בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

התערוכה של יוקו אונו מוכיחה: ג'ון לנון צדק

היא כונתה האוונגרדיסטית עוטת השחורים ש"פירקה את הביטלס", אבל עכשיו הגיע זמנה. רטרוספקטיבה חדשה של 
יוקו אונו בגוגנהיים בבילבאו מראה את כישרונותיה של האמנית ואת השפעתה על אחרים

5תגובות

"הסולם שג'ון היה צריך לטפס עליו היה גבוה מאוד", נזכרת יוקו אונו כשאנחנו משוחחים על אחת מעבודותיה המפורסמות ביותר. היא נקראת "Ceiling Painting" (ציור תקרה) או "Yes Painting" (ציור כֵּן), והיא אחת מהעבודות הקונצפטואליות הקלאסיות הממלאות את הרטרוספקטיבה של אונו, המוצגת עד 1 בספטמבר במוזיאון גוגנהיים שבבילבאו. העבודה מורכבת מסולם רחב שלבים ומעליו לוח במסגרת פלדה שזכוכית מגדלת משתלשלת ממנו. כשג'ון לנון טיפס על הסולם של אונו בגלריה אינדיקה בלונדון של 1966 היו בסולם שלבים רבים יותר, אבל המלה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו