המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

אנרכיסטים ברשות הממשלה

ראש הממשלה, שרים וקצינים בכירים התפארו השבוע בניצחונם על “אנרכיסטים” שביקשו להפר את החוק והסדר בשטחים. מליצי היושר של סא”ל שלום אייזנר טענו, שסמח”ט הבקעה, שהטיח את רובהו בפניו של פעיל שלום מדנמרק, גונן על חייליו מפני קבוצת אנרכיסטים.

אם אנרכיסט הוא מי ששולל את המונופול של הממשלהוהרשויות על הסמכות והכוח, ההגדרה הזאת מיטיבה לאפיין מגזר רחב מקרב המתנחלים, ששמים ללעג את שלטון החוק בשטחים ונהפכו לאדוני הארץ.

אתמול דיווח עמוס הראל ב”הארץ” על מאחז נוסף,מצפה כרמים, שהוקם בשנה האחרונה ללא היתר על קרקע פלסטינית פרטית, שיש לגביה תיעוד מסודר מצד המדינה. אף שהמינהל האזרחי הוציא צווי הפסקת עבודות לבנייה במאחז, המתנחלים הספיקו לאכלס כ– 20 מבנים. מקורות ביטחוניים אישרו, כי לא ננקטו צעדים מעשיים להפסקת הבנייה.

השבוע דווח גם על בנייה במאחז אביגיל שבדרום הר חברון - בנייה שהופסקה רק לאחר תלונות חוזרות ונשנות של ארגון רבנים לזכויות אדם ופעילי תעאיוש. מתנחלי מצפה כרמים יכולים לשאוב עידוד מחבריהם במגרון, גבעת אסף, האולפנא בבית אל ומעשרות שכונות שפורחות על אדמות שדודות בגדה. הם למדו שפקחי המינהל האזרחי אינם זוכים לגיבוי של הדרג המדיני, וכי צה”ל והמשטרה מעדיפים לעצור “אנרכיסטים” שמבקשים להגן על בעלי האדמות הפלסטיניות מפני “המתיישבים”.

המתנחלים שמים את יהבם בחבריהם מסיעות הימין שעמליםעל חוק להכשרת גזל כבשת הרש ועל ועדת השופט בדימוס אדמונד לוי היושבת על המדוכה. בניגוד לנחישות השלטונות במאבק בפעילי שלום וזכויות אדם, המתנחלים זוכים לחסינות מפני החוק וגורמי האכיפה
ולאהדה של נבחרי ציבור. לנוכח ההתנהגות המבישה של הדרג המדיני - הנושא את שם השלום לשווא - הגיעה השעה שהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין יטיל את כל כובד משקלו כדי לבלום את האנרכיסטים ברשות הממשלה.

עשו לנו לייק בפייסבוק וקבלו את מיטב הטורים והפרשנויות ישירות אליכם




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אנרכיסטים הקימו גם את ישובי חומה ומגדל. לאחר מלחה"ע ה-2 אנרכיסטים העלו לארץ יהודים בניגוד לדעת הריבון הכל תלוי בעיני המתבונן  (לת) מנחם
  • 05:44
  • 20.04.12

  •   אתה צודק הכל תלוי בקונטקסט. היום כשיש מדינה יהודית דמוקרטית, איזה מדינה המתנחלים רוצים להקים במקומה?  (לת) ע
    • 13:41
    • 20.04.12

  •   הם לא רוצים להקים בתוכה כלום. שאל את עצמך איזו מדינה מכין לך ח'אלד משעל, ומה רוצה להקים כאן אסמאעיל הניה במקום ישראל,  (לת) מנחם
    • 14:00
    • 20.04.12

02 "אנרכיסט" זה לא קללה, זה אידיאולוגיה, והמתנחלים הם תאוקרטים ולא אנרכיסטים מיקי
  • 05:45
  • 20.04.12

אנרכיסט הוא מי שמאמין שניתן ורצוי לבטל כל כפייה מאורגנת ביחסים בין בני אדם. חבל ש"הארץ" נותן ידו לשימוש הקלוקל במונח ככינוי גנאי גנרי למפירי חוק באשר הם, שכן הפרת חוק אינה פירוש המילה "אנרכיזם".

03 ועוד שאלה קטנה למועדון המעריצים של שלום איזנר: האם הסמח"ט הנחוש (מידי) היה מעז להכות עם רובהו נער גבעות, איש "תג מחיר", או כל פרחח אחר תושב ההתנחלויות? ניתן להתרשם כי גם אם הם היו זורקים עליו סלע לראשו (כפי שעשו לעמיתו, סמח"ט אפריים) הוא היה מקבל אותם בפרחים ובהרבה אהבה. ככה זה כשנותנים לחתול לשמור על השמנת.  (לת) מנשה
  • 06:46
  • 20.04.12

04 אבל הם בחרו בויינשטיין למטרה אחרת, אז הוא יכול לאכזב אותם? נקוה שכן. וביגין ינסה להציע לעליון עוד עסקה.  (לת) מדינת הזיות
  • 07:04
  • 20.04.12

05 שיתוף פעולה בתקשורת ערן ברין
  • 07:05
  • 20.04.12

המשלה בשום שכל מכנה את כל מי שמתנגד למדיניותה בשטחים:"אנרכיסט". מי שמצפצף על החוק והסדר זה לא המתנחלים חס וחלילה אלא הסמול. בשיתוף התקשורת היא הצליחה בזה, והיום זה ברור מי הוא האנרכיסט, ומי אשם בלעדית בבקורת על מדינת החוק הדמוקרטית. אולי הגיע הזמן להשוות אותם לעכברושים.

06 אין כזה דבר התנחלות חוקית, כל ההתנחלויות אינן חוקיות על פי החוק הבינלאומי.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 07:23
  • 20.04.12

07 לא לומדים מההיסטוריה. משחיתים כל חלקה טובה, כשסא"ל נולד לתוך הכיבוש, מה מצפים ממנו כשיגדל???  (לת) אלכסנדר הגדול
  • 07:25
  • 20.04.12

08 לא אחת "הארץ" עושה שימוש ציני ומניפולטיבי בתואר "פעילי זכויות אדם", שאינם אלא אנרכיסטים המתנגדים לעצם קיומה של מדינת ישראל. הפעם שפך העיתון שמן למדורה שאליה נעקד סמח"ט הבקעה במשפט שדה מביש.  (לת) אלק קריגסמן השלישי
  • 08:19
  • 20.04.12

  •   הוא "נעקד למדורה" לא בגלל שאינו פטריוט דגול אלא בגלל שנהג כטיפש והוכיח שאינו שולט ביצרו ולכן אינו ראוי להיות מפקד  (לת) קפיש?
    • 12:45
    • 20.04.12

  •   מעניין אם אתה עדיין עומד מאחורי התגובה שלך, לאור ההפצה של הסרטון המלא היום בצהריים...  (לת) בועתי
    • 13:15
    • 20.04.12

09 כל מילה בסלע. הבעיה- שהיוע"מ נבחר כדי לטייח את שחיתות ועוולות מעשי האנרכיסטים ברשות הממשלה, אז כיצד יצא נגדם, יבלום אותם? הוא, ונאמן הוכשרו בדיוק לשרץ הזה. והם עושים את עבודתם נאמנה עד כה=מטייחים ומכשירים את הדרכים לפורעי החוק הסדרתיים בראשות הביברמן. אפריל תיכף נגמר, והיוע"מ אמור לדווח על החלטתו בעניין ליברמן. והשתיקה רועמת. למה? זו מנוולות הימין- להפוך את מתנגדיהם לפורעי חוק, את המפגינים לפורעי חוק, בעוד הפורעים האמיתיים- מסתובבים חופשי משדרת הממשלה ומטה.  (לת) שומר חוק
  • 08:35
  • 20.04.12

  •   תראה, שומר חוק השריעה, אנחנו מבינים היטב שעברית אינה שפת האם שלך. אבל אמרו כבר כמה פעמים, שים לב, תקשיב טוב, אולי ייכנס לך לראש האבן: הפסוק הוא "מילה בסלע, שתיקה בתרי" - או במילים אחרות, מילה שווה שקל, שתיקה שווה שני שקל. אז אתה מבין, שומר חוק השריעה, כשאתה כותב שוב ושוב כמו אדיוט "כל מילה בסלע", אתה בעצם אומר שאהוביך - כמו הס - היו צריכים לשתוק... קצת מוציא אותך טיפש, לא? אז זהו. אני שמח להוסיף נדבך של השכלה למה שהצלחת איכשהו ללמוד בבתי הספר שלנו. הבנת הפעם? או עדיין לא נכנס בראש-בטטה? בום, בום. מישהו בבית? כלום.  (לת) גיכי צחוק של פסיכי
    • 17:43
    • 20.04.12

  •   גיכי יקר. השריע, בת טיפוחיו של איש קטן עם כיפה גדולה, עדיין לא יצאה לדרך. במידה והיא (הוא) אכן תייושם והמשפט העברי שנאמן כל כך מייחל לו ( בן סורר ומורה=סקילה - בקיצור, פרשת "כי תצא") יהיה חוק השריע ילד השעשועים של הימין החרדלי. מקריאה קבועה של התגובות של "שומר חוק" אני מתרשם שהוא לא משתייך למחנה החרדלי הזה.  (לת) פרץ סמולנסקין
    • 22:03
    • 20.04.12

10 סופם יהיה כסופם של המתישבים הצרפתים באלגיר רק שאלה של זמן  (לת) המתיישבים באלגיר
  • 09:01
  • 20.04.12

  •   ממשלת ימין קיצוני עם אצבע על הכפתור האדום, תגרש את כל הערבים שבין הים לירדן בדיוק כפי שהצ'כים גרשו את כל הגרמנים מחבל הסודטים לאחר תסובת הנאצים. והעולם? יאלץ לבחור בים השלמה עם הנכבה הפלסטינית השניה, לבין מלחמה גרעינית עם "המשוגעים" בירושולים...ובמה אתה חושב יבחר "העולם"?  (לת) ויש עוד אפשרות
    • 13:21
    • 20.04.12

11 איזו היתממות של כותב המאמר. אלעד יאיר
  • 09:33
  • 20.04.12

"אנרכיסטים" הם כל מי שפועלים כנגד רצון הרשויות והממשלה.
המתנחלים פועלים לקידום המדיניות הלא-מוצהרת של הממשלה ולכן אינם עונים להגדרה של אנרכיסטים, אלא משמשים למעשה זרוע להלבנת הפעילות הממשלתית.
הממשלה מצדה בעיקר מקדמת את המדיניות שהיא מחשיבה אהודה על ציבור בוחריה.
לכן, כל עוד רוב הציבור היהודי בישראל רואה בעין יפה את מפעל ההתנחלויות, או כך לפחות זה משתקף בסקרים ובבחירות, מתנחלים לעולם לא יהיו אנרכיסטים.

12 הם לא הראשונים שהביסו את כל אויביהם. קדמו להם, דון-קישוט וסנצ'ו פנצ'ו.  (לת) סרוואנטס.
  • 09:35
  • 20.04.12

13 על איזה אדמות בדיוק הקיבוצים יושבים? המום
  • 09:57
  • 20.04.12

אני ממש לא מבין. מה היה מוסרי ב 48?

  •   כנראה אינך עושה את עצמך ואתה באמת אינך יודע אבל זה אינו מונע ממך להביע דעה.  (לת) אויל שאינו חריש
    • 11:38
    • 20.04.12

  •   לזה שלא מבין מה היה מוסרי ב - 48: איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 13:03
    • 20.04.12


    כל העולם, כולל רוב הפלסטינים והרש"פ, מכירים דה פקטו בגבולות 1949, היוזמה הסעודית שעליה חתומות כל מדינות ערב, כולל הרש"פ, מוכנה להכיר במ"י בגבולות 1949. לעומת זאת אף מדינה בעולם כולל ארה"ב וישראל (שלא סיפחה את הגדה), לא מכירה בכיבוש 1967.
    כל מדינות העולם מכירות, דה פקטו, בגבולות 1949 מפני שהם גבולות שהוסכמו על ידי כל הצדדים. אבל גבולות 1967 לא הוסכמו על ידי אף צד כולל ישראל! שלא סיפחה שטחים אלה!
    לערבים שסופחו בכיבוש 1948 יש זכויות אזרח מלאות. לערבים שנמצאים תחת שלטוננו מ 1967 אין זכויות אזרח אלמנטריות.
    חוות הדעת של בית הדין הבינלאומי בהאג לעניין גדר ההפרדה קבעה כבר ב-2004 שלישראל זכות להקים את הגדר בתוך גבולותיה המוכרים, אך לא בתוככי השטחים שכבשה ב-1967. בכך הכיר בית הדין הבינלאומי בריבונות ישראל על כלל השטחים שהחזיקה בהם עד מלחמת ששת הימים, ובכללם כיבושי מלחמת השחרור, כולל מערב ירושלים. יושם לב שכיבושי מלחמת השחרור הושלמו מספר חודשים לפני שנחתמה אמנת ג`נבה הרביעית, ששינתה את כללי המשחק ואסרה להלכה ולמעשה על רכישת שטח באמצעות כיבוש צבאי, בין אם הכיבוש הוא תוצאה של מתקפה ובין אם הוא תוצאה של מלחמת מגן.
    במלחמת השחרור היה לישראל צידוק מוסרי לכבוש את השטחים משום שגבולות 1947 היו כאלה שסיכנו את קיום המדינה. השטחים שנכבשו ב 1967 לא היו נחוצים לשם קיום המדינה. מ"י ישראל התקיימה במשך 19 שנים בלעדיהם.
    עוול אחד (איסור חזרת הפליטים לאחר המלחמה ב - 1949) לא מצדיק עוול נוסף (1967).
    לכן הכיבוש של 1948 לא מהווה מכשול לשלום ואילו הכיבוש של 1967 מונע את השלום.
    העוולות שאחרי 67' מאיימות על צדקת הציונות בכללותה, ואילו העוולות שלפני 67' היו עוולות של מהלכים מסוימים במימושה של הציונות.

  •   אם למישהו עדיין לא ברור, זה שחותם כאן "איציק המרכז" הוא מתחזה עם כתובת מייל מזוייפת. דבריו שקריים מאלף ועד תו, כמוהם כזהותו הגנובה.  (לת) תשלחו מייל ותראו!
    • 17:45
    • 20.04.12

  •   ושמך "תשלחו מייל ותראו!"? - זאת החותמת של הכותב ומי באמת נמצא מאחוריה זה לא ממש חשוב  (לת) נו?
    • 20:00
    • 20.04.12

  •   לד"ר נו, באמת, מי מצוי מאחרי השם זה לא חשוב? אז למה אתם מתחזים אלי באופן שיטתי?  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 20:26
    • 21.04.12

  •   "לכן הכיבוש של 1948 לא מהווה מכשול לשלום "??? לא בעיני הערבים והשמאלנים "האנרכיסטים" . מדוע נאסר ניסה להשמיד את מדינת ישראל לפני "הכיבוש"?  (לת) קסנדרה
    • 22:43
    • 21.04.12

14 וכדי להוכיח שהפוסל במומו פוסל, הם מכנים את כולנו אנרכיסטים, המחאה אנרכיסטית וגם האופוזיציה.  (לת) שפתי כהן
  • 10:08
  • 20.04.12

15 לחלוטין נכון גיא מתל אביב
  • 10:15
  • 20.04.12

צודקים. חלקים גדולים מדי מקרב המתנחלים מתייחסים לחוק כאל המלצה, בדיחה או שמועה בלבד. הם בהחלט מובילים לאנרכיה שעשויה מאד שלא להיעצר בגבולות הקו הירוק. המדינה צריכה להטיל את מרותה, ויפה שעה קודם.

16 whataboutery קלאסי  (לת) דן
  • 10:38
  • 20.04.12

17 כל הזמן אני טוען שהאנרכיסטים הם אלו שמפירים חוקים ארציים ובינלאומים ,פולשים לאדמות זרים ומקימים להם התיישבות כאילו הם שליחי בורא עולם עלי אדמות. אבל הבדיחה היא על חשבונם בבוא השלום הם יאלצו להפטר מאדמות הזרים ולשוב למולדתם עם הראש באדמה. הם יצרו כאוס במדינה שוחרת שלום וחייהם יהפכו לכאוס כשעצתם תופר.  (לת) הבחנה ברורה וכל כך נכונה
  • 10:44
  • 20.04.12

18 בקיצור, כל הכבוד למתנחלים, המממשים את זכותנו על ארץ אבותינו. ואם הם מרגיזים כמה שמאלנים - לא נורא.  (לת) שלמה
  • 10:53
  • 20.04.12

19 אם אנרכיסט הוא מי ששולל את המונופול של הממשלה והרשויות על הסמכות והכוח אזי זה סותר את קביעתכם שהם "אנרכיסטים ברשות הממשלה.",  (לת) התבלבלתם
  • 11:16
  • 20.04.12

20 בלדה של דוד שמעוני בה קבע שיש קו זעיר המפריד בין גאון לשגעון.בין הקו הימני ובין הקו השמאלי... ערדליים ירוקים
  • 11:23
  • 20.04.12

בין המבחין בצורה ברורה נכונה ומיידית.הברור לו שרק הוא ורק הוא צודק. לבין אחרים הסוברים אפכא מסתברא.זה כותב בארץ וההם כותבים במקור ראשון.זה נהנה וההם לא חסרים.ואם לכותבים ביד שמאל יש קטרזיס ,מדוע לו תהיה למקורים הראשנים אורגזמה. העיקר כולם נהנים.כרגע כל המלין גבר,ופה ושם צצה לה פטריה המרגיזה יריבים. האפנהיימרים באופוריה.

21 התנחלויות גוש קטיף הווה חגורת הגנה על ישובי עוטף עזה. התנחלויות השומרון, מהווים חגורת, הגנה לת"א ולגוש דן. התנחלויות יהודה, מהווים קו הגנה לירושלים ולישובי הדרום מגדרה לבאר שבע. ישובי רמת הגולן, מהווים קו הגנה לישובי הגליל המזרחי. ולמקורות המים של ישראל. ישובי הגליל מהווים קו הגנה לחיפה ולקריות עכו עד ראש הניקרה. דרום לבנון הוותה פעם קו הגנה לישובי צפון הגליל. ישובי בקעת הירדן מהווים קו הגנה כנגת זרימת נשק ומתנדבים איסלמיים ליו"ש. (כפי שקורה כיום במעבר רפיח). כמו שאתם רואים, כל ההתנחליות משמשות כחגורות הגנה לקיומך בת"א. אגב. את רובם של ההתנחלויות הקימו ממשלות השמאל כשהיו עדיין מפוכחות ולא מסוממות, במשך כ-10 שנים שלאחר מלחמת הכיבוש המשחית ב-67. וזה כולל את קרית ארבע, אריאל, קדומים, גוש קטיף, ישובי בקעת הירדן, ישובי רמת הגולן, וכו.., וגם את כל הישובים הפורחים שהיו קיימים בסיני. חבל ימית, העיר ימית, העיר אופירה, וכו.., ואם היינו משאירים את סיני בידינו, סביר שלא הייתה מתקיימת עוסלו. וסביר שלא היינו נמצאים עתה בעיצומה של מלחמת טירור, נתינת שטחים היא תמריץ לטירור האיסלמי. הדרך הנכונה והיחידה דו-קיום בשלום, `ערבי - יהודי`. היא... לחסל את כל פעילי הטירור, לגרש לתוניס את כל מי שבא משם. להטיל ממשל צבאי קשוח על הערבים ביש"ע, ולהקים בקרב הערבים שביש"ע מסגרות מוניציפליות שנבחרו בצורה דמוקרטית. ולהמתין כמה דורות לבוא השינוי החיובי באוכלוסיה הערבית ביש"ע. ובמקביל לכל הנ"ל, להתנחל בצורה מסיבית כל גבעה ועמק, ולחזור בגדול לגוש קטיף, ולהרחיב את נצרים לעיר גדולה, כמו ת"א ליפו. רק כך נוכל לשמור על היישות הציונית מפני אוייביה, הערבים החשוכים, והסמולנים המסוממים. מדינה פלשתינית ביש"ע, זאת הדיביליות בהתגלמותה, שום דבר טוב לא יצא ממנה, רק רע, גם ליהוד וגם לערבים. לקרב את האוייב הערבי לטווח שיגור קטיושות לת"א, זאת האווילות במטיבה. שום גדר או חומה לא יכולה לעצור קטיושה במעופה. למה מצפים כל המסוממים מהסמול והסינילים בממשלה ובאקדמיה, שהערבים יהפכו אז, לאחר ההתכנסות, לחסידי אומות העולם. לא מספיק למסוממים ולסינילים אלפי ההרוגים עד כה מעוסלו, הם רוצים שיהיו עוד עשרות אלפי הרוגים ?. מתי יכנס סוף סוף למוחם של כל הסמולנים המסוממים. שהפתרון האחד והיחיד שיכול להביא שקט ושלווה, רווחה ושיגשוג, לכל האוכלוסיה בין הירדן לים, ערבים ויהודים כאחד, הוא... "לחסל את עוסלו כליל". ולהחזיר שוב את הכיבוש המשחית.  (לת) ההתנחלויות מגינות על העורף הישראלי.
  • 11:50
  • 20.04.12

  •   נמשיך את המנטרה שלך בכך שנכבוש את רוסיה כדי להתגונן מסין נכבוש את טורקיה כדי להתגונן מפני אירופה ונכבוש את הירח מפני התקפה מהמאדים. עד כדי כך המגילה הנוראה שמרחת פה מגוחכת  (לת) הבחנה ברורה
    • 12:52
    • 20.04.12

  •   מעבר לעובדה שאתה טרחן, אתה טועה ואין שום סיבה שתכפה את הטעות שלך עלי. אני לא רוצה שטחים! המשך החזקת השטחים לא תורמת במאומה לביטחון  (לת) בועתי
    • 13:13
    • 20.04.12

  •   להבחנה ברורה & ולבועתי, האמת היא מחלה לסמולנים, ולכן הם בורחים ממנה  (לת) ההתנחלויות מגינות על העורף הישראלי
    • 14:01
    • 20.04.12

22 "הגיעה השעה שהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין יטיל את כל כובד משקלו כדי לבלום את האנרכיסטים ברשות הממשלה" נחמיה
  • 12:19
  • 20.04.12

כובד משקלו? עד כה הוא הראה שהוא חסר משקל כלשהו.

23 כן ירבו התיישבויות אשר מגנות על מדינת ת"א  (לת) אחד שפוחד מגראדים
  • 14:17
  • 20.04.12

24 שאלת תם: איך משנים את המציאות הזאת ? שהממשלה פועלת בניגוד לחוק ? מה אפשר לעשות ?  (לת) בועז
  • 14:45
  • 20.04.12

25 מאמר קולע לאמת  (לת) שלום
  • 15:07
  • 20.04.12

26 טוב שנשאר לנו עיתון הארץ. זו הנחמה היחידה.  (לת) מגיב
  • 15:10
  • 20.04.12

27 מצוין. כל מילה אמת לאמיתה. מזעזע.  (לת) ישראל
  • 15:11
  • 20.04.12

28 מכבסת המילים הסמולנית בפעולה  (לת) גיחי גיכי
  • 15:19
  • 20.04.12

29 אנרכיסט דן
  • 18:16
  • 20.04.12

נכתב: אנרכיסט הוא מי ששולל את המונופול של הממשלהוהרשויות על הסמכות והכוח", יכול להיות שמאלן (או ימני) ואנרכיסט תלוי איך הוא מעביר את המסר שלו. וכן זו ההגדרה היבשה. המדינה היא הסמכות העליונה להפעלת כוח, לא פעילי ימין או שמאל.

30 פעילי השלום זה אלה מהמרמרה? עידן, שינקיניסטן
  • 07:48
  • 21.04.12

לא עוד רובי צבע!

31 למה לקרוא לדני שבא להפגין כאן -פעיל שלום? בדק בית
  • 09:11
  • 21.04.12

למה לקרוא לדני שבא להפגין כאן -פעיל שלום? והרי הוא פשוט אנטישמי. היות שבאירופה פעילות אנטישמית אסורה בחוק הם באים לכאן, המקום שבו פעילות אנטישמית אינה אסורה על פי חוק

32 יחסית לנהוג במשטרות העולם הנאור אליו אנו רוצים להדמות,, אייזנר הוא רך לבב ויפה נפש...לא מאמינים? קבלו כמה דוגמאות שיפקחו את עינכם. אזהרה! לא מומלץ לצפית ילדים ובעלי לחץ דם גבוה.... הכל יחסי, חברים
  • 09:32
  • 21.04.12


משטרת קופנהגן הנאורה בעת "טיפול" במפגינים
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IpeiNso-Lqw

וכעת נעבור למשטרת לונדון הנאורה לא פחות
http://www.youtube.com/watch?v=t244-zEENSs&feature=related

וכידוע האנגלים אוהבים כלבים...אז גם הם בחגיגה של משטרת לונדון
http://www.youtube.com/watch?v=IDiqhkK_ucw&feature=related

ומה עם אמריקה? רציתם? קבלו
http://www.youtube.com/watch?v=0BtLxuh88ck

והנה עוד אחד מוושינגטון http://www.youtube.com/watch?v=FD-ZbbTqB1c

ומי מפזר סטודנטים מפגינים בגז מדמיע? נכון...משטרת מונטריאול בקדנה
http://www.youtube.com/watch?v=uPu5noL-arE


ומה עם היוונים? גם הם אוהבים אנרכיסטים http://www.youtube.com/watch?v=IDT24Kmss-A&feature=related

ויוה אספניה, גם משטרת ספרד לא טומנת ידה בצלחת
http://www.youtube.com/watch?v=rLQZriGkxa8&feature=results_video&playnext=1&list=PL29314B7BA64C535E

אוסטרליה זה לא רק בירה וקנגורו, גם שם יש משטרה
http://www.youtube.com/watch?v=ThpT4JU8bpI

33 העוול שהמדינה גורמת למתנחלים,,, שלומי
  • 17:46
  • 21.04.12

במצב הקים הממשלה נוטה שלא לעצור את תנופת הבניה בשטחים ,,ורק פה ושם מבצעת פינוי והריסה של מאחז או מספר בתים בודדים,,,בגדול המסר של הממשלה למתנחלים תוך כדי קריצה שאן להם מה לגאוג והמקומות שייש בהם יתישבות באדמה גזולה השארותם במקומות אלה היא בלתי הפיכה והתישבות שם היא קבועה בעוד שכל ממשלה יודעת ללא ספק שבו יבו היום שכל ההתישבות הזו תהרס וגורלם יהייה כגורל מתישבי גוש קטיף,,,ושוב נראה מחזות קשים של בכי ושימוש בכח רב בסילוקם של המתנחלים מכורך המציאות או שתיכפה עלינו או שתהייה החלטה שתמורת שלום אז יצתרחו לעקור ישובים
ותחושה קשה של המתנחלים שירגישו שרומו על ידיי כל הממשלות שמקום התישבותם הוא לעולם ,,,לכין צריך להכין את המתנחלים בצורה הוגנת שמקומם כמתישבים הוא לזמן קצוב חודשים או שנים ספורות ,,,לכין לדעתי עוול רב נגרם למתנחלים שלעזוב את מקום מושבם אינו בה בחשבון ובשום סיטואציה לא תגרום להם להעקר ממקום מושבם,,אז אם במקרא שיצא למתנחל כל שהו ליקרא תגובה זו אז תהיו בטוחים שאתם רג שחקנים על לוח השחמט המדיני ואין מצה אפילו קלוש שלא תפ]ונו בבוא היום ממקום מושבכם שהרוב שייש לימין
לא יספיק כאשר תתקבל החלטה בבו היום להפסיק אותכם מהמחשבה המשיכית או שיעירו אותכם בעמצא החום של אמונה שאתם גרים בארץ ישראל ,,אתם לאאאאא

פרוייקטים מיוחדים