מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

103 סיבות לדאגה

העימות הרדיופוני ב-103FM בין כספית לבין קופמן ואיינשטיין הוכיח שתקשורת הספורט אינה מידרדרת לתהום - היא כבר נמצאת שם

השיחה שנערכה ביום שני בתכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בין רון קופמן ומאיר איינשטייין לבין בן כספית, היא שיחה מטעה. היא מטעה, משום שהאינסטינקט האנושי נוטה לבחור צד; להזדהות עם מי מבין הצדדים, ולקבוע שהצד האחר הוא הצד הרע, הטועה, המפסיד. ואילו השיחה הזאת (למי שעוד לא הקשיב: חובת האזנה באתר של 103FM) היא דוגמה מובהקת לשיחה שאין בה טוב ורע, טועה וצודק, מנצח ומפסיד.

זו שיחה, שלמרות שכחוויה אסתטית היא מהפנטת משום שהיא אותנטית ונטולת איפור, היא הפסד אחד גדול. זו היתה שיחה בין שתי בעיות ישראליות: שטחיות ואלימות. מובן שהאלימות - משום שהיא נצעקת ומשום שהיא חורכת את סממניה על הגוף - מהדהדת למרחוק הרבה יותר מאשר השטחיות. אלא ששטחיות היא מניע מרכזי לאלימות, ולכן שתי הבעיות למעשה מזינות האחת את השנייה ופועלות בסינרגיה.

האזינו לשיחה בין כספית לקופמן ואיינשטיין:

ביום שני בערב, לאחר שהשטחיות והאלימות התנגשו חזיתית, ניתן היה לקבוע בוודאות שתקשורת הספורט בישראל אינה מידרדרת לתהום, היא נמצאת שם מזמן. כספית ייצג את השטחיות. השטחיות באה לידי ביטוי בחוסר הרצון שלו לפשפש במניעי הרוכשים החדשים של הפועל תל אביב. למרות שטען שיש מקום לשאלות קשות ושהוא עצמו לא יתמוך ברכישה במידה שלא יידע מי עומד "מאחורי הכסף של רמון" - הטקסט שלו לימד על גישה שונה בתכלית.

בכל פעם שאיינשטיין ניסה לעמת אותו עם פרטים נקודתיים - רכישת עומר דמארי, התרוקנות הקופה של הפועל תל אביב ¬ כספית ייצר מנטרות שטוחות מסוג "לא מעניין אותי מה היה", "אני לא ברזולוציות האלה של דמארי שממארי". גם בטקסט שפירסם ב"מעריב" כתב את משפט הבת יענה הקלאסי "אותי לא לגמרי מעניין מאיפה הכסף".

רון קופמן
רון קופמן. צילום: עופר וקנין

כספית מצדיק את השטחיות שלו באופן אומלל. הוא "לא יודע מה אומרים התקנונים", משום ש"זה מקצוע שלכם" ¬ אבל מצד שני הוא נפגש בעבר עם אלי טביב ("נתתי לו עצות") ובהווה הוא מביע דעה מוצקה בלא מעט פלטפורמות (עיתון, אינטרנט, רדיו) ביחס לדברים שקשורים ל"מקצוע הזה". כספית נמצא מספיק זמן בעיתונות כדי להבין שאם הוא לוקח חלק אקטיבי בזירה מסוימת - כן, "אפילו" בזירת הספורט - עליו להיות מצוי בפרטים ולגבש עמדה מנומקת ולא כזאת שנסמכת על סנטימנטים של אוהד.

האמירה של כספית - "הלוואי שמרטין שלאף (מיליונר אוסטרי שמבוקש לחקירה בישראל) יקנה את הפועל תל אביב... אם הוא יוציא כסף על הפועל, הוא לא יוציא אותו על טהרן" - היתה זיקוק טהור של שטחיות, שבסופו של תהליך (ע"ע גיידמק) עלולה להתבטא בקריסה של אותן תשתיות שעליהן הוא מבקש להגן ("אני רוצה לקחת את הילד שלי למגרש בכיף").

העובדה שכספית מייצג שטחיות, אינה אומרת שהוא טועה בכל מה שקשור לטענותיו ביחס ל"סגנון" ול"בוטות" שמייצגים קופמן ואיינשטיין. דווקא האמירה של כספית - "אתם ממאיסים את החיים על כולם, אתם לא מבינים את זה" - היא מדויקת. ודווקא משום היא מדויקת, נוצרה התנגדות כל כך אגרסיבית באולפן.

היה לא נעים להאזין לדפוס החוזר והלא מודע לעצמו שהתרחש במהלך השיחה: בכל פעם שכספית תהה לפשר האלימות שלהם, איינשטיין חזר על הטרוניה "אתה מצפה שלא נשאל שאלות קשות?". איינשטיין וקופמן, בדיוק כמו משה פרימו שלצדם - ולעתים צביקה שרף - מבלבלים שוב ושוב בין הצורך והחובה של עיתונאי לשאול שאלות קשות, לבין האופן האלים שבו הם שואלים את השאלות. הבעיה עם סוג התרבות שהחדירו היא שהסגנון הפך מהות. הם לא מפנימים שצעקה היא אלימות, גם אם התוכן שלה מדויק.

על כספית להיות מצוי בפרטים ולגבש עמדה מנומקת ולא כזו הנסמכת על סנטימנטים של אוהד
על כספית להיות מצוי בפרטים ולגבש עמדה מנומקת ולא כזו הנסמכת על סנטימנטים של אוהד. צילום: מוטי קמחי

הם לא מבינים שהצורך לחרוץ גורלות כאן ועכשיו מלמד על מצב נפשי ילדותי, שגורר אחריו את כל תרבות השיח הספורטיבי למחוזות אינפנטיליים. השיחה הפכה "מיתולוגית" ברגע שכספית הצביע על ה"בהמיות" של קופמן. זה הרגע שבו קופמן לא יכול היה לשלוט בעצמו והחל לפלוט את מיטב התוצרים המונחים במרתפי תודעתו ("סמרטוט שכמוך", "חתיכת אפס", "זונה של עיתונות", "דובר מטעם", "טמבל", "זבל", "חפש מי ינענע אותך"). איינשטיין ניסה להרגיע אותו, אבל נכשל משום שקופמן נכנס למצב אקסטטי, ילדותי, זועם, נטול בלמים.

נדמה לי שהמצב הנפשי אליו נקלע קופמן במהלך השיחה הוא סיבת הפיכתו לפופולרי בתקשורת הספורט הישראלית. קופמן "נבחר" להיות חלק מרכזי ממנה, משום שהוא מייצג את זרמי העומק שלה. כלומר, "זבל", "זונה", "אפס", "סמרטוט" - אלו החומרים שזורמים בתחתית הנהר, ושעליהם מונחת התפאורה המהוגנת והאולפנים המאובזרים. ומאחר שתקשורת היא במובנים רבים אצבע שמנסה להבין לאיזה כיוון נושבת הרוח, יוצא שהרוח עצמה - כלומר הקהל ¬ עשויה מאותם רכיבים אלימים וילדותיים שקופמן ייצג באופן גס בשיחה עם כספית.

אי אפשר לברוח מזה: במקום שמעניק לגיטימציה לפרוספר אזגי, לא תהיה לגיטימציה למקום עצמו. וכל השאר - כלום ושום דבר.

הסקר השבועי + תוצאות + גילוי נאות*

איש השבוע שלי בספורט הוא...
רוג'ר פדרר 0.7%
אהוד אולמרט 99.3%
* הסקר נערך בקרב אברהם גרנט

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והפרשנויות של "ספורט הארץ" ישירות אליכם
הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הבעייה של כספית אינה השטחיות שלו בתחום הספורט Quick Silver
  • 08:07
  • 12.07.12

והבעייה של כולנו היא השטחיות שלו כעיתונאי פוליטי

02 את פרצופו האמיתי של בן כספית גילינו כעבור 48 שעות מכבסיט ותיק
  • 08:14
  • 12.07.12

וזה רק למי שלא גילה אותו קודם- במסכת ליקוקים ושקרים בכל האמור לפס"ד שניתן במשפט אולמרט. ערוץ 2 ערוץ 10 ידיעות אחרונות מעריב ynet nrg - האם אתם יכולים להאמין למילה אחת שלהם בנושא אולמרט?

03 למה חשוב לדעת מי נותן את הכסף עבור רכישת הקבוצה: ערן
  • 08:17
  • 12.07.12

מאיפה הכסף?
יש אחד שיש לו קשרים, ויש לו גם הובי, או בייבי שהוא אוהב ורוצה לטפח, ואין לו את הכסף הגדול שצריך כדי להיות הבעלים של קבוצת כדורגל.
אז החברים שלו מסדרים לו את הכסף. החברים עם הכסף הגדול.
ומה הוא עושה עבור זה - יש לו קשרים במקומות הנכונים. מספיק לסדר איזה מכרז, לתת להם חברה ממשלתית במחיר מבצע, או לדאוג איזה זיכיון שיכניס מיליונים.
זה הסיפור. בסוף מדובר בכסף שלנו.
כל אחד צריך לשאול את עצמו אם חשוב שנדע מי האנשים שעומדים מאחורי הרכישה.

04 טור מבריק, ובכל זאת הערה- צעקות אינן בהכרח ביטוי לאלימות. בהקשר של קופמן מדובר באלימות אבל ישנם רב הקשרים אחרים, בארגונים לדוגמא, שאת הדברים הנוראיים ביותר עושים בשקט ועם חיוך. שם, עדיף "ברברי" שלא מכבס מילים ומבטא מחאה מאשר עבד בחליפה. (אווה אילוז כתבה כעס בארגונים בצורה הרבה יותר חכמה ממני לפני כשבועיים בערך)  (לת) ישי
  • 08:25
  • 12.07.12

05 למרות הסגנון הבהמי כדאי לשים לב לתכנים של קופמן המציגים בצורה ברקו
  • 08:31
  • 12.07.12

מדוייקת (ומשעשעת) את הספורט ומצב הספורט הישראלי.
זה אמנם נדיר, אבל כשצריך, הוא יודע גם לפרגן.

06 תתי רמה  (לת) יוני
  • 08:35
  • 12.07.12

07 עיתונות הספורט כראי לספורט הישראלי.  (לת) יצחק בן יצחק
  • 08:42
  • 12.07.12

08 במדינת היהודים כולנו טוקבקיסיטים - משיקיעים חצי דקה בתחום מסוים וכבר מגבשים דעה מוצקה ומחזיקים מעצמנו מומחים ברמה עולמית שיכולים לנתח ולאפיין מצבים ומנגנונים מורכבים (והמציאות של מדינה מודרנית היא מאוד מורכבת) באבחת לשוננו החדה ומוחנו האדיר. צריך לומר את האמת - אנחנו עצלנים, יהירים וחסרי בטחון. כספית הוא דוגמא קלאסית כמו גם כל שאר הפרשנים שלנו שמתבטאים בנרחצות אין קץ (בעיקר פרשננו השונים לעיניני בטחון שיודעים הכל אם כי אפילו לכלכלה זה פולש).  (לת) ארבם
  • 09:13
  • 12.07.12

09 רון קופמן היום קנית אותי. כספית נשמע דביל מושלם  (לת) דן תדהר
  • 09:15
  • 12.07.12

10 כתיבה נפלאה תכנים מדיוקים נועם טור
  • 09:16
  • 12.07.12

קופמן דוחה

11 הכסף בא מעמותות שמאלניות זרות שעושות עם רמון מעשה?  (לת) שולי
  • 09:17
  • 12.07.12

12 כספית לא התווכח עם המהות חיימון
  • 09:25
  • 12.07.12

עם הסגנון. הסגנון האלים של איינשטיין וקופמן וביטול האנשים דוחף לאלימות הפיזית שיש במגרשים ומחוץ להם.

  •   כספית אמר משהו אחד וכתב משהו אחר. מיימון
    • 11:13
    • 12.07.12

    הוא, עמנואל, קופמן זה דוגמא לאלימות ולשטחיות, בדיוק כמו שמר עידן כתב.

  •   מי שהיה ראשון לעבור להעלבות אישיות זה כספית צהובוס
    • 14:04
    • 12.07.12

    קופמן דיבר בתקיפות אבל לא באלימות ויחסית לעצמו עוד היה רגוע... מה גם שכולם מכירים את סגנונו כך שזו לא היתה הפתעה

    כספית התחיל עם העלבות אישיות ופשוט "איבד את זה"... מה גם שקופמן דיבר עניינית וכספית מילא פיו מים בכל פעם שהתבקש להתייחס עניינית...

13 תרבות שיחה גיורא
  • 09:58
  • 12.07.12

אינשטיין הגיע הזמן שתשמע גם את הצד השני ולא רק דעתך

14 בן כספית מעורר שאט נפש בעוצמות מיוחדות יואב
  • 09:58
  • 12.07.12

סוג של מלחך פינכה מהזן הכבד, לראות אותו צוהל אחרי פס"ד אולמרט - חוויה לא נעימה במיוחד.

15 לא יאומן ט.
  • 10:05
  • 12.07.12

לא יאומן כמה קשקושים (וכסף) על משחק שבו ישראל הוכיחה עליבות עקבית במשך עשורים, בלי יוצא מן הכלל. יושבים ומלהגים על מה שסיינפלד כינה: a show about nothing. צריך להזיז את התוכנית הזאת לשעות הקטנות של הלילה, שמי שמוכן להישאר ער לשמוע את הלהג הזה - מגיע לו.
ולגבי האנשים: אלה בהמות וזה שחצן ברמות גלקטיות שחושב שאלהים לוחש לו באוזנייה.

16 מזמן לא קראתי תור מדויק כל כך. יוצא הדופן שמעיד במפורש על רמת העיתונות.  (לת) רונן
  • 10:17
  • 12.07.12

17 והיא נקראת 88fm יש אלטרנטיבה
  • 10:38
  • 12.07.12

בן כספית רחוק מלהיות צדיק הדור ורון קופמן-איך היה אומר ראש ממשלה לשעבר שנפטר לא מזמן-נו טוף...

  •   האלטרנטיבה האמיתית בדנמרק.שבדיה.נורווגיה.אוסטרליה אדום מ 1955
    • 16:58
    • 12.07.12

    ההתבהמות כאן משחיתה הכל. קופמן ואיינשטיין פופולריים?? אלוהים ישמור.
    בן כספית והלפרין בזיון לאוהדי הפועל.

18 איזו מדינת ספורט רדודה בושה!
  • 11:10
  • 12.07.12

קצת תרבות...

19 שטחיות בהארץ אפי
  • 11:19
  • 12.07.12

אני שולח את כותב המאמר לקרוא את אודי שרבני לאחר המשחק בתחילת העונה בין בני יהודה להפול תל אביבכדי להבין מהי שטחיות. הכתב הנכבד במקרה הטוב כתב בלי שהיה במגרש,שלמה שרף, במקרה הגרוע היה וכתב דברים לא נכונים מאחר וזה התאים לאגנדה שלו. אשמח גם להסביר באם אדוני יפנה אלי. האמת שלאחר 35 שנות מינוי אפילו שקלתי לבטל מינוי ואני חוזר וכותב שלדעתי הוא בכלל לא היה במגרש וכתב שטויות על התנהגות אוהדים

20 אני דווקא חושב שהם מבטאים מצויין את הכדורגל הישראלי בני
  • 11:21
  • 12.07.12

תקשורת הספורט (נכון יותר לקרוא לזה תקשורת הכדורגל) רק מתאימה את עצמה לרמה של הכדורגל הישראלי, שדווקא הציטוטים מהשיחה מתאימים בדיוק : "זבל", "זונה", "אפס", "סמרטוט". דווקא הכתבה הזאת היא יוצאת דופן, יותר מתאימה לכדורגל האנגלי או הספרדי...
לפוצץ ולהתחיל מהתחלה.

21 כספית הוא דוגמא מובהקת למאפיה העיתונאית הצפונבונית ששולטת בספורט הישראלי  (לת) יובל
  • 11:22
  • 12.07.12

22 כמה מילים למאיר איינשטיין יואב
  • 11:22
  • 12.07.12

בתור מאזין קבוע לתוכנית של איינשטיין, ולו רק מפני שאינני מסוגל להקשיב לאופירה אסייג (למרות שאייל ברקוביץ עושה עבודה מצויינת), אני רוצה להציע לאיינשטיין מספר הצעות:
1) תוריד את מספר חברי הצוות בכל שיחה לשניים. העובדה שיש שלושה הופכת לתחרות ביניכם מי יגיד משהו. התחרות הזו צורמת בעיקר כשפרימו ושרף מנסים בכוח להצדיק את קיומם. שניהם מפחדים שלא יקבלו צ'אנס לדבר ולכן הם נכנסים לדברי המראיין. זה פשוט מגעיל.
2) תפסיק לצעוק על פרימו ועל קופמן. אתה יוצא מזה קטן. האמת היא שאני מתפלא על קופמן שלא משתיק אותך גם אם זה יעלה לו בהרחקה מהתוכנית. קופמן יוצא סמרטוט לא קטן.
3) אפשר לתת תוכנית טובה ומעניינת בלי לצרוח, ובלי לקטוע את המרואינים בכל שנייה. מי שיש לו בטחון עצמי לא צריך לצרוח.
4) אני מאזין לכם כל יום (עדיין) למרות הצרחות ולא בזכותם.

23 וואו, הקופמן הזה הוא איש כזה קטן. עוד ישראלי עם קריז על המצח  (לת) ושלא מסוגל לשלוט בו
  • 11:33
  • 12.07.12

24 בלי להבין על מה כל המהומה ,עושה רושם מההקלטה שבן כספית אוהב טייקונים בלי לפשפש יותר מידי בעברם.  (לת) לא ככה
  • 11:40
  • 12.07.12

25 בן כספית הקוסם - עימות אחד עימו ואפילו קופמן נשמע שקול ואינטליגנטי  (לת) תורת היחסות
  • 11:41
  • 12.07.12

26 שמעתי ברור שבן כספית אמר ראשון על קופמן שהוא איש ביבים.  (לת) מאזין
  • 11:49
  • 12.07.12

27 טור מצויין, באמת כל הכבוד רמי
  • 11:57
  • 12.07.12

אבל אני מעדיף את הקוף

28 סוף סוף כתבה בהארץ שאני מזדהה איתה. כנסו! משה
  • 12:27
  • 12.07.12

שמעתי את העמות הדיופוני, ואכן 103 סיבות להתצטער על תוכנית הספורט.
אבל בבעיה זה לא 2 המתעמתיים. הבעיה לגסות הרוח ולהמוניות של התוכנית היא
מ א י ר א י נ ש ט י י ן פשוט חייבים להחליף אותו. מיד !!

29 Glad not to live in Israel anymore David
  • 12:28
  • 12.07.12

Sometimes i wonder if i did the right thing leaving Israel to live abroad. I listen to these barbarians and thank G-d my children don't have to listen to this. They talk like savages,

30 בן כספית שטוח כמו תחתית לכוס תה בני, פ"ת
  • 12:55
  • 12.07.12

עצוב להקשיב לאוסף השטויות שהוא פולט.
לא מצדיק מצד שני את הצעקות של קופמן.

31 איכס  (לת) יגאל
  • 13:18
  • 12.07.12

32 איסתרא בלגינא קיש קיש קריא,כשיש בקופסה מטבע אחד הוא עושה הרבה רעש. נחמן פרקש
  • 13:23
  • 12.07.12

ולצערי בכדורגל הישראלי אין אפילו מטבע אחד.

33 אי אפשר לבוא אחרי זה בטענות לנוער שנוהג באלימות, כאשר המבוגרים שהוא לומד מהם נשמעים ככה בועז
  • 13:30
  • 12.07.12

החברה האלה עושים נזק בלתי יתואר לתרבות שיח מתורבתת וצריכים לתת על כך את הדין. לא אכפת לי אם זאת תחנת רדיו פרטית.

34 כספית-קופמן. יורם
  • 13:36
  • 12.07.12

הקשבתי לוכוח בין כספית ובין קופמן,לצערי אני לא אוהב את סגנונו של קופמן,
אבל אני מוכרח להודות שבוכוח הזה אני במאה אחוז בעד קופמן (לא בסגנון)
שהיתה עינינית למרות ההתלהמות.כי עסקינן בעתונאי העונה לשם כספית,
העיתונאי הזה מי שעוקב אחריו הוא כל דבר רק לא עיתונאי ישר.הוא מתנשא
מעליב יודע הכל יודע מי רשע מי צדיק,יהיר וננעל על אנשים ללא הרף ומחרבן
מילים בכשרון רב וטוב שקופמן ענה לו כערכו.כל הכבוד לקופמן.

35 חבל לי שאתם מתרכזים רק בטונים. משה
  • 13:40
  • 12.07.12

נכון, קופמן אולי לא מעודן כמו כותבי הארץ ויש שיגידו אגרסיבי, ברברי ואפילו קוף (אהם אהם זה הכינוי שלו), אבל חשוב לזכור שיש לו המון דברי טעם. האיש שנים נלחם נגד שחיתויות , בעד פיתוח תשתיות לספורט והוא מקדם סוגי ספורט שלדעתי הקוראים הנאורים של הארץ יעדיפו. אז מאיפה כל השנאה אליו? שהוא לא כזה עדין ? גם בכתבה הוא אמר דברי טעם. מתאים לישראל היום לשנוא את קופן לא הארץ .

36 כספית המפסיד הגדול. ידעו שקופמן אגרסיבי. לא ידעו שכספית שטחי. טור מצויין. שמשון הצהוב
  • 14:01
  • 12.07.12

קופמן דיבר לעניין ואולי באגרסיביות יתרה אבל עדיין לעניין.
התדמית של קופמן לא נפגעה - אם כבר להיפך.
כספית דיבר לא לעניין, הוא גרר את השיחה להעלבות אישיות ועשה לעצמו נזק תדמיתי משמעותי.

37 כל תוכנית הספורט הזו בה צועקים כל יום ומלהגים קופמן, איינשטיין ופרימו על נושאי ספורט כאילו אלה נושאים ברומו של עולם. הגרוע מבין השלושה הוא "המנחה" מאיר איינשטיין, איש חסר הומור שמנהל את חבריו בהערות רדודות ומראיין את הכדורגלנים בסגנון ביבים של אהלן...  (לת) מושיק הצייר
  • 14:03
  • 12.07.12

38 במעריב בן כספית הזה מוכן לקרוא רק תגובות של אנשים שמזדהים בפייסבוק. אולי כדי שיוכל לנקום בבוא העת. תגובות אנונומיות ,פאסה אצלו.  (לת) הבחנה ברורה
  • 14:19
  • 12.07.12

39 איני מתומכי בן כספית - הפעם הצדק איתו בגדול  (לת) קופמן טול קורה
  • 14:43
  • 12.07.12

40 עיתונאים =הפועל תל אביב דני
  • 15:16
  • 12.07.12

כל פעם מתגלה מחדש .איזה השפעה שלילית יש לעיתונאים. מבחנתי עיתונאים=הפועל ת"א . דו פרצופים.

41 בן כספית הוא אחד העיתונאים הגרועים בישראל ילד-מסוקס
  • 15:40
  • 12.07.12

רמת כתיבה נמוכה וכתבות לא מעניינות. רון קופמן - נכון, הוא מתלהם, אבל הוא עיתונאי איכותי, מדויק ומיקצועי. גם בעוד 200 שנים בן כספית לא יגיע לקרסוליי קרסוליו של רון קופמן.

42 בן כספית תתבייש איתן
  • 15:56
  • 12.07.12

אחרי שאתה קורא לו "בהמה" אתה עוד מעיז לתבוע דיבה , אתה לא מתבייש .

43 רק עכשיו הפרדתי את הסיגנון של רון לתוכן שהוא מביא ...הבן אדם גאון!  (לת) שניצל תימני
  • 16:13
  • 12.07.12

44 קוראי ישראל היום לא מבינים שספורט זה ספורט ופוליטיקה מלוכלכת זה שלהם  (לת) ךא מבינים כלום
  • 16:39
  • 12.07.12

45 עם כל הכבוד ל"שטחיות" של בן כספית (והיא אכן שם) לדעתי רון קופמן עדיין יוצא בהמה...  (לת) ח.
  • 16:46
  • 12.07.12

46 האשמות חמורות וחסרות ביסוס של קופמן מבקר המדינה
  • 16:59
  • 12.07.12

איש לא מתייחס לבעיה העיקרית(מעבר לאלימות המילולית ולאגרסיביות בתכנית) והיא ההאשמות הכבדות שנזרקו על ידי קופמן ללא כל ביסוס-לטעמי גיבוב של שקרים ושטויות.

לדוג-מרטין שלאף עומד מאחורי רמון כדי שכשרמון יצליח עם מפלגתו החדשה הוא יתן לו תמורה(נשמע כשוחד או לפחות כעבירה על חוק מימון מפלגות).


טענה אחרת של קופמן-רכישת רמון מטרתה לשמש מכשיר להלבנת הון.יסביר נא אדון קופמן איך ניתן להלבין הון באמצעות רכישת מניות בקבוצת כדורגל(תמורת 150 ש"ח או אף 1.5 מליון ש"ח).

47 אלון עידן קורא מדוייק את המציאות. קובי מלמד
  • 17:01
  • 12.07.12

כואב שזו המציאות שלנו. שלנו יש את קופמן ואיינשטיין ולהבדיל כספית והלפרין ושזה לא עומד להשתנות אלא רק הרבה יותר אלים, זול, מאוס, חנפני, אינטרסנטי. קשה לי לחיות פה.

48 קופמן ואיינשטיין וכספית ועמנואל וטביב ורמון כולם ממאיסים עלינו את החיים  (לת) קובי מלמד
  • 17:03
  • 12.07.12

49 בקשה מאיינשטיין יואב
  • 17:06
  • 12.07.12

בתור מאזין קבוע, אני מבקש מאיינשטיין להפסיק לצעוק ולהשפיל את שותפיו באולפן. אני גם מציע להקטין את מספר המנחים, כי תוך כדי מאבק על הנוכחות (פרימו תמיד לחוץ להכניס שאלה ולהצדיק את קיומו) אתם קוטעים כל הזמן את המרואינים. בכלל מאיר איינשטיין מתנהג בהתנשאות ורחוק מלהזכיר את המנחה הנחמד שהינחה את תוכניות האקטואליה ברשת ב בעבר. חבל מאוד, כי עדיין אין לתוכנית הזו תחליף רציני (ושאף אחד לא יזכיר לי את אופירה).

50 כמה מילים על איכות הטור גוני
  • 17:07
  • 12.07.12

אלון - טור טוב מאוד מאוד. חבל שהוא לא יהיה מובן לאנשים עליהם כתבת. הם ידחו את הביקורת בבוז, ודי ברור למה - הרי הסברת את זה כאן בשש מאות מילה בהירות.
הייתי מוותר על המשפט האחרון, שמעצים את המיתוג של אחד מנשואי הטור

51 כותב תוך כדי שמיעת הצעקות והאיומים והגידופים. מדינת הגועל נפש אזרח בן 56. לא מופתע אבל נכלם
  • 17:11
  • 12.07.12

מרחיק את משפחתי מהרדיו. מה זה הגועל נפש הזה

52 לא כוחות. המגעילים מנצחים את השטחיים שהביסו מזמן את התבוניים  (לת) קובי מלמד
  • 17:14
  • 12.07.12

53 וואו בן כספית באמת טיפש נשמע כמו מישהו עם איי קיו דו ספרתי גדליער
  • 18:27
  • 12.07.12

טיפוסי לאידיוטים מסוגו להעדיף להתמקד ב-"איך זה נשמע" (הטונים) על פני השחיתות בפועל שהיא פי 100 גרועה יותר מכמה צעקות מתלהמות של קופמן אבל העיקר מבחינתו שישמע טוב ברדיו, טיפש כבר אמרנו?

  •   חמור קופץ בראש שלמה כהן
    • 19:23
    • 12.07.12

    כנראה שבעל האיי קיו הדו סיפרתי זה אתה ,בחור לא אינטיליגנט בעליל , אינך איש עסקים וכנראה לעולם לא תיהיה ולכן אינך מבין איך הדברים עובדים .
    בצורה כזו ובהתלהמות כזו בעלי עסקים לא ישקיעו אגורה בכדור רגל. כל שאר הטמבלים שמתלהמים מול רמון ובן כספית הם בעקר אנשים שלא תרמו אגורה עד היום לחברה בישראל ובטח לא בכדור רגל.כדאי שתראו מה קורה באיטליה ,צרפת אנגליה ומי הם בעלי הקבוצות.אז לכל הטמבלים ערב טוב

54 בן כפסית הוא סתם עיתונאי פח שמחפש ריב ומדון  (לת) שוזי
  • 18:40
  • 12.07.12

55 כמו בכל שכונה, גם בישראל וגם בעיתונות יש את הערסים שהולכים מכות מדינה עלק
  • 19:43
  • 12.07.12

כמו בכל מקום גם כאן הערסים אחד בהמה ואחד ערס אשכנזי בגיבוי פיננסי משפטי עצבני הולכים מכות על גלי האתר.
אין כמו ההערות של בן כספית כלפי איינשטיין ומקצועיותו בשביל להוריד את הדיון מעל הפרק.
פעולה כזו רק מחזקת את הדברים הבהמיים שקופמן אמר.

56 מבלי להבין כלום בכדורגל, רון קופמן צודק. כספית הוא סמרטוט נפוח, מייבב, מבחיל.  (לת) גלי
  • 20:15
  • 12.07.12

57 האזנתי לשיחה בזמן אמת (לצערי, יש לומר). היה מגעיל במיוחד. התהום שמדובר בה אינה סתם בור עמוק באדמה, אלא ביב מצחין עד לב השמיים. התופעה של שלוש תכניות הספורט בשעה 1800 בכל יום גוררת את כל המשתתפים למחוזות מבחילים יותר ויותר בכל שבוע, והשיחה הנדונה היתה רק שיא קטן אחד. האם באמת אין שום גבול לצלילה לתהומות הוולגאריות ? אף אחד לא מפקח/מגביל/אחראי להתפרעות של קופמן/איינשטיין/אופירה/שפטל/זהבי ??  (לת) אורן גורן
  • 21:17
  • 12.07.12

58 כן, ממש אמין  (לת) א
  • 21:55
  • 12.07.12

59 תפסיק כבר להיגעל כל-כך מהתנהגויות של ישראלים 8
  • 22:05
  • 12.07.12

אתה פושה בפסיכולוגיזציה של מושאי הטורים שלך, ו"ממקם" אותם ללא קץ. דוגמא: המצב הנפשי שקופמן נקלע אליו במהלך ה...
אולי די עם זה? אתה זה שסובל מחוסר יכולת להפריד בין "האני" ל"לא אני" וכל ישראלי; צועק, מקלל, מרביץ, שאתה נתקל בו מעורר בך רפלקס הקאה שיוצא, חייבים לומר, בטור רהוט ומבריק (מבחינת המבנה הפנימי שלו בלבד).
אתה מקנא כל-כך בתרבויות אחרות, בעיקר "לבנות" שאתה מוצא באמריקה ובאירופה, ומסגיר בקנאתך היוקדת את הפרובנציאליות של עצמך. האמת היא שהמצב שם גרוע לא פחות אם לא יותר מאשר פה, בכל הקשור לגזענות, אלימות ורוע טהור, וכן, ההבדל היחידי הוא שפה המעטפת דקה ונקרעת בקלות. העובדה שבמה שקוראים כאן בטעות "מדינות מתוקנות" מדברים יפה זה לזה, לא אומרת שלא מתבצעים שם עוולות מוסריות קשות. זה לא מצדיק את הגסות והבוטות, וכמוך, גם אני מאמין שאלו לא ערכים שצריך להאדיר יתר על המידה, אבל אלו לא הבעיות הקשות ביותר שלנו. הלוואי עלינו עוד עיתונאים כמו קופמן, שלמרות היותו "סלב" מתרחק כמו מאש מקשרים אישיים עם מושאי חקירותיו העיתונאיות. מדובר ב"נטול פניות" אמיתי, שעושה שירות לקוראיו, צופיו ומאזיניו, ובמקרה שלו בהחלט שווה לבלוע את צפרדע הבהמיות כדי להיות מוזנים ממה שיש לו לספר.

60 מדוייק אור
  • 22:16
  • 12.07.12

טור דיעה מדוייק וענייני. תמשיך לכתוב בצורה כ"כ מעניינת ועניינית כדי שלפחות מישהו שכותב על ספורט בארץ הזו ייצג עיתונות איכותית

61 מדוייק אור
  • 22:20
  • 12.07.12

טור מדוייק, מעניין וענייני.
תמשיך כך אלון, אולי יש סיכוי לשנות משהו כשאתה בסביבה.

62 אלון עידן, הבנת הנשמע בבקשה - הכל טוב ויפה חוץ ממה שכתבת בסוף. בן כספית מעבר לשטחיות שלו לא הפסיק לעקוץ ולזלזל באיינשטיין וקופמן, כשהשיא היה עם המשפט האלמותי "מה ששאלתי ברברס אתה לא שאלת בקדימה". אבל איינשטיין הבליג. לקראת סוף השיחה כשהיה ברור שנמאס לכספית ואין לו כלים להתמודד עם הדברים, הוא התחיל לעקוץ את קופמן ורק אחרי שאמר לו "אני לא מהמר" הקופ איבד את הסבלנות שלו והתחיל להחזיר לו באותה המטבע, אז נכון שקופמן לא עדין נפש ומעדיף ללכלך את הפה אבל מי שהקניט ודירדר את השיחה זה כספית ללא צל של ספק.  (לת) לא מדויק
  • 05:19
  • 13.07.12

63 שטחיות ואלימות היא בעיה קשה בחברה הישראלית ובאה לידי ביטוי מובהק בפרסומות בטלויזיה וברדיו, שם הכל מתנהל בצעקות רמות. זו הסיבה העיקרית לכך שהוצאנו את הטלויזיה מהבית לפני מספר שנים.  (לת) ליה
  • 07:55
  • 13.07.12

64 מגעיל שיש  (לת) כספית הכיי
  • 09:24
  • 13.07.12

65 טור מעולה, כל הכבוד אהבתי
  • 03:25
  • 14.07.12

אני אשים לב אם אראה שזה טור של אלון עידן בהמשך,
אהבתי מאד את ההתנסחות.

אם הם רק היו יכולים להביט רגע מהצד על עצמם, לא הייתי יכול להסביר לשני האנשים האלה מה הבעיות שלהם בחיים יותר טוב מאיך שהתנסחת פה.

חבל רק שלא משנה מה, שני אלה לא יקשיבו... חבל לי בעיקר על קוף, נראה שפעם הוא היה הרבה יותר חכם. היום הוא קצת יותר מדי צודק. נלחם בטחנות רוח. קצת שברו אותו, הוא צריך חופשה...

66 תרשמו את הצעתי tal
  • 13:33
  • 14.07.12

הצעתי היא כזו :
1 . כל מי שעסק עד היום בכדורגל וגילו מעל 18 לא יורשה לעסוק בכדורגל כאן בישראל . מי שיכול למצוא קבוצה בחול בהצלחה מי שלא יכול יפרוש ממקצוע זה . ינתן לשחק כדורגל רק למי שגילו מתחת ל 18 שנה בניבחרת הלאומית ישחקו אותם אלה שמצאו קבוצה בחול ואו גילם מיתחת ל 18
2 . נוסחה זו תהיה בתוקף ל 10 שנים כלומר מי שהים בן 19 אהיה כבר בן 29 ויוכל לחזור ולשחק בליגות בישראל ואותם אלה שבינתיים בגרו
3 . כל מי שהופיע בתחנות הרדיו וטלויזיה והתראיין ואו ראיין בתחום זה יפרוש לאלתר מעיסוק זה לא יוכל לחזור ולהתראיין ואו לראיין
4 . זה כולל את כולם אין טובים ואין רעים אין יפים ואין מכוערים את כולם

67 הבעייה היא שכספית כתב מאמר של אוהד בכסות של עיתונאי רן
  • 12:25
  • 15.07.12

ומכאן הדיסוננס.

אני אוהד בית"ר וגם אותי לא מעניין מאיפה יביאו עכשיו כסף העיקר שיצילו את בית"ר שלי.
אבל כרואה חשבון(זה מה שאני אבל גם כעורך דין או עיתונאי) לא הייתי לעולם מפרסם טור כזה כי זו לא רק שיטחיות אלא חובבנות ואף זילזול במקצוע.

לכתוב כנגד הטון של אינשטיין וקופמן כן, אבל לכתוב "שלא ממש איכפת לי מאיפה הכסף" או לאמר "שמצידי מרטין שלאף ישקיע בהפועל" אלו אמירות מסוכנות של עיתונאי ומראות על חוסר שיקול דעת. לאוהד מותר אך לעיתונאי אסור בתכלית האיסור.

68 אבל בן כספית הוא כלומניק לקקן רודף הון וקשרים !!!  (לת) קוף אולי בהמה
  • 23:00
  • 16.07.12

69 חיים רמון בוזגלו
  • 18:58
  • 21.07.12

עדיף שחיים רמון חבר של בן כספית יעסוק בהפועל תל אביב, ולא יהיה לו זמן להרוס את המדינה. לא חדש להבין איך הברנז'ה של אוהדי הפועל ת"א נראית ומתנהגת כאשר מתחילים לדבר על הכביסה שאצלם בחצר.




הפופולריות בבעיני המתבונן