חצי סוס נכנס לבר: מה פתאום כל כך הרבה יצירות עוסקות באמנות הקומדיה? - תרבות - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

חצי סוס נכנס לבר: מה פתאום כל כך הרבה יצירות עוסקות באמנות הקומדיה?

לכתבה
מתוך "בוג'אק הורסמן". נושא בשורות שאף אחד אחר לא רוצה לשאת נטפליקס

מ"קראשינג" ו"מת על הבמה" ועד "למות מצחוק" ו"בוג'אק הורסמן", גל חדש של סדרות על אחורי הקלעים של הקומדיה ועל הקומיקאים פוקד את המסך. מה פתאום נזכרנו לשאול דווקא עכשיו מה גורם לקומיקאים לתקתק?

2תגובות

ב-1989 עלה מספר המועמדים ללימודי משפטים ב-UCLA ב-16.5 אחוזים לעומת השנה הקודמת. זה לא באמת הפתיע את כל מי שהחזיק מכשיר טלוויזיה בבית (ובחייכם, מי לא החזיק אז טלוויזיה בבית?) – אחרי שלוש עונות מוצלחות ומצליחות של "פרקליטי LA", לא היה צעיר בארצות הברית שלא אמר לעצמו, "עריכת דין? זה נראה כמו משהו אטרקטיבי שאני יכול לעשות". "פרקליטי LA" אמנם לא טענה שזה עומד להיות קל תמיד, אבל בהחלט הבטיחה עניין, דרמה, כיבושים רומנטיים וסיפוק מקצועי. בכלל, העיקרון של סדרות מאחורי הקלעים היה כזה: הרואיקה וזוהר בדרמות (קרי רוב סדרות הרופאים ועורכי הדין, "שיקגו הופ", "הפרקליטים", "ER"), וכאוס וחוסר מקצועיות בקומדיות...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות