בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הסודות של רביעיית הפסנתר של ברהמס מתגלים

רביעיית הפסנתר בסול־מינור של ברהמס מנוגנת לעתים רחוקות, התלונן ארנולד שנברג לפני 80 שנה ופעל לתיקון המעוות. כיום היצירה המופלאה מנוגנת בלי סוף, אבל עדיין צופנת סודות

3תגובות

לא כל פלא מוזיקלי אפשר לפרש, לפעמים אפשר רק להצביע עליו, אומרת אסתרית בלצן, שמקדישה בימים אלה את הפרק הנוכחי בסדרת מופעי "קלאסיקה בממד אישי" שלה למין מחקר השוואתי בין שתי רביעיות פסנתר, האחת של ברהמס והאחרת של דבוז'ק. שתי היצירות כתובות לפסנתר עם כינור, ויולה וצ'לו, שתיהן פופולריות. עם זאת, כשהיא מדברת על "פלא", כוונתה לרביעייה של ברהמס, סול־מינור, אופוס 25 מס' 1, יצירת פסגה גם בהקשר הברהמסי, גם בהקשר של המוזיקה הרומנטית וגם במוזיקה הקאמרית בכלל. דרך מומלצת להיכרות: להאזין לביצועים...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו