בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה אלון אבוטבול לא נהפך למוסד קולנועי כמו משה איבגי?

אלון אבוטבול מככב כעת בשני סרטים חדשים, המצטרפים לשורה ארוכה של סרטים, שדמותו המצטברת בהם משדרת קשיחות, פגיעות וקור. מה מקור האמביוולנטיות המאפיינת את הופעותיו על בד הקולנוע?

10תגובות

זה שלושה עשורים אלון אבוטבול הוא אחת מאבני היסוד של המשחק בקולנוע הישראלי. עבודתו ארוכה ועקבית. מאז תחילת שנות ה-80 לא היתה כמעט שנה שבה לא הוקרן בארץ סרט שבו הוא הופיע בתפקיד ראשי או בתפקיד משנה. בימים אלה אפשר לראותו בשני סרטים שונים: ב"מקום בגן עדן" של יוסי מדמוני, שמוקרן זה כמה שבועות, הוא מגלם את "במבי", קצין צה"ל מהולל, לאורך 50 שנות חייו מרובי הנפתולים; ב"ההיא שחוזרת הביתה" של מיה דרייפוס, שעולה השבוע על האקרנים, הוא מגלם את זאב, מנהל בית ספר, שמיכל (טלי שרון), במאית השרויה במשבר...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו