"תעשיית התוכן מתמוטטת - כל הכסף הולך לגוגל ופייסבוק" - מדיה ושיווק - TheMarker
ראיון

"תעשיית התוכן מתמוטטת - כל הכסף הולך לגוגל ופייסבוק"

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, מסביר כי הדרך של וואלה להתמודד עם המצב: לבדל עצמה באמצעות תוכן ייחודי, ובעיקר וידאו ■ "לפעמים התוכן השיווקי מוסווה, כי כך רוצים המפרסמים, וגם הגולשים - כי זה נותן להם ערך", אמר ישועה

אמיר טייג
נתי טוקר
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
אמיר טייג
נתי טוקר

תגובות