לא באמת ככה נראים חייך

המרחב הביתי של "איקאה" הוא מרחב שכולם מאושרים בו, מרחב א-פוליטי, נטול עימותים, שאינו אותנטי או משקף מציאות ממשית קיימת. מאיה דפנא ואיל מגדלוביץ יצרו קטלוג אלטרנטיבי

מאיה דפנא/איל מגדלוביץ
מאיה דפנא/איל מגדלוביץ

התאגיד הרב לאומי - "איקאה", הופך בבסיס שיטת הפרסום שלו, את הטריטוריה הביתית לאזור בטוח, המאוכלס על ידי אנשים צעירים ובריאים. על פי נתונים שהוצגו בעבודת וידאו שנקראת "IKEA Disobedients", אותה יצרה קהילת הארכיטקטים "Andres Jaque " - 98% מהאנשים המצולמים בקטלוג הם צעירים. 92% מתוכם הם בלונדינים. אך לא כולנו בריאים, לא כולנו צעירים. מעבר לכך, לא כולנו מרגישים בטוחים בתוך החלל הנוצר מארבע קירות – לו אנו קוראים "בית".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ