"המטבח המנצח": 12 הערות על מפלצתון פרסומי "אותנטי"

"MKR - המטבח המנצח" אינה תוכנית טלוויזיה אלא תוכנית של "שופרסל" ועוד כמה חברות. חיים כהן ורותי ברודו מוכרים את נשמתם הקולינרית והמתמודדים מלהגים תסריטים וחזיונות פרסומיים

אריאנה מלמד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אריאנה מלמד

בפעם השנייה בתוך עשרה ימים אני נדרשת אל תוכנית הבישול החדשה של "קשת" - MKR - המטבח המנצח. יש לכך 12 סיבות טובות:

1. זו לא תוכנית טלוויזיה. זה לא משדר ריאליטי בישול תחרותי שבו זוגות מקימים "מסעדה ביום אחד". זה סרט פרסומת מפלצתי בן שעתיים, כל יום, א'-ה', בפריים טיים. מי שצופה בו איננו "צופה טלוויזיה", הוא עובר מטמורפוזה פלאית והופך לצרכן שבוי של פרסומות לאורך 120 דקות אם אין "הפסקת פרסומות". אין בה שום הפרדה בין פרסומות לתוכן כפי שמחייבות תקנות האתיקה של הרשות השנייה. אין שום אזהרה שמדובר בעניין.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ