קבלו את פעילי השלום בפרחים | מאמר מערכת - הארץ
מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

קבלו אותם בפרחים

יש משהו סמלי בסמיכות העתים בין המשא ומתן של שש המדינות עם איראן, שנפתח אתמול באיסטנבול, לבין מבצע גירושם של פעילי שלום שמתכננים להגיע היום לנמל התעופה בן-גוריון, בדרכם לגדה המערבית; איראן מונעת את כניסתם של פקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבב"א) למתקני הגרעין שלה, כדי לדווח על הנעשה בהם. ישראל החליטה למנוע את כניסתם של פעילי זכויות אדם לשטחים הכבושים, כדי לדווח על מצב זכויות האדם באזור. ישראל נוקטת צעדים קיצוניים למניעת הטסתם של הפעילים, עד כדי איומים על חברות תעופה. כוחות הביטחון נערכים לגירוש אלה מהם שיגיעו למסוף הנוסעים.

יש ממש בטענתו של השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, כי זכותה של כל מדינה למנוע את כניסת של גורמים עוינים לתחומה. אבל האזרחים האירופים הצהירו כי הם אינם מבקשים להגיע לישראל, אלא לגדה המערבית. הפעילים הציעו שמשטרת ישראל תלווה את האוטובוסים שלהם בדרכם לבית לחם, כדי לוודא שאינם שמים את פעמיהם ליעד אחר. כידוע, אין בא ואין יוצא מהגדה המערבית - באוויר, ביבשה ובים - בלא היתר מישראל או מעבר בשטחה. "רשימות שחורות" של פעילי זכויות אדם מנועי כניסה לשטחים ממחישות את המצור שמשטר הכיבוש מטיל על מיליוני פלסטינים החיים בגדה המערבית.

באיגרת שפירסמו הודיעו הארגונים שיזמו את המבצע כי הם מבקשים להביא מסר של שלום וקריאה לסיום הכיבוש ולמען זכויות העם הפלסטיני בשטחים הכבושים. דוברי ממשלת ישראל מנצלים את ההזדמנות לגייס את מבצע "ברוכים הבאים לפלסטין" למסע התעמולה נגד "הדה-לגיטימציה של ישראל". חבל שהם אינם מבינים כי סירובם להתיר לפעילי זכויות אדם להיכנס לשטחים הכבושים ממחיש יותר מכל את חוסר הלגיטימיות של הכיבוש. מדינה שמכבדת את זכויות האדם בשטחים הנתונים לשליטתה, כולל הזכות למחות ללא אלימות נגד הכיבוש הזר, צריכה להזמין פעילי שלום לבקר בכל אתר ולקדם אותם בפרחים.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 גבולות השלום של ישראל חיים הרחול
  • 04:52
  • 15.04.12

"התיאוריה הכללית של האדם" מראה שהסכסוך הישראלי-פלסטיני הוא בין עם עם תורשה ריבונית כפייתית לבין העם היהודי שחסר אותה. למדינה ללא גבולות אין ריבונות! גבולות נקבעים רק ואך ורק ע"י הסכמה של כל מעצמות העל. הגבולות היחידים לישראל שיקבעו הם מדינה דמוקרטית חילונית אחת ממערב לירדן. וזה המסר של השמאל הבינלאומי.

02 חורשי רעה מקבלים באזיקים וקליעים, לא בפרחים  (לת) אלון
  • 05:51
  • 15.04.12

  •   "פעילי שלום"?: כאשר מופיעים לך בבית עם שלטים "כאן זה פלסטין", זה לא שלום, אלו פעילי אוייב. השתבש לכם ההגיון הבריא?  (לת) אלי
    • 12:14
    • 15.04.12

03 יש דברים שאי אפשר לדרוש ממשלת ישראל. למשל, שתנהג בתבונה.  (לת) .
  • 06:16
  • 15.04.12

04 מצב של שנאה מתמדת לישראל ישראל
  • 07:47
  • 15.04.12

אלה שונאי ישראל המנצלים את ההזדמנות לגייס את מבצע "ברוכים הבאים פלסטין" למסע התעמולה נגד "הדה-לגיטימציה של ישראל.
מה לא ברור בזה ?עד מתי עתון הארץ יקהו עיניכם מראות ?
מה מצבכם הכלכלי ? עד מתי ?

05 התגובה הישראלית פרנואידית והיסטרית  (לת) מדינה של נמושות
  • 07:57
  • 15.04.12

06 נימוקים משכנעים של ממשלת ישראל ערן ברין
  • 07:58
  • 15.04.12

למה לא באים לדמשק להפגין נגד אסד, או לטהרן להפגין נגד אחמינידג'אד, למה רק אלינו, מה ההבדל בינינו לבינם? חבל שאין כבר סטאלין וגולגים.
למה התלבשו על המדינה הדמוקרטית, המקיימת דמוקרטיה מלאה, אולי לא בשטחים הכבושים, אבל כן בתל אביב ובמערב ירושלים?

07 איזה מסר של שלום?  (לת) המתעורר
  • 08:53
  • 15.04.12

08 "השטחים הכבושים" הם שטחים ש"נכבשו" ממלכת "ירדן" שכבשה אותם בניגוד ללשפט הבינלאומי, וממלכת "ירדן" עצמה קיימת באופן בלתי חוקי על שטח המנדט הארץ ישראלי, אשר אושר על ידי חבר הלאומים ב-1922 והוא הבסיס המשפטי הבינלאומי היחיד למעמדם של "השטחים הכבושים"  (לת) ס.א.
  • 09:03
  • 15.04.12

  •   ידידי היקר, אל תנסה להשפיע על מערכת "הארץ" באמצעות עובדות. ערן
    • 11:17
    • 15.04.12

    הדעות שלהם מוצקות ודבר שולי כמו עובדות לא יערער אותן.

  •   עובדות שלא מתאימות לא רלוונטיות לשמאלנים הקיצונים,הם עוד תופעת המשך של הקומוניסטים והפאשסטים שהעובדות,שנהגו ליצור היסטוריה מותאמת לאידיאולוגייה  (לת) ערן צודק צודק
    • 16:20
    • 15.04.12

  •   זהו? ומאז 1922 לא קרה כלום? תמיד אותם טיעוני הבל? ותמיד להתחיל איפה שנוח ולסיים איפה שנוח? הסכם החלוקה לא נחשב? ירדן כבר לא שולטת בגדה 45 שנה, אבל מעלים אותה באוב כשנוח. ותמיד, אבל תמיד, אנחנו מתבכיינים!  (לת) ירושלמי
    • 17:18
    • 15.04.12

  •   בדיוק! ירדן כבר לא שולטת בגדה 45.שנה ואנחנו כן. אם מה שקרה אחרי 1922 משנה - גם מה שקרה אחרי 1967 כך. זה לא אוב, זו מציאות.  (לת) ריאלי
    • 20:16
    • 15.04.12

09 פראנויה  (לת) Reuven Holzer
  • 09:18
  • 15.04.12

10 בארה"ב ובאיחוד האירופאי, מספיק שבשדה התעופה פיהקת בקול וכבר נעצרת ניר
  • 09:49
  • 15.04.12

אם לוקחים את אותו טקסט ואומרים אותו בשדה תעופה בחו"ל, מקבלים חקירה+מעצר חינם ועיכוב עד תום התהליכים ללא התערבות השגרירות. תשאלו ישראלים שטסו וחוו דברים לא נעימים סתם, בלי לעשות אף פרובוקציה, פשוט בגלל החוקים והרגולציות במדינות אלה ששם הכניסה והמעבר הרבה יותר נוקשים.

11 הם לא פעילי זכויות אדם, הם אנטישמיים מוצהרים ישראלי
  • 10:16
  • 15.04.12

לכן זכותה של מדינת ישראל למנוע את הכניסתם למדינת ישראל.
זאת האמת הפשוטה בלי כל הפלסף התפל הנלוה לפעילותם

  •   הנה עוד לאומן מצוי: לא אכפת לו מה הגויים אומרים, רק מה שמנהיגי השבט היהודי אומר. הם רוצים לבנות בית ספר!!!  (לת) רוני אנטי גזעניים
    • 13:23
    • 15.04.12

  •   יקירך, "הגויים", שחטו בעם היהודי ללא רחם וצפו בו עולה באש בשואה. הם צעקו כשתקפנו את הכור בעיראק וזו רק דוגמא קטנה. כיום הם צופים בעם הסורי נטבח  (לת) בטח תבין שממש לא איכפת לי מה הם אומרים
    • 17:26
    • 15.04.12

12 מתאים לעיתון בעל אג'נדה פוסט-ציונית , כנעניסטית , לקבל בזרועות פתוחות אנשים שרואים אפילו בתל אביב כשטח כבוש , "מאמר" מערכת שכולו שיטנה לישראל .  (לת) אבי
  • 10:53
  • 15.04.12

13 לכל בעלי האשליות, הכיבוש יסתיים במוקדם או במאוחר וטוב שזה יתרחש באמצעות פעילי שלום  (לת) יש גם פעילים מסוג שונה
  • 11:57
  • 15.04.12

  •   רודפי השלום/רודפי ישראל מעולם לא היו פעילי שלום השלום היחיד שהם רוצים זה שלום לקיומה של ישראל, עצם ההתנקלות לישראל שאפילו בכיבוש חיים עשרות מונים יותר טוב מהפלשתינים בלבנון שנתונים באפרטהית קיצוני, לא אוניבסיטה, לא משרה ממשלתית, לא אזרחות ולא יציאה ממחנות הפליטים ללא אישור, אילו הגבלות שקיימות מאז 1948 לא שמענו מרודפי השלום אף פעם גינוי,על הטיהורים בסוריה, פיגועים קשים של מוסלמים באחיהם בעירק תימן עשרות מדינות מוסלמיות שמושג זכויות אדם זר להם,  (לת) מחרחירי מלחמה בתחפושת
    • 14:22
    • 15.04.12

14 אנשים אלה אינם פעילי שלום, אלא אויבי השלום, מחרימי ישראל, הרוצים בהקמת מדינה פלשתינית ללא מדינה יהודית. את תומכי הטרור האלה, המכירים בזכות כל עם להגדרה עצמית, פרט לעם היהודי, יש לכלוא או לגרש, בהתאם לחומרת מעשיהם.  (לת) שלמה
  • 12:42
  • 15.04.12

15 מאין מגיע הכסף שמאפשר את פעילות השמאל האנטי ישראלי באירופה ומה המטרה  (לת) ישראלי סקרן
  • 13:47
  • 15.04.12

16 התגובה של מערכת הביטחון למטס, המטורפת לכאורה, אינה מטורפת כלל. היא תוכננה בקפידה כדי להפחיד את הציבור, ולתת לו הרגשה שהבאים במטס ממש מאיימים על קיום המדינה. באמצעות ההפחדות הללו מצליחים ביבי, ברק, וחבריהם להחזיק בשלטון. לקהל הרחב אין אפשרות לדעת שעובדים עליו בעיניים, ויוצרים איום יש מאין.עד שהציבור יבין שעובדים עליו, ימשיכו ביבי וברק ליצור איומים. הציבור אמנם יותר מתוחכם מאשר בעבר, אך עדיין רובו שבוי בקונצפציות "כל העולם נגדנו" ויקח עוד שנים עד שישתחרר. עד אז ימשיכו להגדיל את תקציב הביטחון ולהלעוט אותנו באיומי סרק. כמו בעניין המטס.  (לת) גרין
  • 13:53
  • 15.04.12

17 לישראלים הייתה, ככל הנראה, תקופה מספיק ארוכה של שקט בטחוני, מכדי שיוכלו לזכור בבהירות מהו טרור, ומהי מחאה לא אלימה, ואת ההבדל האדיר ביניהם. אין הסבר אחר לקלות שבה אנשים מוכנים להאמין לטעון שהאנשים שמגיעים לפה בטיסה הם טרוריסטים.  (לת) ביטחון עצמי:0%, צדקנות:%100
  • 13:57
  • 15.04.12

18 בטח בטח... פרחחים ואנטישמים לא מקבלים בפרחים אלא כמקובל בכל מדינה אחרת, גבול סגור. לכל מדינה יש את הזכות להחליט מי יכנס אליה, בכך מודה גם הכתבן, מדוע לנו אסור? מה בדיוק חשוב לעניין זה מטרת הפרובוקטורים האנטי ישראליים? נשלח בשנית  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 14:14
  • 15.04.12

19 נאה דורש - נאה מקיים ! "הארץ" עצמו לא מקיים את הרעיון המובע במאמר דניאל דורון
  • 15:08
  • 15.04.12

מרבית תגובותי החולקות על קו העיתון אינן מתפרסמות, ואני לא מפגין מול המערכת במחאה כנגד הצנזורה הבלתי דמוקרטית.
הייתי מנוי משנת 1953 על העיתון, מגיל 12 , ובכאב רב נאלצתי לבטל המנוי לנוכח הקו האובססיבי והמגמתי שהשתלט על העיתון , שלטעמי היה שלי לא פחות מאשר של משפ' שוקן.
כאשר כל תגובותי יתפרסמו , כולן, לפחות אאמין באינטגריטי של המערכת.

  •   אם בטלת את המינוי על העיתון בגלל שהקו שלו לא נראה לך, למה אתה ממשיך לקרוא בו ואפילו מגיב עליו?או אולי ביטלת מסיבות אחרות?  (לת) בלאו
    • 17:09
    • 15.04.12

  •   בטלתי כאקט של מחאה, ועדיין חיוני שאהיה קשוב לדעות שונות דניאל דורון
    • 23:20
    • 15.04.12

    אינ י אוטם עצמי מלקרוא דעות שאינן מקובלות עלי, וחשוב לשמוע ולהתמודד איתן.
    גם חשוב לקרוא את מיין קאמפף, ואין בכך כדי להעיד שהספר הוא יצירת מופת, גם חשוב לשמוע את תעמולת השטנה שמופצת נגדנו בעולם, מה שלא אומר שעלינו להעמיד לרשות המסיתים את פרק הירקון או ככר רבין כבמה להפצת המסרים השקריים והצדקניים שלהם.
    יש כאלו שמחרימים את מכללת אריאל - האם זה אומר שאין שם מרצים מעולים, ושחלק הארי של הסטודנטים במכללה הם בכלל ערבים.
    מציע שתבין שאקט המחאה שלי הוא לגיטימי לא פחות מאקט המחאה של הפעילים שבאים להפגין נגדנו בקרבנו, הרי יכלו להפגין בארצותיהם.
    "הארץ" מנסה מזה כשנתיים לשדל אותי לחדש המנוי, ואני מספיק מאוזן כדי להודות שלולא ההסתה הוא עיתון טוב

20 בסיס הטעות בכתבה זו שהם מכונים "פעילי שלום" הם זאבים בעור של כבש הם אנטישמים זו עובדה  (לת) שולי
  • 15:20
  • 15.04.12

21 Why not enter from Rafih or come from Jordan Frank
  • 15:44
  • 15.04.12

They should have deported them to Homes, Syria immediatly and let them swim to Europe frm there

22 שיכנסו דרך ירדן או דרך מצרים עם האחים המוסלמים  (לת) אני
  • 15:56
  • 15.04.12

23 למדינה שפויה אין מה להסתיר ואין מה לפחד, ומותר להכנס אליה בדרך האוויר!  (לת) יצחק
  • 16:04
  • 15.04.12

24 מה איכפת ל"הארץ" מי מבקר בבית לחם ? ומדוע "הארץ" מצנזר תגובות ? ירון
  • 17:33
  • 15.04.12

חשבתי לתומי שהעתון "הליברלי" ישמח לפרסם את כל התגובות. כל עוד אין עברה על החוק מה מונע מ"הארץ" לפרסם טוקבקים ?
"הארץ" צריך לקבל בשמחה כל תגובה כמו שהמדינה צריכה לקבל בשמחה כל פעיל שלום !

25 השוואה אינה במקומה לחלוטין  (לת) משה כהן
  • 18:29
  • 15.04.12

26 כל מילה בסלע. איזו בושה להיות ישראלים בימים כאלה.  (לת) שי
  • 18:46
  • 15.04.12

27 אנטישמיים כעלי אבונימה ועומר ברגותי הם פעילי שלום. הבנתי...  (לת) שחר
  • 20:05
  • 15.04.12

28 לקבל אותם בפרחים..מורעלים כמוהם! אלי הרחובותי
  • 23:01
  • 15.04.12

יש לקבל את כל שונאי ישראל מבפנים ומבחוץ בפרחים מורעלים!

29 מציע לגרשם לגבול עם סוריה שיבנו בית ספר בחומסק  (לת) דורון
  • 02:14
  • 16.04.12

30 או ש"הארץ" כ"כ נאיבי או שלא יודע לראות מעבר! אנו מדינה ריבונית ושום גורם זר לא יכתיב לנו מדיניות עמליה
  • 04:00
  • 16.04.12

מה היה קורה אם פעילי זכויות האדם מהעולם היו מגיעים לפריס כדי למחות נגד החוק שאוסר לשים רעלה על הפנים? כי זה מפר את זכויות האדם!!!
האם בצרפתים ירשו להם להכנס לאדמתם ולהתערב בעינייניה? השאלה היא רטורית!

פרוייקטים מיוחדים