המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

אלימות בחסות המדינה

הדיכוי האלים של ההפגנה שלשום בשדרות רוטשילד בתל אביב על ידי משטרת ישראל, בשיתוף פעולה הדוק עם פקחי עיריית תל אביב, מבטא באופן חד את כוונת השלטון, שלא לאפשר את חידוש המחאה החברתית בחודשי הקיץ הקרובים. חוסר היכולת להשלים עם ביטויים של מחאה לגיטימית הוא שלב מדאיג נוסף ביחס הלגלגני שמפגינה הממשלה המכהנת בכל הקשור לשמירה על חברה דמוקרטית.

מראות ההפגנה שלשום לא יישכחו במהרה. דפני ליף, שרועה על המדרכה בשדרות רוטשילד וסביבה שוטרי יס"מ, מנסה להגן על עצמה מדחיפותיהם של נציגי הסדר; מפגינה אחרת מציגה בקול שבור את השריטות והסימנים הכחולים שגרמו אלה שאמורים לשמור על ביטחון האזרחים.

הפעם לא יעזרו גמגומי ההתנצלות של השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', ושל המפכ"ל, יוחנן דנינו. הזמנת פעילי מחאה לתחנות המשטרה כדי לברר את תוכניותיהם לקיץ הקרוב אינה פעולה לגיטימית. ניסיון לאסוף מידע לקראת התארגנות חוקית אינו פעולה לגיטימית. העברת מסרים בנוסח "אל תמתחו את הגבול" אינה פעולה לגיטימית. התנהגות אלימה נגד אקט מחאה אינה פעולה לגיטימית.

אפשר לקוות כי הניסיון להשתיק בכוח את המחאה החברתית לא יצלח. אבל הפעולות הלא לגיטימיות שנוקטת המשטרה, ללא התנגדות של הממונים עליה, מלמדות על זלזול מערכתי בתשתית הדמוקרטית הישראלית. אם המשטרה והשר הממונה עליה אינם מבינים כי עליהם לכבד את המחאה המתחדשת, על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לומר דברים ברורים בנושא. ניסיון העבר מלמד כי הסיכוי שציפייה פשוטה זו תתגשם אינו גבוה במיוחד. במצב דברים זה, על היועץ המשפטי לממשלה להבהיר לרשויות המדינה כי המחאה היא חלק בלתי נפרד מחיים דמוקרטיים.

אירועי השנה שעברה היו נקודת ציון חסרת תקדים בהיסטוריה הלא-מזהירה של מאבקים חברתיים בישראל. אסור שיהוו נקודת ציון בהידרדרות הדמוקרטיה הישראלית אל עברי פי פחת.

המחאה מתחדשת - סיקור נרחב | התמונות שאסור לשכוח: כך תעשה המשטרה למובילי המחאה החברתית (אור קשתי) | במשטרה מודים: אולי לא נערכנו כראוי | אלימות בחסות המדינה (מאמר המערכת) | לעצור את המשטרה (גדעון לוי) | למה דפני ליף מעוררת בי אנטגוניזם (רפאל בלולו) | נתניהו משתמש בכוח לפני שהמחאה תספיק להתחזק (רותם שטרקמן) |




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כשהמתנחלים הפגינו כנגד גירושם מביתם, אתם גיביתם את המשטרה שנהגה באלימות רבה. האם באמת הדמוקרטיה בראש מעייניכם? מסופקני  (לת) מטיל ספק
  • 04:22
  • 24.06.12

02 השינוי צריך לבוא ביום הבחירות בקלפי ולא על ידי זריעת הרס ברחובות ת"א. השמוש בכח כנגד מפגינים אלימים הוא מוצדק וראוי!  (לת) לא ימני
  • 04:57
  • 24.06.12

  •   הפוך גוטה. השימוש בכוח כנגד משטרה אלימה הוא מוצדק  (לת) אילן
    • 14:36
    • 24.06.12

  •   האלימות היא אלימות המשטרה! אל תהייה תמים - ביבי נלחם דרך המשטרה ודרך עיריית ת"א שלא נותנת רשיונות להפגין במחאה לגיטימית כנגד מדיניות קפיטליסטית חזירית שפוגעת בכל שכבות העם!! ניצן
    • 17:42
    • 24.06.12

    ביבי וממשלתו הם הם האנרכיסטים!

03 החוק הוא חוק. בתל אביב ובמיגרון מודרניסט
  • 04:58
  • 24.06.12

חסימת כבישים, השתלטות גסה על מרחב ציבורי ופריצה לבנקים אינם לגיטימיים. הארץ יודע לדבר גבוהה גבוהה על שלטון החוק - אך תמיד, כפי שאנו רואים עכשיו, רק כדי לשרת אידאולוגיה פוליטית. לחביבי המערכת מותר להפר את החוק בכיף. לשנואיה - אכיפה קפדנית. אינטגריטי. דמוקרטיה. ניו יורק טיימס!

  •   ההתיישבות ביו"ש היא אנטי דמוקרטית כרכום פורח
    • 12:00
    • 24.06.12

    זה לא דמוקרטי שבאותו שטח האזרחות ניתנת לפי דת.
    זה לא דמוקרטי שבאותו שטח יש חוק אזרחי לסוג מסויים של אנשים וחוק צבאי לסוג אחר.

  •   זה לא דמוקרטי כשכרכום פורח מפלה בין אזרח לאזרח מתנחל
    • 12:35
    • 24.06.12

    נמשיך להתנחל בכל מקום וגם בלבבך!

04 מה כבר קרה? אסד היה גומר עליהם ביד ברזל!  (לת) סובחי
  • 05:03
  • 24.06.12

  •   ההשוואה במקרה זה בין פעולותיו של ביבי לפעולות אסד היא קצת מוגזמת - אבל אם נמשיך לתת לביבי חבל גם זה יגיע ... שמעון
    • 17:45
    • 24.06.12

    ביבי וממשלתו כבר מזמן שברו את האיזון ואת ההפרדה הדמוקרטית בין הרשויות

05 לעיתון הארץ,קשה להתיחס לטעונים שלכם ברצינות מכיוון כשהמשטרה פוצצה במכות את המתנחלים ופעילי הימין,לא נשמע אף רחש מכיוונכם. נשאלת השאלה האם אלימות משטרתית כנגד פעילי שמאל היא פגיעה בתשתית הדמוקרטיה הישראלית ואילו אלימות משטרתית כנגד פעילי ימין היא לגיטימית?  (לת) הלוחש לצבועים
  • 05:11
  • 24.06.12

  •   בטוח? יובל
    • 13:35
    • 24.06.12

    אני לא זוכר מתי זה היה, אבל יש לי זיכרון עמום של ביקורת כאן בהארץ על אלימות מופרזת של כוחות הביטחון נגד המתנחלים. הכתי לחפש בגוגל "הארץ אלימות נגד מתנחלים" וכל מה שמצאתי זה עמודים על גבי עמודים של לינקים המספרים על האלימות הקשה שבה נוקטים דווקא המתנחלים. אולי זאת אחת הסיבות לכך שההזדהות עם מצוקתם כאשר הם צודקים כל כך קטנה.

  •   למרבה הצער, הלוחש לצבועים צודק. ועדיין, צריך לבחון את הטענות לגופן ולא להיגרר לטיעוני אד-הומינם.  (לת) זה שהם צבועים לא אומר שהם טועים
    • 15:22
    • 24.06.12

06 ברור כשמש שההוראה יצאה מהלשכה.  (לת) ביבי עוד יצטער והתמונות ישארו לנצח
  • 05:21
  • 24.06.12

07 מי שתמך באלימות נגד הפנתרים השחורים האצילים והצודקים שלא יבוא בטענות עכשיו יהודי אותנטי
  • 05:26
  • 24.06.12

אצל הממסד האשכנזי הבולשיביקי מותר להכות רק פרנעקים את הברבורים הלבנים צריכים לפזר בכדורי שערות סבתא .

08 זה היה ידוע מראש. לפני שנה אמרתי מהנדס
  • 05:36
  • 24.06.12

את זה ממש תוך כדי הפגנה- הפעם הבאה צריכה להיות אלימה. שנה שעברה שרנו שירים, היינו נחמדים ותראו מה קיבלנו.
לא עוד, השנה אנחנו צריכים לצאת לרחוב ולהרוס אותו. להרוס בנייני ממשלה, סמלי שילטון, בנייני קפיטליזם. רק ככה נצליח להביא לשינוי, רק ככה נזיז מישהו שם למעלה.

  •   ושוב הוכח שהשכלה אינה מדד לרמה אישיותית גבוהה. אלימות היא אלימות, בין אם היא ע"י פועל או ע"י מהנדס.  (לת) ערן
    • 14:49
    • 24.06.12

09 קשקוש גמור. דמוקרטיה אינה אנרכיה. בחוק מוגדר בדיוק באיזה תנאים אפשר להפגין ומה סמכויות המשטרה בהגבלת הפגנה. מי שחושב שהוא יכול להגיע לכל מקום ולהתחיל להפר את הסדר ראוי שיפגוש את אלות השוטרים ולא את היחס העדין לו זכתה גב' ליף. נראה אותה או איזה פרחח אחר שואל שוטר אמריקאי או בריטי או צרפתי ואפילו סקנדינבי למה הוא צריך למלא את הוראת השוטר. הדבר הבא שהוא יראה זה את תקרת חדר המיון ומיד אח"כ את קירות חדר המעצר.  (לת) ע.ג.
  • 05:49
  • 24.06.12

  •   שקרן גונב דעת אילן
    • 14:39
    • 24.06.12

    בחוק כתוב שהמשטרה צריכה לאשר הפגנות. ולמשטרה יש את כל הדרכים לא לאשר ולמנוע בצורה לא דמוקרטית הפגנות שלא מתאימות לממשלה. זה מה שקורה כאן ואל תיתמם. המשטרה הפכה למשטרה פוליטית.

  •   עוד אויל שלא מבין מה הוא מדבר ע.ג.
    • 15:30
    • 24.06.12

    אפילו המפגינים הודו שלא בקשו רשיון להפגין. כלומר שכונתם היתה מראש להפר את החוק ולהתפרע. התרופה היחידה לחוליגנים כאלה הן אלות המשטרה

10 הרוב השפוי ימגר את הפורעים המגובים בחלק מהתקשורת.  (לת) ציוני
  • 05:50
  • 24.06.12

11 יש שדרות ויש שדרות כסיף
  • 05:51
  • 24.06.12

בדרום נקראו התושבים להישאר בטווח של 15 שניות מהמרחב המוגן.
המשטרה פנתה את המפגינים שניסו להקים אוהלים בשדרה
מן העיתונות

יֵשׁ שְׂדֵרוֹת וְיֵשׁ שְׂדֵרוֹת

רוֹטְשִׁילְד

בַּת שִׁקְמָה פַּגּוֹתֵיהַ חוֹנֶטֶת,
הַצְּאֵלוֹן מְנַטֵף כּוֹתָרוֹת,
עֲגָלָה תִּנּוֹקָהּ מְעַרְסֶלֶת
כְּלַבְלַבִים מְכַשְׁכְּשִׁים בִּזְנָבוֹת.

עַל סַפְסָל אַתְּ גְּלִידָה טוֹעֶמֶת
שְׂפָתֶיךָ תּוּת-וְלִימוֹן
מִן הַיָּם אֵין בְּדַל רוּחַ נוֹשֶׁמֶת
שַׁבָּת חִדְלַת-פֵּרָעוֹן.

וּבַצַּד, מֵעֵבֶר מִדְרֶכֶת
מְנַעֲרִים אֲנָשִׁים תַּפְרִיטִים
וּכְשֶׁהַשֶּׁמֶשׁ עוֹלָה וְשׂוֹרֶפֶת
אֶל מַזְגָן בְּעַצְלוּת מַבִּיטִים.

קַל וְנוֹחַ לִהְיוֹת בַּשְּׂדֵרוֹת,
גַּם כּוֹסִי עֲיֵפָה מַזִּיעָה,
עַל שֻׁלְחָן מַטֶּלֶת מֵיְמֵיהּ
עוֹד שָׁבוּעַ עָבַר בַּבּוּעָה.



וְיֵשׁ שְׁדֵרוֹת....

12 ה על הציבור שבעצם מקים וממן אותה. ראשיה ומפקדיה עוד ישלמו על כך וביוקר.  (לת) חולדאי, על הטעות הזו לא תינקה
  • 06:47
  • 24.06.12

13 חולדאי הוא האיש ! חולדאי חייב להתפטר !  (לת) שמוליק
  • 06:49
  • 24.06.12

  •   חולדאי לא אמור לספוג את עוולות הפריפריה ומרחבי הארץ כולה. הניסיון להאשים אותו מקטין את ממדי צדקת המחאה של כלל אזרחי המדינה. יש להתרכז בחוסר השוויון המעוות ובייאוש המצטבר - ולהיאבק למען חיים הוגנים יותר במדינתנו האהובה.  (לת) רון ספוג
    • 15:16
    • 24.06.12

14 דו פרצופיות דוחה - בעינייכם אלימות בפינוי מתנחלים היא כשרה למהדרין  (לת) דני
  • 06:51
  • 24.06.12

15 אז עכשיו המערכת תומכת באנרכיה? מותר להתאסף להפגנה לא חוקית, מותר לפרוץ לבנק ובוונדליזם בלתי נשלט להרוס ולשבור מותר לא להישמע להוראות המשטרה, ומותר להתנגד בכוח למעצר חוקי. אבל אם תוך כדי המעצר דפני תישרט, הרי הכול יעלם ויש לנו סקופ.  (לת) מנחם
  • 07:01
  • 24.06.12

  •   יפה, תגובה זו הייתה הראשונה ועכשיו היא 12 צנזורה? איפה ואיפה?
    • 10:57
    • 24.06.12

    טוב, אם אתם רוצים לגרש ימנים מפה, אז עליתם על דרך המלך.

16 בהתחשב בכך שכ-80 אחוז(!) מחברי הכנסת יושבים כרגע בקואליציה, הגיע הזמן להכיר בצדדים האמיתיים של המאבק שגיא .
  • 07:14
  • 24.06.12

לא מדובר בשמאל מול ימין, לא בעד נתניהו/נגד נתניהו, אפילו לא בסוציאליזם מול קפיטליזם. מדובר בלא פחות ממאבק בין מערכת השלטון בישראל לאזרחיה.

ישראל נשלטת על ידי קרטל של מפלגות "מרכז", אשר ההבדלים ביניהן קוסמטיים בלבד. אינני מתייחס דווקא לממשלת האחדות הנוכחית - קיומה מהווה רק גושפנקא רשמית למציאות שכבר קיימת מזמן: אנשים משלים את עצמם שהם מצביעים לליכוד, לעבודה, או לקדימה - בפועל הם מצביעים "עבודליכודימה":

זוהי מפלגה ותיקה: 68 מנדטים בבחירות האחרונות. גוש חוסם, המתמחה בעיקר בחסימת כל סיכוי לשינוי. המפלגה הזו מחליפה את שמה לעיתים קרובות, אך את חבריה באיטיות משוועת. אם תצטיידו בזכוכית מגדלת רבת עוצמה, יתכן ותמצאו כמה הבדלים בין מצעי תת-המפלגות של "עבודליכודימה", אבל גם מיקרוסקופ אלקטרוני לא יעזור לכם למצוא הבדלים בהתנהלות חבריהן. "עבודליכודימה" קמה ביום בו ההבדלים האידיאולוגיים בין חלקיה נעלמו סופית – וזה גם היום בו הדמוקרטיה הישראלית גוועה לה בשקט. גוועה, כי כבר אין חשיבות לפתק ששמתם בקלפי. אותם אנשים יהיו בשלטון. אותה מדיניות. אותם כשלים.

והציבור מתחיל לקלוט את זה. סקרים חוזרים ומראים שרוב גורף מהאזרחים חש שהשלטון לא דואג לאינטרסים שלהם. רוב גורף תופס את כלל המפלגות בישראל כגורם מושחת. חלקים נרחבים בציבור מתחילים להבין שרצונם אינו באמת מיוצג על ידי אלו המתיימרים ליצג אותם, וכי המשפט "ניפגש בקלפי" הוא לא יותר משקר שנעים להאמין בו. בקיץ האחרון הציבור גם גילה את כוחו להתארגן.

עבור האנשים בשלטון, אלו תובנות מסוכנות, מסוכנת מאוד. והם יעשו הרבה כדי לא לתת להן להרים ראש - כפי שכבר התחלנו לראות. סביר שאכן מחכה לנו קיץ חם.

  •   סוף-סוף תגובה ששווה לקרוא. !!!! מברך אותך עם כל הלב. כן ירבו כמוך.  (לת) מיכאל גלזר
    • 11:58
    • 24.06.12

  •   את הקואיציה הזו בחר רוב הציבור לא להאמין
    • 12:35
    • 24.06.12

    איזה קשקשן, רוב הציבור בחר בדרך הזו וסומך על המרכז, לא על הסהרורים מימן ולא על הסהרורים משמאל,

  •   חשוב לקרוא!!! כל מילה נכונה!! שי
    • 14:16
    • 24.06.12

    הדמוקרטיה בסכנה גדולה.
    האמת שהיא קיימת רק בכאילו. השולטים אפילו לא בארץ...

  •   תגובה מעולה, בתיקון קטן אחד: בישראל יש "נתינים", לא "אזרחים" כל עןד זכויות-אזרח בסיסיות אינן מוגנות בחוקה.
    • 15:45
    • 24.06.12

    ותודה לאלי שהאיר את עינינו לבעיה המשפטית :)

  •   אולי הצדק החברתי צריך להיות בהגבלת זמן שירות של איש ציבור אני
    • 02:41
    • 25.06.12

    זה יכול להיות מצוין גם במישרדי ממשלה, ביטוח לאומי וכו.
    אנשים לא יכנסו לתרדמת ואולי אנשי מיקצוע יצליחו לנהל כאן את המדינה
    ולא ישמרו בניהם את הכיסאות החמים
    ואנשי מיקצוע יהיו איכפטים יותר, מפרוטקציונרים
    כך גם לחברי כנסת ואנשי ממשלה יש כאן סכנה לשילטון דיקטטורי . אנחנו יכולים למצוא את עצמינו כלואים הרבה שנים עם אותו אדם שידע את חוקי המשחק הפנימיים, בלי קשר אלינו ביכלל
    עוד אנחנו יכולים למצוא את ע

17 ביבי יגיד משהו בגנות האלימות המשטרתית? חחחחחחחחח.....  (לת) אחד2
  • 07:14
  • 24.06.12

18 איך אומרת אחת מנכדותי? הצדיק מסדום
  • 07:14
  • 24.06.12

"מגיע".
מגיע לכם, על ששתקם כאשר הימין הפגין. ולא חשובה סיבת ההפגנה. עלזתם וצהלתם, נכון?
לא אשכח איך הסברתי לחברי שעריק סר-און ישליט דיקטטורה במדינה. צחקו עלי. המשטרה לא נתנה לאוטובוסים להגיע לנתיבות. ועוד.
זה עבר לכם ליד האוזן.
נו, שוין. מגיע. על דאטפת אטפוך.

19 להחרים את אירועי "לילה לבן", ו/או להכריז על לילה שחור לאות אבל על מות הדמוקרטיה הישראלית.  (לת) אחד2
  • 07:16
  • 24.06.12

20 למה ניסו להקים אוהלים היכן שאסור לעשות זאת.  (לת) נתי
  • 07:17
  • 24.06.12

  •   אסור לאסור על הקמת אוהלים שם.  (לת) אייל
    • 11:10
    • 24.06.12

  •   למה צריך לשלם לכפר נופש? בר ברע
    • 11:22
    • 24.06.12

    בונגלו - יש.
    מסעדות וקיוסקים - יש
    צל ופינות לילדים - יש.
    לקפוץ לים - כמה דקות בלבד.
    בידור ותרבות - על כל מה שניתן לחלום.

  •   ולמה אסור לעשות זאת? אילן
    • 14:43
    • 24.06.12

    זו אכסיומה? אסור לעשות זאת כי הממשלה לא רוצה לעשות את זה. כי המחאה לא מתאימה לממשלה.
    מחאה דמוקרטית לגיטימית נרוסקת בברוטליות ע"י המשטרה. מדינת משטרה אמרנו?

21 דפני ליף גדלה אומנם ברחביה בירושלים ובכפר שמריהו, אך דומה לחלוטין למתפרעי תג מחיר ונוער הגבעות  (לת) אל תקשקש בקומקום
  • 07:20
  • 24.06.12

22 בדרום יורים, בעיתון הארץ אין שום מאמר על הדרום ועל הרצח שבוצע לפני שבוע של ישראלי שעבד בגדר, אך כותבים על דפנה ליף המפונקת שלא עבדה יום למחיתה, לא שרתה בצבא או השרות לאומי, אך מנסה בכל הכוח שלה להקים אוהלים היכן שאסור להקים אוהלים, ואח"כ מתלוננת שהתיחסו אליה בכוח  (לת) יקי
  • 07:24
  • 24.06.12

23 דמורטיה ישראלית ? דמוקרטיה יהודית !  (לת) אריק
  • 07:27
  • 24.06.12

24 לא לחזור על הטעויות מהקיץ האחרון.יש למקד את המחאה הבאה בתחומי השוואת זכויות המעמד שעובד משרת ומשלם מיסים, לזכויות הפרזיטים שמנצלים אותו, בתחום הגיוס העבודה הדיור ותשלום המיסים. למחות בתוקף כנגד פוליטיקאים חסרי ערכים המשתמשים במלח מהארץ ככלי לשיחוד סחטנים קואליציוניים רק כדי שממשלה אינפלציונית תשרוד. לא לתמוך בבטלני עבודה, זוללי קיצבאות, שבגינם הובאו לארץ, מאות אלפי עובדים זרים. לא ליפול לידי פרופסורים מהאקדמיה, שתפסו טרמפ על המחאה , ובילבלו את נעריה בתאוריות כלכליות שהסיטו את המחאה מהעיקר. להוקיע את ביבי שהעביר את סעיף הדיור לאטיאס, שהפך החלטת הדיור למקפצה לשיפור תנאי הדיור של אוכלי החינם אותם הוא מייצג.  (לת) זלמן הפנסיונר
  • 07:38
  • 24.06.12

25 Bibi go home  (לת) A Zionist
  • 07:40
  • 24.06.12

26 דפני ליף הזמינה יועצים מחו"ל והתחילה לקבל יעוץ מקרב שונאי ישראל  (לת) ברכה
  • 07:41
  • 24.06.12

27 רושעיריה תל אביב ,את הקול שלי כבר לא תקבל בבחירות הבאות. אתה פאסה  (לת) הבחנה וודאית
  • 07:42
  • 24.06.12

28 דמוקרטיה היחידה במזה"ת (בלבלה) או מדינת משטרה בחסות הימין ???  (לת) יונה קורח
  • 07:53
  • 24.06.12

29 שימו לב לטרמינולוגיה של 'האח הגדול' מבית הארץ, המפגינים בירושלים ללא רשיון==מתפרעים , המפגינים ללא רשיון בת"א==מפגינים...הבנתם איך עובד הניו-ספיק בשרות הלוחמה הפסיכולוגית של החוליגנים שאפילו לא מסתירים שהפגנתם היא פוליטית ותחזיקו חזק לטענה המגוחכת שלהם.......'אנחנו הרוב' . נו טוף...  (לת) אבי.ש
  • 08:03
  • 24.06.12

30 בעצם, המאמר הזה מחזק את ההרגשה שמדובר בפעילי שמאל קיצוני נגד הממשלה  (לת) תודה על ההארה
  • 08:05
  • 24.06.12

31 חיסול הדמוקרטיה בידי ביבי והימין נעשה בשיטתיות. והיחס למוחים הוא חלק מתהליך זה. ביבי וליברמן יש להניח, מובילי התהליך- שמכופפים את החוק בכל רגע נתון,ופוגעים בתשתית הדמוקרטית בישראל- צריכים לעוף מהשלטון יחד עם עדת הפודלים שלהם. לפני שיהיה מאוחר מדי. ואנחנו מתקרבים מאד לנקודה זו.  (לת) שומר חוק
  • 08:06
  • 24.06.12

32 בעל המאה הוא גם בעל הדעה המכה! (הידיים ידי היס"מ והקול קול הטייקון) איציק
  • 08:10
  • 24.06.12

המפסידים הגדולים כתוצאה ממחאת קיץ 2011, יחד עם החזירות הקפיטלסטית של ממשלת ישראל, הם הרוח בפרשי "שחורי-היס"מ" המכים את מיטב הנוער.
אילו המכונים טייקונים שספגו הפסדים ופגיעה בשמם "הטוב" (תורמים ל"בבא רנטגן" ושות' ) "ישמנו" את בכירי משטרת ישראל (ג'ובים לאחר פרישה), שנתנו את ההוראה להכות בצעירים המוחים.
איפה יהיו הפולטקאים חברי הכנסת לצד הצעירים או לצד המכים ?
אם מפלגת העבודה "חפצה חיים" ורוצה לצידה את קולות הצעירים והפרולטריון ,עליה לנקוט עמדה ברורה ולדרוש וועדת חקירה פרלמנטרית ולבקש את הדחת "שר השוטרים המכים".
ולערוץ 10 בבקשה : תחקיר של דרוקר ושלח מי עומד מאחורי שינוי הקוו של המשטרה שהיתה אוהדת ב 2011 , האם ההשערה שהטייקונים מושכים בחוטים וידי השוטרים מכות ?

33 אנרכיסטים שרוצים לשבור? שישברו להם את ראשם.  (לת) פול
  • 08:17
  • 24.06.12

34 הייתי בטוח שניכנסו בכוח בימין הקיצוני אז שמחתי.חבל  (לת) משה
  • 08:19
  • 24.06.12

35 מ תחילים ללמוד מפוטין ומאסד שכן גם הם שומרים על הסדר הציבורי מפני החוליגנים המסרטנים את החברה  (לת) פלץ
  • 08:23
  • 24.06.12

36 אהרונוביץ הוא בובה. בובה של ליברמן שרוצה להיות בן דמותו של פוטין. ליברמן תעב את המחאה בשנה שעברה וזמם לעקור את המאהלים כבר אז. הוא זה שמשסה את המשטרה במפגינים. נתמך על ידי ביבי. השוטרים הם אלה שיוצרים את האלימות ומתנהגים כמו המשטרה בטוניס לפני ההפיכה שם. וגם השריף של תל אביב חולדאי ידידם הטוב ביותר של טייקונים בעלי הון ובוני מגדלים - גם הוא "יזכר לטוב".לפחות אדם ישר. הכריז מזמן שהמפגינים ילכו לכנסת להפגין שם ולא "אצלו" משל תל אביב היא חצרו הפרטית. שריף כבר אמרתי?  (לת) צביקי
  • 08:36
  • 24.06.12

37 איפה עיתון הארץ והביקורת המוחזת שלו כשמדובר באלימות נגד מפגיני ימין? המוסר הכפול שלכם זועק מכל מילה  (לת) אלברט
  • 08:37
  • 24.06.12

38 תודה לעיתון היחיד במדינה שמגן על הדמוקרטיה -- נגד שני צהובונים של נציגי ההון, וחינמון שמלא בדברי הסתה של ביבי קינג  (לת) תודה למגיני הדמוקרטיה
  • 09:03
  • 24.06.12

  •   בתור מי שקורא גם "הארץ" וגם את "החינמון שמלא בדברי הסתה", אני יכול להעיד שבבירור ב"הארץ" ישנם הרבה יותר דברי הסתה: נגד החרדים, המתנחלים, המשטרה, הצבא והממשלה, ובעד אנרכיסטים שמרשים לעצמם, על דעת עצמם, לחסום רחובות ראשיים, לנפץ שמשות של בנקים, להשתלט על רחוב שלם למשך חודשיים תוך הפרעת כל הסדר הציבורי במסיבות רחוב, טינוף הסביבה ועשיית צרכים בחצרות הבתים ועוד ועוד. "הארץ" ו-"דה מארקר" מנסים ליצור את החדשות ולא לדווח עליהן, תוך הסתת צעירים נגד "הממסד" (הממשלה), למרות ההישגים הגדולים של הממשלה דוקא בקדנציה הזאת בתחומים האלה - חינוך חינם מגיל שלוש, מהפכת הסלולר, ועדת הריכוזיות, שינוי תמלוגי הגז ועוד. איפה הייתם בזמן ממשלת שרון ואולמרט שכל כולן היו קשרי הון ושלטון??? אולי זה לא כל כך כאב אז, כי הם היו מוכנים למסור שטחים לפלסטינאים, אז כל השאר היה בסדר?  (לת) ערן
    • 13:43
    • 24.06.12

39 ישי מכניס המהגרים עושה את חולדאי לגזען. ביבי הופך את אקסול ואוחיון לבריונים  (לת) זין קרטיה
  • 09:04
  • 24.06.12

40 דפני ליף וחבורת המטורללים מסביבה לא מיצגים את העם אלא מיעוט בועתי והזוי שמחזיק בדעות אנטי ציוניות.  (לת) השמאל הרדיקלי חסל את המחאה הצודקת
  • 09:07
  • 24.06.12

41 הדיכוי מתחיל באותו "בירור",ללא ספק,ואולי גם קודם,אבל זה ממחיש יותר מכל את סכנתו של מאגר ביומטרי. מאגר ביומטרי-חיים קלים למישטרה-חיים קשים לאזרח.יכול להיות שכשהאזרחים יבינו זאת-זה יהיה מאוחר מדי.  (לת) סמי מפ"ת
  • 09:11
  • 24.06.12

42 "מצב החירום הלא ממשי הוא המצב שבו היוצא מן הכלל הפך לכלל, וההשעייה של החוק איבדה את זמניותה. נוכח המצב הזה אין טעם לחלום על על חזרה למצב החוקים הנורמלי, אלא יש להתכונן למצב החירום האמיתי. זה מצב בו החוק אינו מושעה – הוא נעלם לגמרי. ההיעדר המוחלט של החוק פירושו קריסה מוחלטת של ההבדל בין אלימות חוקית לאלימות לא חוקית, ובין אלימות המכוננת חוק לבין אלימות שמשמרת אותו". ולטר בנימין
  • 09:15
  • 24.06.12

איזה דמוקרטיה?

  •   ובמילים אחרות, אתה קורא לאלימות - ונתלה באילנות גבוהים. טינופת. מודרניסט .
    • 17:18
    • 24.06.12

    ובמילים אחרות, אתה קורא לאלימות - ונתלה באילנות גבוהים. טינופת.

  •   ובמילים אחרות, אתה קורא לאלימות - ונתלה באילנות גבוהים. טינופת. מודרניסט .
    • 17:19
    • 24.06.12

    ובמילים אחרות, אתה קורא לאלימות - ונתלה באילנות גבוהים. טינופת.

43 the regime has lost its legitimcy--election now  (לת) socialist Benny
  • 09:16
  • 24.06.12

44 חצופים וצבועים עופר
  • 09:20
  • 24.06.12

אלימות בחסות המדינה
לעצור את המשטרה- גדעון לוי

איפה אתם כשאותה משטרה פועלת במסגרת החוק ומכה ללא רחמים ובכוח לא סביר נגד המתנחלים או החרדים.
שם אתם צוחקים ומסננים בין שיניכם " מגיע להם" הם פורעי חוק ועוד מילים שמכסות על מצפונכם המוטה.
אתם שוכחים דבר אחד - אנחנו מדינת חוק גם אם לפעמים החוק לא מתאים לכם ( האמת הוא אף פעם לא מתאים לכם כשהוא פועל לרעתכם והוא מאוד צודק כשהוא חופף את רצונכם האפל) אבל מה זה משנה.
לפחות תרגישו מעט מה שמגזרים אחרים חשים כמעט כל השנה.

הוא שאמרנו -אתם באמת לא אנשים ישרים ולא מוסריים ולא בבלט.
סתם אנשים קטנים שחושבים שהכל מגיע להם.
ובוכים כשלא נותנים להם.

45 זה אלימות? לא כל-כך נורא. אלחנן
  • 09:25
  • 24.06.12

שדפני וחבריה יפגינו למען צדק חברתי לאלו שחיים תחת שלטון צבאי 45 שנים. שם הם לא יתקלו ב'אלימות משטרתית' אלא ברימוני גז והלם, כדורי גומי ונשק חם. 'העם הלבן' (אליבא דאלי ישי) דורש צדק חברתי.

46 הייתי אתמול ההייתי במדינות אחרות השוטרים פה היו כל כך עדינים שזה היה מדאיג  (לת) רונה
  • 09:26
  • 24.06.12

47 מבחינה פילוסופית, מה שקןרה הוא בדיוק מה שליבוביץ חזה: וגם האופן שבו בוצעה ההתנתקות, הרחקת אנשים מהבית שלהם, קשורה לזה: איבדנו כבוד, והאלימות הפכה חלק מהווי החיים - משמאל ומימין - בחסות השלטון.  (לת) מפצחת המטריקס
  • 09:29
  • 24.06.12

48 כל הכבוד לעיתון "הארץ" ולמוספו הכלכלי THE MARKER דב נאור
  • 09:30
  • 24.06.12

אני מלא הערצה ל"הארץ" ולמוסף הכלכלי "דה מרקר", על עמדותיהם החברתיות האמיצות ועל תמיכתם במחאה החברתית. אף כי בעליו והמו"ל של העיתון אינו חשוד על עמדה חברתית "שמאלנית", רחמנא ליצלן, מתאפשר לכתביו של העיתון חופש הבעה מלא בהתייחסותם לבעיותיה הכלכליות והחברתיות של ישראל. כל הכבוד לכם, והמשיכו בדרככם זו!

49 צריך לדפוק אותם בחוקים שלהם ויני ג'ונס
  • 09:31
  • 24.06.12

לפעילי המחאה אין ברירה אלא לציית לחוקים, כי כל אירוע אלים כמו שלשום אינו עושה להם טוב ומסמן אותם כשמאלנים רדיקלים. ההתנהגות של השלטון מחפירה ופחדנית, אבל אפשר לבצע מחאה אגרסיבית גם בלי להקים אוהלים בשדרות רוטשילד. ההפגנות עצמן צריכות להיות יותר לוחמניות, כי המצב לא השתנה אלא רק החמיר: הממשלה דופקת את מעמד הביניים לטובת עוד כסף לביטחון, לחרדים ולהתנחלויות. ביבי אינו נציג הקפיטליזם או אפילו בעלי ההון אלא נציגם של רפובליקנים קיצוניים בארה"ב ושל ימין קיצוני כמו יריב לוין וישראל כ"ץ בישראל

50 כל אלו שדיכו את מחאת הימין בזמן גירוש גוש קטיף-ברוכים הבאים למדינת ישראל  (לת) שמעון
  • 09:37
  • 24.06.12

51 יאללה תחריר  (לת) ajr
  • 09:41
  • 24.06.12

52 מאמר מעניין. אף מילה על האלימות של המפגינים, על חסימת רחובות, על ניפוץ שמשות. בואו נעצום את עינינו רגע ונדמיין שאלפיים מתנחלים או חרדים היו באים לתל אביב ועושים הפגנה בדיוק, אבל בדיוק, כזאת במחאה אל פינוי מאחז או גיוס חרדים וכו'. האם גם אז המפגינים היו הקורבן והמשטרה התוקף, או שמא המוסר הכפול היה נכנס להילוך גבוה ומאמר המערכת היה הפוך ב-180 מעלות? הפעם בבקשה לא לצנזר. תודה.  (לת) ערן
  • 09:43
  • 24.06.12

53 מיליטריזציה של המשטרה - שיטות שב"כ עובדות הכי טוב - תגידו תודה לפלסטינים על האינתיפדה שחינכה אותם כך  (לת) מיליטון
  • 09:50
  • 24.06.12

54 טעות- אלימות בעידוד עיתון הארץ  (לת) ירון
  • 09:53
  • 24.06.12

55 יש לעצור את כל המתפרעים. כדי למנוע אנרכיה.  (לת) גולש
  • 09:55
  • 24.06.12

56 דמוקרטיה אינה אנארכיה !!!!  (לת) חזי
  • 10:02
  • 24.06.12

57 אם הארץ בעדם אני נגדם, חבורה של אנרכיסטים  (לת) מאיר
  • 10:03
  • 24.06.12

58 דיכוי אלים של מתנחלים זה בסדר, רצוי ואף מומלץ. דיכוי אלים של תל אביבים שמנפצים חלונות בנקים - זה אסור באיסור חמור.  (לת) הצביעות של הארץ
  • 10:04
  • 24.06.12

  •   מתנחלים הם פושעי מלחמה שראוי שיוחזרו לגבולות המדינה מהר ככל האפשר מייק
    • 10:16
    • 24.06.12

    העברת אוכלוסיה לשטח כבוש היא פשע מלחמה ואסורה לחלוטין! את ההתנחלויות יש לפנות כולן ויפה שעה אחת קודם. המתנחלים וההתנחלויות גונבות תקציבים מעניי המדינה ויש לייבש אותם ככל שאפשר וניתן

  •   עיתון הארץ המשך לתת ביטוי לדמוקרטיה שנעלמת לנו ... שיר
    • 10:19
    • 24.06.12

    התבלבת- דיכוי אלים של פלשתינאים זה בסדר ( כי זה מה שקורה בעצם)
    כל הכבוד לעיתון הארץ- היחיד שעדיין לא משוחד לטובת השלטון
    ונותן ביטוי גם למקרים שלא ממש מוצאים חן בעיני ביביהו וחבריו
    אם מישהו נוהג באלימות וכוחניות זו הממשלה ושלנו בכל נושא ותחום. מעציב מאוד שהמדינה הזאת הולכת לאבדון אחרי סך הכל 65 שנה

  •   אתה משווה בין מתנחלים פורעים החיים על חשבון אותם אנשים שמפגינים בצדק נגד הזרמת הכסף להתנחלויות מחוץ לישראל בזמן שצריך להוציא אותו על רווחה לתושבי ישראל  (לת) הבחנה
    • 10:24
    • 24.06.12

59 מנסים להשתיק מחאה בכל מקום. למשל, איומים על עובדי כלל שרוצים להצטרף להסתדרות. כל הכבוד למפגינים!!  (לת) תמר
  • 10:07
  • 24.06.12

60 מדינת משטרע דרון
  • 10:09
  • 24.06.12

תהי המהפכה

61 רייכספיהרר יוחנן דנינו  (לת) עוזי יער
  • 10:09
  • 24.06.12

62 ביבי נתן הוראה לפרק את המחאה בכח - יהיה כח נגדי - תהיה אלימות - יהיו גם אזרחים וגם שוטרים מתים !!!! והכל בגלל ביבי - - הוא ריסק את המלצות הועדה - במקום כולם 2 קומות בפירמידות , הוא נותן פרס למי שעשק כל שנים ומאפשר לו 3 קומות בפירמידות וזה אומר לחברות חדשות יהיה קשה עד בלתי אפשרי להתמודד עם הישנות כי יש הבדל עצום בין 2 קומות ל 3 קומות - כמו כן את ההפרדה בין נכסים ריאלים לפיננסיים הוא העריך מ4 שנים ל 6 שנים כלומר הוא נותן למספר משפחות עוד שנים לעשוק את הציבור !!!! תהיה מלחמה - המשפחות יברחו מישראל והנכסים שרכשו בכספי הציבור יחזרו לציבור וזה מצויין - הם לא ההון - ההון הוא העם יואב
  • 10:13
  • 24.06.12

ביבי נתן הוראה לפרק את המחאה בכח - יהיה כח נגדי - תהיה אלימות - יהיו גם אזרחים וגם שוטרים מתים !!!! והכל בגלל ביבי - - הוא ריסק את המלצות הועדה - במקום כולם 2 קומות בפירמידות , הוא נותן פרס למי שעשק כל שנים ומאפשר לו 3 קומות בפירמידות וזה אומר לחברות חדשות יהיה קשה עד בלתי אפשרי להתמודד עם הישנות כי יש הבדל עצום בין 2 קומות ל 3 קומות - כמו כן את ההפרדה בין נכסים ריאלים לפיננסיים הוא העריך מ4 שנים ל 6 שנים כלומר הוא נותן למספר משפחות עוד שנים לעשוק את הציבור !!!! תהיה מלחמה - המשפחות יברחו מישראל והנכסים שרכשו בכספי הציבור יחזרו לציבור וזה מצויין - הם לא ההון - ההון הוא העם

63 ביבי נתן הוראה לפרק את המחאה בכח - יהיה כח נגדי - תהיה אלימות - יהיו גם אזרחים וגם שוטרים מתים !!!! והכל בגלל ביבי - - הוא ריסק את המלצות הועדה - במקום כולם 2 קומות בפירמידות , הוא נותן פרס למי שעשק כל שנים ומאפשר לו 3 קומות בפירמידות וזה אומר לחברות חדשות יהיה קשה עד בלתי אפשרי להתמודד עם הישנות כי יש הבדל עצום בין 2 קומות ל 3 קומות - כמו כן את ההפרדה בין נכסים ריאלים לפיננסיים הוא העריך מ4 שנים ל 6 שנים כלומר הוא נותן למספר משפחות עוד שנים לעשוק את הציבור !!!! תהיה מלחמה - המשפחות יברחו מישראל והנכסים שרכשו בכספי הציבור יחזרו לציבור וזה מצויין - הם לא ההון - ההון הוא העם יואב
  • 10:15
  • 24.06.12

ביבי נתן הוראה לפרק את המחאה בכח - יהיה כח נגדי - תהיה אלימות - יהיו גם אזרחים וגם שוטרים מתים !!!! והכל בגלל ביבי - - הוא ריסק את המלצות הועדה - במקום כולם 2 קומות בפירמידות , הוא נותן פרס למי שעשק כל שנים ומאפשר לו 3 קומות בפירמידות וזה אומר לחברות חדשות יהיה קשה עד בלתי אפשרי להתמודד עם הישנות כי יש הבדל עצום בין 2 קומות ל 3 קומות - כמו כן את ההפרדה בין נכסים ריאלים לפיננסיים הוא העריך מ4 שנים ל 6 שנים כלומר הוא נותן למספר משפחות עוד שנים לעשוק את הציבור !!!! תהיה מלחמה - המשפחות יברחו מישראל והנכסים שרכשו בכספי הציבור יחזרו לציבור וזה מצויין - הם לא ההון - ההון הוא העם

64 נו, באמת...המשטרה ברוטלית, כתמיד, חוץ מאשר עם המתנחלים. אבל דיכוי..... לא. הממשלה הזאת... לא שונה מאחרות. הרסו לנו את הקייטנה.  (לת) עובר אורח
  • 10:18
  • 24.06.12

65 זו לא מחאה זו אנרכיה יצחק
  • 10:19
  • 24.06.12

ואני מתפלא על מאמר זה, התוקף את כוחות המשטרה, המנסים במעט הכוח שלהם, לעצור חוליגנים. מי נתן להם רשות לשבור ולנפץ חלונות של הבנקים?
האם אתם תומכים באלימות זו, ומה אתם הייתם עושים במקום המשטרה?
סתם שאלה, אם המחאה החברתית כל כך יוקדת בליבה של דפני ליף, הכין הייתה כל החורף? בוודאי עכשיו כשמזג האוויר נוח, אז גם נוח לצאת לרחובות ולהשתולל. אז בתופעה זו אתם תומכים???

66 מיליוני אזרחי ישראל שומרי חוק לא תומכים במחאה האלימה !  (לת) אביבה
  • 10:21
  • 24.06.12

67 בעד מחאה חברתית נגד האלימות! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (לת) רמי
  • 10:22
  • 24.06.12

68 יש להעניש בחומרה את כל הפעילים האלימים  (לת) צח
  • 10:25
  • 24.06.12

69 אנרכיסטים המתעתדים לבזוז רכוש תאגידי לעולם יינגפו אל מול מגיני הסדר החברתי. יישר כוחם של כחולי המדים ומי יתן ויפליאו מכותיהם שבעתיים בעוכרי ישראל.  (לת) מיגל נסטור אלוורז
  • 10:26
  • 24.06.12

70 תודה על המאמר החשוב. הייתי מצפה למאמר זהה בכל אחד מהעיתונים הישראליים  (לת) ש.דובי
  • 10:26
  • 24.06.12

  •   בישראל יש רק ע י ת ו ן אחד "הארץ" כל היתר הם צהובונים וחינמונים של הון-ביביטון  (לת) אין מה לצפות מ"ישראל אתמול" "אדיוט" ו"העריב"
    • 19:58
    • 24.06.12

  •   בישראל יש רק ע י ת ו ן אחד "הארץ" כל היתר הם צהובונים וחינמונים של הון-ביביטון  (לת) אין מה לצפות מ"ישראל אתמול" "אדיוט" ו"העריב"
    • 19:59
    • 24.06.12

71 מתאים מאוד לממשלת-ימין לנסות לדכא מחאה חברתית תוך שימוש בכוח (ברוטאלי) של המשטרה.  (לת) גיורא
  • 10:37
  • 24.06.12

72 מי ששתק כשפינו כך ביהודה ושומרון, שלא יתפלא שכך קורא בתל אביב...  (לת) מידה
  • 10:44
  • 24.06.12

73 בדרום יורים בכדי לדכא את המהפכה . לא יעזור המהפכה התחילה  (לת) שרביט
  • 10:51
  • 24.06.12

74 הארץ, יש לכם את הכוח לשנות משהו במדינה המסריחה הזו. אל תפקסמו לי מאמרי מערכת מסכנים. אם היתה מטרה, הייתם דואגים שהנושא ישאר על סדר היום בלי לרדת ממנו, עד שהחיים פה היו נסבלים.  (לת) דרור
  • 10:51
  • 24.06.12

75 לפרסם רשימת שוטרים אלימים עם תמונותיהם א
  • 10:54
  • 24.06.12

שוטר שפועל לא על פי החוק יועמד לדין

76 עיתון הארץ אתם המוסד הישראלי היחיד שמהווה תקווה לשפיות והגינות.  (לת) רויטל
  • 11:02
  • 24.06.12

77 למתנחלים ולקציצוני הימין - אתם תומכים בהשלטת תורתכם ובהרס החוק ומעמד ישראל בעולם  (לת) VIVE LA PETITE DIFFERENCE יחי ההבדל בין המפגינים בעד צדק ושלום ובין המחבלים בו
  • 11:22
  • 24.06.12

78 אתם בסך הכל אוכלים את מה שבישלתם עבור מפגיני הימין.החוטם של השוטרים אינו אנין כמו של שמאלני ממוצע  (לת) רני
  • 11:40
  • 24.06.12

79 לא יעזור לביבי כלום. סדרי העדיפות במדינה הזו ישתנו על אפו ועל חמתו של רה"מ החלש גור
  • 11:44
  • 24.06.12

ביותר בעשור האחרון

80 כוחות המשטרה והיס"מ אומנו לדכא הפגנות של ערבים ופלסטינים ללא רחמים עכשיו בבקשה תראו בעצמכם ותסיקו מסקנות  (לת) עו"ד ערבי
  • 11:45
  • 24.06.12

81 חולדאי , הזרוע המבצעת של ממשלת הימין  (לת) הבחנה
  • 11:45
  • 24.06.12

82 הרע האמיתי עוד לפנינו קול ההיגיון
  • 11:47
  • 24.06.12

הבעיה האמיתית היא הריבית הנמוכה של ארה"ב, בשילוב כוחה של המעצמה הגדולה בעולם המונע את צניחת הדולר. מצב זה מחייב את מרבית מדינות העולם להוריד ריבית, דבר הגורם לזעזועים בשווקי הנדל"ן, מעמיק את חוסר השיויון החברתי, ומכניס את רוב האוכלוסייה לחובות.

המפגינים האלה אינם רוצים להבריא את הקפיטאליזם. הם רוצים קומוניזם, וויתורים מפליגים לפלסטינים. הם שמאל קיצוני, ולכן אין להם תמיכה מסיבית בעם.

מצד שני הממשלה לא כופה על עשירים החזר חובות אג"ח - אחד מסממני האי-שיויון. הכלכליים הנוצרים לאחרונה. ורק משרד אחד - בראשות השר כחלון - התחיל בבלימת קרטלים. למרות הקשיים האכלכליים האובייקטיבים, הממשלה יכולה לעשות הרבה יותר להורדת החוסר שיויון, ועזרה לשכבות החלשות, וכל זאת ע"י הפיכת הכלכלה ליותר צודקת. למשל מיסים שווים ליחידים וחברות, איסור "תיספורות", יישום בעיקרון שחברה ציבורית
שייכת לכלל העם, איסור "פירמידות", תחרותיות ועוד, כל אלה שייכים לקפיטאליזם כפי שהוא אמור להיות. ההון לא יברח - אין לו לאן.

בעיות אלה קורות בכל העולם. אבל הצרות האמיתיות עוד לא החלו!!! כרגע הכספים הנשפכים ע"י הבנקים המרכזיים לא "מחלחלים מטה", ולכן אין אינפלציה. אבל מתישהו הם יהיו חייבים לחלחל, ואז תהיה אינפלציה, ולא יהיה מנוס מהעלאת ריבית. או אז, נראה את הכאב האמיתי של כל העם שלקח חובות בלי לחשב, ואז נראה את המהומות האמיתיות. הכאב של הורים לראות את ילדיהם בקשיים אחרי קניית דירה, הוא כאין וכאפס לעומת הכאב להיות מפונים מדירתם הם. לאף אחד לא יהיה אז אכפת משמאל ומימין.

כל מדינה רוצה להפחית חובות ע"י הורדת ערך המטבע המקומי. לרוב הם לא יכולות, כי המטבע המקומי מתמוטט. ארה"ב יכולה ועושה את מה שאחרים
לא יכולים. והיא "אשמה" במצב - עם כל הסימפטיה שיש לי למדינה זאת, לא
כך מחזירים טרליון דולר לסין.
יהיה "שמח".

83 יותר קל יותר להרביץ לאזרחים מאשר להתמודד עם מבקר המדינה אורן, י-ם
  • 12:04
  • 24.06.12

או עם בעלי ההון, או עם המתנחלים (שאגב ההפגנות שלהם לא לגיטימיות כי הם לא מפגינים בשם הזכות לחיות ולהתפרנס בכבוד אלא בשם הזכות להפר את החוק ולגזול אדמות של מישהו אחר), או עם ההזנחה של דרום תל אביב ודרום הארץ. וגם - אולי זה לא מקרי שביבי הזמין את פוטין השבוע לארץ. יוכלו להחליף טיפים בדיכוי אלים של אזרחים.

84 למתנחלים ולקציצוני הימין - אתם תומכים בהשלטת תורתכם ובהרס החוק ומעמד ישראל בעולם  (לת) VIVE LA PETITE DIFFERENCE יחי ההבדל בין המפגינים בעד צדק ושלום ובין המחבלים בו
  • 12:09
  • 24.06.12

85 מה רוצים המפגינים - מצרים? סוריה? - נמאס מהחוליגנים שמעוררים פה בריונות כאן מדינת ישראל
  • 12:26
  • 24.06.12

ראשי המפגינים מסיתים לאלימות
ואח"כ מזילים דמעות תנין על התנהגות כוחות הביטחון.

86 ניפוץ חלונות הבנקים ירשם כסוף המחאה החברתית. יחס האיפה ואיפה של העיתונות כלפי אלימות משטרתית לימין הוא סוף האמינות של העיתונות (אם היה כזה) ונראה אם גם היום נראה 66 פעמים בטלויזיה את השוטר האלים והבום המבויים בפרצופו של המפגין כמו שהיה בפרשת הסמח"ט.  (לת) י.ה.
  • 12:29
  • 24.06.12

87 תגובת המשטרה למחאה זיו לאה
  • 13:11
  • 24.06.12

ראיתי את התמונות וחרדה תקפה אותי, אלה התמונות שאנחנו רואים במשטרים חשוכים, הפוחדים משינוי, ראינו את סוריה. אייך זה שכמות כזו גדולה של שוטרים תקפו את דפני ליף. האם הם השתגעו - אין להם פעילויות
חשובות יותר, כמה שוטרים נשלחו למנוע את ההפגנה? הם לא מבינים שתגובתם תוציא יותר אנשים לרחוב. כדי להוכיח שאנחנו לא מדינת משטרה !
הלב בוכה למראה התמונות והפחד מציף אותו.

  •   הסבר ממי שראה את הסרט: ערן
    • 15:01
    • 24.06.12

    יש שם הרבה שוטרים שמנסים בעדינות רבה לנתק את דפני ליף, שמתנגדת באופן פיזי למעצר, מחבריה שעוזרים לה להתנגד למעצר.

    אין שם מכות, אין שם אלות, שום גז מדמיע, כדורי גומי או זרנוקי מים, והסיבה שיש שוטרים רבים היא בדיוק זו שהם מנסים להפריד אותם בידיים חשופות ובלי אלימות.

    תאמיני לי ששני אנשי יס"מ, או אפילו אחד, היו יכולים לעשות את העבודה, ובהרבה פחות זמן, אבל אז באמת זה היה מצריך שימוש בכוח וכמי שראה את הסרט אני יכול להעיד שנראה שבדיוק את זה הם ניסו למנוע.

    לראיה, אגב, ליף יוצאת משם במצב סביר, על שתי רגליה, למרות התנגדות שלה בכוח למעצר, מה שמעיד שהשוטרים לא הפעילו כוח בלתי סביר.

88 אי אפשר לעשות חביתה בלי לשבר ביצים הגיע בזמן לסדר חדש
  • 13:24
  • 24.06.12

יש לסיים את עידן ההתנחלויות וגם להפסיק את התשלומים המיוחדים לחרדים...כלומר עליהם לקבל סיוע רגיל, לפי מבחן אמצעים ולא מענקי לימודים כדי שילמדו שום דבר

89 רוח המפקד דורון
  • 13:31
  • 24.06.12

ישראל כבר מזמן איננה דמוקרטיה. מדינה שבה לשלטון יש רוב של מעל ל 80% היא במקרה הטוב אוליגרכיה. ישראל צועדת במדרון חלקלק לדיקטטורה. מי שאחראי לכך יותר מכל יושב במשרד ראש הממשלה.. יש קו מקשר ברור בין ההתקפות על בית המשפט העליון, שינויי החקיקה המוצעים, הדרת נשים, גזענות, לאומניות קיצונית, פנאטיות דתית ואלימות המשטרה. זוהי רוח המפקד. בדקו מיהו יו"ר הקואליציה, מיהו שר החוץ ומיהו ראש הממשלה וקבלו את התשובה המובנת מאליה. זהו האיש שעמד על המרפסת בזמן שהאספסוף קרא לרצח רבין. זהו אותו האיש שלחש באוזנו של הרב - הם לא יהודים. זהו האיש שמינה את ליברמן לשר החוץ, את נאמן לשר המשפטים, ואת נציגי הימין הקיצוני כלוחשים על אוזניו.. זהו האיש שרוצה לסגור את ערוץ 10 וזהו האיש היותר קיצוני מתאצ'ר וריגן במשנתו הכלכלית. זוהי איננה חולשה זוהי שיטה. יצירה ישראלית מקורית. תערובת של מדינת הלכה נוסח איראן ופשיזים נוסח שנות השלושים. יחי הרייך היהודי הראשון...

90 אל תחמיצו את כתבת התחקיר "כך הונו עשרות רשויות את המדינה" באתר א.
  • 14:48
  • 24.06.12

nrg!

91 מדינת משטרה ברבי דוד
  • 15:09
  • 24.06.12

כמו בכל דקטטורה שולח השלטון את המשטרה לדכא את הפגנות של האזרחים
הפעם יש לנו עסק עם הגרוע מכל וזוהי דקטטורה דמוקרטית זה מאד מבלבל

92 נסיון הממשלה לסתום פיות בעזרת אלימות המשטרה גורמים לכך שאנשים כמוני שלא השתתפו בהפגנות יתחילו לההשתתף בכל הפגנה נגד המדיניות החזירית של הממשלה.  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 15:43
  • 24.06.12

93 גם היועץ המשפטי לממשלה לא יעשה כלום....  (לת) יואל
  • 16:01
  • 24.06.12

94 נו, מערכת העיתון לסמולנים מסוממים בטוחה שנמצאה הדרך להפיל את ממשלת ביבי-ברק-ליברמן-מופז-ש"ס, מחאת בועת הדיור, חכו ותראו איך בשבת הבאה, המוני העם מתנפלים על הסמולנים המוחים, ומשלכים אותם לכל הרוחות, וכל זאת כשהמשטרה עומדת וצופה בנעשה. והכותרת במאמר המערכת ביום א' הבא, תיהיה אז זהה לזאת של היום. "אלימות בחסות המשטרה".  (לת) ס-ו-ל-ו
  • 17:21
  • 24.06.12

95 צריך להמשיך ולהפגין בכח גיא
  • 17:55
  • 24.06.12

אם המשטרה והשלטון חושבים שיצליחו לדכא את העם בשיטות שמזכירות את הגסטפו....... מחכה להם הפתעה גדולה. אם השלטון והמשטרה לא יתנו להפגין כמו במדינה דמוקרטית הם יקבלו מנה אחת אפיים על האלימות שהם עצמם יוצרים ואם בודקים את ההיסטוריה של המשטרים האפלים ביותר (סוריה לוב,מצרים וספרד ואפילו גרמניה הנאצית) אפשר לראות ששום שינוי לא היגיע ללא אלימות והרוגים, אם הממשלה והמשטרה רוצים הם יכולים לגרום לשינויים הדרושים ללא האלימות המתבקשת. אך הם לא רוצים הם רוצים רק לדכא ולאמלל את העם ישראל זו המדינה היחידה בעולם הנלחמת באזרחיה!!! אם המשטר רוצה מלחמה הוא יקבל אותה המחאה השנה היא ל א המחאה של ה"נחמדים" אנחנו לא נחמדים יותר!!!
לפני כדקה · אהבתי
Ayal Yozem חמישה מפגינים על כל שוטר בשמירה אישית לוחצת
ירגיעו כל שוטר שמוחו בראשו
ואם השוטר יתחמם יש בכוחם של החמישה להרגיעו

96 האסטרטגיה של ביבי! - להרוס את הבסיסים למחאה במרכז הערים! (ראה בפנים) ניצן
  • 17:57
  • 24.06.12

המחאה פרחה בעיקר בגלל בסיסי האוהלים במרכזי הערים:
ולכן ביבי המאוס מושך בחוטים דרך ראשי העיריות והמשטרה בכדי לעשות הכל כדי שהמאהלים לא יקומו מלכתחילה.
יש לשנות אסטרטגיה ולהשתמש יותר ברשתות החברתיות בכדי להכין את הלבבות לקראת הפגנות ענק מתואמות. אולם זה לא יקרה כל עוד מנהיגי המחאה מקייץ שעבר ימשיכו להיות מפולגים.

97 מדובר באלימות שיטתית ומכוונת של פראי השמאל הקיצוני המנסים להפיל ממשלה נבחרת לגיטימית באלימות רחוב, זה נקרא נסיון לפוטש והכל במימון מדינות זרות עויינות. ההפגנה הייתה לא חוקית, האלימות של המפגינים מטרתה למשוך כותרות משום כשלון השמאל להתנחל בלבבות, גם הכתבן יודע זאת היטב, רק שיש לו מטרה זהה. ניר הלקמוס ברור, כיצד סיקר הארץ את פראות המשטרה בעמונה, מגרון והטרנספר שבוצע שאלפי יהודי גוש קטיף. אז נכון, אפילו אנשי תל אביב אשר ברובם אינם בדיוק אנשי ימין/מרכז, קצה נפשם בפראי השמאל הפרזיטים, אלה שתמיד "מגיע" להם, אלה שהרסו לתל אביבים את החיים בקיץ האחרון. חולדאי, לא בדיוק איש ימין, מייצג את תושבי תל אביב, את מי מייצגים המפגינים האלימים והבלתי חוקיים? את מרצ? את חד"ש? מיעוט זעיר המחפש כותרות בכל מחיר. אגב, מה דעת הכתבן שפראי השמאל יתפרעו ברחוב שוקן ולא בבנקים? נשלח ברביעית  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 18:26
  • 24.06.12

98 מדובר באלימות שיטתית ומכוונת של פראי השמאל הקיצוני המנסים להפיל ממשלה נבחרת לגיטימית באלימות רחוב, זה נקרא נסיון לפוטש והכל במימון מדינות זרות עויינות. ההפגנה הייתה לא חוקית, האלימות של המפגינים מטרתה למשוך כותרות משום כשלון השמאל להתנחל בלבבות, גם הכתבן יודע זאת היטב, רק שיש לו מטרה זהה. ניר הלקמוס ברור, כיצד סיקר הארץ את פראות המשטרה בעמונה, מגרון והטרנספר שבוצע שאלפי יהודי גוש קטיף. אז נכון, אפילו אנשי תל אביב אשר ברובם אינם בדיוק אנשי ימין/מרכז, קצה נפשם בפראי השמאל הפרזיטים, אלה שתמיד "מגיע" להם, אלה שהרסו לתל אביבים את החיים בקיץ האחרון. חולדאי, לא בדיוק איש ימין, מייצג את תושבי תל אביב, את מי מייצגים המפגינים האלימים והבלתי חוקיים? את מרצ? את חד"ש? מיעוט זעיר המחפש כותרות בכל מחיר. אגב, מה דעת הכתבן שפראי השמאל יתפרעו ברחוב שוקן ולא בבנקים? נשלח ברביעית  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 18:26
  • 24.06.12

99 מערכת אל-ארד בטוחה שנמצאה הדרך להפיל את ממשלת ביבי-ברק-ליברמן-מופז-ש"ס, מחאת בועת הדיור, חכו ותראו איך בשבת הבאה, המוני העם מתנפלים על הסמולנים המוחים, ומשלכים אותם לכל הרוחות, וכל זאת כשהמשטרה עומדת וצופה בנעשה. והכותרת במאמר המערכת ביום א' הבא, תיהיה אז זהה לזאת של היום. "אלימות בחסות המשטרה".  (לת) ר-י-נ-ו
  • 19:06
  • 24.06.12

100 אלימות המשטרה ופקחיו של חולדאי חשפה את הפנים האמיתיות של הממשל בישראל נפתלי
  • 19:47
  • 24.06.12

טוב ותודה למשטרה ולפקחיו של חולדאי שחשפו אתמול את פרצופם האמיתי. אמור מעתה - כנגד אלימות הממסד יש להפעיל אלימות מנגד. המשטרה ופקחיו של חוןלדאי לא למדו את לקח ההיסטוריה. הבריגדות האדומות ותנועת באדר מיינהוף עשו שמות במשטרות. רק מי שהיה שם וראה במו עיניו את פחד המשטרה מפני פעילי הבריגדות האדומות באיטליה יודע מהי מחאה אמיתית. האלימות של אתמול מצד השוטרים באה כתוצאה מהוראה של חולדאי ולא של דנינו. מפקדי המחוזות כפי שסופר לי 'לא סופרים' אותו כי הוא לא עבר כמותם את מסלול השיטור אלא הוצנח . חולדאי הוא שנתן את האות. ופקחיו הם שהובילו את מרחץ הדמים אליהם הצטרפו שוטרים גדולי גוף ושונאי אשכנזים.משכילים . למרות שהמוחים אתמול ובמיוחד אלה שניפצו את זכוכיות הבנקים יצגו את מצוקתם של השוטרים הנמנים על אזרחיה העשוקים של מדינת ישראל אבל התסכול העדתי גבר והאלימות בחסות המדים פרצה. בסתר ליבם נמסר לי כי רבים מהשוטרים מברכים את המוחים שסוף סוף ניפצו את זכוכיות הבנקים דבר שטרם נעשה במדינת ישראל וראוי לברכם על כך אבל הם עשו את עבודתם כי מפקדיהם היו צמודים אליהם. אלא שחלק מהשוטים שהפעילו אלימות מוגזמת אינם מבינים כי בכך הם מסרו לידי המוחים כרטיס כניסה למופע הבא ובו עלולים שוטרים להפגע בהמולה הזו שאיש לא יוכל לדעת מי בתוכה פגע ומי בתוכה נפגע. אחרי אתמול השוטרים אינם עוד מוגנים וכאשר יפעילו אלימות ברוטלית כזו אין ערובה לכלום. מה שקרה באירופה יקרה בתל אביב. מעתה זה לא תלוי בדנינו ולא באהרונוביץ אלא במפגינים האמיצים אשר הבינו שאם הרחובות לא יבערו לא תהיה מחאה ולא יתרחש שינוי חברתי וכלכלי. הפלשתינאים למדו מוקדם את הלקח וניסחו את סיסמתם : בדם ואש נפדה את פלסטין. הגיעה העת שמפגיני מדינת ישראל יאמצו את הסיסמה בהתאמתה למציאות החיים שלנו הישראלים כאן כנגד האוליגרכיה השלטונית והפיננסית המשעבדת אותנו עד לקץ הדורות לבנקים. והסיסמה הנראית לי כססמת המחאה צריכה להיות : בדם ואש נפדה את חירותנו. בהצלחה רבה. חזקו ואמצו אל תיראו ואל תיחתו.

101 המחאה הממשלתית טוב לב
  • 20:19
  • 24.06.12

נתניהו טוב, המשטרה טובה, תקציב טוב, רק הארץ על הפנים

102 הייתי שמח לו התיקשורת היתה מגלה את אותה אמפטיה כלפי מפגיני הימין  (לת) שהיס"מ כיסח אותם בחמת זעם
  • 21:14
  • 24.06.12