תוצר לוואי של תעשיית הפרסום המקולקלת - חשיפה: בלוג הצילום של הארץ - הארץ
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תוצר לוואי של תעשיית הפרסום המקולקלת

48תגובות

את העבודה שמוצגת כאן צילמתי במשך חצי שנה. איה הייתה אנורקטית במשך 17 שנים וכעת היא נלחמת בנזקים הכבדים שהמחלה השאירה בגופה. איכשהו למרות כל הכאב היא מצליחה להסתכל למעלה. היא נשואה, וכאן, במהלך הצילומים, היא הייתה בהריון. הריון בסיכון גבוה שאסר עליה לצאת מהמיטה. הלידה הייתה בסוף חודש שישי, הגוף שלה היה חלש מדי. התינוק, מלאכי דוד, הצליח לחיות במשך שבועיים וחצי בלבד.

וכל זה בגלל שציפו ממנה להיות רזה יותר, מילדה בת 13 ציפו שתהיה רזה יותר. יש מסר שאיה ואני מנסות לצעוק מפה החוצה: תפסיקו, פשוט תפסיקו למכור לנו ערכים ודימויים מקולקלים. הם קטלניים. ולאותן בנות שנמצאות על קו התפר: אין אף מראה בעולם, אף פיגורה, ששווה את ההרס העצמי הזה." (איריס כהניאן)



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#