פוסטים ישנים יותר בבלוג הצילום

ד

חשיפה זיכרונות ילדות שהפכו לטפט יפיפיה

זוהי סדרה בתהליך שעליה התחלתי לעבוד לפני כארבע שנים, בתקופה שבה מוקד העשייה שלי היה הביוגרפיה האישית שלי, ובעיקר ההגירה מאוקראינה לישראל בילדותי המוקדמת. המוטיבציה היתה לבחון את מושג ה'בית' ולהציע אינטרפטציה משלי לאסתטיקה ביתית

ד

חשיפה שיכוני ישראל למרגלות הרים מושלגים

סדרה זו מציגה עבודות המחברות בין צילומי מבנים ושיכונים האופייניים לאדריכלות ישראלית לבין תמונות נוף מגלויות ואלבומים תיירותיים מרחבי העולם. הדימויים חוזרים על עצמם בורסיות שונות: המבנים נשתלים שוב ושוב בתוך נופים שונים מעולם הנופש והפנאי, ולהיפך - אותו הנוף מתחלף כרקע חוזר למבנים שונים

ד

חשיפה מבט אל עתיד אפוקליפטי

הסדרה החדשה של זואי גרינדאה הינו מסע אישי של הטלת ספק לגבי ההיסטוריה שלנו. לדבריה, הסדרה בודקת כיצד דברים נראו פה בימי התנ"ך וחוצה בין דתות שונות, מרחבים וזמן. העבודה מציעה גם מבט אל עתיד אפוקליפטי, אך בסופו של דבר מהווה שיר אהבה לכדור הארץ

ס

חשיפה לחדור אל הפנטזיה המינית היפנית הלא ממומשת

בחצי השנה האחרונה שהה הצלם אורי זמיר בטוקיו כחלק מתוכנית חילופי הסטודנטים של בצלאל, ובניסיונו להשתלב בחברה ובתרבות היפנית הבחין בפער המדהים בין הלגיטימציה לפנטז לבין הניכור והמחסור במיניות. סדרת צילום עוצרת נשימה

ד

חשיפה למה לא אוגנדה על וספה?

מועדון הווספות של קמפלה, בירת אוגנדה, מושך תשומת לב על רקע מיקומו - שכונת פחונים בלב העיר. כ 15 רוכבים, רובם טכנאי אופנועים, נפגשים באופן לא קבוע עם הווספות הישנות שלהם בג׳אנק יארד מקומי ומדברים על חלקים, פחחות והחיים. הצלם אריאל תגר היה שם ותיעד את סיפורם

ד

חשיפה קווי דמיון בין ההיסטוריות

תערוכה משותפת של הצלמת מרים אלסטר, שליוותה ותיעדה את פעילותן של מבקשות מקלט בדרום תל אביב, 2018, לצד תצלומיה של אנה ריבקין בריק, אחת מצלמות העיתונות הנודעות בתקופתה, של פליטים יהודיים-גרמנים בשבדיה בזמן מלחמת העולם השנייה, 1942