מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

נאמן מוביל פגיעה חוקתית

מלכתחילה לא היה צורך בחוק שיזם שר המשפטים הקודם, דניאל פרידמן, לקביעת כהונת מינימום לנשיא בית המשפט העליון. הניסיון הראה שגם כהונות קצרות היו ראויות, ושמה שמבטיח את אי תלותם של שופטי בית המשפט העליון הוא עיקרון הסניוריטי - הנוהג שעל פיו נבחר לכהונת הנשיא השופט בעל הוותק הרב ביותר. ביטול הצורך בתקופת כהונה מינימלית מוצדק על כן, גם אם הטעם של יוזמי הביטול פגום: שינוי כזה עדיף היה שיעשה לא ערב בחירת נשיא לבית המשפט העליון, וכאשר מטרתו להביא לבחירת שופט מסוים.

שונה הדבר לחלוטין במה שנוגע למהלך החקיקה שנועד להדיח את נציגי לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים. הנציגים, עורכי הדין רחל בן ארי וחאלד חוסני זועבי שנבחרו זה עתה בהליך הקבוע בחוק, ראויים לכהונה מכל בחינה, למעט בחינה אחת: הם אינם מן המחנה המקורב לשר המשפטים, יעקב נאמן. נאמן ושלושת חברי הכנסת הלהוטים שפועלים עמו כצוות החליטו כנראה, כדברי ח"כ יריב לוין, שבית המשפט העליון מורכב ממשפטני השמאל הרדיקלי, שהוא בעל אג'נדה פוסט ציונית ובנוי בשיטת חבר מביא חבר. הם גמרו אומר לקבוע את הרכבו מחדש, ולא יבחלו בשום תרגיל מסריח ומעשה חקיקה פגום ובלתי חוקתי.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב מאמרי "הארץ" ישירות לפייסבוק שלכם

אלא שהצעת החוק שלהם להדחת נציגי לשכת עורכי הדין שנבחרו, ובהמשך בחירת נציגים אחרים של לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים, שאמורה לבוא עכשיו לדיון בוועדת החוקה חוק ומשפט לקראת הבאתה לקריאה שניה ושלישית, היא כדברי עו"ד סיגל קוגוט, המשנה ליועץ המשפטי לכנסת והיועצת המשפטית לוועדה, חקיקה עם סממנים רטרואקטיביים, שרירותיים ופרסונליים, שיש בה פגיעה חוקתית ללא הגנת המידתיות. על ראש הממשלה להבהיר לשר המשפטים את מה ששר משפטים ראוי צריך להבין בעצמו: אין מקום לשינויים חוקתיים כדי לספק צרכים רגעיים שהיום הם כאלה, ומחר אחרים. אם לא יעשה כן הקואליציה תתבזה בפסילת החוק.

Read this article in English: A bad and arbitrary law




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 עריצות המיעוט מקעקעת אושיות קיומנו רויטל גולדפיש
  • 04:42
  • 02.01.12

שר משפטים, הנאמן לעקרון הצדק הנראה, אינו יכול להתיר נתק, תולדת הרכבו המוטה של העליון ביחס לתפרוסת הדמוגרפית, ולהניח לעריצות המיעוט לקעקע את אושיות קיומנו.


02 ראש הממשלה ושר המשפטים הולכים יד ביד. לנאמן יש מנדט למחוק MISSION ACCOMPLISHED
  • 06:50
  • 02.01.12

את כל מה שהיה קודם לכהונתו, על הטוב ועל הרע.

  •   לא לחינם הלך הזרזיר (ביבי המתעתע) אצל העורב (נאמן המניפולטור המדופלם) מפני שהוא בן מינו  (לת) ג'נטילי
    • 21:32
    • 03.01.12

03 קיימים מאות פסקי דין של בית המשפט העליון אשר סותרים את שקר בית המשפט ה"שמאלני". די לעיין בפסקי הדין אשר תמכו בהקמת הגדר מעבר לקו הירוק המנוגדים לחוק הבינלאומי אשר אוסר שינויים כאלה בשטחים כבושים. בג"צ הוא זה שהכשיר את כל "אלוני מורה" לאורך השנים, ובג"צ הוא זה שמעניק את חותם החוקיות לכל השליטה בשטחים כבר עשורים שלמים. איציק המרכז izikhi@gmail.com
  • 07:27
  • 02.01.12

בג"ץ (הנשיאה ביניש) נתן ב – 26/12/11 הכשר לפעולותיה של ישראל לניצול משאבי הטבע בגדה המערבית לצרכיה הכלכליים וזאת בניגוד לחוק הבינל'.
ההחלטה בעניין עביר עראמין, בת העשר, הייתה שערורייתית. בייניש, עדנה ארבל ואיילה פרוקצ'יה החליטו לסגור את התיק והחייל שירה בראשה ליד בית ספרה בעיירה ענאתה והרג אותה מתהלך חופשי. האחריות להרג רובצת על החיילים, פסקו השופטות; הפתיחה באש היתה רשלנית ובלתי מוצדקת, קבעו; אך ארבע שנים וחצי שעברו אינן מאפשרות להעמיד לדין את היורה ומפקדיו, סיכמו.
לפני כמה שנים הכשיר בג"ץ הוצאה להורג של פלסטינים בלא משפט כשדחה את עתירת "הוועד הציבורי נגד עינויים", שביקש להפסיק את מדיניות החיסולים. בעתירה צוין, שמתוך 500 הרוגים בפעולות "החיסול הממוקד", 168 היו אזרחים חפים מפשע.
בג"ץ אישר בזמנו את סגירת עיתון "חדשות" משום שפירסם כי שר הביטחון מינה ועדה שתחקור את נסיבות המוות של שניים מחוטפי האוטובוס בקו 300 לאחר שהורדו ממנו.
ההחלטה של בית המשפט העליון בעניין הרופאים המתמחים בנובמבר 2011 גם הייתה לטובת הממשלה.
בג"ץ דחה בנובמבר 2011 את עתירתה של אגודת העיתונאים בתל אביב נגד מינויו של יוני בן מנחם למנכ"ל רשות השידור. שלושת השופטים שישבו בהרכב החליטו פה אחד כי הליך המינוי היה תקין ולא הוכחה זיקה פוליטית ישירה בין בן מנחם ללשכת ראש הממשלה.

  •   בחירתו של רוב עם ישראל במפלגות הימין מוכיחה שבעיני רוב היהודים, ערך שיבת ציון ליהודה ושומרון גובר על "החוק הבינלאומי". לעומת זאת, קביעת בג"צ ש50 אלף דולר לחודש שקיבל גלעד שרון עבור גלישה באינטרנט, הם שכר עבודה סביר... וזאת כדי ששרון לא יואשם בשוחד ותוכנית ההתנתקןת לא תבוצע. קבל תיקון
    • 17:37
    • 02.01.12

    בג"צ גם אישר את איסור תפילת יהודים בהר הבית בניגוד לעקרון חופש הדת, כדי שלא יהיו מהומות של ערבים... אותו דבר היה כאשר בג"צ אסר את נוהל שכן או חיסול מחבלים.
    על אלו הם פסיקות פוליטיות המנוגדות לערכים של רוב עם ישראל, ולכן יש לפעול להחלפת הרכב בג"צ כך שערכי השופטים ייצגו את ערכי רוב עם ישראל, ולא רק של מועצת מר"צ.

04 אלן דרשוביץ "סניגורם של ישראל" בלשון אנשי הימין וידיד של נתניהו שהוזכר לא פעם ע"י אנשי ימין כאורים ותומים אמר באמצע דצמבר 2011 במוזיאון הבאוהאוס בת"א (בכנס ידידי המרכז הרפואי "רעות") שהחקיקה הנוכחית בכנסת היא אנטי-דמוקרטית. הוא גם אמר: "אל תגעו בבית המשפט העליון. הוא נכס חשוב לישראל בעולם".  (לת) מנחם
  • 07:30
  • 02.01.12

05 הקואליציה לא תתבזה- היא בזויה כבר מזמן הקמתה בידי מלך ההפקר ביבי. בריונות הרחוב כבריונות הקואליציה. גם הבסטונרים יודעים את זה  (לת) שומר חוק
  • 07:36
  • 02.01.12

06 אז אם אשר יזם פרידמן אינו ראוי, מדוע כ"כ נלמתם בשינוי... אתם פשוט דובי לא לא, מתנגדים באופן אוטומטי לכל שינוי, זה נקרא שמרנים...ולקרוא "בחירה" למחטף של חבורת ברק, בייניש וגיא רון, זה מוגזם פראית, לו היה זה מחנה אחר, הייתם משתוללים מזעם... אבל אתם מבלפים בעניין עקרוני בהרבה, אי תלות של השופטים משמעה בכל העולם היא שבעת יושבם לדין, רק מורא החוק עליהם, לא שועד עובדים שלהם ממנה אותם בסגנון נמל אשדוד וחברת החשמל, זה לא ממש קיים בעולם. הרביון הוא העם במדינה דמוקרטית, גם השופטים פועלים מכוח העם הוא הריבון ומכוח הוראותיו, החקיקה, השופטים אינם ריבון, אינם מחוקקי על והחוק אינו רק המלצה לגביהם, ברצותם יקבלו, ברצותם לא, ברצותם יעוותו, ברצותם יבצעו פוטש "חוקתי".  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:53
  • 02.01.12

  •   האם היועץ המשפטי ויינשטיין שהודיע שלא יוכל להגן על החקיקה האנטי דמוקרטית הוא גם שייך ל"אתם"? האם גם הוא התחיל לקבל כסף ממדינות זרות עוינות.......  (לת) מנחם
    • 10:15
    • 02.01.12

  •   יש דמוקרטיות ויש דמוקרטיות, את המונח "דמוקרטיה" אפשר לתרגם בצורות שונות. דמוקרטיה בעקרון עוד לא מעוגנת בהגנה על מיעוטים, חלשים, ובעיקר: בעלי דעות אחרות. הדמוקרטיה שלך היא דמוקרטיה שלא מבוססת על חוקה - וללא חוקה (להוציא איזה מגילת עצמאות מגומגמת כתובה על מגילה אחת) יתעמר הרוב באותו מיעוט. את המאמץ העיקרי חייבים בארץ להשקיע ב ח-ו-ק-ה אבל במשטר האייטולות הקיים הנשען על ספר הספרים בו מברך כל נתין בבוקר "ברוך שלא עשני אישה" אין כמובן סיכוי לחוקה כזו.  (לת) י
    • 11:02
    • 02.01.12

  •   "מנחם", אתה המתחזה במימון מדינות זרות עויינות הפועל בשיטת העתק והדבק, כל המצוי כאן מבין מיד מי אתה...  (לת) איציק המרכז izkhe@gmail.com
    • 14:16
    • 02.01.12

  •   ל - י', דמוקרטיה יש לה פירוש אחד בלבד, שלטון הרוב, חוקה הינה צרוף חוקים שהרוב קובע, הרוב גם ראי לבטלה או לשנותה, סביר להניח שלא תקבל חוקה שלא תחוקק על ידך ובמילים פשוטות, אינך דמוקרט.  (לת) איציק המרכז izkhe@gmail.com
    • 14:17
    • 02.01.12

07 פרידמן צדק וכל מעורבות נוספת מפחידה ומבחילה ולכו לראות את התוצאה ברמת הבמבנה האנושי של השופטים בישראל רוב השופטים רק שומרים על מקום עבודתם ומחליטים כפי שנוח להם  (לת) פלץ
  • 07:56
  • 02.01.12

08 תסתכלו מה קורה היום בהונגריה. גם שם התחילה הגלישה למשטר אנטי-דמוקרטי בהגבלות על בית המשפט העליון ומינוי שופטים "מטעם". האיחוד האירופי דן בסנקציות פיננסיות על הונגריה. כי אין דמוקרטיה למחצה.  (לת) קורא טקסטים
  • 08:21
  • 02.01.12

  •   הם לא יסתכלו מה קורה בהונגריה, גם לא מה קרה בגרמניה, איטליה, ספרד. ואולי זה דוקא מוצא חן בעיניהם? אולי הם חושבים שמקארתי, פרנקו והיטלר, בעצם צדקו, וצריך ליישם את זה גם כאן?  (לת) מתושלח
    • 10:35
    • 02.01.12

  •   צודק  (לת) לתשומת לב לכולם
    • 11:33
    • 02.01.12

09 חוק ש.חיימי
  • 09:23
  • 02.01.12

נאמן - האויב הגדול ביותר שהיה אי פעם לשלטון החוק

  •   חטא ההיבריס א. דיאבולי
    • 13:39
    • 02.01.12

    צניעות יתירה לא היתה בין תכונותיו הבולטות עוד קודם לכן. אבל מאז שחמק מהרשעה בגין הגשת תצהיר שקר לבג"צ, גבה לבו עוד יותר. את כל הטענות צריך להפנות לשופטים שמצאו לנכון לזכותו זיכוי גמור בפסק דין מוזר ותמוה מאין כמותו.

10 ראש הממשלה לא יבהיר דבר לשר המשפטים! פינצ'בסקי
  • 10:00
  • 02.01.12

ראשית, כי אין לו ענין בזה. אין ספק שכל יוזמה של שר המשפטים, שנועדה לשתק או לעקר את בית המשפט העליון, היא לרוחו של ראש הממשלה. השניים פועלים כצוות, בשיטת השוטר הטוב והשוטר הרע. שנית, יודעי דבר טוענים שראש הממשלה חייב הרבה (הרבה מאוד - לפי הטענה) לעורך דין יעקב נאמן - וד"ל.

11 הכשרת הקרקע. יוסלה
  • 10:01
  • 02.01.12

לנאמן חשובה ראשות בג"ץ אך ורק למטרה אחת: יישום החלום הגדול שלו - משפט עברי לפי ההלכה - או במילים אחרות השריע.
זה שהשופטים אגרנט וכהן (חיים) מתגלגלים בקבר לא מזיז לו. הקודקס הבריטי חייב לעבור מן העולם, פרשת "כי תצא" (בן סורר ומורה, סקילה) תהווה את הייסוד לשריע שלו.

12 שר משפטים לשעבר, ליברלי חילוני וקצת הזוי, יוזם חוק מיותר שמסייע כיום בידי שר משפטים ימני דתי להמשיך בהשתלטות הימנית דתית על עוד נדבך ליברלי דמוקרטי במדינת ישראל.  (לת) הפיל הורוד במרכז החדר
  • 12:04
  • 02.01.12

13 והלשכה ? שותקת. ושתיקתה - רועמת . (אולי ראשיה קבלו הוראה מלקוחותיהם הטייקונים שלא להתנגד?)  (לת) עדד
  • 12:22
  • 02.01.12

14 מעניין מתי תבינו: הרוב העצום בארץ רואה את הצירוף בין ה"אקטיביזם השיפוטי" והאופן העקום, שאין לו אח ורע בעולם, בו נבחרים השופטים - כנסיון בוטה, גלוי כמעט, לשמר את השפעתו הפוליטית של מיעוט קטנטן שנמחק בצדק מהפוליטיקה הישראלית. רוצים "אקטיביזם" ו"בית משפט חוקתי"? יכול להיות. על פי החלטת הכנסת, ובידי בית משפט שנבחר לאור תפקידיו אלה (וממילא, מייצג את קשת הדיעות הרווחת בישראל ולא רק פינה זעירה אחת שלה). רוצים בית משפט עצמאי שממנה את שופטיו בעצמו? שוב, יכול להיות. לא נראה לנו, אבל יכול להיות. רק במקרה כזה - בלי שום פסק דין פוליטי, כן? כל השאר שטויות. קצף על פני המים. ברור שאנחנו עושים הכל לשנות את הרכבו השערורייתי של בית המשפט הנוכחי, שנוקט אקטיביזם מתוך כיוון אידאולוגי מאוד ברור. ברור שתעשו הכל למנוע זאת, כי הרי כבר שנים אתם דורסים את הדמוקרטיה בעקביכם, ומתעניינים כשלג דאשתקד בשיטות להשיג את מבוקשכם... אפילו אם המחיר, כמו עכשיו, הוא הרס מופקר של אמון הציבור במערכת המשפט. אבל לא יעזור לכם, חמודים. בית המשפט העליון ייצג - באופן המקובל באומות התרבות - את דיעות הציבור. אנחנו הרבה יותר דמוקרטיים ממה שנראה לכם, חברים. אתם הרבה פחות "נאורים", ובעיקר הרבה יותר חלשים ממה שאתם מדמיינים (: מדינת ישראל לוקחת לידיה את אחרוני מעוזי ה"שמאל ההיסטורי", זה שאיבד את השלטון כבר לפני 35 שנה אך עדיין סבור משום מה שראוי שיהיה לו כח פוליטי גם בלי שום תמיכה ציבורית. זה הכל. לא יותר. מודרניסט .
  • 12:24
  • 02.01.12

מעניין מתי תבינו: הרוב העצום בארץ רואה את הצירוף בין ה"אקטיביזם השיפוטי" והאופן העקום, שאין לו אח ורע בעולם, בו נבחרים השופטים - כנסיון בוטה, גלוי כמעט, לשמר את השפעתו הפוליטית של מיעוט קטנטן שנמחק בצדק מהפוליטיקה הישראלית. רוצים "אקטיביזם" ו"בית משפט חוקתי"? יכול להיות. על פי החלטת הכנסת, ובידי בית משפט שנבחר לאור תפקידיו אלה (וממילא, מייצג את קשת הדיעות הרווחת בישראל ולא רק פינה זעירה אחת שלה). רוצים בית משפט עצמאי שממנה את שופטיו בעצמו? שוב, יכול להיות. לא נראה לנו, אבל יכול להיות. רק במקרה כזה - בלי שום פסק דין פוליטי, כן? כל השאר שטויות. קצף על פני המים. ברור שאנחנו עושים הכל לשנות את הרכבו השערורייתי של בית המשפט הנוכחי, שנוקט אקטיביזם מתוך כיוון אידאולוגי מאוד ברור. ברור שתעשו הכל למנוע זאת, כי הרי כבר שנים אתם דורסים את הדמוקרטיה בעקביכם, ומתעניינים כשלג דאשתקד בשיטות להשיג את מבוקשכם... אפילו אם המחיר, כמו עכשיו, הוא הרס מופקר של אמון הציבור במערכת המשפט. אבל לא יעזור לכם, חמודים. בית המשפט העליון ייצג - באופן המקובל באומות התרבות - את דיעות הציבור. אנחנו הרבה יותר דמוקרטיים ממה שנראה לכם, חברים. אתם הרבה פחות "נאורים", ובעיקר הרבה יותר חלשים ממה שאתם מדמיינים (: מדינת ישראל לוקחת לידיה את אחרוני מעוזי ה"שמאל ההיסטורי", זה שאיבד את השלטון כבר לפני 35 שנה אך עדיין סבור משום מה שראוי שיהיה לו כח פוליטי גם בלי שום תמיכה ציבורית. זה הכל. לא יותר.

15 וזה העיקר? טעות! העיקר מה שקורה בערץ 10!!! רביב דרוקר, או כמו שמדובר: "ראשו של רביב דרוקר" הוא הוא העניין שלנו עכשיו!!! לחסל עיתונאים? הפשיזם התחיל את המסיבה וכל הנאורים לא יצאו לכיכרות?  (לת) רוני
  • 12:47
  • 02.01.12

16 רב המניפולטורים נאמן עושה כמיטב יכולתו להחליש את בית המשפט העליון ולדחוף לכוון מדינת הלכה  (לת) קאטו
  • 13:31
  • 02.01.12

17 זו נקמתו של נאמן במדינה על שהעמידה אותו לדין. זו נקמתו של נהנתניהו על שהדיחו אותו בבוז קולני במערכה הראשונה של תאטרון האבסורד שהוא מנהל פה.  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 13:45
  • 02.01.12

  •   זוהי נקמתו הראשונה של העם על שהדיקטטורים ברק ובייניש גנבו לו את המדינה ובשיתוף פעולה עם חונטת תופרי (ותופרות) התיקים בפרקליטות כסחו את מי שלא נכנע להם (נאמן ריבלין חוטר ישי דרעי ליברמן ריבלין רמון אולמרט (על מנת לסלק את פרידמן) אולם זורק בפעולה קטנה של שפיות וההמשך בעהמדה לדין של כל כנופיית הרשע והפשע שודדי השלטון והשלכתם לכלא  (לת) עוד יבוא היום
    • 15:21
    • 02.01.12

18 בשביל מה בית שפט עליון, לא מספיק אלוף פיקוד? זה לא מזרח תיכון כאן ?  (לת) אריק
  • 15:05
  • 02.01.12

19 נאמן למעוות! טוב נו - אישה וערבי מותר להדיר.  (לת) אורי כדורי
  • 15:42
  • 02.01.12

20 דווקא השופט העליון לשעבר טירקל לא רואה פגם ברעיון שראש לשכת עורכי הדין יהיה ex officio קסנדרה
  • 20:30
  • 02.01.12

חבר בועדה לבחירת השופטים, כמו נשיא בית המשפט העליון או שר המשפטים, ולא רואה בכך "פגיעה בדמוקרטיה"

21 נאמן משה רון
  • 20:30
  • 02.01.12

נאמן למה? נו לכו תאמינו האיש הזה שר משפטים, וליברמן שר חוץ ועוד כהנה וכהנה, הבושה האכזבה היאוש מנת חלקי, חבל יכלה להיות אחלה מדינה אבל לא.

22 נאמן למושחתים ולמתנחלים  (לת) חרד
  • 20:35
  • 02.01.12

23 התקשורת המגויסת במיטבה . נלחמת בטירוף בכל אקט דימוקרטי שאינו לרוחה רפאל
  • 00:25
  • 03.01.12

שלום הגליל מלחמת בשמה הרשמית היא "שלום הגליל". אבל מעצמת התקשורת השמאלנית המגויסת אינה יכולה להרשות לעצמה שמבצע צבאי כזה שנעשה בשם ממשלת הימין ישא בתוכו את שם "השלום". לכן התקשורת קבעה את שמה של המלחמה הזאת "מלחמת לבנון". והתקשורת ניצחה. החל מעתה. אין מלחמת שלום הגליל וגם לא הייתה כזאת. , והתקשורת קבעה את שמה הסופי "מלחמת לבנון". אבל ,מטרת המלחמה ההיא באמת הייתה להביא שלום על ישראל. .במלחמה ההיא גירשו את כל הטרוריסטים ובראשם ערפאת הרחק הרחק מאזורנו.אל קצהו השני של הים התיכון –לטוניס. תהלוכת הטרוריסטים המובסים ובראשם ערפאת בדרך לגירושם מהמזרח התיכון הפריחה את התקווה ואת הסיכוי לשלום עם הערבים. מחנה ערפאת בטוניס התגמד . היה על הקרשים. סוס מת. ההולך ומשתכח מדעת הקהל.בלעדיו היינו מסתדרים עם הערבים בגדה איך שהוא במשך הזמן. אבל השמאל הסהרורי.לא נתן לתהליך הזה להמשיך .השמאל פעל בכל הדרכים הבלתי חוקיות בכדי להמליך את הטרוריסט הזה על העם הערבי בגדה ופעל להקמת מדינה "לפלסטינאים" המסכנים .נסעו לטוניס ונפגשו עם ערפאת בניגוד לחוק הישראלי. ובהזדמנות הראשונה שיצחק רבין האהוד על כל העם נבחר. רצו אנשי השמאל רתמו את רבין למסעם האומלל וגייסו רוב דחוק ומביש לאשר את הסכם אוסלו האומלל. הביאו את ערפאת לכאן והקימו את הרשות הפלסטינית. המאיימת היום על הלגיטימציה של המדינה היהודית . אך השמאל לא רואה את הגיבנת שלו אינו לומד מכישלונותיו ואינו לוקח אחריות על מעשיו.

24 נאמן הורס את מערכת המישפט גד
  • 18:00
  • 08.01.12

נאמן הורס את מערכת המישפט

פרוייקטים מיוחדים