בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הוקמה ועדת מכרזים לקו הרכבת הקלה השני במטרופולין תל אביב - הקו הירוק

תגובות

קו הרכבת הקלה השני למטרופולין תל אביב - הקו הירוק - צובר תאוצה, ולאחרונה הוקמה ועדת מכרזים מיוחדת לנושא. הסוגיה הראשונה הצפויה לעלות על סדר היום היא ההחלטה הסופית לגבי האופי והתוואי של הקו. בראש הוועדה יעמוד עמי לנדאו - סגן בכיר לחשב הכללי האחראי על תחום התשתיות.

הקו הירוק עתיד לשרת את הערים ראשון לציון, חולון ותל אביב. הוא יתחיל במערב ראשון לציון, ימשיך למרכז חולון, מרכז תל אביב ומשם - לצפון תל אביב דרך רחוב אבן גבירול. בדיון שהתקיים לאחרונה הוצגו תשע חלופות, בהן תוואי מחולון ועד להרצליה ותוואי מחולון ועד לשדרות רוקח בתל אביב. בדיון הוחלט להעביר חמש חלופות לבחינה כלכלית מעמיקה. בכל החלופות הקו מסתיים לכל היותר באזור שדרות רוקח. עלות החלופה הזולה - לפיה הרכבת הקלה תנוע על פני הקרקע מראשון לציון ועד לרחוב קרליבך בתל אביב - היא 2.3 מיליארד שקל. עלות החלופה היקרה, הכוללת מעבר תת-קרקעי לאורך אבן גבירול, היא 4.2 מיליארד שקל.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו