המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

רק אופ"א תפתור את קללת תורת הגזע שרובצת על בית"ר ירושלים

כשריח הזיעה הופך לריח של דם, ואין עוד הבדל בין נוער הגבעות לנוער היציעים, ובישראל פוחדים: רק מוסד בינ"ל יכול לטפל בנגע הגזענות בבית"ר ירושלים

אין היום קבוצה בליגת העל ובליגות הנמוכות יותר, שאין בה שחקן ערבי אחד לפחות. קשה לתאר את נוף הכדורגל הישראלי בלי השחקנים הערבים, שכמה מהם נחשבים למצטיינים במיוחד. אפילו הנבחרת הלאומית נהנית זה כבר משירותיהם הטובים, וכבר נתקיימו מעקבים חוזרים ונשנים אחר שפתותיהם: האם הן נעות בזמן שירת ההמנון הלאומי או שמא הן חתומות.

רק קבוצה אחת מדירה ערבים. היא לא תודה בכך לבל תיחשב לקבוצה מצורעת, שמקומה לא יכירנה בספורט המקומי והבינלאומי. לא תודה, ותעמיד פנים: במקרה, אגב זיפזוף, ראיתי קטע קצר מתוך ראיון ארוך עם היושב ראש: "עד כה לא הוצע לנו שחקן ערבי ראוי", אמר ולא בוש, "ואם יוצע אי פעם נשקול לגופו". מי שמתאים לכל קבוצה אחרת, אינו מתאים לצרכיו המקצועיים של מועדון הפאר הירושלמי.

קריית שמונה היא אלופה, ואילו בית"ר משתרכת לה בזנב הטבלה; מתי בפעם האחרונה טענה לכתר. אין זאת, כי אם קללת תורת הגזע רובצת עליה, ודנה אותה לבינוניות ומטה. זה לא ייגמר עד שזה לא ייעקר; וזה לא ייעקר עד שלא תקבל בית"ר ירושלים אל בין שורותיה גויים של שבת.

Article video embed code

אין די בהטפות מהפה ולחוץ, בקריאות חסודות ברמקול, בכרוזים שמופצים על ידי ההנהלה השקרנית: אם רק נאה דורשים ולא נאה מקיימים, האוהדים מבינים את הרמז ולועגים לו: שמענו, שמענו אתכם, אבל כולנו כאן יודעים ששחקן ערבי לא יעלה ולא ישחק אצלנו. הדשא שלנו כחול-לבן יותר, ולא כל מחבל ידרוך עליו ועלינו. השינוי בבית"ר לא יבוא מבפנים. אין במועדון כוחות שירצו ויוכלו לשנות את מציאות ה-Araber Raus; זה אבוד. רק ללחץ כבד מבחוץ יש סיכוי לתקן את המעוות, לנקות את המלוכלך.

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב כתבות ופרשנויות הספורט ישירות לפייסבוק

אני מכיר לא מעט אוהדי בית"ר, שבדרך כלל הם פיינשמקרים לא קטנים, ורק במקרה מיוחד זה הם תתרנים גמורים. ואיך נקלעים אנשי עידית לסביבה של זיבורית? פשוט מאוד: זאת ההזדמנות המתנשאת שלהם לרדת אל העם, להריח את ריח הזיעה של האספסוף כאילו היה בושם. הגיע הזמן, חברים, לתת לכנופיית בית"ר גט כריתות, להחרים אותה.

כי עכשיו מתחלף, כשם שאין הבדל בין תג מחיר בשטחים למחיר שמשלמים העובדים הערבים במשתנת האיצטדיון או בקניון מלחה הסמוך. לו טדי קולק עדיין חי, בוודאי היה תובע להסיר את שמו ממתקן החרפה.

מי מפחד מאוהדי בית"ר ומנחת זרועם; מי לא מפחד, בעצם. ההנהלה מפחדת, המשטרה מפחדת, מוסדות ההתאחדות ושדרי הטלוויזיה והרדיו מפחדים, הרוב הדומם מפחד, אם הוא עדיין רוב ועדיין דומם, ולא הצטרף בינתיים לעדת הצעקנים המסוכנים. ויתר מכולם מפחדים השחקנים עצמם, כי כבר היו דיבורים מעולם, וכבר היו תגובות מאיימות ומשתיקות. ומי שנכווה ברותחים מעופשים, לא ירצה לשוב ולטבול באותה אסלה רותחת.

למוסדות הכדורגל הבינלאומיים אין סיבה לפחד, ויש להם סיבות להתערב. זה לא סביר שבתקנון פיפ"א ואופ"א ובחוקת האיחוד האירופי אין סעיף, שמאפשר להחרים מועדון מחרים; לסלק התאחדות מקומית המשלימה עם קיומו של מועדון כזה בתוכה. לו סרבו במדריד או בלונדון לצרף שחקן "משלנו", לו השמיעו שם בכל משחק קריאות אנטישמיות, לו פרעו ביהודים לאחר תבוסה או ניצחון – כבר היה נמצא הסעיף המתאים; נתניהו וליברמן בעצמם היו דוחקים למצוא אותו וליישמו.

כתבות נוספות בנושא

זה לא הקהל, זה המועדון, אלון עידן | בין טולוז לקניון בירושלים, גדעון לוי | החוליגניזם לא רק במגרש, עוזי דן ועוז רוזנברג

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והפרשנויות של "ספורט הארץ" ישירות אליכם
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 "ואין עוד הבדל... " ההיה אי פעם הבדל?  (לת) גם לא ביחס הסלחני כלפיהם מהפאשיסטים המבקשים להראות כביכול נורמטיביים
  • 17:12
  • 28.03.12

02 לא נמאס לכם כבר למחזר את הידיעה הזו? יוסי
  • 17:17
  • 28.03.12

בתור אוהד ביתר שפוי אני מגנה כל אלימות. אבל למה להאשים את המועדון?
איפה המשטרה? תתכבד המשטרה ותעצור כל אזרח שביצע פעולה אלימה ללא קשר לאיזו קבוצה הוא אוהד. אם תהיה שררה לא תהיה אלימות - לא פיזית ולא מילולית.
נחמד שכל התקשורת אוהדת הפועל קפצה על האירוע המכוער בקניון כמוצאת שלל רב כדי להדחיק את אירועי הדרבי.
ואפרופו אירוע מכוער - איך לא קראו לו כבר - פוגרום, לינץ', פרעות. מעניין כביכול שלוש מאות איש נגד עשרה אבל אף אחד לא נזקק לטיפול רפואי?
זה לינץ' זה? להזכיר לכולם את הלינץ' ברמאללה? לא יכלו לזהות את גופות חיילינו המסכנים.
אז מצד אחד תרגיעו ואל תגזימו ומצד שני שמשטרת ישראל תעשה מעשה. יאללה רדו לרוב המכריע והטוב של אוהדי בית"ר מהגב!

03 אתה מכיר את אוהדי ביתר ? ומי אתה שתכליל גזען
  • 17:18
  • 28.03.12

ניתוח לוגי של מאמר זה רק במקום אוהדי ביתר יש שלטון ישראלי:

השלטון הישראלי זקוק לנטו שיתפוס שילטון יתן לפלסטינאים מדינה וישליט סדר במדינת היהודים

קשה לראות אדם בוגר שמבקש שאחר ינהל אותו כי הוא לא יכול

האחריות היא של המדינה ומי שעובר על החוק המדינה צריכה לטפל אף אחד אחר לא יעשה כן

ראה סוריה והתפכח

04 למרבה הצער, הקשר של אוהדי כדורגל עם קבוצות ניאו-נאציות וכנופיות עבריינים לא נולד לא בישראל ולא בירושלים בארשבעי
  • 17:20
  • 28.03.12

בל העולם מועדוני הכדורגל מקבצים סביבם איגודי פאשיסטים ופורעי פרעות (או שמא להיפך, הפאשיסטים והפורעים משתמשים במועדוני הכדורגל כלשכת הגיוס הראשית שלהם). בארצות הבלקן, למשל, במהלך העשור האחרון אוהדי כדורגל רצחו בדם קר אוהדים ממדינות שכנות, וגם בעלי דעות פוליטיות שמאלניות מדי לטעמם מאזרחי מדינתם. בכמה הזדמנויות ההתפרעויות כמעט והסלימו לעימות מזוין בין מדינות, ובראש כנופיות האוהדים עומדים פושעי מלחמה מבוקשים מימי מלחמות הבלקן בשנות ה-90 וראשי ארגונים ניאו-נאציים.

גם אוהדי הכדורגל בגרמניה הרשו לעצמם לשחרר כמה הצהרות מעניינות על הכדורגלנים המשובחים ממוצא טורקי שייצגו את ארצם (בכבוד רב, יש לומר) במונדיאל האחרון.

בקיצור, בית"ר, את לא לבד בזרם הביוב הזה. לכן גם פיפ"א ואואפ"א לא יעשו כלום. גם הם מפחדים.

05 גם בילבאו הספרדית משתפת רק באסקים  (לת) יואב
  • 17:26
  • 28.03.12

  •   bilbao is a traditional club araber raus
    • 11:13
    • 29.03.12

    אם ביתר הייתה משתפת רק שחקנים מירושלים זה יהיה סביר אבל בביתר זה סיפור אחר היא משתפת כל דבר חוץ מערבים זאת כבר גזענות ו בבקשה אל תנסו להתחכם כי זה ברור כשמש שביתר הוא מועדון גזעני מגעיל

06 כל מילה בסלע.אוהדי בית"ר כמו טרור תג מחיר, הנהלתה, כמו ביבי ליברמן וישי ושאר אלופי הצתות שנאה ומלחמות בימין  (לת) שומר חוק
  • 17:32
  • 28.03.12

07 יוסי היקר ישראל השניה מתעוררת.
  • 17:43
  • 28.03.12

לך תיראה אם אני פה. next

08 מה עם אוהדי סכנין?  (לת) vzvb
  • 17:44
  • 28.03.12

09 ומי יטפל בנגע הגזענות בקרב מנהיגי ערביי ישראל - שאומרים, ברוב חוצפה נאלחת ובפה מלא, שאין דבר כזה עם יהודי וממילא אין לו את הזכות להגדרה עצמית? במה חנין זועבי טובה מאחרון הגזענים בקרב אוהדי בית"ר?... מודרניסט
  • 17:49
  • 28.03.12

ומי יטפל בנגע הגזענות בקרב מנהיגי ערביי ישראל - שאומרים, ברוב חוצפה נאלחת ובפה מלא, שאין דבר כזה עם יהודי וממילא אין לו את הזכות להגדרה עצמית? במה חנין זועבי טובה מאחרון הגזענים בקרב אוהדי בית"ר?...

  •   הם צודקים וזה לא אלימות דודי
    • 09:46
    • 29.03.12

    איך בדיוק, אתיופים, רוסים, תימנים ומרוקאים שייכים לאותו עם ?
    אותה דת, אולי.

  •   יש לזה הסבר כנס לדודי
    • 11:46
    • 29.03.12

    האתיופים הם עדה נפרדת ועובדה שלקח זמן לרבנים לאשר את עלייתם, אחת הסברות אומרת שהם צאצאים של מלכת שבא מאפריקה, אולם הספרדים והאשכנזים אחד זה דבר אחר. עם אחד הם, איך תסביר שכהנים יש רק אצל הספרדים והאשכנזים? ואיך תסביר שלמזרחים אין את תווי הפנים שיש לערבים, וגם לאשכנזים אין תווי פנים גרמנים?

10 מתי תלמד יוסי שלרוץ אל הגויים זה לא מכובד ולא מועיל? חגגת אחרי נאום אובמה בקאהיר ואיפה אתה כעת?  (לת) ולמלשינים לא תהיה
  • 17:50
  • 28.03.12

11 אני אוהד בית"ר ,ירושלמי דור חמישי ,ביני ובין גזענות אין דבר וחצי דבר,ומה שעושה מר שריד זו הכללה גזענית,האם קומץ מאוהדי סכנין או אח"י נצרת שקראו במשחקים קריאות כמו "חייבר חייבר יא יהוד ג'ייש מחמד ס-יעוד" עושה את כל אוהדי הקבוצות הללו גזענים? התשובה שלי היא לא,אבל ליוסי שריד מתאים להצטרף לעגלת הקקפוניה ולזעוק יחד עם העדר בית"ר היא גזענית,שניתן ציונים לשריד על התיחסותו לשונים ממנו? מיותר.  (לת) ינקל'ה הכהן.
  • 17:53
  • 28.03.12

12 שריד הפליט איזבל השןלמית
  • 17:56
  • 28.03.12

האם גזענות היא עברה פלילית או מוסרית שהפליט יחליט רק אז שיבא ויתן עצות בנתיים שמעתי שברלין היא הטרנד החדש יכול הפליט לעבור ולגור שם בטח יקשיבו לו הרבה יותר מכאן מי כאן באמת הגיזען האמיתי אני שואלת ????

13 זוכרים מדינה בה נתן השלטון יד חופשית לפושעים תת רמה וחולי נפש? ניזכר ביחד ביום הזכרון...  (לת) Picaso
  • 17:56
  • 28.03.12

14 הכי טוב זה לסגור את הקבוצה המקוללת הזו שמביאה שנאה ורוע גזענות וכוחניות  (לת) יונה קורח
  • 18:04
  • 28.03.12

15 אכן צודק רוני
  • 18:08
  • 28.03.12

לצערי הגזענות כיסתה לנו את העיניים והבליטה את הטפשות שלנו

16 ההנהלה מפחדת מהאוהדים. ראו את גאידמק, שתמך בסכנין אבל בירושלים פחד להמרות את פי האוהדים. הבעיה שאין מי שיעיד בגוף ראשון על מה שנאמר בחדרי חדרים.  (לת) דוד
  • 18:10
  • 28.03.12

17 No Arabs in FC Barcelona or Miami Hit either Arab
  • 18:15
  • 28.03.12

Banned them now

18 גזענות בכדורגל היא ספיגת שער עצמי שאינו מחויב המציאות. צריך פשוט לבטל את המשחק האכזרי והמטופש הזה לטובת משחקים פחות אידיוטיים.  (לת) רויטל גולדפיש
  • 18:20
  • 28.03.12

19 לפי ההגיון שלך צריך גם להשעות את אתלטיק בילבאו הספרדית  (לת) יונתן
  • 18:45
  • 28.03.12

20 אנחנו מחרימים את בי"תר הלוואי והמנחוס ירדוף אותם  (לת) מיקה
  • 19:28
  • 28.03.12

21 ומה עם גמר גביע המדינה במעמדו של שר החינוך והספוט ,כאשר שחקני ביתר סירבו ללחוץ את ידו של השר!  (לת) 1913
  • 19:29
  • 28.03.12

22 יכולים בקלות! לצלם את היציעים, לזהות את הטרוריסטים הגזענים לדפוק להם 'שרביט קסמים' בראש... אלו שבנו את 'כיפת ברזל'
  • 19:29
  • 28.03.12

בצאתם מהאיצטדיון (אז השאר יחכו עוד 15 דקות ביציאה) ... ולשלוח אותם כמו 'חץ' למעצר ולשיפוט מהיר למחרת בבוקר! שם במעצר, כך יש לקוות, יחכו להם מוסטאפה וחבריו שילמדו אותם דבר או שניים על כח ושיוויון.
הסתה היא הסתה, תקיפה היא תקיפה, פגיעה היא פגיעה, ולא משנה ע"י מי או איפה בוצעו.

23 הייתי מקבל את דעתך אם היית מכוון גם לקבוצות ערביות המקללות יהודים נעם
  • 19:30
  • 28.03.12

מה גם שזכותה של קבוצה להחתים את מי שהיא רוצה וחוץ מזה מר שריד אין לך במה להתעסק לך תנסה לתקן את מה שהסכמי אוסלו האומללים שאתה עודדת אותם גרמו לשתי הצדדים

24 לטפל באוהדי הפועל ת"א קודם אורן
  • 19:41
  • 28.03.12

קהל אוהדים שחוזר ומזכיר בכל פעם מוטיבים של שואה ומזלזל בה עד שהוא מאחל אותה לאוהדי קבוצה אחרת לא ראויים ליחס הגון. באירועי הדרבי שלהם מול מכבי ת"א הם רק חשפו את פרצופם האמיתי מזה שנים. נראה לי שפתרון צריך לבוא גם במקרה הזה ואולי אפילו לשקול הורדת ליגה או עונה שלמה ללא קהל. העונש היה קל מדי וההתפרעויות רק יחזרו.

25 תארו לכם שבאיירן מינכן תחליט שהם לא מקבלים יהודים לקבוצתם.. אלמוני יהודי
  • 19:52
  • 28.03.12

"היהודים" יזדעזעו ממדיניות הקבוצה .
אין הבדל בין מקרה ביתר ירושלים למקרה דימיוני זה.. ביתר ירושלים קבוצה גזענית במדינה גזענית. ביבי, אין לך זכות להציג מסמכים. ביתר ירושלים היא המסמך האמיתי והכואב המתאר את ההוויה בישראל 2012. - תחילה, תציג מסמך זה.

  •   אבל מה אתה משווה? יהודים לא אומרים מינכן שלי ניר
    • 13:46
    • 29.03.12

    יהודים לא יורים בראש של גרמינה בת 5 כמו המחבל הערבי בטולוז. יהודים לא אומרים שגרמניה היא שלהם. יהודים לא דוקרים גרמנים ברכבת. יהודים לא מפוצצים מסעדות ורוצחים משפחות והופכים לנכים את הניצולים. כל השוואה בין המצב בישראל ביננו לערבים ליחס ליהודים באירופה הוא פסול מיסודו תתבייש לך על השקר הגס

26 לפרק את קבוצת בית"ר ירושלים  (לת) ציניקן
  • 19:53
  • 28.03.12

27 ואם באירן מינכן לא תקבל שחקנים יהודים יהודי - כן, כן רשום בת.ז
  • 20:05
  • 28.03.12

כל העולם ימהר לגנות את מדיניות זו , אין הבדל בין מצב דימיוני זה לאמת המתרחשת בקבוצה ביתר ירושלים. קבוצה גזענית שממחישה את המתרחש בישראל שנת 2012. ביבי , לפני שאתה מציג מסמכים משנות ה-40 המוקדמות, אנא הצג את הנעשה במדינת ישראל בהווה.

28 טיפש מטופש, מה עם הלינץ' שעשו היום בחתן יהודי ובחברו שהלכו לקבר של סבתו? שרון
  • 20:28
  • 28.03.12

30 ערבים התנפלו על החתן וחברו ועשו בהם לינץ' אבל על זה יוסי שריד לא יכתוב

29 ביתר ירושלים זה עבודה עברית. יללה ביתר! נעול על ביתר ירושלים  (לת) רוני שושני
  • 20:29
  • 28.03.12

30 מדבר מי שמבקר את חברו ברגותי בכלא ?  (לת) אלון
  • 20:31
  • 28.03.12

31 הגזענות של בית''ר טבועה בהמנון התנועה שכתבו זאב ז'בוטינסקיו האלימות בת בריתה בברית הבריונים קירטצ'וק
  • 20:42
  • 28.03.12

שחקנים כמו אודי רובוביץ' ושמעון צ'רנוחה הפכו את האלימות לדרך חיים ושמה כאסאח, ופוליטיקאים כמו יהשע מצא, רוני בר און, ויורשיהם הביאו את הפן הפוליטי של הכסענות והאלימות הזאת, שאחד משיאיה הוא מלחמת לבנון א' מיסודו של ראש הית''ר מנחם בגין

  •   מועדון פאר ? אפילו אפואל ניקוסיה יותר ידועה  (לת) קירטצ'וק
    • 21:49
    • 28.03.12

  •   ובארסנל בן עיון, אחרי רביבו בויגו, שפיגל בנאנט ושפיגלר בפאריס סן ז'רמן קחרטצ'וק
    • 21:56
    • 28.03.12

    חבורת גזענים מטומטמים ובורים, גם בכדורגל

  •   לידע כללי פועל
    • 17:53
    • 30.03.12

    אפואל ניקוסיה, סתם שתדע, היא אחד המועדונים היחידים שהקהל שלו יותר פאשיסטי מבית"ר, למרבה האירוניה. צלבי קרס, שנאת זרים, הכל.

32 גזענות , אלימות ובית''ר היינו הך קירטצ'וק
  • 20:48
  • 28.03.12

אודי רובוביץ' ושמעון צ'רנוחה הפכו אותה ואת האלימות בת בריתה לדרך חיים, והפוליטיקאים יותרי בית''ר יישמו אותה התחומם, וברטשם ראש בית''ר מנחם בגין, אבי מלחמת לבנון א' וקבלן הביצוע אריאל שרון

33 ליוסף. נגלה לך סוד שאתה לא יודע. וכנראה גם לא מענין אותך מהפך 77
  • 20:57
  • 28.03.12

באירופה. וגם בדרום אמריקה. ושלא לדבר על העולם הערבי [שהוא כבר לא דוגמא לכלום]. יש קבוצות שמניפות דגלים נאצים. וקוראים כל המשחק. מוות ליהודים. ותחי פלסטין. קודם כל אופ"א תתפל בזה ואחר כך בבית"ר ירושלים.

34 Build them a bib zoo, like in the Bronx NY And put all this baboons there
  • 21:27
  • 28.03.12

With they football team.....YACK .
The problem Israel having is that this baboons behavior, is the results of this idiotic government policy for a loooong time.

35 כל הכבוד לבית"ר! - הכוונה לקבוצה, לא לאוהדים. בגזענים צריכה לטפל המשטרה, רק היא - ורק בהם, בשום פנים לא בקבוצה. עונש לקבוצה בגלל גזענות של חלק קטן מאוהדיה, הוא עוול משווע.  (לת) שלמה
  • 21:41
  • 28.03.12

36 חייבים לסגור את הקבוצה הגזענית הזו. יש גבול.  (לת) נדב
  • 21:48
  • 28.03.12

37 והאלימות של הפועל תל אביב? אדם
  • 21:50
  • 28.03.12

צריך לסגור קבוצות שההתנהגות שלהם אלימות כמו הפועל תל אביב!! מי מפחד מאוהדי הפועל תל אביב?כולם!!! אבל אוהדים אלה הם אנשים מסוכנים לסביבה ומקומם מאחרי סורג ובריח!

38 לטפשים והבורים : בריאל מדריד משחק כארים בן זמע, בניוקאסל בן ערפה  (לת) קירטצו'וק
  • 21:53
  • 28.03.12

39 ולמכבי ת״א יש ערבים??? עספור
  • 02:30
  • 29.03.12

רק על בית״ר התלבשתם!!!

40 די להטלת כתם בכל הקהל הבית"רי, ומספיק כבר עם מסע-הצלב נגד בית"ר ירושלים. ל.
  • 09:25
  • 29.03.12

מי שהתפרעו במלחה - שיענשו. שהמשטרה תתפוס אותם, ושבתי-המשפט ישיתו עליהם עונש ראוי. לא מדובר באוהדי בית"ר שהתפרעו, מדובר במתפרעים שהם גם, במקרה, אוהדי בית"ר. לקבוצה הירושלמית יש גם אוהדים שמצביעים למר"צ. די כבר לסטראוטיפיזציה של המועדון.

פיפ"א ואופ"א? ההתאחדויות לא עשו כלום לקבוצות הבאסקיות שלא שיתפו, במשך שנים!, שחקנים ספרדים. רק באסקים (מספרד או מצרפת) וזרים. והן לא סיפרו סיפורים. הן אמרו במוצהר: לא אצלנו. עד שסמואל אטו לא איים שלא יעלה חזרה לשחק, את אף-אחד באירופה לא עניינו קריאות הנאצה. מדריד? לריאל מדריד יש מועדון אוהדים נאצי. שלטים שמונפים ביציעים באיטליה הם לאומניות טהורה.

הרעיון של "לשבור את בית"ר" הוא לא רק הזוי, הוא גם מסוכן. מי שדוחק אנשים לפינה, שלא יתפלא כשהם דוחפים חזרה. ההנהלה עושה מה שהיא יכולה. האוהדים הלא-קיצונים דוחים את התופעה. המתפרעים אינם אשמתה של בית"ר. הם אשמת החברה הישראלית. הם לא שונים מעבריינים אחרים, שלצערנו יש לנו יותר ויותר והם. הם פשוט מזהים את עצמם עם בית"ר. זה הכל. ואגב, לא בטוח שאפשר לקרוא להם אוהדים.

41 שמישהו יעשה פעם כתבת תחקיר על הדובר של ביתר. יהיו שם הפתעות מבפנים
  • 10:10
  • 29.03.12

קוראים לו אסף שקד.
זה ייתן לכם כתבה של שני עמודים, עסיסית במיוחד

42 כשנשרקת שריקה ללא עברה הפושע שבך יוצא משליטה.  (לת) איגור ("קומץ") ביטרמן
  • 10:58
  • 29.03.12

43 לפי התגבות, אוהדי בית"ר מחזקים את הסטיגמה עליהם שער 5
  • 11:32
  • 29.03.12

תבינו הוא טוען פה שהבעיה מעבר לקהל הגזען שלכם היא שהמועדון עצמו משתף עם זה פעולה עם זה ובעצם מאז קיומה של הקבוצה הגזענתי שלכם לא שותף בא שחקן ערבי. יתרה מכך אפילו שחקן זר ממוצא אפריקאי שהתאמן אצלכם לאחר שגילו שהוא מוסלמי גירשו אותו מבית"ר. תבינו אתם כל מה שמגעיל באנושות כולה .והאירוניה היא שאתם והראשונים לבכות על גזענות בחו"ל כלפי יהודים ולא מצליחים להבין כמה אתם דוחים.

44 כנסו כותבי עיתון הארץ וגם אוהדי בית"ר וכל האנשים! אוהד אמיתי
  • 22:51
  • 29.03.12

אין בן אדם שימנע את הערכים שגדלנו וחיינו אליהם!
מה אכפת לכם שאין לנו שחקן ערבי? אז מה עם ברוב הקבוצות יש?
קיצר, אתר שלא שווה יחס, פשוט בושה. יש לנו קהל טוב מאד, שבא ומעודד כל הזמן, ורובו נמנע מלעשות שטויות מיותרות. חוצפה!
אני מאחל רק כשלון לעיתון הארץ השמאלני!
אנחנו גאים להיות אוהדי בית"ר ובערכי הציונות עליהם גדלנו!

  •   ציונות? פועל
    • 17:42
    • 30.03.12

    האם אתה מסוגל להבחין בין ציונות לגזענות?
    יש לך מושג עד כמה דעותיך רחוקות מז'בוטינסקי מייסד בית"ר?
    תהיה אוהד של מי שאתה רוצה, רק תבחין בין ציונות לנציונל-ציוניזם

45 עוכרי ישראל זה מה שאתם אוהד ביתר גאה
  • 14:23
  • 01.04.12

במצווה אחת אני דבק למחות את גזע עמלק !
רוצים ערבים יש בהפועל ובחיפה בשפע
בביתר לא ידרוך שחקן ערבי לעולם תאכלו תלב
מישהו דיבר אי פעם על בילבאו הבאסקית ?
רק לשמאלנים במדינה הזו שאפילו אין להם רוב בכנסת פותחים פה פה ג'ורה

46 יוסי שריד גזען יהיר ומגעיל - שונא מתנחלים ויהודים כשרים  (לת) עמית
  • 21:00
  • 01.04.12





הפופולריות בכדורגל ישראלי