בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המטרונית - מערכת התחבורה החדשה של חיפה והקריות - יצאה לדרך

הקטע הראשון, שאורכו 10 ק"מ נחנך במעמד שר התחבורה וראש העיר. המטרונית היא למעשה אוטובוס ובו 200 מקומות שייסע בנתיב מיוחד מדרום חיפה לקריות

תגובות

פני התחבורה הציבורית בחיפה, העיר הראשונה בישראל בה החלה לפעול רכבת תחתית, משתנים פעם נוספת, עם השלמת עבודות התשתית של המטרונית - כלי התחבורה הציבורית של מטרופולין חיפה. חברת יפה נוף העירונית השלימה את עבודות התשתיות של 10 קילומטרים ממסלול "המטרונית", מתוך 40 קילומטרים בסך הכל שאמורים להיות מושלמים עד 2011.

כרמלית, מטרונית, ועכשיו קבלו את הרכבל

שר התחבורה, ישראל כץ, וראש העיר חיפה, יונה יהב, חנכו היום (שלישי) את הקטע הראשון שעובר בשדרות רוטשילד, בן גוריון והמגינים בעיר. המטרונית היא למעשה אוטובוס שיכול להכיל עד 200 נוסעים, אשר ייסע במסלול מיוחד מדרום חיפה ועד לאזור הקריות בתדירות גבוהה.

לדברי שר התחבורה, השילוב של מטרונית, רכבת ורכבל, שיוקם בשנים הבאות ויחבר בין מפרץ חיפה, הטכניון ואוניברסיטת חיפה שבכרמל, "מהווה מודל לחיקוי בארץ ובעולם". יהב ציין כי אורך מסלול המטרונית "שיקיף את חיפה והכרמל יוביל לשינוי מהותי באיכות החיים של תושבי חיפה והצפון".



כץ, מימין, יהב, היום. לשינוי מהותי באיכות החיים של תושבי חיפה והצפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו