הגרמני (ולא הנאצי) אבל מישהו עוד מופתע מכך שזו פעם שניה שבעיתון הארץ מעוותים את דבריו של שלום שהתייחס לפעולות הכיבוש של הצבא הגרמני ולא לפעולות של מנגנוני ההשמדה הנאציים שנעו בעקבותיו של הצבא הגרמני ? בניגוד לטענתו של גדעון לוי,ישראל היא מדינה שבה התקיים ומתקיים דיון תקשורתי וציבורי אודות הכיבוש אבל נדמה שנאמר בדיון הזה כבר כל מה שאפשר להגיד ואי אפשר עוד לחדש או ליצור עניין במה שנראה כמצב מורכב ומסובך ואולי אפילו בלתי פתיר.  (לת) הדס
  • 08:58
  • 13.01.13

  •   אנחת רווחה נפלטה מקרבי - מדובר רק בצבא הכיבוש הגרמני, לא בנאצים. אם זו נחמתך הדס, מצבנו באמת בכי רע.  (לת) אוטאזויי
    • 09:24
    • 13.01.13

  •   צה״ל הוא צבא כיבוש ופעולותיו דומות לפעולות של צבאות כיבוש רבים במאה הקודמת.מי שלא מבחין בין הצבא הגרמני ובין היחידות הנאציות משתף פעולה עם השקר שמפיץ גדעון לוי.  (לת) סתם אחד
    • 10:46
    • 13.01.13

  •   דיון תקשורתי כן, אבל רפיון והתעלמות רחבים, שזו עצימת עיניים למעשה שעליה נסמכת המדיניות הדרקונית השוללת צלם אנוש מהפלסטינים זה 45 שנים.  (לת) שווייצר
    • 11:23
    • 13.01.13

62 וחופש העיתונות שאתה לוקח כמובן מאליו איננו סיבה לגאווה?! בלעדיו אין כאלו סרטים ולך אין עבודה  (לת) תתעורר גדעון
  • 08:59
  • 13.01.13

63 אין כיבוש יוסי
  • 09:02
  • 13.01.13

אין כיבוש ארצנו ומולדת העם היהודי היא .הערבים והמוסלמים הם הכובשים השקר הפלסטיני ניזון מנרטיב שקרי ושכתוב ההיסטוריה מעולם לא היתה מדינת פלסטין השטחים ששוחררו שוחררו מהכובש הירדני ולא הפלסטיני התנחלות של מהגרי עבודה מוסלמי הקימו את התנחלות בלעין ..גדעון לוי מאוהב בנרטיב הפלסטיני המציגים עצמם כנגזלים בשעה שהם הגוזלים ומתנחלים בארץ של העם היהודי הם עשו כל מאמץ אפשרי לגרש ולהשמיד את התישובת היהודית זה מאה שנה למרות שהתישבות לא גזלה סנטימטר אחד של אדמה ערבית למרות שהתישבות הקימה מדינה בחלק קטן מאוד של ארץ ישראל יצאו הפלסטינים בעזרת אחיהם הערבים למלחמד שמד נגד היהודים. אם בלעין כבושה גם שיך מונס כבושה יואיל גדעון לוי לפנות את ביתו לטובת פליט פלסטיני הרי הוא מבין אותם ואת סבלם טוב יותר מכול ישראלי השקר נשמע ומצתלם טוב במיוחד אצל שונאי ישראל

64 פוטנציאל לשיח? חייל כובש
  • 09:10
  • 13.01.13

גדעון אני מסכים איתך לחלוטין. אבל אולי כן יש פה הזדמנות להציג לציבור הישראלי את מה שהוא מבקש לא לראות? זה הזמן שלך לתת בראש!

65 רק דבר אחד שכחת גידיל'ה... המדינה מימנה את הסרטים איש
  • 09:21
  • 13.01.13

ובגלל שהיא מימנה אותם, זכותה המלאה של ישראל של בן עמי לנכס אותם. השמאלנות הופכת למחלה חשוכת מרפא

  •   מה זאת אומרת המדינה מימנה את הסרטים? יש לך הוכחות לטענה זו?  (לת) אישה
    • 11:20
    • 13.01.13

  •   תצפי בסרטים ובעיקר בלוגואים שלפני הסרטים. המימון מגיע מהקרן החדשה לקולנוע שהמימון שלה הוא כולו מחוק הקולנוע כלומר ממדינת ישראל. איש
    • 15:06
    • 13.01.13

    בקיצור... ממשלת נתניהו ה"איומה" מימנה את הסרטים האלו. אבל את גידיל'ה הקטן לא מעניינות העובדות הוא פשוט רוצה לבכות.
    ולסיכום... לתפיסתו של גידי הקטן, למרות שהממשלה מממנת סרטים שמנוגדים לחלוטין למה שגידי רואה כתפיסת עולמו של הרודן האיום ביבי, אסור לרודן לשמוח כאשר סרטי התעמולה הללו מצליחים בעולם למרות שהוא שילם עליהם.

    גידי רוצה שביבי ייתן את הכסף ואז אם במקרה הסרט יצליח הוא יגיד שהוא מצטער שהוא נתן את הכסף. רק אז גידי יהיה מרוצה, כי אז המצב יהיה יותר גרוע וגידי יהיה יותר שמח.

    שמאלנות קיצונית הופכת למחלה! עד שלא נעיף את האנשים האלו מהמחנה שלנו, לעולם לא נחזור לשלטון.

66 לגדעון לוי ולכשמותו "היש עם בעמים אשר בניו הגיעו לסילוף כזה שכלי ונפשי שכל מה שעושה עמם .כל יצירתו וכל יסוריו בזויים הם ושנואים וכל מה שעושה אויב עמם כל שוד ורצח ואונס ממלאים את ליבם רגש הערצה והתמכרות ןכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו עד כדי כךעד שיראה את הגאולה בנאצים הפלסטינים שהצליחו לרכז כאן את השנאה הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח " ברל כצנלסון עיתון דבר שנת 1936 . אני מקוה שתפרסמו את התגובה למרות הקו של העיתון.  (לת) שי
  • 09:23
  • 13.01.13

67 מילים נכונות כדורבנות -הישראלים כולל התקשורת שהתקרנפה מסרבים כבר 40 שנה להסתכל במראה !  (לת) אבי
  • 09:32
  • 13.01.13

68 למה אוהבים את הסרטים האלה ראובני
  • 09:36
  • 13.01.13

כמובן שלא בגלל הרמה שלהם (מודה שלא ראיתי) אלא כי הם מציגים את ישראל בתור כובש אכזר ומנקים את המצפון האירופי והאמריקאי הצבועים בדם יהודים.

69 זה ההבדל בין ישראלים חפשיים ליהודי בכיין ואכול תסביכים שמאלן מתון
  • 09:37
  • 13.01.13

כמי שמתנגד בהחלט לנתניהו ולמדיניות שלו כמעט בכל ענין, אני גאה שבישראל ה"פשיסטית" (לפי ג. לוי וחבריו) אין שום בעיה ליצור סרטים כאלה ולהפיץ אותם בעולם ואפילו לזכות עליהם בפרסים. לו חיינו במדינת המשטרה הקיימת רק בדמיונו החולני של לוי, יוצרי הסרטים האלה כבר מזמן היו "מועלמים" או נעצרים.

  •   מדינת המשטרה הזו קיימת לא בדמיונו החולני של לוי, אלא אצל חבריו היקרים מהחמאס ומהרש"פ בעזה ובגדה. אבל בהתאם למוסר הכפול הצבוע והגזעני של גידון, לפלסטינים מותר כי להשקפתו הם ילידים פרימיטביים.  (לת) הגמל לא רואה את החטוטרת של עצמו
    • 10:59
    • 13.01.13

  •   זו לא גאווה - זה סתם תרגיל של המיעוט הנאוריסטי: גם לוקחים את הכסף מכיסנו וגם מחרבנים לנו על הראש. ה"גאווה" שלך גורמת למצב האבסורדי הזה להימשך, שזה בדיוק מה שרוצה המיעוט הנאוריסטי  (לת) אלמונימי
    • 17:27
    • 13.01.13

70 עם שרגיש לסבלם של הרוצים להשמידו, ושיש לו משרד תרבות הממן סרטים שכאלה, ראוי להיות גאה בכך. החוצפה היא של גדעון הלוי ולא של בן עמי. הוא גם ממומן וגם משמיץ את הממנים. בשום משטר דכוי וכו' - משרד תרבות לא ממן דברים שכאלה. וההשואה של גדעון הלוי למשטר נאצי מוכיחה שהוא אדם עלוב בעל כשרון כתיבה ושינאה. עם ישראל וממשלת הימין הממנים זאת רשאים להיות גאים  (לת) רמזור
  • 09:49
  • 13.01.13

71 אם כל כך רע כאן אז לך לך, עזוב, הגר לך לארץ אחרת  (לת) ב.ל
  • 09:50
  • 13.01.13

72 טרמינולוגיה מעניינת ירובעל
  • 10:00
  • 13.01.13

גאווה וחוצפה, במילים אלו ודומותיהן השתמשו שונאי העם היהודי והמפעל הציוני מקרב הבריטים כמו גם מקרב הקומוניסטים מברית המועצות ואוהדיהם. אין חדש תחת השמש, וגם לא תחת שמש העמים.

73 כרגיל,קם אדם בבוקר ומכפיש את עמו וארצו.שנית, גדעון לוי טועה, אין כיבוש. יש שטחים במחלוקת.נכון " יש גאווה ישראלית" שמאפשרת לשופרו של האויב,לקלל ולנאץ את ישראל בה הוא גר ומקבל שירות. זו באמת חמלה ואת " יתום המצפון| יש לחוס. מויישי וענטילטור
  • 10:02
  • 13.01.13

אין לא הבנו שרק פעילי השמאל הם פעילי זכויות אדם(זכותם להפציץ ולהפגיז את רמת אביב אשר בתל אביב.הסמול הם האינטלקטואלים והימין הם בורים ועמי ארצות.אם גאווה ככותב גדעון לוי את עמירה האס באמת לא צריך בושה.

  •   אדם חייב נאמנות לעצמו. אדם חייב נאמנות למדינתו. הוא לא חייב נאמנות לאלמנטים שלא הוא בחר להשתייך אליהם כגון "עמו". (ומה זה בכלל נאמנות לארץ? שאלת את הסלעים והאדמה למי הם רוצים להשתייך?) השירות מגיע לכל אחד במדינה שמשלם מסים. אני משוכנע שגדעון משלם את כל המסים המוטלים עליו (ובזה הוא גם מממן את המיליארדים שנשפכים בשטחים)  (לת) שטויות חבוטות
    • 11:23
    • 13.01.13

  •   אסביר לך דובר שטויות חבוטות.שאלתי את הסלעים האם יש להתנחל בארץ. ? נחש מה התשובה : ודאי ודאי איש טוב לב.(גם קצת מעט מזער חכם ). כיוון\, שאנו במדינת כל כל עמו, ולא מדינת כל אזרח ואזרח כפי שאתה רוצה להבין. מויישי וענטילטור
    • 14:57
    • 13.01.13

    אם גדעון משלם את מסיו כהלכה, אמת מן הראוי שחלק מזה ילך לבניה ארץ מולדת יהודה ושומרון. כי את ביתו הוא קנה בשטחי תל אביב הכבושים.אני מסכים עמך ואתך אדם חייב נאמנות לעצמו...לכן אני מכבד את דבריך למרות שאיני מסכים אתך.
    ל"רוודרה דומנולה"

74 חי בסרט חי בסרט
  • 10:04
  • 13.01.13

גדעון אתה חי בסרט ומסלף את האמת כהרגלך

75 תודה לך גדעון מאמר מעולה.  (לת) רות
  • 10:10
  • 13.01.13

76 ואני גאה גם בעיתון הארץ, השריד היחיד כמעט של העתונות בישראל שאפשר למצוא בו מאמרים כאלה.  (לת) רות
  • 10:11
  • 13.01.13

77 ישראל מתחזקת שקר קולוניאלי נוראי דויד
  • 10:12
  • 13.01.13

ישראל מתחזקת שקר גדול על מנת להצדיק השתלטות על אדמות וכיבוש קולוניאלי. לצורך כך מקיימים מעצרים פוליטיים, עינויים, מחסומים ותעמולה שקרית. סרט כמו 5 מצלמות שבורות מביא לעולם את האמת שאנחנו פוחדים לראות. זה הולך ונהיה קשה יותר ויותר לתחזק את השקר ואמת יוצאת לאור. אסור ליוצרי הסרט להיות קשורים לתעמולה הישראלית.

  •   ישראל עושה שואה לערבים. יש מחנות השמדה ואנחנו אוכלים ילדים פלסטינים לארוחת בוקר מתובלים בזעתר מיסטר קראולי
    • 10:43
    • 13.01.13

    רציתי לראות אם גם על השקר הדמגוגי הזה אני אקבל לייקים מחולי נפש תל אביבים : )

  •   לא אוכלים ילדים פלסטינים לארוחת בוקר אבל מפציצים אותם למוות ( מאות בעופרת יצוקה, עשרות בעמוד ענן , ועוד המון במהלך השנים) במלחמות מתוזמנות שבמקרה , רק במקרה כמובן, מתרחשות לפני הבחירות.  (לת) חי
    • 11:43
    • 13.01.13

  •   מלחמות הגנה עצמית נגד החמאס שמבקש להשמיד את ישראל והפציץ ילדים יהודים ב1500 רקטות בנובמבר 2012  (לת) מיסטר קראולי
    • 12:03
    • 13.01.13

  •   למיסטר אף אחד לא קרא לך: באמת, איזה מזל יש לילדים הפלסטינים שבשרם לא כשר... ורק לידיעתך: במחנות שאטי, נוסיירת, אל בורייג' וג'בליה - אכן ניסו לבצע השמדה רק לא ע"י גז ציקלון ב' (יקר!) אלא ע"י "גאז" היאוש, העוני, ההשפלה, והדיכוי - בתקווה שהפלסטינים ישלימו את המלאכה ויטרנספרו את עצמם.מוסר השכל: זה נכשל אצל היטלר - וזה נכשל גם כאן.ההבדל: האנטישמים לפחות הצליחו חלקית. רוב יהדות אירופה שלא הושמדה - היגרה. הישראלים לעולם לא יפטרו מן הפלסטינים ולא משנה איזה טריקים עוד ינסו.  (לת) ערן ארגוב
    • 17:41
    • 13.01.13

78 לא ייאמן, חייל שהיה שם ג.
  • 10:13
  • 13.01.13

לא ייאמן, חייל שהיה שם

אני, שהייתי שם, חטפתי אבנים, קללות צעקות.
הסמל שלי ריסק את הקרסול ועד היום נמצא בשיקום.
כנ"ל לגבי חבר שלי ששבר את עצם הבריח מאבן שנזרקה עליו.
אני וחבריי עמדנו שם ימים כלילות, בקור מקפיא.
אני רואה ולא מאמין!!
הערבי הזה שצועק שם על החיילים.. קורא להם נאצים...
לא מתבייש אח"כ לבקש שיפנון את חבר שלו לביה"ח ישראלי.
לא מתבייש לקחת את הילדים לים.
אני מחשב את התאריכים ופתאום אני קולט- כשהם הלכו לשחק בים בת"א אני עוד הייתי חייל בסדיר.
לראות ולא להאמין!
ברור לי שאני מצביע הכי ימני שאפשר.. אנחנו כאן והם שם.
לפרק את הגדל תיל ולבנות חומה. פשוט מאוד! ושהים היחיד שהם יראו יהיה בטלויזיה. עד שהם ילמדו לחנך את הילדים שלהם לשלום במקום לאלימות!!

ג.
אחד שהיה שם!!!

  •   אל תאמר הייתי ״חייל״: אלא הייתי קלגס של הכיבוש בשרות ביזוי צלם האנוש וההתעלקות על הפלסטינים !  (לת) מר גיבנט
    • 11:27
    • 13.01.13

  •   תתבייש לך !  (לת) יעל
    • 14:24
    • 13.01.13

  •   איך אתה יכול להגיד שהם יחנכו את הילדים שלהם לשלום, כשכל המערכות בישראל מחנכות את ילדי ישראל היהודים לשירות בצה"ל, שהוא לכל דבר ועניין צבא כיבוש? ההבדל בינינו לבינם, הוא שהם נלחמים כדי לסיים את הכיבוש ואנחנו נלחמים למען שימורו. כלומר, למען זה אתה, בין היתר, נלחמת וראית אחרים שנפצעו.  (לת) זב"ש --- ך?
    • 16:04
    • 13.01.13

  •   אתה פשוט אידיוט, אותו קלגס הוא אותו הילד ששומר עלייך בזמן שאתה כותב את דברי הארס שלך, אתה איש קטן ומסכן,  (לת) אמנון
    • 18:58
    • 13.01.13

  •   לחייל: אם אתה מצביע הכי ימני שאפשר אתה בעד אלה שלא רוצים חומה אלא רוצים לספח את השטחים על תושביהם.  (לת) כדאי שתחליט
    • 20:02
    • 13.01.13

79 לא ייאמן, חייל שהיה שם ג.
  • 10:13
  • 13.01.13

לא ייאמן, חייל שהיה שם

אני, שהייתי שם, חטפתי אבנים, קללות צעקות.
הסמל שלי ריסק את הקרסול ועד היום נמצא בשיקום.
כנ"ל לגבי חבר שלי ששבר את עצם הבריח מאבן שנזרקה עליו.
אני וחבריי עמדנו שם ימים כלילות, בקור מקפיא.
אני רואה ולא מאמין!!
הערבי הזה שצועק שם על החיילים.. קורא להם נאצים...
לא מתבייש אח"כ לבקש שיפנון את חבר שלו לביה"ח ישראלי.
לא מתבייש לקחת את הילדים לים.
אני מחשב את התאריכים ופתאום אני קולט- כשהם הלכו לשחק בים בת"א אני עוד הייתי חייל בסדיר.
לראות ולא להאמין!
ברור לי שאני מצביע הכי ימני שאפשר.. אנחנו כאן והם שם.
לפרק את הגדל תיל ולבנות חומה. פשוט מאוד! ושהים היחיד שהם יראו יהיה בטלויזיה. עד שהם ילמדו לחנך את הילדים שלהם לשלום במקום לאלימות!!

ג.
אחד שהיה שם!!!

  •   זה שהיית שם דווקא מחדד את העניין, ביחוד בנושא בילעין. אשמח אם תוכל קצת לפרט ולתאר את הנסיבות בהן 'היית שם'. האם עסקת בפיזור הפגנה של אנשי הכפר - הפגנה חוקית לכל דבר שנעשתה על אדמת הכפר על ידי תושבי הכפר ואורחיהם. או האם הייתה שם באישון לילה כדי לעצור נערים שהשתתפו בהפגנה נגד גזילת אדמות הכפר. האם היית שם כדי לירות בכינון ישיר את רימון העשן שפגע בבסאם איברהים אבו רחמה והרגו? אליה
    • 11:07
    • 13.01.13

    אך זה כבר היה 'מזמן' - ב-מאי 2010.
    אולי התכוונת לזה שהיית שם בשנה האחרונה:
    אולי ירית כדור חי בחמדי אל פלאח, בן 22, תושב חברון בחלחול.
    אולי הרגת את רושדי מחמוד חסאן א-תמימי, בן 30, תושב א-נבי סלאח - גם בכדור חי.
    אולי היית שם ביולי האחרון וירית למוות בחסן בדיע עומר א-טבר כאשר ניסה להתחמק ממחסום צה"ל בדרכו לעבודה בישראל ללא היתר.
    ואולי היית שם באפריל וירית למוות ברשאד ד'יב חסן שאוואח'ה, בן 27 שהתעורר באמצע הלילה לשמע פורצים בחדרו לביתו וגילה שהיו אלה חיילי צה"לֹ שירו בו למוות.

  •   אתה לא מצביע ימין מספיק. עמי, ת"א
    • 12:44
    • 13.01.13

    לא גדר ולא חומה לא יעזרו, אם צה"ל לא יישב משני צידיה. ה"הם שם ואנחנו פה" זו אשליה שמוכרים לך חסידי "שתי המדינות" - בין אם "לשני עמים" לגירסתנו, או בלי "שני עמים" לגרסתם. האמת הפשוטה היה שהקו הירוק המוזר הזה, שאין בו לא הגיון מדיני ולא טופוגרפי, לא ימנע מפלשטינים לתקוף אותך, ולעבור מארצם הענייה לארצך הדשנה. חומות לא יעזרו, ולא גדרות - הם מעולם לא מנעו מצבא נחוש לעבור.

    כדי "שהם שם ואנחנו פה" יעבוד, ה"שם" צריך להיות הרבה יותר מזרחה, היכן שהטופוגרפיה ונהר הירדן יוצרים גבול הגיוני. ואתה צריך להצביע הרבה יותר ימינה.

80 הפעם אני מסכים איתך. עובר אורח
  • 10:30
  • 13.01.13

בעולם שבו שולטים העכברים, כדאי להתרכז ולהתמחות בייצור גבינות משובחות. בעולם שבו שולטת התקשורת הליברלית, המשועבדת לאינטרסים של כל מי שאינם לבנים בני התרבות האירופית, טוב שהמדינה מממנת סרטים שקולעים לטעמם של אלה.

81 כתובות כמו שלך גורמות לי לשקול להצביע לימין בפעם הראשונה מתונה
  • 10:45
  • 13.01.13

חבל שהשמאל הרדיקלי השתלט על התקשורת, זה מבריח את הרוב השפוי...

  •   את מוכנה לפרט את הלך הרוח שלך שבו מציגים משהו שלילי (אפילו אם משקרים) וזה גורם לך לתמוך באותו דבר שלילי ? טיעון מוזר כזה מוכיח שאת לא מתונה אלא פשוט חסרת בינה.  (לת) למתונה
    • 03:37
    • 17.01.13

82 יפה כתבת! תודה על המידע מאיר העיניים כחלק מעבודת קודש צודקת שאתה עושה  (לת) אמיר
  • 10:58
  • 13.01.13

83 גדעון לוי שחר
  • 11:02
  • 13.01.13

מקסים אין כמוך בעולם מת עליך

84 לוי מסלף את אברהם שלום מידד גוטליב
  • 11:21
  • 13.01.13

הסרט שומרי הסף אכן עושה שרות עצום למאבק בהמשך הכיבוש, אלא שכמו במקרים רבים אחרים, לוי במקום להעצים את האור שהסרט מפיץ, מחליש אותו ולגבי רבים אף מכבה אותו קליל.
לוי מצטט נכון את אברהם שלום שמשווה בין התנהגות צה"ל להתנהגות צבא הכיבוש הנאצי, אלא ששלום מדגיש במפורש שהוא לא מתכוון למה שהנאצים עשו ליהודים, ולהבהרת כוונתו הוא מציין כדוגמא את יחס צבא הכיבוש הגרמני בבלגיה.
מי שקורא את לוי ולא שמע את שלום, עלול להתרשם שצהל מקיים בשטחים מחנות ריכוז והשמדה.
זה מחריד וזה נורא ואיום , אני מציע ללוי לתקן את הציטוט .

85 תענוג צרוף לראות את לוי משתולל מזעם. שייחנק, סבתא שלי הייתה אומרת.  (לת) מלקק אצבעות
  • 11:31
  • 13.01.13

  •   והסבתא שלי היתה אומרת כי לפי ההנאה שנשפכת ממך נראה שאתה מלקק את הביצים שלך, לא את האצבעות.  (לת) בבא יאגה
    • 12:17
    • 13.01.13

86 בדיוק מוחלט גדעון לוי כותב את מה שחשבתי. תודה!  (לת) חגית
  • 11:37
  • 13.01.13

87 התקשורת מועלת בתפקידה - נכון אבל חלק מהמעילה קשור בהתמקדות יתר ועצמת עיניים למה שכאילו מחוץ לפריים. למשל גדעון אתה מתעלם מהמקבילה הפשיסטית התוך ישראלית לדיכוי החוצה : גדעון אתה מתעלם מתקיפת ההורות על ידי בית המשפט למשפחה ומשטרת הפנים במסתתרת מאחורי הרווחה. מותר לך להביט אל נושא זה ולחקור אותו.  (לת) גדעון - יש עוד משהו לדווח עליו במסגרת הפשיזם המתעורר. שלא תמעל.
  • 11:38
  • 13.01.13

88 אפשר לעשות גם סרט תעודי גם הסבל הרב שחווה העם הגרמני במלחמת העולם השנייה. אפשר להראות את הרס הערים, הרעב והפחד ולקנח בסיפורי אונס מזעזעים של נשים גרמניות. אז מה?  (לת) אוהב האמת
  • 11:39
  • 13.01.13

  •   עשו את זה וזה חשוב מאוד יעקב
    • 13:06
    • 13.01.13

    רק אתמול ראיתי את הפרק האחרון על הרייך השלישי, איך הוא נפל, ואיך כמעט כל הנשים הגרמניות נאנסו על ידי הצבא האדום. מוכרח להודות שקצת שמחתי לאיד, אבל בהחלט יש מקום לערוך דיון רציני על זה, כפי שנעשה. אז תוציא את הראש מהת*ת ותאנה את האמת על באמת

  •   עשו את זה וזה חשוב מאוד יעקב
    • 13:06
    • 13.01.13

    רק אתמול ראיתי את הפרק האחרון על הרייך השלישי, איך הוא נפל, ואיך כמעט כל הנשים הגרמניות נאנסו על ידי הצבא האדום. מוכרח להודות שקצת שמחתי לאיד, אבל בהחלט יש מקום לערוך דיון רציני על זה, כפי שנעשה. אז תוציא את הראש מהת*ת ותאנה את האמת על באמת

  •   עשו את זה וזה חשוב מאוד יעקב
    • 13:07
    • 13.01.13

    רק אתמול ראיתי את הפרק האחרון על הרייך השלישי, איך הוא נפל, ואיך כמעט כל הנשים הגרמניות נאנסו על ידי הצבא האדום. מוכרח להודות שקצת שמחתי לאיד, אבל בהחלט יש מקום לערוך דיון רציני על זה, כפי שנעשה. אז תוציא את הראש מהת*ת ותאהב את האמת על באמת

89 יש עם פלסטיני? דוד
  • 11:54
  • 13.01.13

עזמי בשארה קבע בעבר ש"אין אומה פלסטינית. זו המצאה קולוניאלית. אף פעם לא היו פלסטינים". בשארה צודק.

פה זה ארץ ישראל,את הערבים שכבשו את המזרח התיכון יש להחזיר חזרה לערב הסעודית.

90 למה אין סרטים על חורבן בית שלישי?!?! למה מחכים?!?!  (לת) נווווווווו
  • 11:58
  • 13.01.13

91 אני אישית יצרתי בזמנו סירטי תעמולה גדולים ולא סירטי זבל שגדעון לוי מנסה להלל. שייתבייש. לסרטים לא מגיע אוסקאר ובוודאי שלא אמליץ על הסרטים האלה בהנהלת פסטיבל הסרטים הבא בברלין - לכל היותר אמליץ את סירטוני הקביים של ביבי ביו טיוב.  (לת) Leni Rifenstahl
  • 12:08
  • 13.01.13

92 הכה ביהודים - וזכה באוסקר.. GREEN
  • 12:17
  • 13.01.13

זה מכבר יודע כל סטונדנט זב חוטם שזה עתה סיים את מגמת הקולנוע שהדרך לזכיה בפסטיבלי ברלין ,קאן ואפילו האוסקר תהיה הרבה יותר קלה עם רק יוציא את דיבת הארץ רעה ואת הפלסטינים כ-under dog .
כך היה עם סרטיו של ערן ריקליס "עץ הלימון" ו"הכלה הסורית" ועם סרטיו האנטי ישראליים של הבמאי אבי מוגרבי שמייצרים תעמולה חד-צדדית עבור המאבק הפלסטיני המזוין בישראל .
מה שמביך הוא שכל אותם מרואיינים שהיו ראשי שב"כ בעברם לא הבינו שבראיונות שלהם הם נותנים חומר עבור מנופילציה תקשורתית לאנשים שהם מוטים מראש עבור המאבק הפלסטיני בישראל .
אפילו עם אותם ראשי שב"כ דיברו "מנהמת ליבם" (כמו שאומרים) הרי זו נאיביות מצידם לחשוב שדיבריהם יוצגו בהיבט אנושי .
הסרטים האלו מטרתם אחת - הוצאת דיבת הארץ רעה .אין פלא שמר לוי כה מתלהב מהם .

93 ממומן מכספי ציבור, לא? d
  • 12:32
  • 13.01.13

מי ממן את הסרטים האלה? קרנות ציבוריות. משטר ימין מממן סרטים נגד עצמו והכתבה מבקרת את המשטר וטוענת שהגאווה היא לא של המדינה. הבושה כולה של עיתון הארץ.

94 מסקנה - יש לנו עוד הרבה ללמוד (לא נעים לומר ממי!) כיצד לעצור סרט "בעייתי" או מאמר "מעצבן" לפני שהם מגיעים לידיעת הציבור הממושמע.  (לת) הוורד הלבן.
  • 12:53
  • 13.01.13

95 הסרטים האלו מועמדים כי הם נגד ישראל לידיעת הקורא גדעון
  • 13:08
  • 13.01.13

והמבין יבין ,רק בהוליווד דוקא אוהבים את ישראל אז בגלל זה הם לא יזכו בשום פרס, הסרט השבדי יזכה.

96 ההשוואה מגוחכת צבי אודם
  • 13:13
  • 13.01.13

מצאת ילד פלסטינאי שרוצצו את גולגלתו על סלע? או אולי השמדת פלסטינים שיטתית בגז? אולי בגלל זה לא משווים בין פעילות צבאנו לבין המשטר הנאצי..

97 ההשוואה מגוחכת צבי אודם
  • 13:14
  • 13.01.13

מצאת ילד פלסטינאי שרוצצו את גולגלתו על סלע? או אולי השמדת פלסטינים שיטתית בגז? אולי בגלל זה לא משווים בין פעילות צבאנו לבין המשטר הנאצי..

98 רק סרטים אנטי ישראליים זוכים לתהודה בעולם בעידוד כל שונאי ישראל ,כולל מבפנים סבליאו
  • 13:23
  • 13.01.13

אף סרט שמראה את הישיגי מדינת ישראל בשישים ושלוש שנים אינו זוכה בתמיכה ובאהדת העולם כי השמאלנים בישראל מסתירים אותו. הם השולטים בתקשורת.
חמישה אנשי שב"כ מתוסכלים יודעים שיקבלו הד על שנאתם לישראל והכפשת שמה.
מדוע לא התפטרו מהשב"כ בזמן שירותם? הם הם שעמדו בראש המערכת
שלדבריהם נגשו בערבים וטילטלו אותם.מדוע לא חינכו את הפקודים שלהם להכין סנדוויצים וכוסות מיץ לאחר כל פיגוע שהם לא הצליחו למנוע?
אברהם שלום שיקר כשדיבר על קו 300. היה צריך לאסור אותו לתקופה ממושכת .הוא צחק וגיכח על שהוטל על השב"כ לטפל בערבים ובמניעת טרור.
כרמי גילון משקר ביחס למה שהוא מספר בעיניין רבין ז"ל. הוא שאירגן את התהלוכות עם ארון המתים יחד עם ה"שמפניה" שלו.הוא שהסכים לסרטים עם צלב הקרס שאבישי רביב אירגן. רביב , שידע על מעללי יגאל עמיר העביר לגילון את המידע. מה עשה גילון? נסע לבלגיה.לטענתו בשליחות רבין ז:ל.ועוד יש מי שמערער על הקונספירציה.
עמי איילון, מה נגיד, מברבר באופן רציני.אם הוא היה יודע מה הוא רוצה, חוץ מלהיות ראש ממשלת ישראל, גם אנו נדע.
ודיסקין מיסכין.אם הוא הסכים ומסכים למה שליבוביץ אמר, כיצד הסכים להיות ראש השב"כ?מדוע לא התפטר מייד. כושר השיפוט שלו מגיע רק עד סיגרים
וויסקי. את הדיונים הרציניים הוא לא הבין.הזוי מוחלט. לא נתנו לו להיות ראש המוסד אז הוא בועט במדינה.
המיון לראשי השב:כ נכשל כשלון חרוץ במבחן התוצאה.

  •   הפסקה הראשונה שלך נכונה לחלוטין (השמאלנים שולטים בתקשורת). נמוכי מצח לא יישלטו בתקשורת לעולם, תתרגלו לרעיון. תקשורת איכותית נמדדת גם באיכות האנושית של אלה שיושבים במערכת ומנסים לגבות מחיר סביר עבור המוצר. חינמון זה כבר סיפור אחר.  (לת) שלדון
    • 16:10
    • 13.01.13

99 גאווה אמריקאית מייקל מור
  • 13:26
  • 13.01.13

עוד פעם נאצים. מתי יבינו שההשוואה רק גורמת נזק למסר שרוצים להעביר אפילו אם הביקורת מוצדקת.
גם אמריקה לא גאה בסרטים המצויינים (זוכה אוסקר) של הגאון מייקל מור, זה לא הופך את הצבא האמריקאי לצבא כיבוש נאצי למרות עדויות על מקרים חמורים של התעללות ופגיעה בחפים מפשע של הצבא האמריקאי רחוק מהבית ולא בסיכסוך על אדמת מולדת. גידעון לוי לא היה שורד דקה בתקשורת האמריקאית. פרובינציאלי ומגוכך, חכם על חלשים.

100 איזה כיף - גדעון לוי שוב כועס על "ישראל".... עושה לי רק טוב - שימשיך לכעוס, והרבה...  (לת) רחובותית
  • 13:37
  • 13.01.13

101 הסרטים מועמדים רק בגלל אנטי ישראליותם. יליד הארץ
  • 13:44
  • 13.01.13

אותו במאי מייצג אצת רש'פ ולא את ישראל.

102 רוקד על כל גילוי שנאה לישראל . גם העולם ישמח להעלמות ישראל כמו גדעון לוי. סברון
  • 14:08
  • 13.01.13

אבל ישראל שונה . מדינה שבשנות חייה הקצרות קלטה עולים פי עשר מאוכלוסיתה בסוף שנות הארבעים של המאה הקודמת.
אין מכשיר אלקטרוני בעולם שאין בו תכנון או חלקים מישראל.כלכלה טובה מכל שכנותיה והמדינות באירופה. החינוך בישראל מהטובים בעולם.כן , כן.
הקולנוע הוא מצויין רק מנצלים אותו לרעת המדינה.המוסר בצבא ובמדינה הוא גבוה ביותר על אף דברי הבלע של גדעון לוי.

103 סרטים מגמתיים וחד כיווניים לחלוטין. ולכן שקריים. זיו
  • 14:26
  • 13.01.13

אם המטרה בסרטים דוקומנטריים היא לגלות את האמת אז הסרטים הרלו חוטאים למטרה זו כי הם מגמתיים מאוד וחד כיווניים. ועל כן לא מראים את המציאות המורכבת באמת. מבחינתי הם תעמולה אנטי ישראלית.

104 האיפשור והתמיכה בסרטים מוכיחים שישראל דמוקרטית!! זיו
  • 14:28
  • 13.01.13

חבל ששוב השרלטן גדעון לוי רק משמיץ את ישראל. כמו הסרטים האלו - מגמתיים ושקריים.

  •   מנקודת ראותו של תעמלן פלסטיני מקצועי, הסרטים הללו הם פאר היצירה ומקרבים את הגשמת חזונו בדבר קריסתה של מדינת האפרטהייד הציונית.  (לת) זיוה
    • 11:24
    • 14.01.13

105 סרט אנטישמי של יוצר אנטישמי שנכתב ע"י עיתונאי אנטישמי  (לת) רפאל
  • 15:27
  • 13.01.13

106 עיתונאי אנטישמי כותב על סרט אנטישמי שנוצר ע"י במאי אנטישמי רפאל
  • 15:32
  • 13.01.13

בעיתון אנטישמי. אחלה דמוקרטיה. אחלה מדינה.

107 גדעון לוי יותר מגוחך מלימור לבנת אלברט
  • 16:00
  • 13.01.13

עוד לפני שמישהו חלם לברך את יוצרי הסרטים הללו לתפארת מדינת ישראל, נוזף מר לוי לנזוף בבמברכים. חבל שחנוך לוין כבר לא בסביבה

108 אוף עצוב. תודה גדון לוי שגם אתה משמר בעבורינו את שמנו הטוב אריאל
  • 16:45
  • 13.01.13

מקווה שירבו כמוך וכמו היוצרים הללו

109 מאמר מבריק. נקודה  (לת) אלף
  • 17:31
  • 13.01.13

110 כל פעם שאתה מפרסם את הגיגך הסמולנים יוצאים מהחורים כל המתלהמים ושטופי המח. אתה בהחלט יודע על אילו כפתורים ללחוץ לעם. רק אל תתעייף לנו  (לת) Tamma
  • 18:02
  • 13.01.13

111 "הם שעושים את ההבדל בין ישראל לבין משטרים אפלים יותר" בזה שגית, לוי. הלא מאיראן, מסין, מרוסיה או "ממשטרים אפלים אחרים" מארחים רק סרטים של דיסידנטים. ישראל נמצאת באותה קטיגוריה.  (לת) א"נ
  • 18:55
  • 13.01.13

112 גדעון לוי והפלשתינים דוחפים את הישראלים ימינה  (לת) שמאל מתון
  • 19:47
  • 13.01.13

113 הסתיגות קשישא
  • 20:30
  • 13.01.13

הסרטים האלה אינם מיצגים אותי. אם משרד התרבות מממן אותם - המשרד מטומטם

114 הסרטים מומנו על ידי המדינה - גם בפלסטין ממנים סרט  (לת) יוסי
  • 20:37
  • 13.01.13

115 רק בעתון לאנשים חושבים יכול להופיע מאמר כל-כך מטונף, פרי עטו של עוכר ישראל מקצועי.  (לת) רק ב"הארץ"
  • 20:51
  • 13.01.13

116 הסרטים האלה הם עדות לדמוקרטיה הישראלית - דבר שגדעון לא סובל... יעקב
  • 21:03
  • 13.01.13

הסרטים האלה הם עדות לדמוקרטיה הישראלית ולחופש הביטוי.דבר זה מאד לא מוצא חן בעיני גדעון אבל אין מה לעשות - אלה העובדות.
הסרטים מומנו על ידי הקרן לתרבות ולקולנוע - ז"א על ידי משרד האוצר של ממשלת ימין.
בל הסרטים שמגיעים לאוסקר ממדינות אחרות (לא ארה"ב) נחשבים כמייצגים את אותן הארצות. כך שאם הבמאי דוידי רוצה או לא הוא אכן מייצג את ישראל שמימנה את סרטו.

117 גידון , מר סר מטוב הלא הוא שר "החנוך" , דווקא משרת יפה את ענינה של המדינה  (לת) עדד
  • 22:35
  • 13.01.13

118 גאווה בן גוריון
  • 22:53
  • 13.01.13

הסרטים איכותיים דרמטיים וטובים ולכן הם בתחרות על פרס קולנוע יוקרתי. יפה לכולנו שהפקות כאלה מצליחות בתחרות כזו. הסרטים טובים לנו כי הם מחזקים אותנו ,נותנים מבט על מה שאנחנו עושים ולא רוצים לראות ,ביקורת על מה שנעשה בשמנו, החשיפה של צבא העם לתפקידי שיטור אכזריים ומסוכנים. ביקורת טובה לדמוקרטיה וטובה לחברה.
כדאי שיהיה המשך לביקורת ,טוב שיעשו פה הרבה סרטי איכות ביקורתיים על העוולות הנוראים של המשטר שלנו כלפינו ,במקביל לעוולות כלפי הפלשתינים - עוני, גניבה ,הון שלטון עולם תחתון ,משרד הבטחון הבריון -שתדע כל אם עבריה שמסרה את גורל בניה בידי מנהיגים ש(אינם) ראויים לראויים לכך.
קום התנער עם עבדים מלא שנאה.
הפלשתינים אינם אויבים גרועים יותר מאשר אנו אויבים ועוינים זה את זה.
אסור לנו לעשות את מה שאנחנו עושים שם כי זה חוזר אלינו.
וגדל.
וגדל.

119 היחיד שצריך להתבייש זה אתה, לך לאירופה שם תרגיש לא מתבייש, יבושו ויכלמו כל שונאינו
  • 23:12
  • 13.01.13

בבית, ועזוב אותנו עם אוייבינו בשקט.

120 תודה לך גדעון לוי, הנביא היחיד בעירו  (לת) כל מילה בסלע
  • 23:24
  • 13.01.13

121 לא קורא אותך, אבל מתפלא ממספר אלו שקוראים.  (לת) אורי
  • 00:23
  • 14.01.13

122 לכל יפי הנפש המתקתקים באשר הם רותם
  • 12:43
  • 14.01.13

אני רוצה להקדים ולומר שאני כמעט אף פעם לא משוטטת בפורומים כאלה והסיבה העיקרית לכך היא שזה פשוט מקפיץ לי את הפיוזים בקטע אחר (וכן, הייתי יכולה לנסח את זה בצורה יותר מלוקקת אבל אני מעזה לומר שיש כאן מספיק מלוקקים) לקרוא ססמאות אידיוטיות לחלוטין כמו "ליבי עם הצדק ונגד הכיבוש" ודומותיה. כמה צדקנות מתקתקה אך כוזבת יכולה להתרכז במשפט בן 5 מילים. מדהים! שיא חדש ביצירה האנושית!! הייתי יכולה להגיד הרבה בנושא אבל אני אתמצת את ה- high-lights: לכל יפי הנפש שם בחוץ- אני מציעה שתמצאו דרך אחרת להרגיש טוב עם עצמכם. אם תציצו לרגע מאחורי האגו המנופח שלכם אולי תצליחו לראות רק קצת מהמציאות כפי שהיא. אני בטוחה שזה יספיק כדי לשנות את דעתכם. אני לא טוענת שהצד הישראלי קדוש ונטול ליקויים מוסריים אבל אני כן טוענת שאנחנו מתמודדים כמיטב יכולתנו עם סיטואציה מורכבת, שאי אפשר לפתור בעזרת קיצוניות מכל סוג שהוא (בעיקר קיצוניות שכוללת רק משפטים פלצניים ופורחים באוויר כמו גם מנגנונים לקויים להעלאת תחושת העצמי)

123 חוצפה ישראלית תרזה
  • 17:36
  • 14.01.13

כבדהו וחשדהו....

124 גדעון לוי מוכר את אזרחי ישראל,תמורת שלל "כיבודים" וטובות הנאה באירופה.  (לת) ע"ע "מחוברים"....
  • 19:23
  • 14.01.13

פרוייקטים מיוחדים