רוצים לתפוס רכבת בירושלים? תצללו לתהום - אדריכלות - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רוצים לתפוס רכבת בירושלים? תצללו לתהום

לכתבה
אוליבייה פיטוסי

תחנת הרכבת בבנייני האומה בירושלים שנבנית בימים אלו תהיה אחת מחמש התחנות העמוקות ביותר בעולם והיא תשתרע על פני 70 אלף מ"ר. זמן היציאה ממנה ייארך לפחות שש דקות

113תגובות

הפרויקט: תחנת הרכבת התת־קרקעית בירושלים תקציב: 400 מיליון שקל לתחנה עצמה, ו–7 מיליארד לקו בין תל אביב וירושלים שטח: 70 אלף מ"ר צפי לפתיחה: סוף 2017  מי שם את הכסף: מדינת ישראל    בעומק של 80 מטרים מתחת לפני הקרקע, נבנית בימים אלו תחנת הרכבת התת קרקעית בבנייני האומה בירושלים, שתשתרע על פני 70 אלף מ"ר. חלק משטחי בתחנה לא יהיו חשופים לציבור וישמשו לתפעול המערכות המורכבות שלה. התחנה תהיה אחת מחמש התחנות העמוקות ביותר בעולם עבור רכבות כבדות, ועומקה הוא נגזרת של שיפוע מסילת הרכבת מכיוון תל אביב. זוהי תחנת הקצה של הקו, ובעוד רוב תחנות הרכבת בישראל מנותקות מהערים, הרי שתחנה זו ממוקמת במיקום...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות