עידו ברונו: "סריקה מעולה של המונה ליזה אולי עדיפה על המקור" - אמנות - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עידו ברונו: "סריקה מעולה של המונה ליזה אולי עדיפה על המקור"

לכתבה
עידו ברונו, המנכ"ל החדש של מוזיאון ישראל בירושלים. לא מנהל טיפוסי אוליבייה פיטוסי

זה כחצי שנה שעידו ברונו, מעצב ואוצר שמעולם לא עסק בניהול, מכהן כמנכ"ל מוזיאון ישראל. בראיון ראשון מאז מינויו הוא מספר על ההתמודדות עם צלו של קודמו בתפקיד, משתף בלבטיו לגבי תפקיד האמנות בעידן הנוכחי, ומקווה שהישראלים יבינו שהתרבות זקוקה לתרומות

21תגובות

עידו ברונו, המנכ"ל החדש של מוזיאון ישראל בירושלים, הוא לא מנהל טיפוסי, ודאי לא עבור מוסד ציבורי גדול וממלכתי כל כך. האוצר והמעצב המצליח, שנכנס לתפקידו לקראת סוף 2017 בתום הליך חילוף הנהלה מלא מהמורות, לא עסק מעולם בטיפוח מערך תורמים או גיוס כסף — אלמנטים מרכזיים הנדרשים כיום ממנכ"לים בישראל. למעשה, הוא מעולם לא עסק בניהול כלל. בהתאם, בשיחה אתו — ראיון ראשון מאז כניסתו לתפקיד — הוא מעדיף לשוחח על אמנות, אוצרות, סביבה ועתיד המוזיאון כמוסד תרבות. גם בסיור במוזיאון אופיו הנינוח מקבל ביטוי: הוא עונה באדיבות לשאלת מבקרת שמתעניינת בעבודה "היעלמותה של לוקרציה" של אורן אליאב, נהנה לספר מה עומד מאחורי...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות