בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סטאר-הום תספק לסלקום מערכת שירותים ללקוחות הנמצאים בחו"ל

תגובות

חברת סטאר-הום, הנמצאת בבעלותה המלאה של קומברס, תספק מערכות לשירותי ערך מוסף לסלקום. סטאר-הום מפתחת ומשווקת מערכות המאפשרות לבעל מכשיר סלולרי להמשיך ולקבל את שירותי הערך המוסף שאותם קיבל במדינתו גם בעת נסיעה לחו"ל. סלקום היא המפעיל הסלולרי ה-30 המתקשר עם סטאר-הום לצורך קבלת השירות. לפני כשנה נחתמה עסקה דומה גם עם פרטנר הישראלית. מנויי סלקום יקבלו גם שירות חדש בשם "תיקון חיוג", המזהה טעויות חיוג נפוצות כגון אי חיוג קידומת, ומתקן אותן מבלי שהמשתמש ירגיש כי חייג מספר שגוי. שירות זה אינו כלול עדיין בשירותים שמקבלים מנויי פרטנר מהחברה.

חברת סטאר-הום מעסיקה 120 עובדים ומערכותיה משרתות כ-120 מיליון מנויים באירופה, ישראל והמזרח הרחוק. עם לקוחותיה נמנות חברות סלולר מהגדולות בעולם, בהן החברות מקבוצת האצ'יסון ומרבית החברות מקבוצת וודאפון.

החברה הוקמה ב-99' והתחילה למכור מערכות ב-2001. המודל העסקי של סטאר-הום מבוסס על גביית תשלום ראשון תמורת התקנת המערכת ושיתוף בהכנסות מהשימוש במערכות. החברה מציעה למפעילים גם שירותים סלולריים המבוססים על פיתוח של חברות אחרות, בהן חברות ישראליות המפתחות יישומים מתקדמים לרשתות סלולריות. ב-2001 תיכננה קומברס לצרף לחברה שותף אסטרטגי שיסייע לה בהתקשרויות בחו"ל ויזרים הון לחברה, אך כיום לא מתקיימים מגעים לצירוף שותף - כך אמר מנכ"ל החברה, שחר פלורנס.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו