בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בועז ארד: בחינת אפשרויות ההצגה של העצמי

את עיקר עבודתו עשה ארד כאמן וידיאו: הוא התעקש על השוני העקרוני של הווידיאו מן הקולנוע, וניכרת בעבודותיו ההתכוונות הפרדיגמטית לבחון את גלגולי הזהות במרחב מלאכותי ומקוטע

26תגובות
בועז ארד, סטילס מתוך הווידאו-ארט "I Hitler", 2008
בועז ארד

בועז ארד היה אמן שעבד במספר רב של מדיומים — בציור, ברישום, בפיסול, בצילום. אבל את עיקר עבודתו עשה כאמן וידיאו: הוא היה מהאמנים המרכזיים שלקחו חלק בתנופה של אמנות הווידיאו המקומית בשני העשורים האחרונים, ומי שחנך, ביצירתו ובהוראתו, רבים מן האמנים הצעירים בתחום זה. ארד התעקש על השוני העקרוני של הווידיאו מן הקולנוע: דימוי נע מוקרן שלא מספר סיפור, שלא מתקדם באופן לינארי, שלא מייצר הזדהות. הוא יצר עבודות וידיאו דלות אמצעים במכוון, לואו־טקיות, מהירות, ביתיות, שבבסיסן ג'סטה, גופנית וסמלית, שמעוררת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו