בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

להלי פרילינג מושכת בחוטים

במיצב “Cutter”, להלי פרילינג יצרה מערך גדול של חוטי ניילון שקופים המתוחים בין הקירות של גלריה רו ארט בתל אביב. 
אלא שהאפקט שלהם מתפוגג אחרי ההתרשמות הראשונית

6תגובות

ב-1942 יצר מרסל דושאן את “Mile of String”. זה היה תעלול לילי שביצע עם אנדרה ברטון בלילה לפני פתיחת התערוכה "First Papers of Surrealism" באחוזת ויטלו ריד בניו יורק. דושאן וברטון מתחו קילומטר חוט לבן בין כל היצירות בתערוכה, הריצו אלכסונים מצד אחד של החלל למשנהו וסיבכו את החוטים. כך נוצר שתי וערב של חיווט שאמור היה לסכל גישה לקירות שעליהם תלויים ציורים. דושאן ניסה לחלץ את אידיאולוגיית האסתטיקה המודרניסטית הגבוהה משקיפותה ה”מובנת מאליה”. הוא רצה לחשוב מחדש ולהעמיד בספק את אופני התצוגה, את...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו