מצלמה בטריפ

כאשר אודי נאור, המתופף של להקת להקת האנג'לסי מצא מצלמת פילם ישנה במרתף, זאת היתה התחלה של סיפור אהבה. המצלמה הלא לגמרי תקינה, נתנה השראה לתעד את חברי הלהקה במהלך טור מאוד אינטנסיבי באירופה. בסופ"ש תשיק הלהקה אלבום שעליו עבדה בשלוש השנים האחרונות

ש
אודי נאור
אודי נאור

אני לא זוכר מתי בדיוק התחלנו לעבוד על האלבום. לפני כשלוש שנים הייתי אומר. עבדנו עליו המון. בין טורים של חודשים ארוכים, בזמן נסיעות בלי סוף בוואן, בחדרי מלון בהם הקירות מתקלפים, בבתים ששכרנו בצרפת כשבחורף הבריכה בלי מים ואז זורקים פנימה אבנים. לוקיישנים ביזארים להפליא, בהם אוסף מקלטים מובחרים ברחבי הארץ, כשבכל רגע של הסלמה במצב הביטחוני מתקשרים להודיע לי שאולי נצטרך לפנות את התופים. ביבי יחליט. 

שעות על גבי שעות של הקשבה ושל ויכוחים ושל עונג ושל תיסכול ושל ניסים. כמו שרותם (בר אור, הסולן) אומר: מוזיקה זה לא מדע טילים... זה הרבה יותר קשה. במהלך המסעות צילמתי עם מצלמת פילם (Nikon FM, עדשה Nikkor 50mm 1:1.8) שמצאנו במרתף של אמא של נינה, זוגתי ואם בננו מיקי. יש לה בעיה של זליגת אור. מה שהופך אותה למושלמת.

האלבום סוף סוף סוף סוף יצא. זה מטורף איך דברים שיש בהם עולם של אינסוף אפשרויות בסוף נסגרים, נחתמים ונלכדים למסגרת. כמו הרגע הזה של לכידת הצילום. עד אז אפשר להסתכל ולחפש ולחשוב ולנסות. ואז נגמר הזמן (והכסף) וחייבים לשחרר.

ב-22.12 נחגוג את צאת האלבום בהופעה חגיגית בהאנגר 11, ואז נצא לטור של חודש וחצי באירופה. שזה אומר עוד תמונות חדשות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ