האם לתת הקלות והגשות חוזרות לסטודנטים מקבוצות מוחלשות? - מחלק מוסר - הבלוג של יוענה גונן - הארץ
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם לתת הקלות והגשות חוזרות לסטודנטים מקבוצות מוחלשות?

הסטודנטים/יות עושים מאמץ כביר לעמוד בתנאי הקורסים בשפה שאינה שפת אימם ובמציאות חיים שאינה מיטיבה. עם ציון 60 בקורס ממכללה הם לא יהפכו לרופאי מוח, אבל אולי ישפרו מעט את תנאי חייהם

תגובות
סטודנטיות בשביל גישה לאוניברסיטה בישראל
אוליבייה פיטוסי

אני מרצה באחת המכללות הציבוריות בארץ. ביני לבין עמיתיי עולה ויכוח אינסופי, שבמרכזו עומדת שאלת מידת הרחמים והראייה הסוציולוגית לעומת המצוינות האקדמית והביורוקרטיה המגינה שלה. בבסיס הוויכוח שלוש הנחות בסיס מוסכמות: הנחה ראשונה, שבמכללה הציבורית בה אנו מלמדים לומדות אוכלוסיות שונות, בהן אוכלוסיות מוחלשות. טוב שכך, היות שזו הייתה אחת מהסיבות להקמת המכללות הציבוריות מלכתחילה. הנחה שנייה היא שהמכללה שלנו, בדומה למכללות אחרות, מבקשת לשמור על מצוינות אקדמית ועל עמידה בסטנדרטים מקצועיים. הנחה שלישית היא...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#