בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האזרח קליין

שמר על המתח - פרידה מהסופר אלמור לנארד

מ”תפוס את שורטי”, דרך “ג’קי בראון” של טרנטינו ועד “רומן לא חוקי”. ליצירתו של הסופר אלמור לנארד, שמת בשבוע שעבר, היתה השפעה רבה על הקולנוע האמריקאי

תגובות

לסופרי המתח האמריקאים, אלה שיצירתם זכתה לכינוי "פאלפ פיקשן", וסגנונם כונה "הארד בוילד", היתה השפעה רבה על הקולנוע האמריקאי, ולא רק האמריקאי, החל מדשייל האמט ("הנץ ממלטה", סדרת סרטי "האיש הרזה") וריימונד צ'נדלר ("היי שלום אהובתי", "השינה הגדולה") וכלה בג'ים תומפסון ("הבריחה", "הנוכלים") ודיוויד גודיס ("מעבר אפל", שעל ספר שלו ביסס הבמאי הצרפתי פרנסואה טריפו את סרטו "ירו בפסנתרן" והבמאי הצרפתי ז'אן-ז'אק בנקס את סרטו "הירח בביבים"). לחבורה נכבדת זו השתייך גם הסופר האמריקאי הפורה אלמור...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו