בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפורמט שיקדם אותנו צעד נוסף אל מות האינטימיות

משתתפי כנס mipcom של תעשיית הטלוויזיה העולמית הופתעו מ-Making Love, תוכנית מציאות חדשה שהגתה חברת הפקות צרפתית. הצופים יזדקקו לשקיות הקאה וממחטות

16תגובות
בובות מין מסיליקון המשמשות את תעשיית הסרטים בהוליווד
David McNew / Getty Images / AFP

בזמן שבערוצים המסחריים שלנו מבשלים (12), מזמרים (13) וממחזרים (14), מתקיים בקאן שבצרפת כנס mipcom שהוא השוק הבינלאומי הגדול ביותר לתוכניות, סרטי טלוויזיה ופורמטים מסחריים. מפגש של קונים-מוכרים ומקצועני התעשייה. גם משתתפי הכנס, אנשים שכבר ראו ושמעו על הכל בטלוויזיה, מריאליטי דייטים עם האקס, ריאליטי הולוגרמות של חולים במחלות סופניות ועד ריאליטי דייטים באמצעות ריקודים סלוניים, הופתעו מהפיילוט של "Making Love", תוכנית מציאות חדשה של חברת ההפקות הצרפתית WeMake. "זהו ניסוי חברתי פורץ דרך", הצהירו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו