בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם "אהבה", סרטו החדש של גספר נואה, המשובץ סצינות מין בוטות, הוא קולנוע איכותי או פורנו?

סרטו החדש והבוטה של גספר נואה, "אהבה", העלה את השאלה אם סרט פורנו יכול להיחשב לקולנוע איכותי. מאז הסרטים של סוף המאה ה–19 ועד ל"50 גוונים של אפור" של ימינו, נראה שתעשיית הקולנוע ועולם הפורנו מקיימים מערכת יחסים צמודה במיוחד

73תגובות
צמד גיבורי סרטו החדש של גספר נואה "אהבה", מתוך הסרט
Crédit photo © Gaspar Noé

באחת הסצינות המרכזיות ב"נהג מונית", סרטו של מרטין סקורסזי מ-1976 – ובעצם אין בסרט הזה סצינות שאינן מרכזיות – מזמין טרוויס ביקל, גיבור הסרט (רוברט דה נירו) את בטסי (סיביל שפארד), פעילה פוליטית, לדייט. הוא לוקח אותה לראות סרט ברחוב 42 במנהטן, שבאותן שנים בתי הקולנוע שבו הקרינו כמעט אך ורק סרטים פורנוגרפיים. כשהסרט מתחיל, ובטסי מגלה לאיזה מין סרט טרוויס לקח אותה, היא נזעמת כולה, יוצאת מבית הקולנוע ומסרבת להיפגש עמו שוב. זו סצינה מרשימה, אך אם חושבים עליה, אין בה הגיון רב, גם אם חוסר הגיון זה משתלב...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו