בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

20 שנה למותה: כך התאהבתי מחדש בענבל פרלמוטר

נדרשו לי הרבה שנים כדי להבין את גדולתה של ענבל פרלמוטר ככותבת, כמלחינה וכמבצעת. כעת נותר רק להתפעל ממכלול הסתירות המרהיב שמאפיין את אמנותה

24תגובות
ענבל פרלמוטר
מאיה צ'לצ'ינסקי

כמו שקורה לעתים עם אלבומים מעולים במיוחד, קשה מאוד לבחור את השיר הכי טוב או הכי אהוב ב"הקלטות אחרונות", אלבום הפוסט־מורטם של ענבל פרלמוטר. קל יותר לבחור את השיר שממחיש בצורה הקלה ביותר להסבר את כישרונה הגדול של פרלמוטר ואת הצורה שבה הכישרון הזה, בשילוב עם חוסר המורא שלה, מבקיעים את חומות ההגנה של המאזין ומעוררים אצלו התפעלות, עצב, התרגשות, חוסר אונים. השיר הזה נקרא "חלום". "אני מצאתי את עצמי בתוך חלום נורא מפחיד" – פרלמוטר חוזרת פעמיים על שורת הפתיחה, ומה שמגביר את תחושת הסיוט היא העובדה שהמשפט...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו