כך ניצח הקולנוע התיעודי את העיתונות. תשאלו את מייקל ג'קסון - קולנוע - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כך ניצח הקולנוע התיעודי את העיתונות. תשאלו את מייקל ג'קסון

לכתבה
וייד רובסון ומייקל ג'קסון, מתוך "לעזוב את נוורלנד" Wade Robson archive/Amos Picture

לא תחקיר עיתונאי הפיל את אר קלי או הביא עדויות חותכות נגד מייקל ג'קסון, אלא דווקא סרטי דוקו. "זו לא רק האמת, כמו רוחב היריעה והחופש להיכנס לפרטים", מסבירה הקולנוענית מיקה תימור מה היתרון של הנרטיב הקולנועי

14תגובות

מי שצפה בתוכנית הבוקר של רשת CBS לפני כשבועיים נקלע לוויכוח מרתק בין יוצר דוקומנטרי אחד לארבעה עיתונאים מנוסים. העיתונאית גייל קינג הטיחה בדן ריד, במאי הסרט "לעזוב את נוורלנד", שאלות קשות על החלטתו להגיש נרטיב חד צדדי ואף מגויס. "לא חשבת שזה הכרחי לשמוע מבני משפחתו או עורכי דינו של מייקל ג'קסון שיגיבו לטענות הספציפיות?" שאלה, וריד לא הכחיש שהוא מוטה. "זה לא סרט על מייקל ג'קסון, זה סרט על וייד וג'יימס, שני ילדים קטנים שעברו משהו נורא", הסביר. "זה הסיפור שלהם". בתשובתו הקצרה ניסה ריד להזכיר שהוא בחר להסיט את המצלמה ממלך הפופ לקורבנותיו. קולנוע תיעודי יכול להיראות על פני השטח כמו תחקיר עיתונאי —...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון

הרשמה לניוזלטר

מה קראתם השבוע? הירשמו עכשיו לדיוור הארץ ספרים

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות