קיבלתי שירות רע מעסק קטן, לכתוב ביקורת רעה ולפגוע בפרנסה? - מחלק מוסר - הבלוג של יוענה גונן - הארץ
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קיבלתי שירות רע מעסק קטן, לכתוב ביקורת רעה ולפגוע בפרנסה?

לאחרונה עברתי שתי חוויות צרכניות מפוקפקות: האחת ב-Airbnb והשנייה במשלוח ממסעדה. האם להשאיר ביקורת שלילית כדי להגן על לקוחות אחרים, או לוותר כדי לא לפגוע בעסק קטן?

תגובות
""העולם ה'שיתופי' כביכול הוא גם אלים יותר בפלישה שלו לחיי הפרט"

שאלה בעקבות שני מקרים שקרו לי לאחרונה. בראשון, הייתי בחדר בדירת Airbnb באמסטרדם. הבעלים היה בחור מאוד נחמד מדרום איטליה שאמר לי שהמצב הכלכלי שם קשה מאוד (מאפיה, שחיתות, באמת זוועה) והדירה עוזרת לו ולאחיו להתפרנס. הדירה היתה די על הפנים: הזרם במקלחת חלש בקטע לא נורמלי, מזרן שלא הייתי נותן לכלב לישון עליו, השירותים היו בקומה נפרדת ואפילו מפתח משלי לא היה כי הדייר הקודם איבד. באמת חוויית Airbnb רעה, ששילמתי עליה 180 דולר ללילה. אם אני משאיר ביקורת רעה (לא השארתי) אני פוגע לו בפרנסה. אם לא, אני...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#