בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

משא ומתן צלילי עם האלוהים שבצינורות העוגב

אחינועם ניני וגיל דור התארחו בקונצרט מוסבר של אסתרית בלצן על באך. הסיפורים והמלודיות עיבו והעשירו את החוויה בלי לפגוע בה או לפרק אותה

7תגובות
אסתרית בלצן (מימין) ואחינועם ניני

אחת הסיבות שבגללן התיאטרון ממשיך להתקיים היא תחושת המגע האנושי החי והספונטני לכאורה של הצופים עם המתרחש על הבמה. בקולנוע, למשל, תחושת החיים הזאת חסרה, גם בהקרנות בתלת ממד. לעומת זאת, בקונצרטים של מוזיקה קלאסית יש לכאורה אותה חיות אנושית, אבל אלמנט הספונטניות נעדר ממנה פעמים רבות מדי. מבצעים נפלאים מתקשרים עם קהלם באמצעות צלילים מוכתבים מראש, שאין לסור מהם ימין ושמאל. יכול להיות שזאת מערכת הסיבות שהולידה את הקונצרט המוסבר. יש מוזיקאים שנוסף לכישרונותיהם ויכולותיהם כמוזיקאים ניחנו ביכולת נדירה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו