בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

חברת אל-על משתפת פעולה בעידוד תיירות גאה לארץ. רק אל תגלו לחרדים

תגובות

באנר פרסומי מפתיע התגלה באחרונה באתרי אינטרנט ישראליים בעלי אפיל הומוסקסואלי. "בואו לסוף שבוע של חופש, חברים וכיף במהלך חודש הגאווה בתל אביב", מכריזה המודעה באנגלית על רקע תמונה של שני חתיכים מעורטלים מחובקים. קהל היעד: גייז באירופה, שישמעו על כך מחברים בישראל. ההפתעה היא לא בעידוד תיירות גאה כשלעצמה וגם לא במחיר (250 יורו), אלא בכך שהחבילה מוצעת בחסותה של לא אחרת מאשר חברת אל-על - אותה חברת תעופה לאומית לשעבר שנתבעה על ידי הדייל יונתן דנילוביץ' לאחר שסירבה להשוות את הטבותיו לאלה של דייליה ההטרוסקסואלים, בפסיקה שנהפכה לאבן דרך במהפכה המשפטית ההומוסקסואלית בישראל. האם החרדים יודעים?

"אחרי הבחירות המוניציפליות האחרונות התיירות הגאה לתל אביב סומנה כיעד", מסביר שי דויטש, רכז התיירות של אגודת הלסביות, הומואים, הטרנס והבי, את הרקע לשיווק החבילה. "במטרה לאפשר לתיירים להגיע לכל אורך החודש גם הרחבנו את שבוע הגאווה לחודש שכולל הרבה אירועים ומסיבות". החבילות משווקות באירופה על ידי סוכנות "סופרסטאר הולידייס", חברה בת של אל-על, ש"ראתה את הפוטנציאל הכלכלי הגדול שקיים פה", אומר דויטש.

אל-על, מצדה, לא חתומה על הבאנר, אולם הסמליל שלה מופיע בטופס השארת פרטים, מעל הסמליל של אגודת הלהט"ב. גם בתגובתה לכתבה זו, דרך יחצ"ן החברה רני רהב, נמנעה החברה מלהתייחס ישירות לקמפיין ומסרה תגובה כללית: "אנו משתפים פעולה עם עיריית תל אביב לרגל חגיגות המאה במגוון הצעות לקהלים שונים, וזאת למען מטרה אחת, עידוד התיירות לישראל".



המודעה. למען עידוד התיירות



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו