בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מזפזפת

עם כל הכבוד לאבשלום קור, הבדיחה על חשבוננו

מי שמוכן לחיות בשמורת מליבו בנס ציונה, לשתות קפה טייסטר'ס צ'ויס, ללעוס צ'יריוס לארוחת הבוקר לחתל בהאגיז ולקנות רהיטים במתחם איי.די. דיזיין - אין צורך לשנות עבורו אף שם שבדי מוזר

52תגובות
סרטון פרסומת של אבשלום קור לאיקאה
ערוץ היוטיוב של איקאה ישראל

"איקאה מצדיעה לשפה העברית"? נראה לכם? כשהדי הצחקוקים נמוגים, וכשיתברר שכזבזר ומפלטון, טף-שבת ושקעבי לא נהגו כדי להחליף את השמות המאתגרים כל כך את דוברי השפה העברית, יישארו שמות המוצרים של איקאה בדיוק כפי שהיו ויהיו בכל מקום בעולם. והקטלוג (שכנראה לא יכונה "מפרטון") עדיין יהיה החוברת המכורכת הנפוצה ביותר בישראל, לפחות 250 אלף עותקים. בינתיים, משרד הפרסום מקאן (בבימויו של אסף הראל), שאחראי לקמפיין המוצלח, מוכיח הבנה עמוקה בעולמו הפנימי של הצרכן המקומי ולקודים התרבותיים שלו. הבחירה באבשלום קור...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו