אלופה עם כוכבית

זה מספיק לשמוע כמה גמרה קרית שמונה, כמה היא יצאה בסיום, על כמה עומד הפער. וזהו, אין עוד צורך בדבר. אין ממש רעב לצפות באלופה הבאה

זה היה כנראה שער של אליפות, וכעת נוצר כאן מצב די מוזר: עירוני קרית שמונה מקפלת סיפור שמצליח להדהים ולשעמם גם יחד. הכדור נע ונע, ושוב נע ושוב נע, בין רגליים אנונימיות, לא כריזמטיות, פשוט רגליים מדויקות וצייתניות, ובסוף חור בהגנה, גול, נקודות. כמובן, החור לעולם לא בצד של קרית שמונה. שם כמובן הכל סגור הרמטית.

זו הקבוצה, ומגיעות לה רק מחמאות, בוודאי. אך האם אתם באמת יכולים להתרגש עם זה? העונה הזו מפתיעה, אך לא מרגשת. עונה מדהימה, אך לא מרתקת. זו הקבוצה הטובה בליגה, כך שמצד אחד, כל הכבוד, כל ההערכה. ומנגד, משבוע לשבוע מתחילה להסתמן צרה לא קטנה: זה מספיק לשמוע כמה גמרה קרית שמונה, כמה היא יצאה בסיום, על כמה עומד הפער. וזהו, אין עוד צורך בדבר. אין ממש רעב לצפות באלופה הבאה. היא מעניינת רק בסטטיסטיקה, בניקוד, בתוצאות. היא לא סוחפת לבוא לראותה. ומה עושים עם זה עכשיו? מזייפים התלהבות?

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב הכתבות והעדכונים ישירות אליכם

ברק בדש מסתפק ב-0-1 קטן ומשעמם בדרך לצלחת האליפות, אתמול
ברק בדש מסתפק ב-0-1 קטן ומשעמם בדרך לצלחת האליפות, אתמול. צילום: עבדאללה שמא

קרית שמונה היא שבירת חוקי המתמטיקה. היא יוצרת כאן עונה של סטיית תקן. נחמד להיות עדים לזה, אבל בלתי אפשרי להיסחף עם זה. מנסים לעטוף את הכל בסיפור: הצפון שסבל, בעל הבית עם הלב והחזון, המאמן שעזב וחזר ויביא עכשיו תואר. הכל נכון, הכל עובדות ועל הכל מגיעות תשואות. אבל סוחף זה לא. לכן, בהתבוננות בקרית שמונה מספיקה רק השורה התחתונה, מבלי שמתעוררת תשוקה לצפות מדי שבוע בתהליך עצמו. מספיק לדעת שסינדרלה הגיעה, פחות מעניין כיצד.

קרית שמונה כמובן אינה אשמה בכך, אין לצפות ממנה לדבר נוסף בעונה היסטורית שכזו מבחינתה. אך מה מבחינתכם? האם כססתם אמש ציפורניים מרותקים מול המסך? האם אתם כבר מחכים לצפות בקבוצה הזו שוב בשבוע הבא? ובכן, עם כל הכבוד לסגירה האינטליגנטית של מאטוביץ' וגבאי, נדמה שפשוט חיכיתם אמש לסיום: כל מה שהיה חשוב זה על כמה יעמוד הפער. ליגה מעוקרת, כבר שבועות וחודשים שזוהי המשמעות הבלעדית והיחידה של כל משחק - הניקוד בסיום. זו כנראה תמצית העונה כולה: מחכים לסיומה.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 למה אפשר לחשוב איזה טיק-טקה ראינו בעבר בכדורגל הישראלי,די להתנשאות  (לת) קובי
  • 07:20
  • 06.02.12

02 בולשיט. אליפות לגיטימית. אז מה אם זאת לא אליפות של הפועל תל אביב. אחד שאוהד את הפועל פ"ת
  • 07:43
  • 06.02.12

הפועל תל אביב לא שיחקה הרבה יותר טוב באליפויות שלה. זו התקשורת שניפחה את הפועל והפכה אותה למינימום ברצלונה. כנ"ל באליפויות של חיפה. הכדורגל שלנו מחורבן ומה שעושה אותו למעניין זו התקשורת והרעש שהיא מייצרת סביב הכלום הגדול הזה. תפרגנו קצת לק"ש, לא קרה כלום. חבר'ה סימפטיים שלוקחים אליפות - מה רע?

03 ניתוח מעניין אך שגוי מיסודו אלון
  • 08:07
  • 06.02.12

הסיבהמיסודו סיבה המובילה שאין התעניינות היא התקשורת. רוב עיתונאי החצר מקושרים לקבוצות הגדולות והמידע שהם מקבלים מהם בונה את רוב כתבותיהם. אין להם אינטרס או יכולת למקד את כתיבתם בקבוצת פריפריה קטנה. הם אפילו זועמים על כך. זו המראה של העיתונאות בארץ.

04 מה אתה רוצה? יופי של גול אתמול אחרי שישבו להם על ה הלוחש לסוסים
  • 08:10
  • 06.02.12

השער 85 דקות.. היה אחלה משחק! אין להם אוהדים כי אין לכדורגל אוהדים. לא באים למשחקים שלהם מאותה סיבה שלא הולכים למשחקים בארץ, רק יותר בקטן כי קרית שמונה. לאן אני אקח את הילד שלי? לשמוע בנאדו זונה? סלים טועמה מחבל? בארצות הברית כשאתה הולך למשחק יש ליצן. והמבורגר ובירה. למה אני אלך? להיות צמוד לעארס מסריח ואלים שמקלל ומפצח גרעינים? לא כיף, עם ילד או בלי. זו לא חוויה מהנה.

05 פשוט מעצבן לשמוע את השטויות שלך מני
  • 08:30
  • 06.02.12

תתחיל לפרגן אז מה אם זה קבוצה מהפריפריה מי שישמע עונה שעברה מכבי חיפה שיחקה כדורגל מעניין אחרי הכל זה רק ליגה ישראלית אז אל תצפה לרמה של ליגה איטלקית ושאפו לקרית שמונה שלא הפסידו 22 משחקים ברצף לבנתיים אין קבוצה בליגה שמנצחת יותר משתי משחקים ברצף 

06 כתבה תל אביבית שחצנית ורדודה להפליא. פלא שקוראים לכם "מדינת תל אביב"?  (לת) ק
  • 08:31
  • 06.02.12

07 ברסה צפון צאבי
  • 08:40
  • 06.02.12

מה לעשות שזו הקבוצה היחידה שמשחקת כדורגל מודרני (ספרדי) בישראל? זה כמו אייפון אחד בעולם של פלאפונים. שילמדו עתה המאמנים כיצד ליישם את השיטות של רב״ש ורבותיו ומצפון תיפתח הטובה. מי יודע, אולי יום אחד היא תגיע גם למדמנה הירושלמית

08 האליפות היחידה עם כוכבית היתה של הפועל תל אביב, ושום כתבה מתנשאת לא תשנה את העובדה הזו.  (לת) חי פה
  • 08:51
  • 06.02.12

09 כתבה מדוקית שי, תל אביב
  • 09:34
  • 06.02.12

הסיפור הוא צמצום הפערים עם הקב' העשירות עת הליכתם של הישראלים לליגות משנה באירופה. המצב הזה אמור להימשך לפחות שנה שנתיים, הוא ייפגע לא רק בליגה אלא גם בנבחרת.

10 מי שלא מכיר את הכדורגל הישראלי היה יכול לחשוב שבדרך כלל האלופות פה משחקות כדורגל מבריק. עמית
  • 09:37
  • 06.02.12

אין צורך שתם לנסות למצוא מה רע בקרית שמונה.

11 קבוצה בונקריסטית וכסחנית שחיה על התקפות מתפרצות. מול הקטנות המשחקים יהיו הרבה יותר משעממים  (לת) זוועה לראות אותם
  • 09:49
  • 06.02.12

12 עוד תל אביבי פלצן שכל מה שקורה אחד
  • 09:52
  • 06.02.12

צפונית לירקון לא מעניין אותו.

13 אלופה מצויינת ולגיטימית שמשחקת כדורגל מודרני לכל אורך המגרש דודו - אוהד הפועל ת"א
  • 09:54
  • 06.02.12

לא משנה מי ישנו ומי חסר, השיטה היא אותה שיטה ותבנית המשחק נשמרת.
חלוקת השערים בין השחקנים היא מאוזנת, הגנה טובה ויציבה, וקישור שלוחץ לאורך כל המגרש. הלוואי והפועל היתה נראית כמוהם ולא היתה מסתמכת על הברקות של טוטו, דמארי או אלרואי.
אלופה ראויה ומצויינת שדוהרת לטריפל היסטורי.

  •   לא צריך להיסחף סחפן
    • 11:25
    • 06.02.12

    מטוביץ' הוא מגן מדהים. כל כדור שהוא הרים, יצר מצב מסוכן. יותר מזה, הוא גם מרים את הראש לפני שהוא מוסר, אשכרה מרים את הראש ומסתכל, אז זה לא מקרי ההרמות שלו וזה לא תפס יום טוב. לגבי שאר הקבוצה, הם בהחלט משחקים בסדר גמור, ויש שם ניסיון מסוים לשחק כדורגל, אבל זה קשה לשחק כדורגל בארץ. קבוצת התחתית שעמדה מולם אתמול הרסה כל סיכוי למשחק יפה לעין. עם ברצלונה משחק 0-7-3, אז חיפה דומה להם בזה. רק שההרכב של חיפה סטטי בעוד זה של ברצלונה דינמי. כל אחד עומד במקום שלו, מחכה לכדור, מכדרר קצת ואז מאבד. עם אלישע לוי היה יכול לרשום למשחק שק מלט הוא היה עושה את זה ופשוט מניח אותה במרכז המגרש, כנראה שזה התפיסה שלו לגבי קישור אחורי אפקטיבי. וכמו במשחק בשבוע שעבר - מכבי תל אביב ומכבי חיפה היהירות עולות עם מערך התקפי לכאורה, מלוחצות לכאורה, ומשחררות הודעות בעיתונות אנחנו הולכים להראות להם מי אנחנו. כמו ערס שצופר לבחורה ברחוב ולא מבין למה היא לא פותחת את הרגלים. ונוימן. אוי. חצי שעה חיפה יושבת על השער של קרית שמונה, שליטה מוחלטת. ופתאום, מהפכה מוחלטת במגרש, שינוי טקטי של רן בן שמעון, ופתאום הכדור ברגליים של קרית שמונה והמשחק מתהפך. ומה לנוימן יש לומר על כל זה? אחמד עאבד ביום חלש מאוד. הוא צריך לרדת לקישור - חלוץ שמסוגל בערך לשחק בכנף - הוא מבחינת נוימן צריך לרדת לקישור. וכשהשינוי מתרחש על המגרש שום מילה על זה מהפרשן של השידור. למה נותנים לבן אדם שאין לו טיפה של הבנה טקטית להיות פרשן? מה בדיוק הוא תורם חוץ מנרגנות?

  •   איזה תגובה יפה! קרית שמונה
    • 15:49
    • 06.02.12

    האמת, כשקראתי את הכתבה קצת השתכנעתי מחלקים מסויימים שנאמרו. ואני אוהד שרוף של ק"ש. אבל לאחר קריאת התגובות של הקוראים האינטלגנטים, אין בדברי הכתב ממש.
    ותגובתך עלתה על כולם. פשוט הנאה.

14 האם ציפית בהם בחי או רק בטלויזיה? זה שונה לגמרי: אהליאב
  • 10:50
  • 06.02.12

מה שלא רואים בטלוויזיה זה איך המכונה עובדת כשהמצלמה לא מופנית לחלק המחזיק בכדור, למשל איך ההגנה עומדת בזמן שהיא ק"ש בועטת קרן. זה מה שיפה, מזה אפשר ללמוד.

15 אולי אם היא הייתה מקבלת חשיפה תקשורתית כמו המרכז.. אוף
  • 11:04
  • 06.02.12

אולי אם לא הייתם מחכים שהריצה שלה כבר תיגמר כל העונה, ומתחילים לחשוף את הפרטים שמרכיבים אותה, ולהבליט את השחקנים הבולטים, היא הייתה נראית קבוצה יותר מעניינת. אבל התקשורת הממורכזת תל אביבה מתעסקת רק בצרות של הפועל, של מכבי, שתיהן, ושל בית"ר, במקום להתעסק בראש הטבלה.

16 מדינת תל אביב בכל עליבותה - אין מילה אחרת מלתאר את הכתבה הזו  (לת) פרי פריה
  • 11:06
  • 06.02.12

17 אפילו בעתונות המודרנית, על העתונאי לומר מה שהרוב לא יודע. לא התחנף ולספק תיאורים שטחיים שמי שלא מבין מסוגל לבלוע בקלות. אוהד חיפה
  • 11:11
  • 06.02.12

ממליץ לשאול את עצמך מה יש לק"ש שאין לקבוצות האחרות.
ותחזור עם תשובה, כי בוודאי יש (אני מדבר על כדורגל, לא מה שקשור ישירות לשירצקי)

18 כלומר הבעיה שהשחקנים לא מתוקשרים sr
  • 12:03
  • 06.02.12

הרי זה לא שיש שחקנים מלהיבים יותר בת''א, ירושלים או חיפה. לא באמת. והבעיה לא בכדורגל "מדויק". הרי קשטן, גרנט, רוני לוי וגוטמן לקחו אליפות עם קבוצות משעממות. הבעיה שאי אפשר להתלהב משחקנים לא מוכרים. למה הם לא מוכרים? כי הם לא יוצאים למקומות הנכונים. וגם לעיתונאים קשה לעלות עד ק''ש.

19 צודק, אבוי לליגה שלנו שזוהי רמתה אסף
  • 12:55
  • 06.02.12

כאילו מה, נשלח את ק"ש לליגת האלופות ? עם כל הכבוד לה ויש הרבה כבוד, ההישג שלה הוא יותר כישלון הגדולות השנה

20 בכל העולם יש קבוצות משעממות ‏ דיויס
  • 13:20
  • 06.02.12

שלוקחות אליפות ואפי' עם כדורגל יותר גרוע תשאל את זוזה,‏ וזה לא מנע מאוהדים לאהוד

21 אמת שני
  • 13:21
  • 06.02.12

קיריית שמונה זה קבוצה של רובוטים עם חן,אחד אפס קטן וניגמר,זה יעבוד פעם ב30 שנה,צריך ליזכור מה התקציב של הקבוצה,ביחס לגדולות ולכן האליפות שבדרך הישג ענק .

22 צודק לחלוטין לירן
  • 14:02
  • 06.02.12

אליפות פח. פשוט לא מעניינת. שחקנים אלמוניים, אין קהל שסוחף, אין איזה שיטת משחק אטרקטיבית כמו של מכבי נתניה או מכבי חיפה באליפויות ההיבטוריות שלהם.
סתם, עונה בה הגדולות כולן מתרסקות, אז מישהו צריך לקחת אליפות. נפלעל קרית שמונה. קבוצה של מקום 3-4 בכל עונה אחרת.

23 לא כריזמטיים?! אוי די כבר נעמה
  • 14:06
  • 06.02.12

הלוואי על הפועל, קבוצת הבית של מדור התעמולה שלכם, חצי מהכריזמה של אבוחצירא, סולארי, בדש ורוצ'ט.

24 והאם באמת צריך להאריך את השעמום/ביזיון גם לפלייאוף? אמיר
  • 14:24
  • 06.02.12

שיעבדו בקבוצות על יסודות במקום לעשות את עצמם מתאמצים במגרש

25 אני מבסוט מהם וממש אתבאס אם ק"ש לא תזכה אדם (אוהד באר שבע)
  • 14:33
  • 06.02.12

המגיב לפניי אמר יפה: "רובוטים עם חן".
הגול שלהם אתמול היה גולאסו קבוצתי...
רמה לא משהו? בבקשה, כולן מוזמנות להתעלות. בינתיים הם הכי טובים וכל הכבוד.

נ.ב- הלוואי שבבאר שבע נראה קצת מהמשמעת, העבודה הקשה והקבוצתיות הזאת מתישהו...

26 כתב עם כוכבית בעתון עם כוכבית גדולה עוד יותר די עם הבולשיט
  • 14:41
  • 06.02.12

* הכותב והעתון נמצאים בבועה הנקראת מדינת תל אביב, ובטוחים שהם אדוני הארץ.

27 הבעיה היא עיתונאית נטו, יותר נכון בעיית מיקום יוסף
  • 14:56
  • 06.02.12

איך יכול להיות שאמש באמצע שידור חי, הפרשן מתלונן על הדרך שלו חזרה הביתה? אדם שמשלמים לו כדי לראות משחקי כדורגל מעז להתלונן על הדרך הארוכה מהצפון לי-ם.
לי אין טענות לאותו פרשן ספציפי, העניין הוא הלך הרוח של תקשורת הגליצ'ים הישראלית.
לאף אחד אין כח לנסוע עד קריית שמונה.
זו לצערנו אספקלריה של העיתונות בארץ. גם אם ישנו סיפור ענק אשר מצריך קצת מאמץ ויכולת, הוא מיד ידחק עבור עוד סלט לעוס לעייפה.
אם התקשורת הייתה רוצה אז השחקנים האפורים היו הופכים לנוצצים וממשחק עבש ומשעמם זו הייתה עמידה טקטית לעילא ועילא.
אז מילא לא לפרגן, אבל להעליב אותם? לבוא בטענות על רמת כדורגל?
כמובן, קשה לנסוע עד ק"ש בשביל כדורגל משעמם. כבר אי אפשר לשלוח את הכתבים הצעירים, מממ.. בעיה.

28 הם יקחו שנתיים רצוף ומה אז א
  • 16:07
  • 06.02.12

ההרכב האפור מבטיח שאף אחד מהשלד לא יעזוב. אף סוכן גם לא ירוץ אחריהם. הרמה של אף שחקן לא מבריקה וזו דוגמה מובהקת של שלם שגדול מסך חלקיו. כיוון שעדיין הם לא מוערכים וכיוון שאין שום סיכוי שהתיקשורת תפגע בהם כמו שהיא פוגעת בתלאביביות למשל, יש אפשרות שבשנה הבאה תעלה קבוצה רעבה מאומנת שבה כל שחקן העלה את רמתו רק בעשרים אחוז (סביר למדי) ואז היא תטרוף את הליגה אפילו יותר מוקדם מהשנה. אני גם לא רואה את הגדולות מתאוששות (כל אחת מסיבותיה היא)
נראה שבשנה הבאה הולך להיות מעניין או משעמם . תלוי מי מתבונן.

29 עוד פרשן ששכח את המטרה במשחק כדור רגל רונן
  • 17:41
  • 06.02.12

לידיעת כל הפרשנים באש הם. המטרה של קבוצה המשחקת כנגד קבוצה אחרת היא לנצח.
האם הקבוצה משחקת יפה ,האם יש לה כוכבים. אלו שאלות סתמיות ומיותרות.
לכל קבוצה יש את החומר הבונה אותה. על פי חומר זה צריך המאמן לבנות את שיטת המשחק שתמצא את יכולות החומר.
כאשר בקבוצה יש כוכבים כמו מסי או שאר כוכבי ברצלונה ,המאמן בנה שיטת משחק המביאה כוכבים אלו לכדי מיצוי בתוך הקבוצה.
כאשר מחפשים רק יופי . מקבלים קבוצות סתמיות.

30 האביב הערבי לותר
  • 19:40
  • 06.02.12

סופסוף מישהו נוגס בדומיננטיות של השליטים בשיח של הכדורגל הישראלי. ומיד תגובה פבלובית של אוהד הפועל, להדביק כוכבית

31 מתמטיקה? לפחות 40 שנה אין משהו מעולם אחר בכדורגל הישראלי מורדוך הגדול
  • 22:36
  • 06.02.12

שטויות במיץ עגבניות, הכול קשור להזדהות של הצופה עם הקבוצה, אף פעם לא דברו על הכדורגל הגרמני כמלהיב, אבל אלוואי עלינו יכולת כמו שלהם.
ומעולם לא היה כדורגל ישראלי מלהיב, ואם היה אז איפה ההצלחות בעולם?

32 קרית שמונה לא תוכל להכיל את האליפות צפוני או מרכזי
  • 14:49
  • 07.02.12

עדיין לא מאוחר לקרית שמונה להתחיל לאבד נקודות בסיטונות. כל קבוצה צריכה לנצח את "האלופה שבדרך" מרגע זה ואילך. עדיין לא מאוחר למנוע את הבושה ששחקנים כמו בדש, גזל ומאמן כמו בן שמעון יקחו אליפות. לא תהיה פה שום גאווה, רק תעודת עניות לכדורגל הישראלי. העונש יגיע בעונה הבאה במהלומות באירופה ובירידה. אבל עדיין לא מאוחר לקרית שמונה לפתוח רגליים, בעיוני, לטובתה.

33 כתב יהיר. חסר עומק. מוטה מאהדתו ל... דן דיין
  • 10:12
  • 08.02.12

ק"ש היא קודם כל קבוצה של איכות ודרך.
רק אחר כך של אליפות...
יום יבוא וגם נבערים כמוך ליפשיץ יפנימו זאת.

34 ק"ש משחקת נפלא. אבל לצערי אין הרבה התרגשות כי אין יציעים גועשים. גד
  • 12:22
  • 09.02.12

כל מילה על חוסר עניין במשחק עצמו היא טיפשית. בכלל, בשנים האחרונות נדיר שאלופה משחקת באופן מלהיב במיוחד.
אלא שמה שיוצר התרגשות גדולה במשחק זהו קהל אוהדים גדול ומתרגש, שמלהיט גם את השחקנים, גם את השדרנים, וגם את הצופים בבית. לכן משחק ללא קהל זהו הדבר הכי לא מרגש שאפשר לדמיין, גם לשחקנים, גם לשדרנים, וגם לצופים בבית.
בקיצור, חבל שק"ש לא מביאה 10,000 צופים מתלהבים למשחקיה.

35 פער של 12 נקודות בפסגה זה משעמם. בלי כל קשר לזהות הקבוצה או לסגנונה.  (לת) /
  • 22:14
  • 09.02.12

פעילות
המלצות
הפופולריות במגרש ביתי
פרסומת