בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מזפזפת

61 שניות של מהפכה להט"בית על המסך

שאפו ליצרנית מברשות השיניים שהבינה שקהל הצופים שלה מסוגל לקבל זוג אבות כפרזנטורים לחיים נורמטיביים במדינה בה "הומו" נחשבת עדיין לקללה הרווחת ביותר

44תגובות

61 שניות מזמנכם, ותראו מהפכה. למיטב ידיעתי, זו הפעם הראשונה שבה מופיע זוג אבות להט"בים כפרזנטורים למוצר צריכה לילדים שמיועד לשימוש נרחב. והם לא נמצאים שם כסוג של דאחקה או סטריאוטיפ (כמו במצעד הגאווה בו צופה זוג היונים של ביטוח ישיר), או כתאוריית קונספירציה (שקע ותקע בזוגיות, אבל עוד לא העזו לגלות לכם). ככה, בפשטות: אבא ואבא, אודי וגיא לדרגור, רופא והייטקיסט, בית בורגני פלוס פסנתר, עם בתם הקטנה, תום הבלונדינית ארוכת השיער - התגלמות סטריאוטיפ היופי הילדי של הפרסומות - ששני אבותיה נושאים שווה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו