"המטבח המנצח": 12 הערות על מפלצתון פרסומי "אותנטי"

"MKR - המטבח המנצח" אינה תוכנית טלוויזיה אלא תוכנית של "שופרסל" ועוד כמה חברות. חיים כהן ורותי ברודו מוכרים את נשמתם הקולינרית והמתמודדים מלהגים תסריטים וחזיונות פרסומיים

אריאנה מלמד
אריאנה מלמד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אריאנה מלמד
אריאנה מלמד

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ