המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

אין דין

האירועים שלשום בלילה הוכיחו את מה שכבר ידוע מזמן: בגדה אין דין ואין דיין בכל הנוגע למתנחלים. הם יכולים להתפרע כאוות נפשם. יש קשר ישיר בין ממצאי תחקירו של חיים לוינסון על ההפקרות במחוז ש"י של המשטרה, שפורסם ב"הארץ" ביום שישי, לבין מה שהתחולל ברחבי הגדה שלשום. כ-100 מתנחלים ופעילי ימין התפרעו ליד בסיס החטיבה המרחבית אפרים. כ-50 מהם פלשו אל תוך הבסיס, השחיתו כלי רכב, הבעירו צמיגים ויידו אבנים במפקד החטיבה, אל"מ רן כהנא, ובסגנו שנפצע בראשו. באותו זמן השתוללו מתנחלים אחרים על כביש 55 ויידו אבנים במכוניות פלסטיניות. מוקדם יותר פלשו חברי "נוער הגבעות" לאתר הסגור של קאסר אל יהוד והתבצרו בו. חמישה חסידי ברסלב התגנבו לקבר יוסף בשכם ללא רשות. והכל בלילה אחד של פורענות.

לא מדובר כמובן במציאות חדשה: בספטמבר פלשו מתנחלים למטה חטיבת בנימין והשתוללו שם. היקף האירועים האחרונים גם מוכיח שלא מדובר עוד בקומץ של מתנחלים סוררים משולי המחנה. צה"ל עמד, כמנהגו, מנגד: איש מעשרות הפורעים לא נעצר. כך הוא נוהג תמיד כשמדובר במתנחלים. צה"ל, המשטרה והשב"כ עומדים מנגד כשמתנחלים פורעים בתושבים פלסטיניים, מציתים מסגדים או שורפים מטעים, מכוניות ובתים. עכשיו הם עומדים מנגד כשיעד התקיפה הוא מחנות צה"ל ומפקדיו.

בנימין נתניהו מיהר אתמול לגנות את המעשה ולכנס התייעצות. זו תגובה מיתממת ומאוחרת. ראש הממשלה וראשי מערכת הביטחון יודעים היטב שמתנחלים משתוללים בגדה ואיש לא עוצר בעדם. מי שעמד מנגד לנוכח שריפת המסגדים, מקבל עכשיו את ההתקפות על צה"ל. ומי שישתוק כעת, יקבל התקפות על אזרחים יהודים בתוככי ישראל. על הממשלה להורות מיד על פעולה חריפה ונמרצת לבלימת הטרור היהודי בגדה. יש לפרק את המיליציות החמושות ולהשליט חוק וסדר. לא רק המתנחלים, גם ראש הממשלה וראשי מערכת הביטחון נושאים באחריות להפקרות.

Read this article in English: There is no law




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מעשה דינה ב"דינא דמלכותא" רויטל גולדפיש
  • 02:11
  • 14.12.11

ישראל יצאו מגלות? גלות לא יצאה מישראל. מנסים עדיין להערים על השליט ולהפר עצתו ולפגוע בו, כמו היה זר. מי שעושה ב"דינא דמלכותא" מעשה דינה ימצא עצמו במהרה שרוע מדמם ומתייפח על פני האדמה.

  •   פלא ש(אל"מ) כהנא (עדיין) חי  (לת) נוער הגבעות
    • 09:55
    • 14.12.11

  •   ארגוני פשיעה משרתים את המשטר. "גינוי" עבריינים הוא המשכו של משטר מאפיה - בדרכים אחרות. ^
    • 10:30
    • 14.12.11

    החוק מאפשר להגיש חשבון הוצאות לכל עבריין באופן אישי, על כל הקפצת כוחות, על כל פגיעה ברכוש, על כל פגיעת גוף.

    יש לעקל חשבונות בנקים ולהטיל אחריות אישית על כל מקורות המימון הפרטיים המקיימים אותם ועל כל בעל תפקיד ציבורי המזרים הון מקופת המדינה לתחזוק ארגוני הפשיעה, כולל שרים.

    במדינת חוק, משרדי ממשלה אמורים להקפיא כל תקציב המממן פעילות עבריינית, במישרין ובעקיפין. למשרד האוצר, משרד המשפטים, משרד הפנים, משרד השיכון, משרד הבריאות, משרד החינוך ואחרים המופקדים על תקציבים ציבוריים, מחוייבים להמנע מתקצוב פעילות עבריינית.

    גינוי שמינוי הוא מאפיה.

  •   נערת הגבעות - אסור לה לשיר , מותר לה להתלהם  (לת) דג הזהב
    • 10:42
    • 14.12.11

  •   אם כבר בדיני תורה עניינו אז גם למלך יש הלכות וכאשר הוא המטיף
    • 11:02
    • 14.12.11

    שולח את צבאו להלחם באזרחיו ולנשלם מרכושם וזכויותיהם אזי הוא נענש על כך והמבין יבין

  •   תודה, פשיסט. הבנו שצריך להעמידך לדין, ומהר, תתבע אותי
    • 12:59
    • 14.12.11

    עכשו אנחנו יודעים מה ומי אתה.

  •   האם התכוונת לבדואים, או למקבלי הקיצבאות (הקדנציה הקודמת של ביבי) ואולי לשמאלנים?  (לת) המטריף
    • 13:28
    • 14.12.11

  •   אולי אתה מתכוון לחד הורית שפונתה היום מביתה בבאר שבע?  (לת) המטריף
    • 13:29
    • 14.12.11

02 צריך לשנות נוהל פתיחה באש ולהחיל אותה על כל פעולת טרור כולל הטרור היהודי. אחרי מספר אישפוזים הכל היה נפסק.  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 03:52
  • 14.12.11

03 נתניהו ואחרים מיתממים בענק - במשך עשרים שנות מילואים, בכל פעם שאני בשטחים יש תקריות עם מתנחלים. אין חייל או קצין שלא חווה את זה. למפקדים בשטח אין כלים להתמודד. אסור לירות, אפילו לא גז או גומי. אין סמכות מעצר - רק לספוג ולשתוק. אל תעשו עצמכם מופתעים - תנו לצבא כלים לטפל והבעיה תטופל קצין מילואים
  • 03:57
  • 14.12.11

אתה עוזב את העבודה והמשפחה בשביל לשמור עליהם ביישוב שלהם - והם מקללים אותך זה לא נתפס

  •   חשבת פעם לסרב ? אין גבול לתמימות.....  (לת) לייבוביץ'
    • 10:47
    • 14.12.11

  •   לייבוביץ'- תמשיך לעצום עיניים ולהאמין שלא רואים אותך - לא תמיד הפתרון צריך להיות ילדותי  (לת) גיל
    • 11:24
    • 14.12.11

  •   שקרן. אני שרתתי הרבה במילואים ומעולם לא היה לי עימות עם מתנחלים  (לת) יעקב
    • 12:34
    • 14.12.11

  •   יעקב, איפה שירתת? אלון
    • 14:35
    • 14.12.11

    בגבול או בשטחים? קצין מילואים צודק מאה אחוז. יש לי בשבילך עשרים סיפורים מקו אחד ליד טלמון על התפרעויות מתנחלים. לא נוער גבעות ולא בטיח, ישובים שקיימים משנות השבעים! כל הקו התעסקנו עם מתנחלים בזמן שהפלסטינאים ישבו בשקט.

04 הארץ כהרגלו מתעלם מהטרור היהודי בבלעין, וכאשר נזרקו רימוני גז על חיילים ב-2008 הארץ החריש  (לת) שמעון
  • 04:05
  • 14.12.11

  •   כן. גם בבעילין תוקפים חיליים בתוך בסיס צבאי...  (לת) ציניקן
    • 10:58
    • 14.12.11

  •   אין שום טרור יהודי בבילעין פחחחח, שמעוןן הצדיק
    • 13:01
    • 14.12.11

    בדיחה, אתה. מה שיש בבילעין זו מחאה, לא השתוללות טרוריסטית ולא הסתה לרצוח.

  •   לפח, אתה שקרן, פולק כתב את האמת על התפרעויותיכם, אתמול, ספרד כתב את האמת על אי קבחתכם את הדמוקרטיה, היום, נא להיות מתואמים, בשביל מה משלמות לכם מדינות זרות עויינות...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 15:41
    • 14.12.11

  •   לשקרן הבור הימני [15:41] - אף יהודי אפילו לא הועמד לדין בגין אלימות בבילעין. אדרבה תן לי שם של אחד כזה........  (לת) איציק המרכז
    • 17:01
    • 14.12.11

05 שוב מאמר מכליל. האם כל תושבי תל אביב הם סוחרי סמים יש יש תל אביביים סוחרי סמים ?  (לת) כרמון
  • 04:39
  • 14.12.11

  •   האם סוחרי הסמים בת"א מקבלים גיבוי, ולו בקריצת עין, מ'הנהגת תל אביב'? אין דבר כזה  (לת) די לדמגוגים צבועים
    • 10:25
    • 14.12.11

06 המתנחלים הם למעשה חלק מכוח הכיבוש הישראלי ולכן תמיד יהיו מעל החוק הלא קיים בשטחים המשוחררים מכבוד האדם  (לת) ציוני לעתיד
  • 04:45
  • 14.12.11

07 ביבי דיבר בגנות המתפרעים- לא לפני שבדק את הלך הרוחות אצל הכצ'לך.  (לת) מתי יבינו שBB חייב ללכת!
  • 05:19
  • 14.12.11

08 די לכיבוש המביש כי עם צודק לא כובש  (לת) פלץ
  • 06:43
  • 14.12.11

09 היות וביבי ברק ושאר מושחתי הימין אחראים לקורה בשטח-בהיותם דוגמא מהלכת על שתיים להפקר,אי אפשר לדרוש מהשטח את שאינך דורש מעצמך.לפיכך,על המושחתים ללכת הביתה.מסקנה שהתבקשה מזמן,וקבלה זרקור במחאה החברתית.מאז-הפקר הימין בחוקים הפשיסטים וכיפוף הקיימים-מאותתים לשטח שמותר להיות בריונים.רק למשרד החוץ מותר להיות בריון?למה מה קרה?רק לבן ארי כ"ץ פאינה דנון סער ואקוניס מותר להיות בריונים?  (לת) שומר חוק
  • 07:06
  • 14.12.11

10 זה לא נאיבי לצפות לפעולה נגד המתנחלים הפורעים למה?
  • 07:12
  • 14.12.11

מהממשלה הנוכחית? הם מבצעים את מדיניות הממשלה וזוכים בהעלמה עין. win-win בשבילם.

11 מי שישן טוב עם הימין הקיצוני מתעורר עם טרור יהודי. מערב פרוע .
  • 07:12
  • 14.12.11

זה מי שעוצם עיניים ולא מתקומם נגד גל חקיקה ימנית אנטי דמוקרטית ומהדרת נשים .
הם אלה שמתבדחים על שירת חיילות מבלי להבין את ההשלכות -הדרת חיילות בצהל .
הם אלה שמחבקים את הציבור הקיצוני ורואים בו נכס ,אבל לא מבינים שלציבור הדומם נמאס -נמאס לממן אותם נמאס לשלוח את בניו להגן עליהם נמאס לשעבד את עתידו .
נמאס מהצביעות של ראש המדינה ושר הביטחון- מהצהרות סרק ומס שפתיים.
נמאס מהחסות ,ומהעלמת העין.
תג מחיר הוא פיגוע טרור.
היכן ציפי ליבני ומפלגתה ,היכן שלי יחימוביץ הכוכבת העולה .








12 ביבי יצא בהצהרות שהוא יבער את הנגע. אבל כדרכו מוסרו כפול. מצד אחד הוא משחק אותה כמי שמגן על הצבא מכהניסטים צעירים שטופי מוח, בניצוח שליחם בכנסת בן ארי. מצד שני הוא קורץ בעינו למשיחים ההזויים, שבהם תלוי שלטונו. ביבי-פיגי-פוביה, הוכיח שתמורת הישרדותו בראשות הממשלה, ימכור את המדינה, הצבא ואפילו את שמשיו כדוגמת שטייניץ ואקוניס . משום שהוא, כברק תאומו, דורכים על גוויות כדי למלא אחר תאוות הכוח שלהם. הכהניסטים, שליחי הרבנים הרודפים, יודעים שהמשטרה תתייחס לפשעיהם באותה מידה שהיא מטפלת במגיפת הפריצות לבתיהם של אזרחים , שחיים במדינה שבה שולטים הגמדים.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 07:15
  • 14.12.11

13 תגובת ראש הממשלה הינה מעשה של צביעות והונאה מנשה
  • 07:27
  • 14.12.11

ואם לא די בכך הוא הוסיף בנאומו באזכרה לבן גוריון חטא על פשע כשהשווה את הסיטואציה שבה הוא נתון לזו שבן גוריון היה נתון בה. איפה ביבי ואיפה בן גוריון. כן, בן גוריון הוא חסר לנו עכשיו. הוא וההחלטות הנכונות והקשות שלו שמנעו מצבאות נפרדים לפורר את המדינה. זכרו קדוש וגם התותח שירה בפקודתו - קדוש. מה שיש לנו היום אלה ננסים נכלוליים שמתחזים למנהיגים.

14 יש לקוות כי פעולות הטרור של המתנחלים יקדמו את חיסול המפעל המפלצתי הזה. פלוני מודאג
  • 07:30
  • 14.12.11

לדעתי, הפיתרון לכל זה היא נסיגה חד-צדדית מיידית של כל כוחות הביטחון משטחי יו"ש, והשארת המתנחלים שם לנפשם. אם הם כאלה גיבורים גדולים, ויש להם אומץ לתקוף את הצבא ואת המשטרה, כנראה שאינם זקוקים להגנה צבאית או משטרתית.

15 גם הטילים והפגיגועים של הפלשתינים אחרי אוסלו היו ידועים גם הימין צדק בחיזוי ויותר אז אל תשויצו!!  (לת) הכל היה ידוע
  • 07:37
  • 14.12.11

16 נכון, לית דין ולית דיין ביו"ש, שר הבטחון מתפרע, מפעיל לשם כך את כוחות הבטחון, אינו מאשר אף לא סגירת מרפסת, מתעלל במתנחלים, ציבור של מאות אלפי בני אדם, כן, בני אדם גם אם אינם ערבים, הורס בתים של יהודים דבר שלא היה מעז לעשות לערבים ודבר שמדינת ישראל לא מעזה לעשות גם בישובי הערבים בגליל ובמשולש, אז מה בדיוק אתם רוצים שהמתנחלים יעשו? אז לצרוח בדמגוגיה זולה ומתוך הסתה שלא בסדר שהתפרעו קצת מתנחלים, ובעקרון אני גם מסכים, אך התמונה מורכבת בהרבה. אחר מאמר ההסתה מאתמול של המשתמט פולק, כאן באתר זה, שכולו הלל לפורעים הערביים ולמשת"פיהם מהשמאל הקיצוני, תוך הסתה לזריקות אבנים ומלחמה בנו בכל דרך, הרי שמאמר המערכת מהיום נשמע במקרה הטוב חלול, אני דווקא לא חושב שהכתבן לא יודע ולא מבין את משמעות הדברים. אז כן, בואו כולנו נגיע להבנה ביחד על המותר והאסור, אך נא גם אתם את חלקכם, לא תכניעו את יהודי ארץ ישראל באלימות, גם לא תוך ניצול ציני של כוחות הבטחון ומערכת המשפט המוטית קשות שמאלה, זה לא יעבוד. האם יש בכם שותף או שמא כבר מזמן חציתם את הקווים?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:50
  • 14.12.11

  •   כל ההתנחלויות אינן חוקיות ע"פ החוק הבינלאומי - ס' 49 לאמנת ז'נבה הרביעית. איציק המרכז
    • 08:12
    • 14.12.11

    הקמת ההתנחלויות בשטחים מהווה הפרה של המשפט הבינלאומי, הקובע את הכללים החלים בזמני מלחמה וכיבוש, וגוררת הפרה של המשפט הבינלאומי בדבר זכויות האדם. אמנת ז'נבה הרביעית אוסרת על המדינה הכובשת להעביר אזרחים משטחה אל השטח הכבוש. להלן המשפט האחרון בסעיף 49 באמנת ג'נבה הרביעית: "המעצמה הכובשת לא תגרש ולא תעביר חלקים מאוכלוסייתה האזרחית שלה לשטח שכבוש על ידה". יש שקרן פתולוגי אשר טוען שסעיף זה מתייחס אל "העברה בכפייה".
    השקרן טוען שפירוש המילה TO TRANSFER = להעביר בכפייה. אולם בכל המילונים הפירוש למילה TO TRANSFER הוא להעביר. השקרן הפתולוגי אשר מזדהה בעשרות שמות לא מהסס לסלף גם מלים באנגלית.....
    ישראל חתמה על אמנת ז'נבה הרביעית בתאריך 6 ביולי 1951. לא היה צריך לאשרר את חתימת הממשלה משום שאין שום חוק ישראלי אשר מחייב אשרור אמנות בינלאומיות. אני כבר ממתין חודשים לראיה שתתמוך בטענת השקרן הפתולוגי שישראל צריכה לאשרר אבל הנוכל עדיין לא הציג את החוק.
    בנוסף, תקנות האג אוסרות על המדינה הכובשת לבצע שינויים של קבע בשטח הכבוש, אלא אם שינויים אלה נובעים מצרכים צבאיים, במובן הצר שלהם, או שהם נעשים לטובת האוכלוסייה המקומית.
    הפרשנות המעוותת של ישראל שהשטח אינו כבוש אינה נתמכת על ידי אף מדינה בעולם.
    בית הדין הבינלאומי בהאג בדק את חוקיות גדר ההפרדה, שהוקמה בשטחים פלסטיניים, ופסק באופן נחרץ כי ההתנחלויות הישראליות בשטחים הכבושים מהוות הפרה של אמנת ז'נבה.

  •   הלווי שישארו לעולם מתנחלים בארץ זרה ולעולם לא תושבי ישראל. מוקצים וזהו.  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
    • 08:32
    • 14.12.11

  •   בינתיים מי שמוקצה מחמת מיאוס, זה אתם, השמאל הקיצוני, על כל האתנן שאתם מקבלים, עם כל ההסתה שלכם.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 09:35
    • 14.12.11

  •   מאות אפלים הגרים בשטחים כבושים בחסות כידוני צה"ל (אותו הם מכים...)  (לת) ציניקן
    • 11:00
    • 14.12.11

  •   ההיסטוריה היא שתקבע מי חתר יותר להפלת מדינת ישראל, אנחנו "הסמול הקיצוני ההזוי" (במילים אחרות, עם ישראל החילוני), או אתם, מגיבים בתשלום מטעם "אם תרצו".  (לת) מורן
    • 17:16
    • 14.12.11

17 כך היה וכך יהיה יוסי
  • 08:27
  • 14.12.11

כל עוד נעריהגבעות לא יוכרזו כארגון טרור יהודי כל הדיבורים קשקוש אחד גדול מדינת ישראל בראשות ביבי נתניהו תתפרק לרסיסים כך זה היה בחורבן בית ראשון כך זה היה בחורבן בית שני וכך יהיה בחורבן בית שלשי לא איראן לא הפלסטינים לא כל העולם המוסלמי אלה מיעוט קטן קיצוני שחושב שאלוהים נמצא בכיסו

18 האזרחים יכולים וצריכים להוציא ציו מעצר נגד ראש הממשלה ושרי ממשלתו ולהורות מסמר חלוד
  • 08:29
  • 14.12.11

על בחירות חדשות ללא השתתפות חרדים מתנחלים וכל מי שחוקי האלוהים גוברים על חוקים אזרחיים ועל החופש והדמוקרטיה . לו עשו זאת בגרמניה הנאצית גם השואה וגם מלחמת העולם השנייה היו נמנעים .אם אין בכוחם של האזרחים את היכולת לבצע את האמור יש לפנות למסגרות בינלאומיות דוגמת האו''ם.

  •   יכול להיות שהמצב פה כבר כל-כך מסריח, שיתחילו לקבל בקשות של מקלט מדיני מאזרחי ישראל, על רקע של רדיפה פוליטית וחוסר סובלנות דתית.  (לת) מישראל לדרום סודאן ?
    • 11:45
    • 14.12.11

19 איך אפשר להאשים ציונות בגזענות? ערן ברין
  • 08:34
  • 14.12.11

העם שסבל כל כך קשה מגיזענות יכול להיות גזעני? שאל נציגנו בעצרת הכללית בדיון על השוואת הציונות לגזענות.
כל עוד מחללים ושורפים מסגדים, כורתים זיתים, מנשלים אנשים מאדמתם, יורים למוות במפגין,מילא. אבל פגיעה במפקד צבא זו כבר שבירת כלים.

20 חדשות ישנות שימיב
  • 08:34
  • 14.12.11

מעניין שאף אחד לא מדבר על אובדן כושר ההרתעה של הצבא החזק ביותר במזרח התיכון.
גם לא מדברים על הסיוע המודיעיני שכנופיות הפורעים מקבלות ישר מלב המערכת.

21 כל חייל צה"ל שלא הגיב באש על ההתקפה. כולל המח"ט וסגנו. צריכים לשבת בכלא. ישראל מבוזה.
  • 08:40
  • 14.12.11

בנוסף דרגותיהם של המח"ט ושאר קציני החטיבה צריכים להילקח מהם. אסור שחיילים כאלו ישרתו בצה"ל. עדיף צבא קטן יותר ופעיל מאשר גוף של מקבלי משכורות, שאינו מבצע את תפקידו.

22 לשנות את פקודות התגובה לבריונות החוליגנים. לנהוג בהם כטרוריסטים לכל דבר.לפתוח באש בעת תקיפת כח צבאי ואחרי כמה לוויות ירד מיפלס החוליגניזם בצורה משמעותית  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 08:43
  • 14.12.11

23 איך זה שכוחות הביטחון לא תפסו עד היום אף כורת עצי זית?????? אף מצית מסגד????????  (לת) רעמסס
  • 09:08
  • 14.12.11

24 הזורעים רוח, קוצרים סופה. פריץ היקה
  • 09:22
  • 14.12.11

אין לצבא הכיבוש או לצבועים של הימין אלא להלין על עצמם בלבד. כל השנים הצבא היה עושה דברם של המתנחלים. וחל בו תהליך של הפיכת הצבא לצבא מתנחלים לכל דבר וענין. הצבא והזרוע האזרחית הממונה מינו מתנחל קיצוני לרבצ''ר . מינו מתנחל לאלוף פיקוד . חלק גדול של קצונה בינונית של צבא ומשטרה הם מתנחלים( ראה ארועי התנחלות ענתות, לידיעת נביא ירמיהו). צבא הכיבוש לישראל הפר את חובותיו לאמנות הבינלאומיות : במקום להגן על האוכלוסיה המקומית ראה את תפקידו בהגנה על מתנחלים אז עכשיו הם מתלוננים ובוכים?

25 רוה"מ ושרהב"ט מפחדים גם מסיבה אחרת ולא פחות משמעותית: מילואימניק שיודע לספור
  • 09:29
  • 14.12.11

יש הרבה חיילים וקצינים שיש להם מפקד עליון אחר ביום הפקודה.
יום הפקודה לפנות את השטחים לא יגיע. לעולם.
זה משרת את הממשלה הנוכחית, מבטיח שיהיה סכסוך על אש נמוכה שאפשר לשחק איתו, מבטיח ומנציח עימות אידיאולוגי ולעזעזל בני האדם.

26 עדיף ריסוס על מסגד מרצח משפחה כולל תינוקת בת שנתיים שחר
  • 09:43
  • 14.12.11

עם כל הכבוד... המשטרה צריכה להתעסק בערבים ולא ביהודים. אצלם האלימות נגמרת ברצח. אצל היהודים בקצת גרפיטי. חוצמזה, שאני לא מבין למה לא נעצרו מתפרעים בבסיס הצבאי לאחר "עימותים עם המשטרה". הייתכן כי באבישי רביב עסקינן?

27 הפתרון - להדיח את המח"ט כי לא נורתה אף ירייה. נוער הגבעות יבין מה יקרה פעם הבאה.  (לת) גידי
  • 09:44
  • 14.12.11

28 מה קרה?? אתמול נתתם במה לפורע חוק מהשמאל הקיצוני שכול יום שישי מתפרעים בבלעין? להם מותר?  (לת) פישקה
  • 09:51
  • 14.12.11

  •   באותו עניין ,האלוף מזרחי אמר שהוא לא ראה שנאה כזאת לחיילים 30 שנה ,מעניין מפקד פקמ"ז לא רואה מה קורה בבלעין כל יום שישי?  (לת) קובי
    • 11:37
    • 14.12.11

29 מדוע לא ניתן להגיב למאמרו של יצחק לאור, אני מבקשת לשבח את דבריו. הפעם, בעניין עזבון מקס ברוד, הוא צודק אור לנו
  • 09:56
  • 14.12.11

לספריה הלאומית אין כל זכות קניין טבעית על עזבון ברוד. אם היא מעוניינת בחומר עליה לקנות אותו במחיר השוק, כמו שמנסה ארכיון הספרות הגרמנית במרבאך. הקרב על כתבי קפקא מציג את הספריה הלאומית לעולם באור לא מחמיא, חמדנית, קמצנית, לאומנית וחסרת מצפון, המנסה לנשל שתי קשישות מרכושן.

30 הצמדות ביבי למצע הליכוד עליו נבחר בכל הקשור לישוב יהודה ושומרון ומניעת הקמת מדינה פלסטינית, תייתר את תג המחיר ותחזק את הדמוקרטיה. תחי הדמוקרטיה
  • 09:57
  • 14.12.11

תג המחיר ושאר פעולות הטרור של המתנחלים מקורן בתסכול עמוק על כך שלמרות שרוב העם הצביע לגוש הימין, ביבי לא מקיים את המצע עליו נבחר בכך שחתך שמאלה-הסכים למדינה פלסטינית ורוצה לפנות ישובים.
אז מי שצוהל כשביבי בוגד במצע עליו נבחר, כדאי שיפנים שאין ואקום גם בצד השני. ומי שמפצף על המצע עלין נבחר בל יתפלא שאחרים יצפצפו על "שלטון החוק".

31 זמן לנתק מתפרעים מארץ הקודש. nyker
  • 10:01
  • 14.12.11

לאור חוסר ההיתיחסות של יושבי יש"ע, התנהגות הגובלת בטרור ואלימות ללא אלוהים - חייבים לחשוב על פתרון מקורי! שונה! וראדיקאלי.
להוציא את מחוללי הפרעות מארץ הקודש. לשלוח אותם החוצה ולא מחוץ לשטחים. הרי חזרתם מיידית לאור חוסר היכולת לאכוף ואילו חוק אחד במערב הפרוע שנוצר שם.
המסיטים, האלימים, המובילים והרבנים!! לקחת מהם את הזכות לחיות בארץ אבותינו למשך תקופה. אולי כך יעריכו את המקום ואת החוק תחתיו הם חיים.

32 מעולם לא היו לי שום ציפיות שצבא ההגנה לאימפריאליזם היהודי יפעל נגד פלוגות הסער שלו - לא כשהתעמתתי עם איתמר בן גביר בשדרות רטושילד בת"א, ולא כשהתעמתתי בעצמי עם מתנחלי שייח' ג'ראח.  (לת) וגם עכשיו אין לי שום ציפיות כאלה
  • 10:02
  • 14.12.11

33 זו תוצאה של הגירוש האלים של רבבת יהודים שבוצע בידי צה"ל לצהלת הסמול שעכשיו מקונן על הדמוקרטיה. הממשלות הם אלו שאחראים למצב וגרמו למלחמת אחים, משום שהפכו את חיילי צה"ל בעל כורחם לקבלני גירוש והריסה של יהודים ובתיהם והפכו אותם למעשה לאוייבי המתיישבים . זאב
  • 10:09
  • 14.12.11

זו תוצאה של הגירוש האלים של רבבת יהודים שבוצע בידי צה"ל לצהלת הסמול שעכשיו מקונן על הדמוקרטיה. הממשלות הם אלו שאחראים למצב וגרמו למלחמת אחים, משום שהפכו את חיילי צה"ל בעל כורחם לקבלני גירוש והריסה של יהודים ובתיהם והפכו אותם למעשה לאוייבי המתיישבים .

  •   בגוש קטיף לא היה שום גירוש. איציק המרכז
    • 12:55
    • 14.12.11

    החזרת אוכלוסיה יהודית מחו"ל (גוש קטיף שמעולם לא סופח לישראל) אל תוך מדינתה (ישראל) אינה גירוש ואינה טרנספר.

    בראיון לעיתון "הארץ" עם אלוף בן ב 5.4.04 אמרה פליאה אלבק (אם ההתנחלויות) , שהייתה 24 שנים מנהלת המחלקה האזרחית בפרקליטות המדינה ושבידיה הופקד הטיפול המשפטי בקרקעות השטחים: "יש אלמנט של זמניות בהתנחלויות, מכיוון שהממשל הצבאי יכול להעניק למתיישבים זכויות חכירה על הקרקע רק אם הוא מתקיים בשטח. אם יחול שינוי בהסדרים הפוליטיים והצבאיים, והממשל הצבאי ייפסק, תסתיים גם החכירה".
    ולשאלה האם אין למתנחלים זכות קניין על בתיהם ושדותיהם היא ענתה:
    "אין זכות קניין, כי היא ניתנה עם המגבלה שיכול להיות שיצטרכו להחזיר את הקרקע, אם יסתיים הממשל הצבאי".

    בתשובה לעתירה בבית המשפט העליון נגד הפינוי טענה פרקליטות המדינה: " הסכמי המקרקעין
    שעליהם חתמה כל אחת ממשפחות המתנחלים עם הממונה על הרכוש הממשלתי והרכוש
    הנטוש, שהחכיר קרקע למתנחלים לצורך הקמת בתיהם, כוללים סעיפים המאפשרים
    את ביטולם של ההסכמים". פורסם ב"הארץ" ב 23/03/2005 מאת יועז יובל.

    מדוע התקשורת (חוץ מ"הארץ") לא פרסמה את העובדות הללו?

34 אם מערכת הארץ היה ישרה והוגנת, היתה צריכה לגנות באותה מידה את הסמולנים הקיצוניים שזורקים אבנים על חיילי צה"ל בבלעין ואף גרמו לפציעתם. מאידך היא נתנה אתמול במה ליונתן פולק הפושע הקצוני. גדי
  • 10:12
  • 14.12.11

אם מערכת הארץ היה ישרה והוגנת, היתה צריכה לגנות באותה מידה את הסמולנים הקיצוניים שזורקים אבנים על חיילי צה"ל בבלעין ואף גרמו לפציעתם. מאידך היא נתנה אתמול במה ליונתן פולק הפושע הקצוני.

  •   איש לא האשים מעולם את יונתן פולק בהשלכת אבנים או בהתנהגות אלימה כלפי חיילים לגדי
    • 10:34
    • 14.12.11

    נכון שבהפגנות נגד גדר ההפרדה ופעולות הנישול של פלשתינים מרכושם הושלכו אבנים אך רוב המשתתפים מעדיפים מחאה לא אלימה. יונתן פולק וחבריו הישראלים אינם אמורים לחנך את הפלשתינים ואינם אחראים לגילויי אלימים מתוכם.

  •   לגדיף היהודים בבילעין לא זורקים אבנים. אין אפילו מקרה אחד שבו הואשם יהודי בזריקת אבנים בבבילעין. את האבנים זורקים הנכבשים הפלסטינים שהחוק הבינלאומי מתיר להם להתנגד באלימות כלפי הקלגסים הכובשים.  (לת) איציק המרכז
    • 12:57
    • 14.12.11

  •   פולק נעצר פעמים רבות בגלל שגידף חיליים, התפרע והסית פלסטינים (כמו במאמרו אתמול). אולם בגלל סלחנות הפרקליטות הסמולנית לא הועמד לדין. גדי
    • 13:26
    • 14.12.11

    פולק נעצר פעמים רבות בגלל שגידף חיליים, התפרע והסית פלסטינים (כמו במאמרו אתמול). אולם בגלל סלחנות הפרקליטות הסמולנית לא הועמד לדין.

  •   מה אתה אומר גדי? הוא התפרע? ממש - התפרע? ועוד גידף?  (לת) דגי
    • 14:36
    • 14.12.11

  •   לגדי: אבל כתבת אבנים ופתאום נסוגת מהאשמה זו ועברת להאשמה אחרת.... אולי תתנצל על האשמת השיקרית......  (לת) איציק המרכז
    • 17:05
    • 14.12.11

  •   החוק הבינלאומי מתיר התנגדות אלימה, טינופת 12:57? כן? גם שחיטת תינוקות ואונס נערות החוק מתיר? מה עם פיצוץ אוטובוסים? מי ניסח את החוקים האלה שלך, טינופת מבחילה? הנייה שאתה מפנטז עליו כל לילה? חלאה שכמוך. מודרניסט .
    • 00:04
    • 15.12.11

    החוק הבינלאומי מתיר התנגדות אלימה, טינופת 12:57? כן? גם שחיטת תינוקות ואונס נערות החוק מתיר? מה עם פיצוץ אוטובוסים? מי ניסח את החוקים האלה שלך? מושא הערצתך האירוטית, סמיר קונטאר?

35 כמו מעל הבמה בככר ציון- ביבי לא רואה ולא שומע - רק מברבר ומחיך בשמחה ציניקן
  • 10:56
  • 14.12.11

שהרי צריך לרצות את הפורעים. ואיך נרצה את הפורעים ? נספר לבית המשפט שמסכנים הם, ואין אפשרות לקיים את פסקי הדין מחמת מסכנות הפורעים. בבחינת "הרצחת וגם ירשת"

36 צבא העם נלחם באזרחיו מנשל אותם מזכויותיהם ורכושם ואף שמאלני לא נזעק המטיף
  • 10:59
  • 14.12.11

אף צבא מערבי לא עוסק בפעולות שיטור אלא בהגנה על גבולות המדינה חוץ מצהל ולכולם זה נראה נורמאלי משהו דפוק פה !!!

37 זהו תג המחיר עבור הבחירה בליכוד ושותפיו האסטרטגיים להנהגת המדינה. לתשומת לב שפויי הימין  (לת) קאטו
  • 11:37
  • 14.12.11

38 זה הדין זאת האידואולוגיה והם הזרוע המבצעת  (לת) אלף
  • 11:40
  • 14.12.11

39 הציונות הדתית פשטה את הרגל הגיע לסוף דרכה בזכות רבנה  (לת) גדי
  • 12:00
  • 14.12.11

40 לנוער הגבעות רויטל גולדפיש
  • 12:15
  • 14.12.11

לעולם לא אסלח לכם, על שאילצתם אותנו לפעול נגדכם בכוח הזרוע - השפה היחידה המובנת לשכמותכם.

41 Sudetenland shaul aharoni
  • 12:32
  • 14.12.11

The behavior, and free hand the Settlers received from the Government, are a mirror image of the behavior and free hand of the German Settlers in the Sudetenland
It is ironic that the closest similarity is between the Settlers in the West Bank and the Settlers in the Sudetenland.

  •   לא אירוני ולא מפתיע - כיבוש זה כיבוש זה כיבוש - ומי שחושב שיש דבר כזה כיבוש נאור, יש לי גשר למכור לו  (לת) הסטוריון
    • 21:12
    • 14.12.11

42 מרצח ארלזורוב ועד רצח רבין סטבסקי
  • 12:42
  • 14.12.11

דרך הסזון ואלטלנה, השמאל הישראלי משתמש בפרובוקציות נגד הימין, כדי להנציח את השלטון הבולשביקי בישראל. לא עוד.

הפניית הצבא נגד האזרחים הישראליים, היא מעשה טוטאליטרי.

  •   הקץ לפרובוקציות של השמאל! פינצ'בסקי
    • 14:54
    • 14.12.11

    איש השמאל, יונה אברושמי, רצח את אמיל גרינצוויג. השמאלן יגאל עמיר רצח את רבין. ככה זה אצל השמאלנים: רוצחים ובוכים!

43 50 מיידי אבנים ו-0 מטולי גז בפנים. #נביסאלחרוציםשוויון  (לת) ש'.
  • 13:00
  • 14.12.11

44 חוק אחד לכל הטרוריסטים. חמדה נבות
  • 13:04
  • 14.12.11

אם מדינת ישראל תנהג במתנחלים על פי החוק, בלי לוותר, לא תהיה להם הרבה ברירה אלא להפסיק או להתפנות לכלא.

45 בסוף לפלסטינאים ימאס והם יפתחו באינתיפאדה שלישית נגד המתנחלים  (לת) נדב
  • 14:12
  • 14.12.11

46 זוועה. החולירות האלה מתנהגים כמו איזה אנרכיסטים מבלעין.  (לת) אחשדרפן
  • 14:16
  • 14.12.11

47 בישראל היום אין משילות, לא בגליל ,לא בנגב לא ביהודה ושומרון, אין גבית מיסים,חינוך פרטי,רפואה פרטית שמואל
  • 14:37
  • 14.12.11

בשטחים העיקרים לחיינו הבטחון, נאלצים לקחת חברות שמירה לשמור על חיינו ורכושנו,בחינוך רובו פרטי ואין פיקוח של המשרד, רק העברת כספים.בבריאות ניתוח היום הוא שר"פ.כך גם טיפולים. בהשתתפות קופות החולים למי שמשלם.המיסים לא נכנסים לאזורים רבים כמו ישובים ערבים,או חרדים, מיצרים מערכות בלופריות על מנת לשרת אינטרסנטים. בעלי דירות עניים, פטור מארנוננה ללא בקרה והשואת השכרות דירות לפי החוזים.של מבקשי ההנחה.
חברות כ"א כדי לדפוק את מי שלא מקורב ולהראות כאילו עובדים עם מצבת עובדים קטנה לשביצתות בתי משפט שמרשיעים אוטומטית והכל הצגה 95% מורשעים. האוצר ומינהל מקרקעי ישראל שהקרקעות בידם 93% עושקים את הציבור ע"י קביעת מחירים גבוהה, ופיתוח יקר. ואפשר להמשיך בכל שטח פשוט אין משילות.צבא העם שהפך לצבא שמשרתים בו בעיקר יוצאי חבר העמים מתנחלים, ואתיופים השאר רובם בקריה או בבית.

48 ורק דבר אחד שכחנו, דבר חשוב ביותר: אלישיב
  • 18:19
  • 14.12.11

את הרוח הגבית מקבל הטרור היהודי מקצותיה הסהרוריים של כנסת ישראל, כשח"כים עם רמת מוסר של גן טרום-חובה ועם מנת משכל עוד פחותה מכך מחוקקים (או מנסים לחוקק) חוקים פאשיסטים ברוחם ובצלמם ובתפירה מדויקת להפליא על מימדיהם של אותם טרוריסטים המכונים "נוער הגבעות".

לזכותו של נתניהו ייאמר שלפחות בחלק מהקטע הזה הוא מקיא בדיוק כמונו מהדרעק הימני האופף אותו בכנסת. לגנותו ייאמר שבחלק אחר הוא דווקא מצטרף להתבוססות במי האפסיים של אותם פורעים-בשם-החוק, ומפתיע אפילו את שריו, שממהרים לעצור אותו לבל יצטרף לטירוף.