הצד האפל של העיר

בצילומיו של מרקוס אנדרסן מוצגים רחובות סידני כנוף קודר ובודד, ובני האדם נראים לעתים כמו חרקים שיוצאים לחפש מזון. צילומי השחור-לבן לוכדים את האור העז המכה במדרכות והופכים אותו לעגמומי

מרקוס אנדרסון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ד

בצילומי השחור-לבן העגמומיים של מרקוס אנדרסן, אנשים נעים ממקום למקום וחשופים לאור העז של העיר סידני שבאוסטרליה. אלומות אור מכות וחוזרות מהמדרכה, הבניינים ומהאנשים עצמם. חלקם נראים כמו חרקים שיוצאים לחפש מזון על רקע הפיתוח האדריכלי ותרבות הצריכה.

שמה של הסדרה, "זעם על גסיסת האור", לקוח מהשיר "אל נא תלך בעדנה אל הלילה ההוא הטוב" של המשורר דילן תומס. מוצגים בה צילומים דיגיטליים ואנלוגיים שבהם אנדרסן משקף נופים קודרים לצד אנשים בודדים בדרך כלל, שקועים במחשבה. אנדרסן מודה שהוא נמשך לצד האפל של העיר, אבל מוצא גם קלות דעת ואירוניה בעבודותיו.

ד
ד
ד
ד
ד
ש
ש
ש
ד
ש
ד

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ