ההיסטוריה שמסתתרת בצלליות של בערת החמץ

הצלם פליקס לופה בודק את גבולות התיעוד

פליקס לופה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
פליקס לופה

הצלם פליקס לופה צילם בשנתיים האחרונות "ביעור חמץ" בבני ברק.  "עבדתי תחת השראה של פריימים שואתיים" הוא מסביר, ובהחלט ניתן לראות את ההשפעות בעבודה הדרמטית, האפלה והיפיפייה הזאת. הסדרה שבודקת את הגבול בין תיעוד אירוע לבין סיפור היסטורי רחב יותר מעלה גם את השאלה: האם תמונה יכולה להתקיים בשני מרחבי זמן שונים בתודעה?


הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ