בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יוני רכטר חוזר לפילהרמונית, הפעם בתחושת שליחות

באופרה החדשה לילדים "מעשה בשלושה אגוזים", רכטר חוזר לעבוד עם התזמורת הפילהרמונית והפעם הוא כבר אינו חושש מנגניה. המוזיקאי שכתב קלאסיקות רבות מסביר מדוע לא צריך להבין טקסט כדי להלחינו ומהו הגבול הדק בין יצירה מעליבה ליצירה מכבידה

8תגובות
רכטר. "הפעם זה לא היה 
מהלך רגשי שקשור לילדות. הילדות שלי כבר פתורה"
אורית פניני

בקיץ 2013, בעיצומו של סיבוב ההופעות האחרון של "כוורת", יוני רכטר נפל ונפצע ברגלו. זה קרה בין ההופעה הראשונה לשנייה בסיבוב. הפציעה לא מנעה מרכטר להופיע עם "כוורת", אבל הוא הפסיק כל פעילות אחרת ובמשך חודשיים היה מקורקע לביתו. בזמן שהתפנה במפתיע הוא סידר את הארכיון שלו: הסיר את האבק מעל מאות קלטות והקלטות ישנות. "היו שנים ארוכות שהייתי מנגן כל היום, מנגן ומקליט", הוא מספר. "לפעמים היה יוצא איזה שיר והייתי שוכח ממנו". לא מעט שירים, או התחלות של שירים, הסתתרו בקלטות הישנות. רכטר מספר למשל על...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו