בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שפיר הנדסה זכתה במכרז קו הרכבת מיבנה לבני דרום

החברה הגישה הצעה בהיקף של 90 מיליון שקל, וגברה על שש המתמודדות האחרות. העבודות צפויות להימשך 32 חודשים

תגובות

<<רכבת ישראל בחרה בשפיר הנדסה שבשליטת משפחת שפירא לביצוע עבודות הבנייה של מסילת הרכבת בין יבנה לבני דרום. הצעתה של שפיר היתה הנמוכה מבין שבע ההצעות שהוגשו למכרז, והסתכמה ב-90 מיליון שקל.

העבודות הן חלק מפרויקט להקמת מסילה כפולה בין ראשון לציון מערב (משה דיין) לצומת בני דרום, ויצירת המשך רצף מסילתי מאיילון דרום עד התחברות למסילת אשדוד-אשקלון, כולל הקמת תחנת נוסעים בשם יבנה מערב. בין היתר כוללות העבודות בניית גשר באורך 100 מטר, חציבת מעבר תת קרקעי בצמוד לשכונות הדרום מערביות של יבנה באורך של כ-1.2 ק"מ ועבודות תשתית לרצועת מסילות הרכבת. תקופת הביצוע המתוכננת של הפרויקט כולו, לרבות התכנון והביצוע, היא 32 חודשים.

אורך הקטע שתבנה שפיר הוא 5 ק"מ - מתוך קו חדש של 17 ק"מ - והוא חלק מהקטע הדרומי בקו הרכבת תל אביב-ראשל"צ מערב, שאמור להתחיל לפעול ב-2011. קטע זה משלים גם את החלק הצפוני בקו ראשל"צ מערב-משה דיין, הצפוי להתחיל לפעול בסוף 2012.

כשיושלמו עבודות אלה תחובר תחנת ההגנה בתל אביב דרך דרום המטרופולין (חולון, בת ים, יבנה וראשל"צ) אל אשדוד ואשקלון. הקו אמור לאפשר לנוסעים מאשקלון ואשדוד לנסוע ישירות לתל אביב, מבלי לעבור בלוד.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו