בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סערה באירופה

דנונה שיכנעה אמהות שחלב האם שלהן אינו מספק כדי שירכשו תחליפים

ענקית המזון מנהלת מאז 2010 מסע פרסום שמזהיר אמהות טריות כי אין להן מספיק חלב כדי ש"ישלימו את החסר" עם התחליף UPTIMAL

22תגובות

ענקית המזון דנונה מואשמת בכך שהטעתה אמהות במסע פרסום שהזהיר אותן כי ייתכן שאינן מספקות מספיק חלב אם לתינוקותיהן. החברה הציעה לאמהות להשתמש בתחליפי חלב האם שלה כדי למלא את החסר.

העיתון "אינדיפנדנט" חשף כי דנונה משווקת את תחליף החלב אופטימל (UPTIMAL) בטורקיה בכך שהיא אומרת לאמהות לתינוקות בני חצי שנה כי ייתכן שהן אינן מספקות מספיק חלב אם בכדי לעמוד בצרכי הילדים. הפרשה מזכירה את שערוריית החלב של נסטלה בשנות ה-70, אשר הובילה לחרם בינלאומי על החברה.

מסע הפרסום של דנונה בטורקיה הצליח להגדיל את מכירות תחליפי החלב ב-15% לפחות וייתכן שהוביל אמהות רבות להעביר את ילדיהן לתחליפי חלב ללא צורך.

כתבות נוספות ב-TheMarker

Dreamstime

"אני אמעך אותך ימטוטמטם": עוד בכיר ברשות המסים מסתבך

התקציב הענק של 40 מיליארד שקל - שאף אחד לא מדבר עליו

דנונה, שהחלה את מסע הפרסום המדובר בטורקיה ב-2010, מסרה כי ביססה את העצות שלה על הנחיות של ארגון הבריאות העולמי (WHO), והיא טוענת כי הן הארגון והן סוכנות יוניצ"ף של האו"ם תומכות בקמפיין. אולם WHO דרש כי דנונה תפסיק להשתמש בשמו ובלוגו שלו, וגם ביוניצ"ף הכחישו כי תמכו במעשיה של החברה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו