בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"המטבח המנצח": 12 הערות על מפלצתון פרסומי "אותנטי"

"MKR - המטבח המנצח" אינה תוכנית טלוויזיה אלא תוכנית של "שופרסל" ועוד כמה חברות. חיים כהן ורותי ברודו מוכרים את נשמתם הקולינרית והמתמודדים מלהגים תסריטים וחזיונות פרסומיים

87תגובות
חיים כהן ורותי ברודו ברנו
צילום מסך

בפעם השנייה בתוך עשרה ימים אני נדרשת אל תוכנית הבישול החדשה של "קשת" - MKR - המטבח המנצח. יש לכך 12 סיבות טובות: 1. זו לא תוכנית טלוויזיה. זה לא משדר ריאליטי בישול תחרותי שבו זוגות מקימים "מסעדה ביום אחד". זה סרט פרסומת מפלצתי בן שעתיים, כל יום, א'-ה', בפריים טיים. מי שצופה בו איננו "צופה טלוויזיה", הוא עובר מטמורפוזה פלאית והופך לצרכן שבוי של פרסומות לאורך 120 דקות אם אין "הפסקת פרסומות". אין בה שום הפרדה בין פרסומות לתוכן כפי שמחייבות תקנות האתיקה של הרשות השנייה. אין שום אזהרה שמדובר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו