הפורמט שיקדם אותנו צעד נוסף אל מות האינטימיות

משתתפי כנס mipcom של תעשיית הטלוויזיה העולמית הופתעו מ-Making Love, תוכנית מציאות חדשה שהגתה חברת הפקות צרפתית. הצופים יזדקקו לשקיות הקאה וממחטות

אריאנה מלמד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אריאנה מלמד

בזמן שבערוצים המסחריים שלנו מבשלים (12), מזמרים (13) וממחזרים (14), מתקיים בקאן שבצרפת כנס mipcom שהוא השוק הבינלאומי הגדול ביותר לתוכניות, סרטי טלוויזיה ופורמטים מסחריים. מפגש של קונים-מוכרים ומקצועני התעשייה.

גם משתתפי הכנס, אנשים שכבר ראו ושמעו על הכל בטלוויזיה, מריאליטי דייטים עם האקס, ריאליטי הולוגרמות של חולים במחלות סופניות ועד ריאליטי דייטים באמצעות ריקודים סלוניים, הופתעו מהפיילוט של "Making Love", תוכנית מציאות חדשה של חברת ההפקות הצרפתית WeMake. "זהו ניסוי חברתי פורץ דרך", הצהירו כמובן משווקי הפיילוט. 

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ