טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מי משקיע 400 אלף שקל בקמפיין לפלאפל שלא קיים?

מי אחראי לפרסומת הרדיו לפלאפל מוסקו? בשפ"מ עוד לא החליטו אם יש או אין מקום כזה באמת

תגובות

ראיון שנערך עם שרית אריסון, סמנכ"לית השיווק של שפ"מ, חברת שיווק זמן האוויר של קול ישראל, לפני שהתברר שלא קיים מקום בשם פלאפל מוסקו. שלום שרית, מזה שבועיים כל מי ששומע רדיו שואל את עצמו מה פשר הפרסומת לפלאפל מוסקו מרמת גן, שאף רמת גני או גבעתיימי לא שמע עליו. השמועה אומרת שזה תרגיל יחסי ציבור שאתם עושים לפרסום ברדיו. זה נכון?"יש לנו יד בעניין. זו לא המצאה לגמרי, אבל יש לנו יד בעניין". מה זאת אומרת לא המצאה לגמרי? יש מקום כזה?"האם יש מקום כזה? אני חושבת שיש, ברמת גן".באמת? איפה? זה משהו שעשיתם בשיתוף עם הפלאפלייה?"אני לא כל כך רוצה לקיים את השיחה הזו עכשיו, כי אני לא רוצה לחשוף מידע על הקמפיין. אם העיתון יוצא רק ביום חמישי, ואתה שומר על סודיות מרבית עד אז, אז אפשר לדבר".זה בסדר, העיתון יוצא רק בחמישי."אני רוצה שהכותרת תהיה - הפרסום ברדיו עובד. נקודה. שפ"מ הוא משרד פרסום שעשה מהלך גאוני".רגע, אז בעצם אין מקום כזה?"לא, אין מקום כזה. אבל לדעתי מכירות הפלאפל בכל הארץ עלו ביג טיים, ויש אלפי חיפושים על זה בגוגל. היה כאן מהלך מדהים, והפרסומאים לא יכולים יותר להגיד ללקוחות שלהם 'עדיף טלוויזיה, או שילוט חוצות'. תראה מה אפשר לעשות בעשרה ימי שידור. ילדים שרים את השיר הזה. אמא של חברה התקשרה אלי אתמול בלילה ואמרה שהיא רוצה ללכת לקנות פלאפל ברמת גן".מה שמשך את תשומת הלב בפרסומת הזו זה שהיא מאוד מושקעת, ומשודרת ברשת ארצית, אבל מקדמת עסק מקומי קטן. את חושבת שעסקים קטנים באמת יכולים להשקיע כל כך הרבה כסף בפרסום ארצי?"אנחנו לא מתעסקים בעסקים קטנים. זה היה יכול להיות באותה מידה משהו אחר. זה ממש לא המסר של הקמפיין. המסר הוא שכל אחד שיש לו תקציב מכובד יכול לעשות ברדיו מהפכה, במקום להשקיע מיליונים".כמה היה עולה לעסק להרים קמפיין כזה?"אם אני מנסה להיות הגונה בהערכה, זה עולה משהו כמו 400 אלף שקל".של מי בדיוק היה הרעיון לקמפיין?"לא משנה מי עשה את זה, בלי קשר לקרדיטים. זו עבודה משותפת שלנו ושל משרד הפרסום שלנו. יש ג'ינגל מקסים, קריאייטיב מבריק, סאונד מעולה וביצוע נהדר".

*#