בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סנדרה רינגלר תוביל את תחום הלייף-סטייל של אל על

תגובות

>> סנדרה רינגלר נבחרה להוביל את תחום הלייף-סטייל בדיוטי פרי במטוסי אל על - כך נודע ל-TheMarker. במסגרת שיתוף הפעולה תוביל רינגלר מהלך שיהפוך את קטלוגי המוצרים המחולקים במטוסים למגזיני לייף-סטייל שיכללו הפקות אופנה וכתבות צבע, ובמרכזן המוצרים המוצעים למכירה במטוס.

רינגלר תקבל בעבור שיתוף הפעולה סכום המוערך בעשרות אלפי דולרים בשנה. החוזה נחתם לשנה אחת, ובהמשך ייתכן ששיתוף הפעולה יורחב גם לתחומים אחרים, בהם הקמת אתר למכירת מוצרי הדיוטי פרי של אל על באינטרנט. שוק הקניות בדיוטי פרי במטוסי אל על מוערך בעשרות מיליוני דולרים בשנה.

בימים אלה מצלמת רינגלר הפקת אופנה בעבור אל על שתופיע בקטלוג המוצרים הקרוב. בקטלוג יהיו המלצות של רינגלר בנושאים כמו שימוש נכון במוצרים הנמכרים בקטלוג ומגמות בעיצוב ובאופנה. אל על מפיקה קטלוג מוצרי דיוטי פרי אחת לחודשיים.

מאל על נמסר כי היא חברת התעופה הראשונה המגייסת לשורותיה מומחית סטיילינג מובילה ושמטרתה היא להפוך את הדיוטי פרי במטוסים ל"חנות קטנה ומטריפה": "בכל טיסה אנחנו מעניקים שירות של מוצרים פטורים ממכס וחיפשנו להעניק לו ערך מוסף . מעבר למוצרים שיימכרו זה יהיה מלווה באמירה מקצועית ומעניינת", מסרה יהודית גריסרו, ראש אגף שירות בטיסה באל על.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו