אפשר גם בלי מרן

אודה ולא אבוש: נהניתי. נהניתי לראות את הרב עובדיה יוסף מתפתל ומזמין לביתו את הרב חיים דרוקמן, מראשי הציונות הדתית, ומתחנן לפניו שישפיע על נפתלי בנט שלא יסכים לנוסחת "השוויון בנטל". כי מה פתאום שבניו הרכים יסכנו את נפשם למען המדינה? הרי זה תפקידם של החמורים החילונים ובעלי הכיפות הסרוגות.

נזכרתי איך אותו מרן אמר על "הבית היהודי", ארבעה ימים לפני הבחירות, ש"זה לא בית של יהודים, אלא בית של גויים שרוצים לעקור את התורה, ומי שבוחר בהם הוא כופר בתורה". אז מדוע הוא יושב עכשיו עם הכופרים הללו, ולא ממשיך להעליב ולפגוע?

מדובר בעסקנים ורבנים שהם הכי ציניים בעולם. הם פוגעים בדעה צלולה בקהל המצביעים שלהם. הם מונעים מהם השכלה, כדי שלא יוכלו להתפרנס בכוחות עצמם. הם מונעים מהם שירות צבאי כדי שלא יפקחו עיניים. הם רוצים שמצביעיהם יישארו עניים, בורים, חלשים ומבודדים, כדי שיהיו תלויים בהם לעד לפרנסתם - ולכן ייאלצו להצביע שוב ושוב ש"ס ויהדות התורה.

אודה ולא אבוש, נהניתי לשמוע גם את אלי ישי ואריה דרעי מתבכיינים ואומרים שיש לעשות הכל כדי "למנוע קרע בעם". "הכל" פירושו להכניסם לממשלה. הם מדברים על "איחוי הקרע", כאשר לכל אורך מערכת הבחירות הם הרחיבו אותו באמצעות קמפיין גזעני ובזוי של שיסוי ספרדים באשכנזים, ותשדירים פוגעניים בנוסח "כוכבית גיור". אז יש לנו חדשות בעבורם; ישראל תרפא את הקרע, דווקא כאשר הם יישבו באופוזיציה. הרי מדובר במפלגה גזענית, שונאת נשים, שונאת ערבים ושונאת זרים. במדינה אחרת, בעלת מסורת דמוקרטית, ש"ס ויהדות התורה היו נפסלות מלרוץ לכנסת, רק בגלל העובדה שהם לא מסכימים להכניס לשורותיהן נשים.

ש"ס חוששת מהברית המתרקמת בין לפיד לבנט, כי היא מבינה שמדובר בעצם בשתי מפלגות המייצגות את המעמד הבינוני, זה שקם כל בוקר לעבודה, משלם מסים, מתגייס לצבא, הולך למילואים, ומחזיק על גבו את הפרזיטים של ש"ס ויהדות התורה.

ל"בית היהודי" יש סיבה נוספת לרצונה לראות את ש"ס באופוזיציה. ש"ס השתלטה במשך השנים על כל מוסדות הדת במדינה; רבנות ראשית, רבני הערים, מנגנוני הכשרות, המועצות הדתיות, וכל התקציבים והמינויים הכרוכים בכך. ש"ס הדיחה משם את המפד"ל, ועכשיו "הבית היהודי" (שהוא מפד"ל משודרג) רוצה להחזיר עטרה ליושנה.

גם בנושא המדיני בנט עדיף על ישי ודרעי, כי ש"ס נהפכה במשך השנים למפלגת ימין שמתנגדת לכל יוזמה מדינית. לעומת זאת בנט אמר, שהוא לא יתנגד לפתיחת מו"מ עם הפלסטינים. אמנם הוא יפרוש מהממשלה ברגע שיושג הסכם, אבל זה בדיוק מה שש"ס היתה עושה. בכל מקרה, הסכם מדיני יעבור בכנסת רק בעזרת תמיכה מבחוץ של העבודה ומרצ.

בתחום הכלכלי-החברתי בנט ולפיד רואים עין בעין. בנט הוא איש כלכלת שוק וחסיד מובהק של תחרות ויוזמה פרטית - יותר מלפיד. השניים יקבלו את תוכנית הקיצוצים הקשה שמכין האוצר, מתוך הבנה עמוקה שבלעדיה ניקלע למשבר עמוק נוסח יוון וספרד.

אבל נתניהו רוצה את הממשלה הכי רחבה שיש, עם לפיד, בנט, החרדים, לבני ומופז. כך הוא יוכל לשבת לבטח ארבע שנים בממשלת שיתוק, ולא לעשות כלום. לעם ישראל עדיפה ממשלה המתבססת על נתניהו-לפיד-בנט, בצירוף לבני ומופז, אך בלי החרדים. כך גם יהיה ליוסף, דרעי וישי די זמן לעשות חשבון נפש; ללמוד קצת צניעות, מתינות, כיבוד הזולת ודרך ארץ. זה יעשה להם רק טוב.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 זהו? חזרת לדחוף את כלכלת השוק שלך? קסנדרע
  • 02:27
  • 08.02.13

נחמיה חושב שאם שלי הפסידה, זה גם אומר שהסוציאליזם הדמוקרטי הפסיד ואפשר לחזור ולדחוף את משנת עליונות כלכלת השוק, היוזמה הפרטית והתחרות החופשית.
שקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כלכלת השוק נשענת על קבלת מתנות מהמדינה, התעשרות אישית מהירה, ונגמר בהכרזה על תספורת. כל החברים של נחמיה - תשובה, עופר, דנקנר, בן דב עושים את זה, ועדיין הוא טוען שזו שיטה מנצחת.
שרלטן שכמוך....................

02 רק תיקון קטן...הסיכוי שלפיד יגיע להסכם עם אבו מאזן, על המצע שלו עצמו (קרי לא לחלוקת ירושלים, לא לחזרת פליטים ולא להקפאת הבניה בזמן המו"מ), הוא כמו הסיכוי ששרה תצא עם בנט לחופשת סקי...זו הסיבה שלא רק בנט, אלא גם ברוך מרזל לא היה מתנגד "להתליך שלום" בראשות לפיד.  (לת) שטרסלר, הפעם הברקת (כמעט)
  • 03:06
  • 08.02.13

03 שטרסלר אותו שטקסלר גזען אריק
  • 03:47
  • 08.02.13

שטרסלר גזען ומסית. בשבילו כל מצביעי שס פרזיטים. קפיטליסט חזיר. בנט לפיד ביבי זה הצירוף הכי גרוע שאי פעם יהלך בפוליטיקה. שלושה פוליטיקאים חסרי לב.

04 ש״ס דן אבי
  • 06:23
  • 08.02.13

ללא עוני ובורות שש"ס מטפחת היא היתה יורדת מהמפה .

05 אמת , צודק לגמרי איש חושב
  • 07:31
  • 08.02.13

מילים בסלע

06 חוץ מהשטות של יוון וספרד, כל השאר נכון. ד.ש
  • 07:39
  • 08.02.13

בספרד הייתה בועת נדלן ומערכת בנקאית מושחתת שאיפשרה לה להתנפח. באמצע 2012 החוב הציבורי היה נמוך מהממוצע באירופה.

07 שטרסלר סם
  • 07:42
  • 08.02.13

אין כמוך להביע במילים על המרן שס ועל כל אלה ישר כוח מר שטרסלר

08 הגם אתה שטרסלר ירמיהו
  • 07:52
  • 08.02.13

עומד עם כול האנטישמים ושונאי היהודים להלעיז עלינו אנו שונאים את אימותינו נשינו ? מה קרה לך השתגעתה לא מתאים לך לדבר שטויות תחשבו קצת ותדבר אחר כך אנו מכבדים את ילדותינו נשינו אימותינו ואחיותינו ושומרים עליהן מכול משמר הן מקור גאותינו כבודינו ויהדותינו. הן הביאו אותנו לעולם הזה היש יותר יקר מזה מלך לא מתעסק בשטויות לא מצביע לא יושב בפרלמנט ולא מתרועע עם נחותים ממינו והן הן המלכות של עם ישראל.

09 אתה אומר שאפשר גם בלי מרן ואני אומר שרצוי והכרחי בלי מרן ו 11 הגמדים שלו בכנסת.  (לת) אלגרו
  • 07:52
  • 08.02.13

10 בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים!  (לת) בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים! בלי החרדים!
  • 07:55
  • 08.02.13

11 חזון נחמיה לא יקום רוזנקרנץ
  • 08:06
  • 08.02.13

נאה דרשת, נחמיה, אך התעלמת מגורם אחד, והוא המכריע. בעוד פחות משנה, עם סיום הפסטיבל הבינלאומי לרגל מלאת לו תשעים שנה, פרס יהיה פנוי להובלות. הוא כבר הודה ש״אינני עוסק בזה״, כלומר, בתרגום משמעונית, ״אני מבשל את זה״. אצל פרס הכל ״זה לא עניין אישי״, אבל הוא פשוט לא יוכל לסרב לקריאת ״העם״ לבוא ולהציל את ״תהליך השלום״ ע״י התייצבות ״בראש הגוש שמאל-מרכז״. במילים פשוטות: פרס יתמודד על ראשות הממשלה. לשם כך הוא זקוק לחרדים, ולצורך כך הוא מקפיד לעלות לרגל אל סוכת מרן בכל מזג אוויר. זה הסיוט של ביבי. אשר על כן, בשום פנים ואופן לא ישאיר את החרדים מחוץ לממשלה. זוהי פוליסת הביטוח שלו נגד פגעי פרס. זהו גם המבחן של לפיד: אם יתקפל, יתאדה כאביו, וביבי יהרוג שתי ציפורים, שמעון ויאיר, במכה אחת.

12 תודה רבה על המאמר. אבי
  • 08:15
  • 08.02.13

גם אני כולי תקווה שש״ס ויהדות התורה יישבו כמה שנים באופוזיציה.בעיקר בגלל עניין מוסדות הדת עליהם השתלטו. עם הזמן הצליחו להשניא את הדת על חלק גדול מהעם. אולי בזכות הבית היהודי ויש עתיד, יעברו משרדי הדתות והפנים שינוי מהותי וחילונים יכירו צד יפה ליהדות.

13 תודה רבה על המאמר. גם אני כולי תקווה שש״ס ויהדות התורה יישבו כמה שנים באופוזיציה.בעיקר בגלל עניין מוסדות הדת עליהם השתלטו. עם הזמן הצליחו להשניא את הדת על חלק גדול מהעם. אולי בזכות הבית היהודי ויש עתיד, יעברו משרדי הדתות והפנים שינוי מהותי וחילונים יכירו צד יפה ליהדות. אבי
  • 08:16
  • 08.02.13

גם אני כולי תקווה שש״ס ויהדות התורה יישבו כמה שנים באופוזיציה.בעיקר בגלל עניין מוסדות הדת עליהם השתלטו. עם הזמן הצליחו להשניא את הדת על חלק גדול מהעם. אולי בזכות הבית היהודי ויש עתיד, יעברו משרדי הדתות והפנים שינוי מהותי וחילונים יכירו צד יפה ליהדות.

14 תודה רבה על המאמר. גם אני כולי תקווה שש״ס ויהדות התורה יישבו כמה שנים באופוזיציה.בעיקר בגלל עניין מוסדות הדת עליהם השתלטו. עם הזמן הצליחו להשניא את הדת על חלק גדול מהעם. אולי בזכות הבית היהודי ויש עתיד, יעברו משרדי הדתות והפנים שינוי מהותי וחילונים יכירו צד יפה ליהדות. אבי
  • 08:16
  • 08.02.13

גם אני כולי תקווה שש״ס ויהדות התורה יישבו כמה שנים באופוזיציה.בעיקר בגלל עניין מוסדות הדת עליהם השתלטו. עם הזמן הצליחו להשניא את הדת על חלק גדול מהעם. אולי בזכות הבית היהודי ויש עתיד, יעברו משרדי הדתות והפנים שינוי מהותי וחילונים יכירו צד יפה ליהדות.

15 סוף סוף מסכים עם שטרסלר. ש״ס היא שורש כל הרע במדינה הזו וחייבים למגר אותה  (לת) אסף
  • 08:18
  • 08.02.13

16 ניבוייו שיר  (לת) מנחם
  • 08:28
  • 08.02.13

17 תודה לשטרסלר,על ההתבטאות הכ"כ נכוחה.אוי להם (ולנו) לרבני הציונות הדתית-הנהנים מליטוף זמני,זמני מאד,של רבנים חרדים המשחרים לפתחם כדי לעצור את "גזירת הגיוס של הפריץ",אוי להם לרבני הציונות הדתית אם ייעתרו לליטופי "בטן הלטאה" המהפנטים מהסוג הזה.שם תהא קבורתם הפוליטית,וקבורת רעיון השוויון בחברה הישראלית.  (לת) חמור ששירת בצבא-חובש כיפה-וכועס
  • 08:44
  • 08.02.13

18 ממשלת ימין כלכלי קיצוני ביבי-לפיד-בנט - החלום הרטוב של שטרסלר. עדיף כבר ש"ס  (לת) מפוכח
  • 08:48
  • 08.02.13

19 להכליל את כולם כפרזיטים זה לא הוגן... אלו זה נאמר על ערבים רוסים או אתיופים זה לא היה עובר בשתיקה...  (לת) רמי
  • 08:50
  • 08.02.13

20 שס הינה מפלגת חרטה שמצביעיה הינם אנשים דלי מחשבה. אמנם נאמר 70 פנים לתורה, אבל השס זוהי הגרסא ה 71 . אין לכל הקשקוש של באבות, קמעות, מיים קדושים, מקובלים ושאר הבלים קשר ליהדות. רוצים ללכת כעדר שוטה אחרי הזקן עם השמלה? אין בעיה עם זה, גם אם ימליכו עליהם לטאה ירוקה. רק שיפסיקו לחלוב אותנו. הם והחרדים האשכנזים והערבים. לא רוצים להתגייס? לא צריך. קודם שירדו לנו מהווריד ושיפנו את בעיות העוני לבעל השמלה. על זה בנט ולפיד צריכים להתעקש. עיפנו מלממן את כל הבטלנים הללו.  (לת) תימוני
  • 08:50
  • 08.02.13

21 תגובה גולן לוי
  • 09:31
  • 08.02.13

זה בדיוק מה שרציתי להגיד שטרסלר ממש מיצג את דיברי העם .. שפו

22 חרדים ואוהדי ביתר - אותו דבר  (לת) טוטו
  • 09:36
  • 08.02.13

23 אפשר גם אפשר  (לת) Kicking and Screaming Middle Class
  • 09:47
  • 08.02.13

24 צריך לחוקק חוק שדורש מחברי ממשלה להיות אקדמיים. בדרך ניפטר מכל מיני מר"נים ושאר פרימיטיבים שמנסים לסדר לנו את החיים.  (לת) אלמוני משכיל
  • 09:48
  • 08.02.13

25 "שונאת נשים, שונאת ערבים ושונאת זרים" אבל בעיקר שונאת אשכנזים  (לת) שכחת משהו
  • 09:55
  • 08.02.13

26 אין מה להוסיף . את המאמר הזה לשלוח לביבי לא במייל. במעטפה עם שליח special  (לת) חיון- פוליטיקה חדשה ללא חרדים
  • 10:24
  • 08.02.13

27 מר נחמיה, כיוון שלך אין שום מושג מה ש"ס עושה או לא עושה ואתה בכל זאת מרשה לעצמך לקשקש, הרשה... nez
  • 10:29
  • 08.02.13

הרשה לי לתאר לך איך זה נראה מבפנים.
אבי מאז ומתמיד היה מפא"יניק בלב ובנשמה. אימי תמיד נטתה קצת יותר ימינה- בד"כ ליכוד. בשכונה בג נולדתי ושבה מתגוררים הוריי חל גידול משמעותי מאוד בבוחרי ש"ס עם השנים. הכיצד? דוגמא מהבחירות המוניציפליות האחרונות: בתקופה שלפני הבחירות מסתובב פעיל ש"ס עם נציג בכיר של המפלגה בבתי התושבים ומבטיח הבטחות. קטנות למתבונן מהצד, אך משמעותיות מאוד למשפחה הספציפית. דוגמא קונקרטית-מהכביש לבית הוריי מחברות מספר מדרגות בשטח הציבורי. במשך שנים מספר מדרגות היו הרוסות עד כדי סכנה שהוריי יפגעו מנפילה. פנינו לרשויות, למשרד השיכון, למהנדס העיר- יוק. לפני הבחירות הגיע אותו עסקן להוריי יחד עם נציג ש"ס. בתמורה לבחירה בש"ס, כך אמר להוריי, מייד לאחר הבחירות נתקן לכם את המדרגות. הוריי לא האמינו שהרי שנים אף אחד לא מקשיב להם ובינתיים הם מזדקנים ןהמדרגות מסכנות אותם יותר ויותר. אבל הש"סניק הבטיח אז נאחזים בזה ומקווים לטוב. ובכן, מה לדעתכם קרה לאחר הבחירות? טעיתם ! שבוע לאחר שהסתיימו הבחירות הגיעו כמה פועלים וסידרו את הבעיה. ממש כך.

28 בראוו !  (לת) ג׳וני , וינה
  • 10:30
  • 08.02.13

29 כל מילה זהב. מקוה שבנט יעזור לנתק את ש"ס מהכספומט הציבורי.  (לת) אורי
  • 10:44
  • 08.02.13

30 שטרסלר מספיק להסית אלישבע
  • 10:54
  • 08.02.13

על הדתיים נהיית עם השנים מסית פרוע

31 אפשר גם בלי שטרסלר?  (לת) אנא
  • 10:57
  • 08.02.13

32 שטרסלר, לאט לך. גם לך יש מרן. למשל, מילטון פרידמן. למשל, הטייקונים.  (לת) איש איש ומרנו
  • 10:58
  • 08.02.13

33 אתה חי בסרט בנט יותר ימני ממה שנראה לך  (לת) פוליטק
  • 10:59
  • 08.02.13

34 הלוואי ויתגשם מה שכתבת. משום מה אני מאד סקפטי שזה יקרה. אבל מהפה שלך לאלוהים.  (לת) רובי
  • 10:59
  • 08.02.13

35 אפשר גם בלי מרן פרידה
  • 11:11
  • 08.02.13

מר שטרסלר יקר, תודה לאל שאתה ישנו והרבה תודות עבור מאמרך/דעתך מהיום. סוף סוף נאמרת האמת המרה על חברת ש"ס בהנהגת (כביכול) האיש בגלימת המחלצות, שפיו גדול מהשכלתו.תבורך. שבת שלום

36 חזון נחמיה לא יקום רוזנקרנץ
  • 11:13
  • 08.02.13

נאה דרשת, נחמיה, אך התעלמת מגורם אחד, והוא המכריע. בעוד פחות משנה, עם סיום הפסטיבל הבינלאומי לרגל מלאת לו תשעים שנה, פרס יהיה פנוי להובלות. הוא כבר הודה ש״אינני עוסק בזה״, כלומר, בתרגום משמעונית, ״אני מבשל את זה״. אצל פרס הכל ״זה לא עניין אישי״, אבל הוא פשוט לא יוכל לסרב לקריאת ״העם״ לבוא ולהציל את ״תהליך השלום״ ע״י התייצבות ״בראש הגוש שמאל-מרכז״. במילים פשוטות: פרס יתמודד על ראשות הממשלה. לשם כך הוא זקוק לחרדים, ולצורך כך הוא מקפיד לעלות לרגל אל סוכת מרן בכל מזג אוויר. זה הסיוט של ביבי. אשר על כן, בשום פנים ואופן לא ישאיר את החרדים מחוץ לממשלה. זוהי פוליסת הביטוח שלו נגד פגעי פרס. זהו גם המבחן של לפיד: אם יתקפל, יתאדה כאביו, וביבי יהרוג שתי ציפורים, שמעון ויאיר, במכה אחת.

37 מילים כדורבנות איצק תילים זורגער
  • 11:17
  • 08.02.13

נחמיה אתה אדיר! קראתי והרגשתי שאני מסכים עם כל מילה. לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר. אתה תותח. רק למה היית צריך להכניס גם את הנושא המדיני? זה נמאס כבר

38 נזקי הליכוד משנת 77 תיקצוב דת פולחן וחרדים . מפסיקים לתקצב חרדים  (לת) טובול
  • 11:21
  • 08.02.13

39 טעית. אי אפשר בלי מרן. בלי מרן מוסדות הארץ יזדעזעו, הלוחות הטקטוניים יבצעו התנגשויות ענק וכל קיומו של המין האנושי יעמוד בסכנה. בנג'מין
  • 12:12
  • 08.02.13

חלילה לנו מלהתגרות במי שמזיז במו ידיו את הכוחות הקוסמיים ביקום. הסופה הבא ומתרגשת בארה"ב זה רק סימן. הידיעה כל מטאור ששיפשף את כדור הארץ במעופו רק אתמול, גם זה סימן מובהק. למה להתגרות במי שמחזיק בחוטים ותנועה קלה בזרתו יכולה לזעזע עולמות?
אבל, משום מה נראה לי כי אם יקחו מהמרן את התקציבים יעלם כוחו המגי והיה כלא היה.

40 ניתוח מדוייק. ולואי ויתגשם.  (לת) אבי
  • 12:13
  • 08.02.13

41 לפיד רוצה לבטל את השם ישראל(יעקב אבינו) ואת הבר מצווה פופיק
  • 12:27
  • 08.02.13

קודם תילמד חודש מה זה מרן בכלל ואז תדבר

42 כתבה מצויינת - אני מסכים בן
  • 14:03
  • 08.02.13

רק תוספת קטנה. החרדים מזהירים מ"קרע בעם". חא חא. יש קרע היום, אנו רק רוצים לתקן אותו. החרדים משקרים ומתארים את עצמם כקורבנות. ההפך הוא נכון - העם נהפך לקורבן.

43 מסכים איתך  (לת) אסף
  • 14:05
  • 08.02.13

44 קריאה לא נכונה של המפה לא מסכים
  • 14:11
  • 08.02.13

אין לי ספק שש"ס תשב, *בכל תנאי* ואפילו ללא תמורה כלל, ואפילו אם ייאלצו להצביע בעד גיוס חרדים, בממשלה הבאה. להזכיר לכם - דרעי קיבל שוחד מישיבות ע"מ שיוכל להזרים אליהן, לכשישב בממשלה, כסף ממשרד הפנים. זו היתה המוטיבציה שלו לפני עשרים שנה, וזו לדעתי המוטיבציה שלו כעת. אם לא יכנס לממשלה יצטרך (לכאורה :) ) להחזיר כספים. כדי להגן על השיטה הזו, גם אם אין באפשרותם ליישם אותה כרגע, הם חייבים לשבת שם. תרגילים נוסח "בר און חברון" קשה לעשות מהאופוזיציה.

45 צודק ירון
  • 14:55
  • 08.02.13

תודה נחמיה על דברי אמת! ככל שנרבה לומר את הדברים כפי שהם, כך יתכן שינוי ושיפור! תמשיך במלאכת הקודש. אם יש אלוהים, הוא בוודאי מעדיף את דבריך על השקר שפוליטיקאי החרדים וש״ס משווקים. תודה!  

46 אותו הדבר ניתן לומר על המנהיגים הפלשתינים עובד משרד החוץ לשעבר
  • 16:03
  • 08.02.13

אותו הדבר ניתן לומר על המנהיגים הפלשתינים שמתנגדים לכל ניסיון לשלום. גם הם מפחדים לאבד את מקור כספם. כולם (או כמעט כולם) הם מושחים, יש להם מיליונים בבנקים בצרפת וברוסיה, לילדיהם יש מונופולים (כמו אלה של רמי כמלוף בסוריה...), והם יודעים שאם תהיה להם מדינה, יהיה עליהם להפסיק לגנוב.
את אותם דברים שאתה אומר על ראשי ש"ס, אתה צריך להגיד על המנהיגים הפלשתינים.
דרך אגב, כשפרס היה שר חוץ, כמה אנשים צעירים במשרד רצו להפיץ לעיתונות את חשבונות הבנק של המנהיגים הפלשתינים, שהיו ב"משא ומתן" לשלום. פרס בטל את הניסיון. במבט לאחור, אני חושב שהוא טעה. אבל אנחנו עדיין יכולים לעשות את זה. ערפאת הוא לא המושחת היחיד.

47 ומה נסגר עם אמסלם שלך? אריה
  • 16:19
  • 08.02.13

איפה אמסלם שלך?

48 גרורה, ללא כבוד, ששמה ש"ס. מצביע לפיד
  • 16:20
  • 08.02.13

ש"ס היא גרורה של יהדות התורה החרדית. מנהיגי ש"ס וציבור בוחריה, רואים באחיהם האשכנזים, חרדים לדוגמא, למדנים, לא מתפשרים, בעלי עמוד שדרה. הישיבות האשכנזיות, בעלות המסורת, עם שיטת הלימוד ההילכתית המקובלת מימים ימימה. עסקני ש"ס ונבחריה, שולחים את בניהם ובנותיהם ללמוד בישיבות ובאולפנות החרדיות האשכנזיות. מנהיגי ש"ס לא יוצאים כנגד הגזענות הבוטה של מוסדות החינוך האשכנזים, שלא מקבלים את הבנים והבנות המזרחיות לשורותיהן, רק כי הן מזרחיות.ש"ס שיצאה נגד הגזענות והאפליה של המזרחיים, התעלמה מהאפליה והגזענות של החרדים האשכנזים. לפיכך, ש"ס לא תספק את הפשרה, בנושא גיוס תלמידי ישיבות, אלא, תתיישר תמיד על פי האשכנזים. אם אפשר להקים קואליציה בלי החרדים, צריך לעשות זאת.

49 שוד הקיבוצים הגדול הגנבים האמיתיים שסוחטים את המדינה  (לת) אגד
  • 16:53
  • 08.02.13

50 מאמר זה הינו חזון אחרית הימים הלוואי שיתגשם.  (לת) חובש כיפה ועובד קשה
  • 16:57
  • 08.02.13

51 ממשלה ללא שס, הגיע הזמן לשינוי.  (לת) אורן
  • 17:17
  • 08.02.13

52 צודק  (לת) מזרחי
  • 17:31
  • 08.02.13

53 הפעם שטרסלר צודק גברי מרציאנו
  • 17:48
  • 08.02.13

לא מסכים איתו ברוב הנושאים אבל הפעם קלעת בול!

54 שטרסלר, אני בטוחה שלא לזאת התכוונת, אך יצא לך ניתוח מושלם במורכבות ובסיבוכיות הבלתי אפשרית להבנה ב"קומון סנס" של הכתות היהודיות במארג החברתי הישראלי. שאפו! גזור ושמור!  (לת) חצאית ששמחה ב-17.5.1999
  • 21:15
  • 08.02.13

55 הגיע הזמן לזרוק את ש"ס לפח הזבל של ההסטוריה יהושע
  • 21:56
  • 08.02.13

אמן

56 90% מבוחרי ש"ס,אינם חרידים אלא מסורתים,שעובדים ומשרתים 3 שנים.בניגוד לחרדיםשל יהודות התורה שרובם המכריע לא עובדים ולא משרתים בצה"ל.ובני הישיבות של הבית היהודי משרתים רק 16 חודש.מעניין למה שטרסלר והלפידיז בוחרים שוב ושב להתנפל דווקא על ש"ס.  (לת) יוסי
  • 22:03
  • 08.02.13

57 ומה עם המשתמטים הצפונבונים,החברים של שטרסלר והלפידיז? לא חל עליהם השיטוף בנטל?  (לת) סילביו
  • 22:06
  • 08.02.13

58 שטרסלר צודק מאה אחוז. מאמר נכון וכתוב היטב  (לת) קאטו
  • 22:33
  • 08.02.13

59 דיברת אמת ! רם גרנות
  • 23:10
  • 08.02.13

אני כבר זקן. אבל בזמנו שירתתי את המדינה במשך חמש שנים בסדיר ובמילואים. במלחמות וגם בזמני רגיעה בשמירה על גבולות ארצנו. עד היום תחושת הזעם על כך שישנם תושבי מדינה שלא משרתים את המדינה וזה כולל חרדים, ערבים וגם בנות שמצהירות כי הינן דתיות. כל הציבור המהתל בנו ואינו משרת נהנה מכל הטבות המדינה והגיע העת לשים קץ לכך ! יבחר כל אחד אם לשרת ולהנןת מהטבות או לא לשרת ולא להנות מהטבות.
יש לי תחושה כי כשהכיס מוכה רובם ירוצו לשרת וזה יביא להפחתת העומס על כל המשרתים ואולי יגיע היום שכל אחד יתבקש לשרת רק שנתיים ולא חמש שנים !

60 לפעמים נראה לי שמר שטרסלר הוא בעצם פרשן פוליטי שמספק לעמדותיו הפוליטיות תימוכין כלכליים (במקום מדיניים, ביטחוניים וכו'). במילים אחרות, יש לי תחושה שמר שטסלר לא יודע כלכלה יותר טוב מכל אדם אחר בישוב וזה חבל כי הייתי מצפה מפרשן כלכלי שלפעמים יחכים אותנו קצת בענייני כלכלה...מעבר לסיסמאות הכלכליות הידועות... יעל
  • 00:46
  • 09.02.13

פרשן כלכלי שמבין בכלכלה.....סטרט-אפ!!

61 החילונים רבים והחרדים לוקחים את כל הקופה.... מעתה ועד עולם
  • 00:51
  • 09.02.13

מדינה בהתפרקות

62 נכון, עדין לכולנו ש"ס באופוזיציה, אבל ביבי שבוי בקונספציה שלו. לא משנה לו שהוא הולך לאובדנו הפוליטי בכך, אבל ביבי ייקח את החרדים כי הוא לא יודע אחרת.  (לת) שמעי
  • 02:07
  • 09.02.13

63 תגובה מהבטן אופטימיסט ריאליסט
  • 06:26
  • 09.02.13

כל מילה בסלע,זו האמת הכואבת.עצוב לגדל ילדים במדינה כזאת,זאת ההזדמנות לבצע שינוי, אם לא עכשיו אנחנו נשקע לתהומות האופל

64 מלים כדורבנות. להשאיר את החרדים בחוץ.  (לת) AA
  • 09:25
  • 09.02.13

65 כל מילה בסלע,גם בימי התנ"ך חתן עזב חופתו ויצא להלחם האלכימאי
  • 09:59
  • 09.02.13

כשהיה צורך,אין כל ניגוד בין השניים חוץ מהרבנים הפוחדים שמא יאבדו כח או כספים לא להם

66 שלום מר שטרסלר. מה עובר עליך???? רותי,ת"א
  • 10:24
  • 09.02.13

לתקוף את הרב הגאון המרן, אלוף המקללים של רבני ישראל?????
לתת המלצה (בעקיפין) להוציא את ש"ס ויהדות התורה מהמירוף הפוליטי? ממה יתקיימו המנהיגים שלהם והרבנים שלהם? על הבוחרים שלהם אפילו הם אינם חושבים.
להמליץ בפה מלא על נפתלי בנט??? ועוד להסביר לנו בסיפא כי מה שנתניהו רוצה, בעצם, זו ממשלת שיתוק (ומה היה לו במהלך ארבע השנים האחרונות?) אכן, הגיעו ימות המשיח.
תגיד, אתה לא פוחד מהקללות של הרבי או מהשתלחות של דרעי (המזרחי הידוע, מגן העניים) ?
דווקא יצאה לך כתבה לא רעה , אבל אצלך אין לדעת מה הכוונה.

67 אמן סלע!  (לת) י
  • 11:32
  • 09.02.13

68 צודק מאה אחוז, אבל ביבי כבר ימצא דרך לצפצף על החילוניים ולשים את ש"ס במשלה.  (לת) דני
  • 13:56
  • 09.02.13

69 מספיק עם ההתייפיפות, יש לומר במפורש ללא מילים מכובסות: לא מבין אותכם
  • 16:08
  • 09.02.13

ש"ס היא מפלגה גזענית = ספרדים שומרי תורה (דומה ל - א"ח = אשכנזים חילונים), ובראשה עומד מכשף השבט הלוא הוא "המרן".

70 אם בסופו של תהליך רוב מסיבי מוחלט של החרדים לא נכנ למעגל העבודה לא עשינו כלום שי
  • 16:19
  • 09.02.13

המשך מימון סקטורים שלא עובדים הוא חיסול החזון הציוני האינטרס של בל"ד וביבי.

71 כל מילה --- פגז !  (לת) אזרח
  • 16:41
  • 09.02.13

72 מחיר חייו אוריאל בן-אריה
  • 18:18
  • 09.02.13

כמה עלה לנו מרן בחייו, בבחירות הבאות כבר לא תהיה לנו ש"ס, לא יהיה מרן וחסל . האם משהו יכול לחשב עבורנו כמה עלה לעם ישראל פרויקט התאטרון שנקרא מרן מבלי לשכוח את עלובי החיים שהוא משאיר אחריו ואותם צריך להתחיל ולשכם .

73 נחמיה - תגיד אתה לא מבין שמדינת ישראל במצבה היחודי לא מתאימה לכלכלת שוק?  (לת) תסביר מהי מגבלתך?
  • 18:20
  • 09.02.13

74 אפשר גם בלי שטרסלר  (לת) רן
  • 18:23
  • 09.02.13

75 שטרסלר האיש הכי מושחת שאני מכיר  (לת) רמי
  • 18:24
  • 09.02.13

76 בתור יהודי אני מתבייש בנחמיה שטרסלר  (לת) מאיר
  • 18:25
  • 09.02.13

77 אפשר גם בלי מרן אריה
  • 06:38
  • 10.02.13

נחמיה דבריך אמת צרופה פרזיטים

פעילות
המלצות