שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

רנדי, המפיצה לשעבר של ג'ונסון אנד ג'ונסון, תובעת ממנה 23 מיליון שקל

מהתביעה עולה כי למרות ההתקשרות הארוכה, בין רנדי ובין ג'ונסון אנד ג'ונסון לא היה קיים הסכם בכתב ויחסיהם התבססו על "אמון ועל הסכמות והבנות שבהתנהגות ובעל פה"

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ענת רואה

חברת רנדי, שהיתה במשך שנים המפיצה הבלעדית של ג'ונסון אנד ג'ונסון, תובעת ממנה 23 מיליון שקל בגין הפרת הסכם הפצה בלעדי. רנדי הגישה היום את התביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב והיא טוענת בה כי במשך 30 שנה הפיצה את מוצרי ג'ונסון אנד ג'ונסון עד שהסכם ההפצה עמה הופסק בחוסר תום לב ובלא התראה מספקת לפני כשנה.

מהתביעה, שהוגשה באמצעות משרד עוה"ד עמית, פולק, מטלון, עולה כי למרות ההתקשרות הארוכה, בין רנדי ובין ג'ונסון אנד ג'ונסון לא היה קיים הסכם בכתב, אלא יחסיהם התבססו על "אמון ועל הסכמות והבנות שבהתנהגות ובעל פה, כפי שגובשו מדי פעם בפעם בין הצדדים". כך, טוענת רנדי, מעולם גם לא נקצב מועד לסיום היחסים.

בתביעה נאמר כי עד למועד הקמתה של רנדי ב-1972, רוב רובם של מוצרי ג'ונסון לא היו מוכרים בישראל ולא היתה לחברה נציגות או סוכנות הפצה בארץ. החדרת מוצרי ג'ונסון לשוק הישראלי ומיצובם כמותגים דומיננטיים, נטען בתביעה, הוא פרי עמלה הבלעדי של רנדי. בתביעה נטען עוד כי לאחר למעלה מ-30 שנות פעילות, הגיע היקף המכירות של מוצרי ג'ונסון בישראל לממוצע שנתי העומד על כ-90 מיליון שקל.

לטענת רנדי, כתוצאה מהפסקתו החד-צדדית של הסכם ההפצה נגרמו לה נזקים עצומים. בנוסף, לאחר ההודעה על הפסקת ההסכם פגעו הנתבעות בשמה הטוב וגרמו לה נזקים נוספים.

ג'ונסון אנד ג'ונסון המיוצגת באמצעות עו"ד צבי טמיר, טרם הגישה כתב הגנה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ